Zodat een klein land giechelend doorgaat ten koste van een van de twee grootheden. Ghana in de finale bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
En die slachten elkaar volgende wedstrijd af.
zo kun je bij unibet niet aankomen natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 14:52 schreef Ixnay het volgende:
Duitsland
Engeland
Nederland
Brazilië
Spanje
2 van deze 5.
dat snap ik ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef Nachtraaf het volgende:
Waarom zoveel mensen Nederland - Spanje?
Dat klopt dat je niets ziet, want ze spelen morgen pas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Nachtraaf het volgende:
Na 94 en 98 zie ik NL nog steeds niet van Brazilië winnen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Finale wordt Duitsland tegen Brazilië
En het mooiste is dat we de aanvoerder plus beste speler van de kampioen van Duitsland hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik sluit mij nu aan bij Nederland - Duitsland
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En het mooiste is dat we de aanvoerder plus beste speler van de kampioen van Duitsland hebben
Na deze wedstrijd die we gehad hebben wel ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Nachtraaf het volgende:
Na 94 en 98 zie ik NL nog steeds niet van Brazilië winnen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef mamapan het volgende:
Een beetje dom, dat iedereen bezig is met Nederland-Duitsland, want dat gaat never nooit niet gebeuren.
Het wordt nl. Argentinie- N E D E R L A N D![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |