SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dat kan niet. Engeland/Brazilië - Duitsland/Spanje kan wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:48 schreef kristyle het volgende:
Engeland/Duitsland - Spanje/Brazilië
Dat lijkt me eerder een hálve finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spanje Argentina
Omdat als ze beide 1e worden in hun groep, dan komen ze elkaar in de halve finale tegen en kunnen ze nooit samen in de finale staan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
want?
Zelfde verhaal, Duitsland moet tegen Argentinië in de kwartfinale, dus als Duitsland wint ipv Argentinië krijg je een halve finale Duitsland - Spanje en dus geen finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
hmn jammer dan zou het wel germania espagna worden
Ik geef het opquote:Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, Duitsland moet tegen Argentinië in de kwartfinale, dus als Duitsland wint ipv Argentinië krijg je een halve finale Duitsland - Spanje en dus geen finale.
Als Duitsland 2e wordt in de groep (achter Servië) kan het trouwens wel.
Hmm, ik heb geen zin om het na te kijken op het moment, maar als dat zo is heb ik een fout gemaakt in mijn "uitschrijven" van het wk.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Engeland/Brazilië - Duitsland/Spanje kan wel.
Via welke weg?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:09 schreef Faalfiets het volgende:
Spanje Argentina
De "snelste" manier is wanneer een van de twee 1e in de poule wordt en de ander 2e in de poule. Ze komen elkaar dan in de halve finale tegen. Zou idd wel wat zijn..quote:Op zondag 23 mei 2010 19:47 schreef Borizzz het volgende:
Kan Noord-Korea gezien het schema uitkomen in een knock out tegen Zuid Korea? Dat zou wel geinig zijn...
Hoe wil je die combo's doen dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:50 schreef Amabo het volgende:
Ik sluit me hier bij aan.
Dat is best mogelijk, maar dan moet één van de twee landen 2e worden in de poulequote:
Inderdaad, alleen verwacht je van een finalist dat-ie wel 1e wordt in z'n poule.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Master10 het volgende:
Dat is best mogelijk, maar dan moet één van de twee landen 2e worden in de poule
In principe zijn dus alle combinaties mogelijk, tenzij je ook aangeeft dat een bepaald land volgens jou 1e wordt in de poule.
Dat ligt het meest voor de hand idd, gewoon alle groepshoofden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Master10 het volgende:
Frankrijk-Engeland
Nederland-Brazilië
Argentinië-Duitsland
Italië-Spanje
maar zal wel mooi zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 05:29 schreef Strani het volgende:
Brazilie - Spanje ligt het meest voor de hand.
Dus het wordt zeker iets anders.
quote:
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef Terreros85 het volgende:
De winnaar van de bovenste helft van het schema speelt tegen de winnaar van het onderste deel van het schema.
Die 2 finales zijn juist wel heel goed mogelijk, want als ze allen eerste worden in hun poule komen ze elkaar niet eerder dan in de finale tegen.quote:Een finale tussen Franrkijk en Argentinie is dus onmogelijk. Net zoals een finale tussen Brazilie en Spanje.
Dat lijkt me nou juist meer een halve finale.quote:Mijn gok is Engeland - Brazilie.
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:27 schreef Socios het volgende:
Nederland - Duitsland
Mijn foutquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Winnaars van A, C, E en G komen in de ene helft en de winnaars van B, D, F en H in de andere helft.
[..]
Die 2 finales zijn juist wel heel goed mogelijk, want als ze allen eerste worden in hun poule komen ze elkaar niet eerder dan in de finale tegen.
[..]
Dat lijkt me nou juist meer een halve finale.
quote:
Faal idd.:')quote:
Dan moet Portugal wel boven Brazilie eindigen in de poule.quote:
Het wordt echt de joker voor het toernooi. Of het wordt een groot drama. Of ze worden wereldkampioen. Er is volgens mij geen tussenweg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef arie_bc het volgende:
Ik denk dat Argentinië nog best kan verrassen ondank Maradonna, als je een beetje professionele ploeg hebt en ze werken dan kan je puur op skill, werklust en ervarig bij topclubs een hoop bereiken. Maar het blijft toch een gok met pluisje.
Ik zie dat ik een fout gemaakt heb. Italie 2 moet zijn Paraguay 2. Stop de tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan moet Portugal wel boven Brazilie eindigen in de poule.
Voor iedereen die net als ik compleet gestoord wordt van het onduidelijke schema op de sites, hier een meest conservatieve schatting (okee behalve ned-bra dan). een tweetje erachter betekent dat een van die twee tweede geworden moet zijn in de poule. Blauw is degene waarvan ik in die conservatieve schatting denk dat ze eerste resp. tweede zijn geworden.
[ afbeelding ]
Als Brazilie en Portugal twee keer winnen, wordt de laatste wedstrijd tussen beide landen een suffe salonremise. Net zoals Argentinië-Nederland in 2006. Als dan Portugal een beter doelsaldo heeft zijn zij eerste.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan moet Portugal wel boven Brazilie eindigen in de poule.
Zou gunstig zijn. Dan loopt Nederland ze beide mis en mogen ze tegen Portugal/Chili.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als Brazilie en Portugal twee keer winnen, wordt de laatste wedstrijd tussen beide landen een suffe salonremise. Net zoals Argentinië-Nederland in 2006. Als dan Portugal een beter doelsaldo heeft zijn zij eerste.
Brazilie - Spanje in de achtste finale.
waarom Brazilië! Die ligt er zo uit. geloof me. ik was er bijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef Sh0g het volgende:
Ik zat zo eens te kijken naar de vorige winnaars en ontdekte een patroon. Ojee, heus? Ja, echt waar.
In 1938 won Italië voor de 2e keer het WK.
12 jaar later in 1950 won Uruguay voor de 2e keer.
12 jaar later in 1962 won Brazilië voor de 2e keer.
12 jaar later in 1974 won Duitsland voor de 2e keer.
12 jaar later in 1986 won Argentinië voor de 2e keer.
12 jaar later in 1998 won Frankrijk voor de 1e keer. Dat jaar had volgens het patroon Engeland moeten winnen.
Nu zijn we weer 12 jaar later. Er zijn 2 teams met 1x winst.
De finale wordt dus: Frankrijk - Engeland.
En Engeland wint voor de 2e keer om het patroon weer kloppend te maken.
Dit, omdat het moet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:27 schreef Socios het volgende:
Nederland - Duitsland
Deze zin klopt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:38 schreef drumminggod het volgende:
[..]
waarom Brazilië! Die ligt er zo uit. geloof me. ik was er bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |