Het kan bijna niet meer fout.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt voor het linkje arcee, kon hem niet vinden
Paraguay-Uruguay word het!
kan niet want het wordt al 2-0 NED-DUIquote:Op zondag 4 juli 2010 21:06 schreef Lonker2.0 het volgende:
Nederland - Duitsland,
3-1 voor Nederland.
LET OP MIJN WOORDEN IK HEB DIT VOORSPELD
Ik zet 20 euro in, durf je hem aan ?quote:
Oke voor de eer dan ;pquote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef gohan16 het volgende:
en wat bij ander uitslag?
Ik wil m aangaan voor de eer. Ik weet niet of ik me eraan kan houden als ik verlies(20 euro).
De bookmakers zijn het er nog niet over eens, vrijwel gelijke kansen.quote:Op maandag 5 juli 2010 04:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Nederland - Duitsland staat eigenlijk al vast.
Zelfs de Spanjaarden die ik hier spreek zijn niet hoopvol tegen zo'n sterk Duitsland (en al zeker niet na de laatste wedstrijd).
als dat de finale wordt ga ik op zeker niet kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik doe geen voorspelling vanwege bijgeloof dat ik dan mijn gewenste wedstrijd jinx
Okee toch maar dan: Uruguay - Spanje.
zonder dat we er een goktopic van gaan maken: waar vind je de quotes?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De bookmakers zijn het er nog niet over eens, vrijwel gelijke kansen.
Hoeveel plezier ervaar jij met je eigen topic hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
we kunnen dan hier zo verder: Poll: de WK-finale
Met poll!
Hij mag weer open van de modjes als deze vol is!
Je proeft mijn sarcasme in die post toch wel enigszins, hoop ik?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als dat de finale wordt ga ik op zeker niet kijken
keiveel, jeweetz!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoeveel plezier ervaar jij met je eigen topic hebben?![]()
Ik zal me geld inzetten voor Nederland - Duitsland
Jij mag sowieso de finale niet kijken met je negatieve gezeur.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als dat de finale wordt ga ik op zeker niet kijken
Ik ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zal me geld inzetten voor Nederland - Duitsland
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:34 schreef Klummie het volgende:
Als we het halen dan graag tegen Duitsland.
Maar eerst dinsdag knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |