quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Toch zie ik Argentinië wel winnen van Duitsland
Net of Messi zich ooit zo lomp zou gedragen als Roquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef XL het volgende:
Die klodder die Messi naar de camera spuugt kan niet door de beeldbuis heen...
Inderdaad, wat stellen Argentinië en Brazilië nou voor tegenover Nederland!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef XL het volgende:
Kijk... Dat beide landen de kwartfinale gaan winnen staat als een paal boven water.
Die kans is niet groot, maar een slecht verliezer is het en bovendien speelt hij een kut-wk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Net of Messi zich ooit zo lomp zou gedragen als Ronal
do
..
Argentinie speelt niet tegen Nederland, maar speelt een kut-wkquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Inderdaad, wat stellen Argentinië en Brazilië nou voor tegenover Nederland!
Je hebt gelijk, ik bedoelde 'Nederland en Duitsland'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef XL het volgende:
[..]
Argentinie speelt niet tegen Nederland, maar speelt een kut-wk
Brazilie speelt soms alleraardigst, maar dat is met name aan de tegenstander te wijten. Portugal en Noord Korea hebben ons al laten zien hoe het moet. Het angstaanjagend degelijke Nederland zet daar tegenover dat ze een mega-winning streak hebben en altijd scoren.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Toch zie ik Argentinië wel winnen van Duitsland
Paulquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef XL het volgende:
Kijk... Dat beide landen de kwartfinale gaan winnen staat als een paal boven water.
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik denk dat er Vrijdag een donker wolkje over Nederland komt.. en niet door het weer.
Zou kunnen idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik denk dat er Vrijdag een donker wolkje over Nederland komt.. en niet door het weer.
welkom in mijn clubquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef mamapan het volgende:
Een beetje dom, dat iedereen bezig is met Nederland-Duitsland, want dat gaat never nooit niet gebeuren.
Het wordt nl. Argentinie- N E D E R L A N D![]()
![]()
quote:
Walk Over! Die duitsers, die moeten nog aan de bak!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
We moeten nog wel 'even' winnen van uruguay he...
Suarez, Lodeiro en die linksback doen daar sowieso al niet mee. Appeltje eitje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
We moeten nog wel 'even' winnen van uruguay he...
Ja... zoiets als rusland in 2008.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Suarez, Lodeiro en die linksback doen daar sowieso al niet mee. Appeltje eitje.
Rusland had Guus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... zoiets als rusland in 2008.
Die aanvoerder waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Suarez, Lodeiro en die linksback doen daar sowieso al niet mee. Appeltje eitje.
Dat zou heerlijk zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:07 schreef XL het volgende:
[..]
Walk Over! Die duitsers, die moeten nog aan de bak!
Het zou wat zijn hè! Zoals 74, maar dan zij met het goede voetbal en wij de titel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |