De Argentijnen moeten zich niet ongerust maken. Argentinië zal geen kampioen worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
En een voorzitter vanachter genomen door Lionel Messi.
Met een Hiddink als bondscoach zouden ze een goede kans hebben gehad.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De Argentijnen moeten zich niet ongerust maken. Argentinië zal geen kampioen worden.
Dat is zo. Hiddink had ook Zanetti en Cambiasso opgeroepen. Die coke-snuiver doet dat dus niet en denkt het zo wel te kunnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met een Hiddink als bondscoach zouden ze een goede kans hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
Finale: Nederland - Portugal
Aantal gele kaarten: 11 ( Portugal)
Aantal rode kaarten: 6 (Portugal)
Balbezit: 85% (NL) 15% (Portugal)
Schoten op Doel: 50 (NL) 5 (Portugal)
Blessuretijd: 30 min
Winnaar: Nederland
Met hoeveel: 50 - 5
WTF is dit? Bovendien: worden wedstrijden niet gestaakt nadat een team met minder dan acht mensen speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Dat kan nietquote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
kloptquote:Op maandag 7 juni 2010 15:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kan niet.
(technisch gezien misschien wel als ze allemaal exact tegelijkertijd iemand omverschoppen, maar dan wordt meteen de wedstrijd gestaakt en zaten we niet in de dertigste minuut van de blessuretijd)
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
Balbezit: 85% (NL) 15% (Portugal)
Schoten op Doel: 50 (NL) 5 (Portugal)
Blessuretijd: 30 min
Winnaar: Nederland
Met hoeveel: 50 - 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Correctie, nog nooit won een Europees land een WK buiten Europa.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik denk niet dat een Europees land gaat winnen, te bedenken dat Europese landen buiten Europa nog maar 1 keer hebben gewonnen.
Niet echt, Servië werd laatste in de groep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef EvanStone het volgende:
Brazilie - Servie
ik ben vandachte verandertquote:
Revanche voor 1978?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben vandachte verandert
het wordt Argentinie - Nederland 1-2
Ja en Neequote:
als je gelijk hebquote:
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja en Nee
[..]
als je gelijk heb
winnaar: argentinie![]()
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.![]()
( tenminste, dat zegt die coke-snuiver )
Dat zou ik idd wel denken ja. Ik kan me zo voorstellen dat je je dan als Argentijn in Buenos Airos ( maar ook in de andere steden ) compleet schaamt om Argentijn te zijn.quote:
ik ga emigrerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zou ik idd wel denken ja. Ik kan me zo voorstellen dat je je dan als Argentijn in Buenos Airos ( maar ook in de andere steden ) compleet schaamt om Argentijn te zijn.
Messi op de paal?quote:
Robben (een handsgoal)quote:
Jeps en dan in de counter maakt Van der Vaart de beslissing.quote:
En laat Menotti zich anaal uitwonenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.![]()
( tenminste, dat zegt die coke-snuiver )
Denk het wel, helaasquote:
Tsja, vreemde dingen worden er bij de Argentijnen gezegd. Jezus man, kunnen ze dan écht niet normaal doen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Klummie het volgende:
[..]
En laat Menotti zich anaal uitwonen
Bilardo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Klummie het volgende:
[..]
En laat Menotti zich anaal uitwonen
Nee, andersom. Tegen Brazilië in de halve finale en Argentinië/Duitsland in de finale.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:23 schreef krapula het volgende:
Uruguay - Brazilië
Uruguay kan betrekkelijk makkelijk doorstomen naar de halve finale, waar ze Argentinië/Duitsland verrassen!
ik zie het nu net inderdaad. Dan zal de finale Brazilië - Duitsland wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, andersom. Tegen Brazilië in de halve finale en Argentinië/Duitsland in de finale.
Als Spanje groepswinnaar wordt en Duitsland van Argentinië en Spanje wint wel, ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:31 schreef krapula het volgende:
ik zie het nu net inderdaad. Dan zal de finale Brazilië - Duitsland worden
Moeten ze wel Engeland verslaan. Engeland is niet goed, maar die hoeven maar 1 keer en superdag te hebben, en Duitsland niet, en ze liggen er uit. Ik heb Nederland - Argentinië in de finale maar ik ben altijd veel te optimistischquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
Nederland - Duitsland lijkt echt wel één van de mogelijkheden!
Duitsland is één van de sterkere teams aan de rechterkant van het Schema.... en als NL door de kwartfinale komt... dan zie ik ze ook nog wel in de finale komen!![]()
[ afbeelding ]
NL - DUI in de finale... dat zou echt oorlog worden!
Dat zou historisch zijn. Jezus man, alleen de gedachte maakt me al gek van vreugde. In de 95e minuut scoren tegen de Duitsers in 6 meter buitenspelpositie met een fantastisch trage bal. De Duitse doelman ziet de bal tergend langzaam in het doel verdwijnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland is één van de sterkere teams aan de rechterkant van het Schema.... en als NL door de kwartfinale komt... dan zie ik ze ook nog wel in de finale komen!![]()
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
Hoewel ze wel met Argentinië moeten afrekenen en als Spanje groepswinnaar wordt ook met Spanje.quote:Duitsland is één van de sterkere teams aan de rechterkant van het Schema....
laat ze eerst maareens van engeland winnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Hoewel ze wel met Argentinië moeten afrekenen en als Spanje groepswinnaar wordt ook met Spanje.
En dat is wat we willen zienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schemaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat schemaAls Portugal vanmiddag afrekent met Brazilië dan is de finaleplaats al een feit, met als bonus een overwinning op het NL elftal.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:42 schreef Terreros85 het volgende:
Engeland - Spanje had ik in mijn toto's. Met veel fantasie kan het nog steeds
Als Duitsland in de finale wil komen zullen ze eerst Engeland, Argentinië en dan Portugal of Spanje moeten verslaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De finale zal dus gaan tussen een land boven de blauwe lijn en een land eronder.
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland is al zeker van de finale waarin het hier Argentinie of Spanje ontmoet.
Nederland krijgt vermoedelijke de volgende tegenstanders Slowakije, Chili of brazilie, Uruguay. Dit zijn tegenstanders die makkelijk te verslaan zijn.
1-0 tegen N-Korea en 0-0 tegen Portugal. Heel indrukwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.
Dat zijn de usual suspects idd, maar waarom niet Uruguay - Argentinië?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok Brazilie vs Argentinie.
Nederland verliest van Portugal. Dus vanuit onze positie gezien is het goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
1-0 tegen N-Korea en 0-0 tegen Portugal. Heel indrukwekkend inderdaad
Ik hou het nog steeds op Spanje-Argentinië of dat niet mogelijk qua indeling?quote:
vind ik ook bestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zijn de usual suspects idd, maar waarom niet Uruguay - Argentinië?
Hou toch op manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland is al zeker van de finale waarin het hier Argentinie of Spanje ontmoet.
nu ff serieusquote:
Twee vingers in de neus en de duim ferm in het poepertje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.
quote:
Kan dus niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Arcee het volgende:
De finale zal dus gaan tussen een land boven de blauwe lijn en een land eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |