* Alicey heeft ook nog wel wat kerstboomlampjes voor die velgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Daarom, zware photoshop van hoe ik hem er uit wil laten zien, ja dit zijn de velgen in kwestie:
[ afbeelding ]
ja 1 puntje is direct een kerstboom versiering of wat? Vraag me af waar jij hem dan plaats in de boom als je er maar 1tje hebtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey heeft ook nog wel wat kerstboomlampjes voor die velgen.
Ja precies... Zoiets bedoelde ik ja.quote:
Redeneer je argument eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja precies... Zoiets bedoelde ik ja.
Dit zijn dus de redenen waarom ik liever geen BMW rij. Maar, ieder zijn smaak.
Dat heeft weinig met BMW's te maken. Er zijn veel mensen die gewoon in een mooie, originele BMW rijden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef jackson het volgende:
Ja precies... Zoiets bedoelde ik ja.
Dit zijn dus de redenen waarom ik liever geen BMW rij. Maar, ieder zijn smaak.
Mijne is gewoon clean met alleen een E46 neus en mooie velgen (17 en dus geen 24 inch) met paarse hart..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met BMW's te maken. Er zijn veel mensen die gewoon in een mooie, originele BMW rijden.
Ik dacht daar ook aan maar iedereen heeft dat tegenwoordig, ik wil apart zijn..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef rival het volgende:
Imho moet je het hart zwart (donker grijs) maken of dezelfde kleur als de auto. Verder is het best een mooie velg
nee,, geen plastic.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
wat vinden jullie dan mooi? Wat wil je zien als je naar een e36 kijkt.. oversized bumperts? Spoilerts? Lexuslooks?
Als je niet snapt wat ik bedoel dan voel ik de behoefte niet om het verder uit te leggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Redeneer je argument eens![]()
Tis een 318i M50 btw
Nee ik snap het niet, en als het een 325 of 328 was dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je niet snapt wat ik bedoel dan voel ik de behoefte niet om het verder uit te leggen.
ik vind kruipend over een bobbeltje wel wat hebben. En als we een afrit of oprit krijgen ben je me kwijtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:47 schreef piekartz87 het volgende:
sheer driving pleasure was het toch? dat valt een beetje weg als je kruipend over elk hobbeltje moet
Die BBS velgen zijn super maar de rest is om tequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef YoshiBignose het volgende:
En dus niet dit:
[ afbeelding ]
Al moet ik toegeven dat die velgen niet verkeerd staan.
ik zou het alleen willen in een lambo ofzo. en telkens stilstaan haalt je gemiddelde snelheid gigantisch omlaagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind kruipend over een bobbeltje wel wat hebben. En als we een afrit of oprit krijgen ben je me kwijt
dingen als gem snelheid en brandstofverbruik hou ik me niet mee bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:21 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zou het alleen willen in een lambo ofzo. en telkens stilstaan haalt je gemiddelde snelheid gigantisch omlaagbrandstofverbruik omhoog. maar ach,, details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |