Mensen die hun auto nog in de TT willen hebben moeten het snel zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik vraag me nog steeds in hoeverre verlaging helpt je harder door de bochten te krijgen en of die paar cm veel invloed hebben op de max. snelheid.
die staan netjes onder een e30 een vriend van mij heeft ze.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef Catch22- het volgende:
hoi slettebakken
[ afbeelding ]
die ga ik vanavond ophalen. Jeej!
nee sorry ik zie nergens zijn auto op foto's.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef Catch22- het volgende:
@Rival cool, toevallig een piccie voor handen?
Ik neem de uitdaging graag aan maar wellicht heb je gelijk inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind kruipend over een bobbeltje wel wat hebben. En als we een afrit of oprit krijgen ben je me kwijt
Dan had je in ieder geval een behoorlijke motor maar dan nog is dat geen reden de auto zo toe te takelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet, en als het een 325 of 328 was dan?
quote:Deze Turq is niet vertegenwoordigend voor de BMW posters & rijders
we hebben het nu alleen over verlagen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem de uitdaging graag aan maar wellicht heb je gelijk inderdaad
veel jongelui is zo. Je ziet het toch echt vaker met corsaatjes enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zou een leugen zijn. Veel BMW-rijders zijn zo
Ooh, het was geen opmerking van ik ben beter,sneller,mooier, groter of wat dan ook... Maar dat verlagen heeft niet altijd voordeel. Zoals je aangeeft spelen nog een aantal andere zaken mee. Het alleen verlagen heeft weinig nut imo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef rival het volgende:
Maw, die m van jou gaat vast harder door de bocht
maar dan heb je het dus echt verkeerd. Gewichtsverplaatsing, dus overhellen e.d wil je zo min mogelijk in een bocht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, het was geen opmerking van ik ben beter,sneller,mooier, groter of wat dan ook... Maar dat verlagen heeft niet altijd voordeel. Zoals je aangeeft spelen nog een aantal andere zaken mee. Het alleen verlagen heeft weinig nut imo.
Ooh, ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan heb je het dus echt verkeerd. Gewichtsverplaatsing, dus overhellen e.d wil je zo min mogelijk in een bocht.
Weggedrag is echt veel sportiever al doe je alleen de veren.
in 1 bocht misschien niet al teveel. Gaan we bv slalommen dan is de verlaagde echt ver in het voordeel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:59 schreef YoshiBignose het volgende:
DAT dacht ik dus ook. Stel je hebt 2 identieke auto's maar eentje is 40mm verlaagd, wat zal dat uitmaken in de bochten?
Dat is inderdaad wel prettig op de openbare weg ja.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
in 1 bocht misschien niet al teveel. Gaan we bv slalommen dan is de verlaagde echt ver in het voordeel.
slalommen misschien niet maar ook is de weg hier niet mooi glad. Elke snelwegbocht heeft er wel een 'hobbel' in oid. Allemaal dingen waar je minder last van heb.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel prettig op de openbare weg ja.....
kwa rijgedragquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef jackson het volgende:
Mensen die zeggen dat ze niet normaal zijn.....
Het ligt natuurlijk aan resterende demping. Als je niet verlaagd maar wel hele stijve veren hebt, dan ben je sneller dan een verlaagde auto met lekke dempers denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:59 schreef YoshiBignose het volgende:
DAT dacht ik dus ook. Stel je hebt 2 identieke auto's maar eentje is 40mm verlaagd, wat zal dat uitmaken in de bochten?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
kwa rijgedrag
je houdt niet van zelfkennis?
oh en, waarom moeten mensen altijd kenbaar maken wat ze van een ander vinden? Ook al heeft dat niks met het gesprek te maken.
Denken ze soms dat het een ander boeit?
klopt helemaalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan resterende demping. Als je niet verlaagd maar wel hele stijve veren hebt, dan ben je sneller dan een verlaagde auto met lekke dempers denk ik.
Turq zijn mod man...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat is dat voor een ronde E46-voorkant-op-een-vierkante-E36-body-met-paarse-velgen wagen ? :|
Volgens mij ben ik de TS hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Thanks dat je me photoshop in de OP plaats SoundDragon!![]()
Kut.. Sorryquote:
Heb een super deal geslotenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:31 schreef Catch22- het volgende:
hoezo ben je zo blij of wil je dat niet delen?
Vorige week nog wel iigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
lol, bestaan die keurmeesters nog echt?? waar je een x-bedrag geeft voor een 'blinde' APK keuring.....
als de rdw toch eens een steekproef doet daar .....
Denk om de politie daar hequote:Op zondag 23 mei 2010 11:00 schreef Bowny het volgende:
Zo maar even de snelweg opEn cruizen door Zandvoort met het schuifdakkie open
![]()
![]()
Als je snel kijkt valt het niet eens op.quote:
Mooie ringen! Was het veel werk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Even paar ringetjes gemonteerd![]()
[ afbeelding ]
Kan het niet goed zien; wat is er precies mis mee ?? lekt hij door het ventiel of het ventiel gewoon afgescheurd ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |