quote:
Gelukkig hebben andere mensen ook zelf een mening. Separatistische fries dat je bent.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Socios het volgende:
Vijf pagina´s al? Topic had gesloten kunnen worden na de sepo.
Nee hoor, eentje maar.quote:
Wat? Kan prima.quote:
volgens mijn poule wordt uruguay kampioenquote:
Ja, bij mij ook. Moet je dan zo hard lachen om mijn finale?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mijn poule wordt uruguay kampioen
nee ik lach je niet uitquote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Moet je dan zo hard lachen om mijn finale?
En wat denk je?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Moeilijk, hangt er vanaf wie de FIFA het meeste heeft betaald!
De FIFA had Frankrijk, Italië en Engeland enorm veel betaald, maar ze liggen er al uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Moeilijk, hangt er vanaf wie de FIFA het meeste heeft betaald!
Dat is voor 2014quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nogal laat aangezien ik het laat zag maar :
Brazilie VS Argetinie met een 2-1 winst voor Brazilie
En die slachten elkaar volgende wedstrijd af.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef Nachtraaf het volgende:
Waarom zoveel mensen Nederland - Spanje?
Beide landen zijn vrij matig begonnen (Spanje zelfs verloren van Zwitserland).
De enige landen die tot nu toe degenlijk hebben gewonnen zijn Duitsland en Argentinië.
Zodat een klein land giechelend doorgaat ten koste van een van de twee grootheden. Ghana in de finale bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
En die slachten elkaar volgende wedstrijd af.
zo kun je bij unibet niet aankomen natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 14:52 schreef Ixnay het volgende:
Duitsland
Engeland
Nederland
Brazilië
Spanje
2 van deze 5.
dat snap ik ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef Nachtraaf het volgende:
Waarom zoveel mensen Nederland - Spanje?
Dat klopt dat je niets ziet, want ze spelen morgen pas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Nachtraaf het volgende:
Na 94 en 98 zie ik NL nog steeds niet van Brazilië winnen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Finale wordt Duitsland tegen Brazilië
En het mooiste is dat we de aanvoerder plus beste speler van de kampioen van Duitsland hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sluit mij nu aan bij Nederland - Duitsland
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En het mooiste is dat we de aanvoerder plus beste speler van de kampioen van Duitsland hebben
Na deze wedstrijd die we gehad hebben wel ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Nachtraaf het volgende:
Na 94 en 98 zie ik NL nog steeds niet van Brazilië winnen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef mamapan het volgende:
Een beetje dom, dat iedereen bezig is met Nederland-Duitsland, want dat gaat never nooit niet gebeuren.
Het wordt nl. Argentinie- N E D E R L A N D![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |