SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dat kan niet. Engeland/Brazilië - Duitsland/Spanje kan wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:48 schreef kristyle het volgende:
Engeland/Duitsland - Spanje/Brazilië
Dat lijkt me eerder een hálve finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spanje Argentina
Omdat als ze beide 1e worden in hun groep, dan komen ze elkaar in de halve finale tegen en kunnen ze nooit samen in de finale staan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
want?
Zelfde verhaal, Duitsland moet tegen Argentinië in de kwartfinale, dus als Duitsland wint ipv Argentinië krijg je een halve finale Duitsland - Spanje en dus geen finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
hmn jammer dan zou het wel germania espagna worden
Ik geef het opquote:Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, Duitsland moet tegen Argentinië in de kwartfinale, dus als Duitsland wint ipv Argentinië krijg je een halve finale Duitsland - Spanje en dus geen finale.
Als Duitsland 2e wordt in de groep (achter Servië) kan het trouwens wel.
Hmm, ik heb geen zin om het na te kijken op het moment, maar als dat zo is heb ik een fout gemaakt in mijn "uitschrijven" van het wk.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Engeland/Brazilië - Duitsland/Spanje kan wel.
Via welke weg?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:09 schreef Faalfiets het volgende:
Spanje Argentina
De "snelste" manier is wanneer een van de twee 1e in de poule wordt en de ander 2e in de poule. Ze komen elkaar dan in de halve finale tegen. Zou idd wel wat zijn..quote:Op zondag 23 mei 2010 19:47 schreef Borizzz het volgende:
Kan Noord-Korea gezien het schema uitkomen in een knock out tegen Zuid Korea? Dat zou wel geinig zijn...
Hoe wil je die combo's doen dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:50 schreef Amabo het volgende:
Ik sluit me hier bij aan.
Dat is best mogelijk, maar dan moet één van de twee landen 2e worden in de poulequote:
Inderdaad, alleen verwacht je van een finalist dat-ie wel 1e wordt in z'n poule.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Master10 het volgende:
Dat is best mogelijk, maar dan moet één van de twee landen 2e worden in de poule
In principe zijn dus alle combinaties mogelijk, tenzij je ook aangeeft dat een bepaald land volgens jou 1e wordt in de poule.
Dat ligt het meest voor de hand idd, gewoon alle groepshoofden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Master10 het volgende:
Frankrijk-Engeland
Nederland-Brazilië
Argentinië-Duitsland
Italië-Spanje
maar zal wel mooi zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 05:29 schreef Strani het volgende:
Brazilie - Spanje ligt het meest voor de hand.
Dus het wordt zeker iets anders.
quote:
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef Terreros85 het volgende:
De winnaar van de bovenste helft van het schema speelt tegen de winnaar van het onderste deel van het schema.
Die 2 finales zijn juist wel heel goed mogelijk, want als ze allen eerste worden in hun poule komen ze elkaar niet eerder dan in de finale tegen.quote:Een finale tussen Franrkijk en Argentinie is dus onmogelijk. Net zoals een finale tussen Brazilie en Spanje.
Dat lijkt me nou juist meer een halve finale.quote:Mijn gok is Engeland - Brazilie.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:27 schreef Socios het volgende:
Nederland - Duitsland
Mijn foutquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Winnaars van A, C, E en G komen in de ene helft en de winnaars van B, D, F en H in de andere helft.
[..]
Die 2 finales zijn juist wel heel goed mogelijk, want als ze allen eerste worden in hun poule komen ze elkaar niet eerder dan in de finale tegen.
[..]
Dat lijkt me nou juist meer een halve finale.
quote:
Faal idd.:')quote:
Dan moet Portugal wel boven Brazilie eindigen in de poule.quote:
Het wordt echt de joker voor het toernooi. Of het wordt een groot drama. Of ze worden wereldkampioen. Er is volgens mij geen tussenweg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef arie_bc het volgende:
Ik denk dat Argentinië nog best kan verrassen ondank Maradonna, als je een beetje professionele ploeg hebt en ze werken dan kan je puur op skill, werklust en ervarig bij topclubs een hoop bereiken. Maar het blijft toch een gok met pluisje.
Ik zie dat ik een fout gemaakt heb. Italie 2 moet zijn Paraguay 2. Stop de tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan moet Portugal wel boven Brazilie eindigen in de poule.
Voor iedereen die net als ik compleet gestoord wordt van het onduidelijke schema op de sites, hier een meest conservatieve schatting (okee behalve ned-bra dan). een tweetje erachter betekent dat een van die twee tweede geworden moet zijn in de poule. Blauw is degene waarvan ik in die conservatieve schatting denk dat ze eerste resp. tweede zijn geworden.
[ afbeelding ]
Als Brazilie en Portugal twee keer winnen, wordt de laatste wedstrijd tussen beide landen een suffe salonremise. Net zoals Argentinië-Nederland in 2006. Als dan Portugal een beter doelsaldo heeft zijn zij eerste.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan moet Portugal wel boven Brazilie eindigen in de poule.
Zou gunstig zijn. Dan loopt Nederland ze beide mis en mogen ze tegen Portugal/Chili.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als Brazilie en Portugal twee keer winnen, wordt de laatste wedstrijd tussen beide landen een suffe salonremise. Net zoals Argentinië-Nederland in 2006. Als dan Portugal een beter doelsaldo heeft zijn zij eerste.
Brazilie - Spanje in de achtste finale.
waarom Brazilië! Die ligt er zo uit. geloof me. ik was er bijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef Sh0g het volgende:
Ik zat zo eens te kijken naar de vorige winnaars en ontdekte een patroon. Ojee, heus? Ja, echt waar.
In 1938 won Italië voor de 2e keer het WK.
12 jaar later in 1950 won Uruguay voor de 2e keer.
12 jaar later in 1962 won Brazilië voor de 2e keer.
12 jaar later in 1974 won Duitsland voor de 2e keer.
12 jaar later in 1986 won Argentinië voor de 2e keer.
12 jaar later in 1998 won Frankrijk voor de 1e keer. Dat jaar had volgens het patroon Engeland moeten winnen.
Nu zijn we weer 12 jaar later. Er zijn 2 teams met 1x winst.
De finale wordt dus: Frankrijk - Engeland.
En Engeland wint voor de 2e keer om het patroon weer kloppend te maken.
Dit, omdat het moet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:27 schreef Socios het volgende:
Nederland - Duitsland
Deze zin klopt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:38 schreef drumminggod het volgende:
[..]
waarom Brazilië! Die ligt er zo uit. geloof me. ik was er bij
De Argentijnen moeten zich niet ongerust maken. Argentinië zal geen kampioen worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
En een voorzitter vanachter genomen door Lionel Messi.
Met een Hiddink als bondscoach zouden ze een goede kans hebben gehad.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De Argentijnen moeten zich niet ongerust maken. Argentinië zal geen kampioen worden.
Dat is zo. Hiddink had ook Zanetti en Cambiasso opgeroepen. Die coke-snuiver doet dat dus niet en denkt het zo wel te kunnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met een Hiddink als bondscoach zouden ze een goede kans hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
Finale: Nederland - Portugal
Aantal gele kaarten: 11 ( Portugal)
Aantal rode kaarten: 6 (Portugal)
Balbezit: 85% (NL) 15% (Portugal)
Schoten op Doel: 50 (NL) 5 (Portugal)
Blessuretijd: 30 min
Winnaar: Nederland
Met hoeveel: 50 - 5
WTF is dit? Bovendien: worden wedstrijden niet gestaakt nadat een team met minder dan acht mensen speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Dat kan nietquote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
kloptquote:Op maandag 7 juni 2010 15:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kan niet.
(technisch gezien misschien wel als ze allemaal exact tegelijkertijd iemand omverschoppen, maar dan wordt meteen de wedstrijd gestaakt en zaten we niet in de dertigste minuut van de blessuretijd)
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
Balbezit: 85% (NL) 15% (Portugal)
Schoten op Doel: 50 (NL) 5 (Portugal)
Blessuretijd: 30 min
Winnaar: Nederland
Met hoeveel: 50 - 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correctie, nog nooit won een Europees land een WK buiten Europa.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik denk niet dat een Europees land gaat winnen, te bedenken dat Europese landen buiten Europa nog maar 1 keer hebben gewonnen.
Niet echt, Servië werd laatste in de groep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef EvanStone het volgende:
Brazilie - Servie
ik ben vandachte verandertquote:
Revanche voor 1978?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben vandachte verandert
het wordt Argentinie - Nederland 1-2
Ja en Neequote:
als je gelijk hebquote:
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja en Nee
[..]
als je gelijk heb
winnaar: argentinie![]()
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.![]()
( tenminste, dat zegt die coke-snuiver )
Dat zou ik idd wel denken ja. Ik kan me zo voorstellen dat je je dan als Argentijn in Buenos Airos ( maar ook in de andere steden ) compleet schaamt om Argentijn te zijn.quote:
ik ga emigrerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zou ik idd wel denken ja. Ik kan me zo voorstellen dat je je dan als Argentijn in Buenos Airos ( maar ook in de andere steden ) compleet schaamt om Argentijn te zijn.
Messi op de paal?quote:
Robben (een handsgoal)quote:
Jeps en dan in de counter maakt Van der Vaart de beslissing.quote:
En laat Menotti zich anaal uitwonenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.![]()
( tenminste, dat zegt die coke-snuiver )
Denk het wel, helaasquote:
Tsja, vreemde dingen worden er bij de Argentijnen gezegd. Jezus man, kunnen ze dan écht niet normaal doen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Klummie het volgende:
[..]
En laat Menotti zich anaal uitwonen
Bilardo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Klummie het volgende:
[..]
En laat Menotti zich anaal uitwonen
Nee, andersom. Tegen Brazilië in de halve finale en Argentinië/Duitsland in de finale.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:23 schreef krapula het volgende:
Uruguay - Brazilië
Uruguay kan betrekkelijk makkelijk doorstomen naar de halve finale, waar ze Argentinië/Duitsland verrassen!
ik zie het nu net inderdaad. Dan zal de finale Brazilië - Duitsland wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, andersom. Tegen Brazilië in de halve finale en Argentinië/Duitsland in de finale.
Als Spanje groepswinnaar wordt en Duitsland van Argentinië en Spanje wint wel, ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:31 schreef krapula het volgende:
ik zie het nu net inderdaad. Dan zal de finale Brazilië - Duitsland worden
Moeten ze wel Engeland verslaan. Engeland is niet goed, maar die hoeven maar 1 keer en superdag te hebben, en Duitsland niet, en ze liggen er uit. Ik heb Nederland - Argentinië in de finale maar ik ben altijd veel te optimistischquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
Nederland - Duitsland lijkt echt wel één van de mogelijkheden!
Duitsland is één van de sterkere teams aan de rechterkant van het Schema.... en als NL door de kwartfinale komt... dan zie ik ze ook nog wel in de finale komen!![]()
[ afbeelding ]
NL - DUI in de finale... dat zou echt oorlog worden!
Dat zou historisch zijn. Jezus man, alleen de gedachte maakt me al gek van vreugde. In de 95e minuut scoren tegen de Duitsers in 6 meter buitenspelpositie met een fantastisch trage bal. De Duitse doelman ziet de bal tergend langzaam in het doel verdwijnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland is één van de sterkere teams aan de rechterkant van het Schema.... en als NL door de kwartfinale komt... dan zie ik ze ook nog wel in de finale komen!![]()
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
Hoewel ze wel met Argentinië moeten afrekenen en als Spanje groepswinnaar wordt ook met Spanje.quote:Duitsland is één van de sterkere teams aan de rechterkant van het Schema....
laat ze eerst maareens van engeland winnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Hoewel ze wel met Argentinië moeten afrekenen en als Spanje groepswinnaar wordt ook met Spanje.
En dat is wat we willen zienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schemaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat schemaAls Portugal vanmiddag afrekent met Brazilië dan is de finaleplaats al een feit, met als bonus een overwinning op het NL elftal.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:42 schreef Terreros85 het volgende:
Engeland - Spanje had ik in mijn toto's. Met veel fantasie kan het nog steeds
Als Duitsland in de finale wil komen zullen ze eerst Engeland, Argentinië en dan Portugal of Spanje moeten verslaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De finale zal dus gaan tussen een land boven de blauwe lijn en een land eronder.
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland is al zeker van de finale waarin het hier Argentinie of Spanje ontmoet.
Nederland krijgt vermoedelijke de volgende tegenstanders Slowakije, Chili of brazilie, Uruguay. Dit zijn tegenstanders die makkelijk te verslaan zijn.
1-0 tegen N-Korea en 0-0 tegen Portugal. Heel indrukwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.
Dat zijn de usual suspects idd, maar waarom niet Uruguay - Argentinië?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok Brazilie vs Argentinie.
Nederland verliest van Portugal. Dus vanuit onze positie gezien is het goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
1-0 tegen N-Korea en 0-0 tegen Portugal. Heel indrukwekkend inderdaad
Ik hou het nog steeds op Spanje-Argentinië of dat niet mogelijk qua indeling?quote:
vind ik ook bestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zijn de usual suspects idd, maar waarom niet Uruguay - Argentinië?
Hou toch op manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland is al zeker van de finale waarin het hier Argentinie of Spanje ontmoet.
nu ff serieusquote:
Twee vingers in de neus en de duim ferm in het poepertje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.
quote:
Kan dus niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Arcee het volgende:
De finale zal dus gaan tussen een land boven de blauwe lijn en een land eronder.
quote:
Gelukkig hebben andere mensen ook zelf een mening. Separatistische fries dat je bent.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Socios het volgende:
Vijf pagina´s al? Topic had gesloten kunnen worden na de sepo.
Nee hoor, eentje maar.quote:
Wat? Kan prima.quote:
volgens mijn poule wordt uruguay kampioenquote:
Ja, bij mij ook. Moet je dan zo hard lachen om mijn finale?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mijn poule wordt uruguay kampioen
nee ik lach je niet uitquote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Moet je dan zo hard lachen om mijn finale?
En wat denk je?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Moeilijk, hangt er vanaf wie de FIFA het meeste heeft betaald!
De FIFA had Frankrijk, Italië en Engeland enorm veel betaald, maar ze liggen er al uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Moeilijk, hangt er vanaf wie de FIFA het meeste heeft betaald!
Dat is voor 2014quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nogal laat aangezien ik het laat zag maar :
Brazilie VS Argetinie met een 2-1 winst voor Brazilie
En die slachten elkaar volgende wedstrijd af.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef Nachtraaf het volgende:
Waarom zoveel mensen Nederland - Spanje?
Beide landen zijn vrij matig begonnen (Spanje zelfs verloren van Zwitserland).
De enige landen die tot nu toe degenlijk hebben gewonnen zijn Duitsland en Argentinië.
Zodat een klein land giechelend doorgaat ten koste van een van de twee grootheden. Ghana in de finale bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
En die slachten elkaar volgende wedstrijd af.
zo kun je bij unibet niet aankomen natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 14:52 schreef Ixnay het volgende:
Duitsland
Engeland
Nederland
Brazilië
Spanje
2 van deze 5.
dat snap ik ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef Nachtraaf het volgende:
Waarom zoveel mensen Nederland - Spanje?
Dat klopt dat je niets ziet, want ze spelen morgen pas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Nachtraaf het volgende:
Na 94 en 98 zie ik NL nog steeds niet van Brazilië winnen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Finale wordt Duitsland tegen Brazilië
En het mooiste is dat we de aanvoerder plus beste speler van de kampioen van Duitsland hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sluit mij nu aan bij Nederland - Duitsland
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En het mooiste is dat we de aanvoerder plus beste speler van de kampioen van Duitsland hebben
Na deze wedstrijd die we gehad hebben wel ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Nachtraaf het volgende:
Na 94 en 98 zie ik NL nog steeds niet van Brazilië winnen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef mamapan het volgende:
Een beetje dom, dat iedereen bezig is met Nederland-Duitsland, want dat gaat never nooit niet gebeuren.
Het wordt nl. Argentinie- N E D E R L A N D![]()
![]()
Argentinie gaat morgen naar huis...quote:
Dat zou wat worden zeg!quote:
Als Nederland genoeg druk zet op de Spanjaarden, kunnen ze niks. Dat heb ik gezien in de wedstrijd Spanje - Chili.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:33 schreef Silv het volgende:
Heb nog steeds nederland - spanje 1-2 staan.
als argentinie wintquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb zo'n gevoel dat ze de finale nu wel halen ( niet gaan onderschatten natuurlijk ), maar dat ze de finale wel verliezen. Knap dat ze Brazilie hebben uitgeschakeld maar ik vind vooral Duitsland en Argetinie erg gevaarlijk. Spanje kun je denk ik nog het beste hebben en die gun ik het naast NL nog het meeste. Argentijnen wil ik absoluut niet zien winnen.
Failquote:
Ik neem mijn woorden terug. Duitsland was indrukwekkend vandaag. Ik zet mijn geld op Nederland - Duitsland. Wordt een pittige finale.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Nederland - Argentinië denk ik, al zijn er 3 serieuze kanshebbers op een finaleplek in de andere helft van de kwartfinales, Spanje en Duitsland ook, en ik schat ze alle 3 ongeveer even hoog in, al vind ik Spanje wat "losser" spelen, maar vind ik Spanje verdedigend en fysiek weer kwetsbaarder ogen. Duitsland is wel goed, maar heeft toch niet alle wedstrijden even veel indruk kunnen maken, dus ik hou het toch op Argentinië.
Dat wordt dan een pittige tegenstander voor Nederland, zou best wel eens verlengen kunnen worden.
Ze hebben Duitsland 2 jaar geleden al een keer verslagen dus roep maar niet te hard.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
Nederland - Duitsland
Spanje (zeer waarschijnlijk) maakt geen kans tegen Duitsland
Het kan bijna niet meer fout.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt voor het linkje arcee, kon hem niet vinden
Paraguay-Uruguay word het!
kan niet want het wordt al 2-0 NED-DUIquote:Op zondag 4 juli 2010 21:06 schreef Lonker2.0 het volgende:
Nederland - Duitsland,
3-1 voor Nederland.
LET OP MIJN WOORDEN IK HEB DIT VOORSPELD
Ik zet 20 euro in, durf je hem aan ?quote:
Oke voor de eer dan ;pquote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef gohan16 het volgende:
en wat bij ander uitslag?
Ik wil m aangaan voor de eer. Ik weet niet of ik me eraan kan houden als ik verlies(20 euro).
De bookmakers zijn het er nog niet over eens, vrijwel gelijke kansen.quote:Op maandag 5 juli 2010 04:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Nederland - Duitsland staat eigenlijk al vast.
Zelfs de Spanjaarden die ik hier spreek zijn niet hoopvol tegen zo'n sterk Duitsland (en al zeker niet na de laatste wedstrijd).
als dat de finale wordt ga ik op zeker niet kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik doe geen voorspelling vanwege bijgeloof dat ik dan mijn gewenste wedstrijd jinx
Okee toch maar dan: Uruguay - Spanje.
zonder dat we er een goktopic van gaan maken: waar vind je de quotes?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De bookmakers zijn het er nog niet over eens, vrijwel gelijke kansen.
Hoeveel plezier ervaar jij met je eigen topic hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
we kunnen dan hier zo verder: Poll: de WK-finale
Met poll!
Hij mag weer open van de modjes als deze vol is!
Je proeft mijn sarcasme in die post toch wel enigszins, hoop ik?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als dat de finale wordt ga ik op zeker niet kijken
keiveel, jeweetz!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoeveel plezier ervaar jij met je eigen topic hebben?![]()
Ik zal me geld inzetten voor Nederland - Duitsland
Jij mag sowieso de finale niet kijken met je negatieve gezeur.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als dat de finale wordt ga ik op zeker niet kijken
Ik ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zal me geld inzetten voor Nederland - Duitsland
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:34 schreef Klummie het volgende:
Als we het halen dan graag tegen Duitsland.
Maar eerst dinsdag knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |