Niet echt, Servië werd laatste in de groep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef EvanStone het volgende:
Brazilie - Servie
ik ben vandachte verandertquote:
Revanche voor 1978?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben vandachte verandert
het wordt Argentinie - Nederland 1-2
Ja en Neequote:
als je gelijk hebquote:
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja en Nee
[..]
als je gelijk heb
winnaar: argentinie![]()
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.![]()
( tenminste, dat zegt die coke-snuiver )
Dat zou ik idd wel denken ja. Ik kan me zo voorstellen dat je je dan als Argentijn in Buenos Airos ( maar ook in de andere steden ) compleet schaamt om Argentijn te zijn.quote:
ik ga emigrerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zou ik idd wel denken ja. Ik kan me zo voorstellen dat je je dan als Argentijn in Buenos Airos ( maar ook in de andere steden ) compleet schaamt om Argentijn te zijn.
Messi op de paal?quote:
Robben (een handsgoal)quote:
Jeps en dan in de counter maakt Van der Vaart de beslissing.quote:
En laat Menotti zich anaal uitwonenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar dat wil je de mensen van Argentinië toch niet aandoen? Immers, dan gaat Maradona naakt over straat in Buenos Airos.![]()
( tenminste, dat zegt die coke-snuiver )
Denk het wel, helaasquote:
Tsja, vreemde dingen worden er bij de Argentijnen gezegd. Jezus man, kunnen ze dan écht niet normaal doen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Klummie het volgende:
[..]
En laat Menotti zich anaal uitwonen
Bilardo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Klummie het volgende:
[..]
En laat Menotti zich anaal uitwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |