SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dat kan niet. Engeland/Brazilië - Duitsland/Spanje kan wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:48 schreef kristyle het volgende:
Engeland/Duitsland - Spanje/Brazilië
Dat lijkt me eerder een hálve finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spanje Argentina
Omdat als ze beide 1e worden in hun groep, dan komen ze elkaar in de halve finale tegen en kunnen ze nooit samen in de finale staan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
want?
Zelfde verhaal, Duitsland moet tegen Argentinië in de kwartfinale, dus als Duitsland wint ipv Argentinië krijg je een halve finale Duitsland - Spanje en dus geen finale.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
hmn jammer dan zou het wel germania espagna worden
Ik geef het opquote:Op zondag 23 mei 2010 14:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, Duitsland moet tegen Argentinië in de kwartfinale, dus als Duitsland wint ipv Argentinië krijg je een halve finale Duitsland - Spanje en dus geen finale.
Als Duitsland 2e wordt in de groep (achter Servië) kan het trouwens wel.
Hmm, ik heb geen zin om het na te kijken op het moment, maar als dat zo is heb ik een fout gemaakt in mijn "uitschrijven" van het wk.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Engeland/Brazilië - Duitsland/Spanje kan wel.
Via welke weg?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:09 schreef Faalfiets het volgende:
Spanje Argentina
De "snelste" manier is wanneer een van de twee 1e in de poule wordt en de ander 2e in de poule. Ze komen elkaar dan in de halve finale tegen. Zou idd wel wat zijn..quote:Op zondag 23 mei 2010 19:47 schreef Borizzz het volgende:
Kan Noord-Korea gezien het schema uitkomen in een knock out tegen Zuid Korea? Dat zou wel geinig zijn...
Hoe wil je die combo's doen dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:50 schreef Amabo het volgende:
Ik sluit me hier bij aan.
Dat is best mogelijk, maar dan moet één van de twee landen 2e worden in de poulequote:
Inderdaad, alleen verwacht je van een finalist dat-ie wel 1e wordt in z'n poule.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Master10 het volgende:
Dat is best mogelijk, maar dan moet één van de twee landen 2e worden in de poule
In principe zijn dus alle combinaties mogelijk, tenzij je ook aangeeft dat een bepaald land volgens jou 1e wordt in de poule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |