Argentinie gaat morgen naar huis...quote:
Dat zou wat worden zeg!quote:
Als Nederland genoeg druk zet op de Spanjaarden, kunnen ze niks. Dat heb ik gezien in de wedstrijd Spanje - Chili.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:33 schreef Silv het volgende:
Heb nog steeds nederland - spanje 1-2 staan.
als argentinie wintquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb zo'n gevoel dat ze de finale nu wel halen ( niet gaan onderschatten natuurlijk ), maar dat ze de finale wel verliezen. Knap dat ze Brazilie hebben uitgeschakeld maar ik vind vooral Duitsland en Argetinie erg gevaarlijk. Spanje kun je denk ik nog het beste hebben en die gun ik het naast NL nog het meeste. Argentijnen wil ik absoluut niet zien winnen.
Failquote:
Ik neem mijn woorden terug. Duitsland was indrukwekkend vandaag. Ik zet mijn geld op Nederland - Duitsland. Wordt een pittige finale.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Nederland - Argentinië denk ik, al zijn er 3 serieuze kanshebbers op een finaleplek in de andere helft van de kwartfinales, Spanje en Duitsland ook, en ik schat ze alle 3 ongeveer even hoog in, al vind ik Spanje wat "losser" spelen, maar vind ik Spanje verdedigend en fysiek weer kwetsbaarder ogen. Duitsland is wel goed, maar heeft toch niet alle wedstrijden even veel indruk kunnen maken, dus ik hou het toch op Argentinië.
Dat wordt dan een pittige tegenstander voor Nederland, zou best wel eens verlengen kunnen worden.
Ze hebben Duitsland 2 jaar geleden al een keer verslagen dus roep maar niet te hard.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
Nederland - Duitsland
Spanje (zeer waarschijnlijk) maakt geen kans tegen Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |