Dat durf ik dus echt niet zelf he.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Heb mn YLOD gefixt een verfstripperIk ben weer online
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu met zo'n zelfde project bezig, een Xbox360 met RRoD.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat durf ik dus echt niet zelf he.
Ik laat het liever met professionele apparatuur gebeuren door een vakman dan het zelf te verneuken.
Ik geef het een weekquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Heb mn YLOD gefixt een verfstripperIk ben weer online
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koste me 1,70 ¤ beter dan die 149¤ die Sony vraagtquote:
Dat is helemaal geen 1.50!quote:
Al kreeg ik 10 euro erbij!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
120 euro per jaarEn dat alleen om crossed met fruit te ouwehoeren
Met deze features?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wh00t![]()
Het grote voordeel van het PlayStation Network tegenover Xbox Live is dat het gratis is. Toch zijn er al maanden geruchten over een betaalde versie van het PSN! Wat zijn de extra functies en de prijs? We denken het te weten, al zal Sony de service op de E3 pas echt alle aandacht geven.
Laat ik beginnen met de prijs. Het schijnt dat PSN+ (laten we het zo noemen for the time being) 10 Dollar, oftewel 10 Euro per maand gaat kosten. Dat is niet heel weinig, dus nu wil je natuurlijk weten wat je daar dan voor krijgt? Komt ie:
- A rotating list of PSP Minis and PSone Classics
- Exclusive in-game DLC
- Discounts to the PlayStation Store
- "First hour" demo access to full retail titles. Following the first hour of gameplay, players will have the ability to purchase the full title; however, demo access will only be available once the entire title has been downloaded.
- PlayStation Protection Plan
- exclusive access to the long-awaited cross-game voice chat.
- The previously rumored Cloud-based saving system.
- Auto-patching feature, which will detect, download and install updates for recently played PS3 titles on the system.
Voor de mensen die dit niet weten: het PlayStation Protection Plan is een extra garantie voor je PS3 en het Cloud save systeem is dat je savedata op de PSN servers staat. Zo kan je overal verder spelen, zonder dat je daar een savegame voor moet meenemen.
10 Euro waard? Ik weet het nog niet. Het is daarmee duurder dan Xbox Live en dus moeten ze wel met nog iets megavets komen vind ik persoonlijk. We wachten de E3 geduldig af.
Wat vinden jullie ervan? zouden jullie premium member worden?
Gereedschap heb ik allemaal alquote:
Ja ik heb het afgelopen week met een vriend gekocht. Erg leuk, ondanks dat ik nog nooit Catan op het bord gespeeld hadquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef koei het volgende:
Heeft iemand Catan al gespeeld? Ik kreeg van een vriend de vraag of ik 'm al gespeeld had, maar ik wist niet eens dat de game verschenen wasHeeft iemand hem al wel gespeeld? Hoe speelt het in vergelijking met het echte spel en de XBLA-versie?
Ubervet!quote:Op donderdag 27 mei 2010 04:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb voor het eerst Linger in Shadows gespeeld. Vaaaaage shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |