Als Duitsland in de finale wil komen zullen ze eerst Engeland, Argentinië en dan Portugal of Spanje moeten verslaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De finale zal dus gaan tussen een land boven de blauwe lijn en een land eronder.
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland is al zeker van de finale waarin het hier Argentinie of Spanje ontmoet.
Nederland krijgt vermoedelijke de volgende tegenstanders Slowakije, Chili of brazilie, Uruguay. Dit zijn tegenstanders die makkelijk te verslaan zijn.
1-0 tegen N-Korea en 0-0 tegen Portugal. Heel indrukwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.
Dat zijn de usual suspects idd, maar waarom niet Uruguay - Argentinië?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok Brazilie vs Argentinie.
Nederland verliest van Portugal. Dus vanuit onze positie gezien is het goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
1-0 tegen N-Korea en 0-0 tegen Portugal. Heel indrukwekkend inderdaad
Ik hou het nog steeds op Spanje-Argentinië of dat niet mogelijk qua indeling?quote:
vind ik ook bestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zijn de usual suspects idd, maar waarom niet Uruguay - Argentinië?
Hou toch op manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland is al zeker van de finale waarin het hier Argentinie of Spanje ontmoet.
nu ff serieusquote:
Twee vingers in de neus en de duim ferm in het poepertje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Ja, vooral Brazilië is heel makkelijk.
quote:
Kan dus niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Arcee het volgende:
De finale zal dus gaan tussen een land boven de blauwe lijn en een land eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |