Heel dubbel inderdaad. 4,5 week ziekenhuisopname kwamen gister en vandaag zo aan me voorbij gevlogen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dubbel he?! Kan het me goed vorostellen. En zo zullen er nog veel vaker momenten komen... van die momenten waarop je je realiseert: "Dit komt nooit meer terug" Anderzijds staat je nog zoveel moois met ze te wachten!![]()
Toch gefeliciteerd met je mooie mannen!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:44 schreef MamaNik het volgende:
Ik kom jullie uitzwaaien, vorig jaar 10 min geleden zijn mijn mannetjes geboren en vandaag
zijn ze dus JARIG!!!![]()
![]()
![]()
1 jaar alweer wat gaat de tijd toch hard. van 2 mini mannetjes naar 2 dreumesen
ze proberen nu hun eerste stapjes en krijgen al een behoorlijke eigen wil
Vorig jaar 2 uur geleden was ik nog zo
Vorig jaar 10 minuten geleden waren de jongens zo
En dit waren ze vanmorgen net uit bed met een cadeautje van grote broer
Ben er emotioneel van vandaag.Nooit meer een eigen baby in ons huis
die tijd ligt achter ons, en ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.
Tot in het dreumes topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een bijzonder moment is dat toch he... 'een jaar geleden...'.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dubbel he?! Kan het me goed vorostellen. En zo zullen er nog veel vaker momenten komen... van die momenten waarop je je realiseert: "Dit komt nooit meer terug" Anderzijds staat je nog zoveel moois met ze te wachten!![]()
Toch gefeliciteerd met je mooie mannen!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou idd
wat een mooie foto's zo MamaNik
Gefeliciteerd met je mooie mannen, fijne dag vandaagen tot in het volgende topic!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Je nam dat 'volgende topic' wel heel letterlijk Huup!
Net z'n moeder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:21 schreef huuphuup het volgende:
Ivan goedgekeurd woehoe!uitslover zo op dat bureau van de arts
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Net z'n moeder.![]()
Tessie, ik moest gister aan je denken terwijl ik in bad lag. Ik was de WIJ Ouders aan het lezen (don't ask) en daar stond in dat de Kruidvatluiers zijn vernieuwd. Ze zijn inderdaad dunner geworden. Waarschijnlijk heb je 2 pakken gekregen met oude luiers?
Whahahaha!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]heb jij ook een rondje gerold op het bureau van de arts en iets gepakt?
![]()
Miss Dentinox helpt hier net genoeg om in slaap te vallen zeg maar. Om het ergste er vanaf te halen.
Je kunt het gerust aan Huup overlaten om een spannende wending te geven aan de treurige realiteit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef miss_sly het volgende:![]()
Bij pakken, bureau en arts denk ik toch aan iets heel anders
Tsssk, Claudia is geen secretaresse hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef miss_sly het volgende:![]()
Bij pakken, bureau en arts denk ik toch aan iets heel anders
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt het gerust aan Huup overlaten om een spannende wending te geven aan de treurige realiteit.
De tiepmiep zei dat het standaard was en of ik hem de volgende keer weer mee wil nemen maar pff dit is nou al formulier 800 dat ik krijg om in te vullen over of mijn kind mogelijk psychische schade loopt ofzo.quote:KIPPPI staat voluit voor Kort Instrument voor Psychologische en Pedagogische Probleem Inventarisatie.
Auwauwauw!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat ze daarbij soms ook per ongeluk wel eens heel hard trekt aan die kleine haartjes die daarp achterin mn nek zitten bij mn haargrens.
Of je brilquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Auwauwauw!![]()
Je verliefd aankijken en dan ineens met twee handen je lippen grijpen... ook zoiets leuks.
jaaa en dan dat glas in je mond en met je tong eronder op het glas.quote:
Dat doet Ivan ook! Ik heb ook een kroelkip.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
Amélie is een echt kroelkipje heb ik gemerkt de laatste tijdals ik haar optil dan begraaft ze haar hoofdje zo in de kuil van mn nek/schouder en dan drukt ze haar hoofdje en lijfje heel hard tegen me aan met haar armpje om me heen
![]()
jammer alleen dat ze daarbij soms ook per ongeluk wel eens heel hard trekt aan die kleine haartjes die daarp achterin mn nek zitten bij mn haargrens.
Dat vind ik echt een superadvies van het consultatiebureau! (Zeg ik ook eens iets positiefs.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:35 schreef Stiemie het volgende:
Vanmorgen bij het cb geweest en Esmee is weer niet superhard gegroeid, maar wel voldoende. Ze volgt mooi haar eigen lijntje en dat was prima. Wel moeten we haar meer bij ons eten betrekken. Ik had daar de laatste tijd niet zoveel puf meer voor aangezien ze overal binnen 3 seconden alleen 1 keer aan wilde voelen, alles op de grond gooide en begon te huilen. Nu hebben we haar vanmiddag mee aan tafel genomen en ze heeft gewoon echt zelf wat brood gegetenConclusie: mevrouw wil het gewoon zelf doen... Vanavond ook nog een poging met banaan gedaan, maar die wil ze alleen handmatig pureren
Ja we vonden het ook goed hoor. Soms ben je zo vastgeroest in je patroon dat je het zelf niet meer ziet. Eigenlijk hadden we het gewoon een beetje opgegeven door alle tegenslag. Maar nu dus weer met frisse moed aan de slag!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een superadvies van het consultatiebureau! (Zeg ik ook eens iets positiefs.) En wat goed dat je ermee aan de slag bent gegaan. Dat ze ook nog eens wat brood heeft gegeten geeft je meteen wat moed dat dit een goede aanpak is.
En soms werkt iets wat voorheen niet werkte ineens wél. Ze is natuurlijk ook weer iets ouder. Het komt vast helemaal goed met die kleine knapperd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja we vonden het ook goed hoor. Soms ben je zo vastgeroest in je patroon dat je het zelf niet meer ziet. Eigenlijk hadden we het gewoon een beetje opgegeven door alle tegenslag. Maar nu dus weer met frisse moed aan de slag!
Receptje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef huuphuup het volgende:
Ha!
Couscous met klein beetje bloemkool, veeeel tomaat, wat rozijntjes en platte peterselie.
Grooooooot succes!![]()
Heb ik niet precies, sorry. T komt uit Opperdepop in elk geval!quote:
alsof die arts zelf zo goed eetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet wel hoe het komt..door middelste. Die had enorme afkeer van eten en wij hadden ons voorgenomen er boven alles géén strijd van te maken.
Blijkbaar ben je gelaten wanneer je niet hysterisch genoeg reageert. Naar hun maatstaven dan.
Ik heb die opmerking dus fijn laten schrappen
nou jaaaaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef huuphuup het volgende:
Je weet wel de schreeuwlelijks van wie het kind de tent afbreekt en die dan roepen dat kind dat niet mag dan "want dan wordt die mevrouw boos" *wijst naar mij*![]()
Dat zijn dezelfde types die roepen 'wacht maar tot je (stief)vader thuiskomt!' en die hun kind opvoeden door het bang te maken voor Sinterklaas enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef huuphuup het volgende:
nouja zeg.... als ze dat al van jou vinden ben ik heel benieuwd wat ze dan van die herriebak moeders vinden die ik op het CB tref. Je weet wel de schreeuwlelijks van wie het kind de tent afbreekt en die dan roepen dat kind dat niet mag dan "want dan wordt die mevrouw boos" *wijst naar mij*![]()
Ja true I guess, ik weet niet, het dat zegt de politie was bij ons thuis vroeger niet zo aanwezig. Het stond een beetje op gelijke voet met 'omdat ik het zeg' als mn vader het zeiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef McLaura het volgende:
Dat als eerste huup, maar bij doorvragen helpt 'dat zegt de politie' vele malen beter dan 'dat is wettelijk bepaald'
Daarom lijkt het ook zo in een mindere periode...Omdat ze het anders niet is. Hopelijk is het tandje snel geen lastpak meer!quote:[b]Op [url=http://forum Zo raar, dan lijkt ze ook ineens zo'n ontevreden verwend kind, en dat is ze echt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed mijn moeder met pinda's! Zij heeft héél vaak bij de huisarts gezeten om er weer een te laten verwijderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef lily het volgende:
David stopte altijd iets in zijn neus.
Echt; hoe vaak we hem niet plat op de tafel moesten leggen om met z'n tweeen iets uit zijn neus te peuteren (en de ander hem in bewang moest houden).
En D dan omhoog snuiven en wij weer: nee, niet doen![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig ziek in bed en mijn lief doet nu zo'n beetje alles in huis. Soms pas ik even op Ivan zodat mijn lief iets anders kan doen. Ivan komt dan naast me op bed liggen, speelt met zijn voetjes, rolt wat, leest een boekje, eet Sophie op. En hij verkent mijn gezicht. Hij voelt aan m'n oren, het haar achter m'n oren, mijn lippen, tanden, tong, mijn neus en mijn ogen. Hij is er zo door gebiologeerd.
Ik dacht even: HÉ, WAT DOE JIJ MET DE GEREGISTREERD PARTNER VAN MISS_SLY IN JE BED!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beterschapi
En wat lief![]()
Ik heb net zo genoten. Ging Amélie uit bed halen en ben even met haar op ons bed gaan liggen, samen met t knuffelschaap. En ze heeft zo lekker geknuffeld met schaap en met mijen gegierd van het lachen en gegeit en het bed over gekropen enzo <3
ik hou zo van mn meiske.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht even: HÉ, WAT DOE JIJ MET DE GEREGISTREERD PARTNER VAN MISS_SLY IN JE BED!
Fijn is dat kroelen, hè?
Lekker seksistisch, zeg! Ik zou proberen al die zaken van me af te laten glijden, maar dit zou me toch echt in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Aoraki het volgende:
Ivan goedgekeurd!! Mooi zo, Wij moeten 3 juni pas, ben benieuwd, ik heb niet zo goede eerste ervaring met het cb in onze nieuwe woonplaats. Stomme muts. We hadden een intake. Zij:"hoe veel werk je nog" Ik: 32 uur. Zij:" dan zie je hem wel erg weinig" ik:"pardon??" Zij:" 32 kan ik hier niet invullen, het gaat maar tot 30" ik:"ik zal toch niet de eerste zijn hier???"
Dracula, die Isabimbeauquote:Op zondag 23 mei 2010 16:29 schreef Sorbootje het volgende:
Welkom!!![]()
McLaura was hier net en die zag ineens een derde tandje bij Isabeau(verklaart het slechte slapen en eten van de afgelopen dagen wel een beetje!) 't Is een tandje náást de bovenste voorste snijtanden.
zalig he!!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef Ticootje het volgende:
whehehe, wat is ze heerlijk ranzig!
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
zalig he!!
Je wil ook niet weten hoeveel zand er in d'r luier zat
Luier? Waar dan??? Haha, heerlijke foto idd Vicky!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
zalig he!!
Je wil ook niet weten hoeveel zand er in d'r luier zat
geen luier nee, maar mevrouw had wel aan zandhappen gedaan...quote:Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Luier? Waar dan??? Haha, heerlijke foto idd Vicky!
het kan trouwens nog ranzigerquote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef Ticootje het volgende:
whehehe, wat is ze heerlijk ranzig!
Ze viel wel om.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef Twinkly het volgende:
lol Ko!!Dan stond ze al stevig dat ze niet eens omviel hihi
Ja, dat trappelen is hij heel bedreven in! Ik vind het alleen jammer dat ik het echt hardop lachen (HA HA HA) en het gezapige lachen (huh huh huh) nog niet op film vast heb kunnen leggen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef Twinkly het volgende:
edit na edit van Claudia: Wat schattig en grappig hoe Ivan lacht om de hond! Heel herkenbaar ook hoe hij lacht en dat trappelen met die beentjes van enthousiasme![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:40 schreef oeke het volgende:
Ko was laatst op een feestje waar een kindje was dat 4 maanden ouder was en al los kan staan.
Ko kroop erheen, pakte haar vast en trok zich aan haar op alsof ze de bijzettafel was.
Totaal geen scrupules dat kind van mij!quote:
Ko's reputatie gaat hem vooruit.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
[..]
Totaal geen scrupules dat kind van mij!
Gister waren we op een festival en Ko zag een leuk meisje met een appel.
Of eigenlijk hij zag een appel, met toevallig iemand eraan.![]()
Dus hij ging daar lief staan kijken en hangen aan haar been.
En toen werd hij herkend door haar! Aan zijn naam en armband! Van Fok!![]()
Leuk dat je dat ziet! Hij volgt alles inderdaad heel precies.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuk filmpje van IvanHij zit echt zo mooi te kijken.
Waar gaan jullie naartoe? Ik heb in heel afgelegen gebieden gezeten, maar ze hebben overal toch wel fruit, groente en brood? Vaak zelfs beter dan in Nederland. Al is het brood niet overal even lekker.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Wij vliegen morgen, maar gaan dadelijk (als Senna wakker is en fruit gegeten heeft) naar Brabant. Ben ook heel benieuwd wat ze ervan vindt. Ik denk dat ze het wel leuk vindt, want ze heeft papa, mama, opa en omi de hele week om zich heen. Haar 4 favoriete mensen, dus wat kan er nou niet leuk zijn?Ik hoop alleen dat er iets te eten is voor haar. Ze vindt zelf eten zo leuk, en ik heb natuurlijk wel potjes bij me voor de zekerheid, maar ik kan me voorstellen dat we met een chagrijnige dame zitten als ze de hele week alleen potjes krijgt!
Volgens weeronline is het droog, windstil en 29 gradenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Welkom Stef & Incantrix!
Ssserpente Finn doet dat inderdaad ook, als er haast bij is nog even snel tijgeren!
Ko wat grappigalles gebruik om zich op te trekken.
Finn is nu ook enorm aan het klimmen, van de week stond hij op de trap![]()
Miss, ik hoop dat jullie mooi weer hebben! Een kennis zat de afgelopen 4 dagen in Turkije en had 4 dagen regen
Ik verwacht dat ze er ladingen vers fruit hebben!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:13 schreef miss_sly het volgende:
We gaan naar Turkije, all in in een resort gericht ook op kinderen, Ik verwacht dus wel dat het goed zal gaan. Ik heb bewust ook al eens een stukje ananas geprobeerd, en aardbeien, dat hebben ze er vaak ook. En verder hebben ze meestal wel een saladebar, dus als ze komkommer of paprika ofzo met dressing hebben, hebben ze vast ook wel ergens wat zonder spul. En anders regelen ze dat vast wel. ze zijn daar in die resorts echt vaak heel erg servicegericht en zeker voor kinderen vliegen ze.
Naar de Provence!quote:Waar gaan jullie heen?
Op d'r nepcrocs met een bloem erinquote:Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef oeke het volgende:
Ik zie haar al helemaal op haar slippertjes rond stappen met een lekker fruitcocktail met een rietje!![]()
![]()
Dat was ik!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
Totaal geen scrupules dat kind van mij!
Gister waren we op een festival en Ko zag een leuk meisje met een appel.
Of eigenlijk hij zag een appel, met toevallig iemand eraan. :')
Dus hij ging daar lief staan kijken en hangen aan haar been.
En toen werd hij herkend door haar! Aan zijn naam en armband! Van Fok! :o
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef mikoxx het volgende:
Karin buiten op blote voetjes vind ik zo eng... die teennageltjes.........die zijn er zó vanaf joh...
Ik vond het lief hoor! Grappig dat jij Lemijn bent! Hij past bij je, je plaatje!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:19 schreef Lemijn het volgende:
Dat was ik!![]()
ik was al van plan me nog even aan je bekend te maken.
Het zal wel raar zijn overgekomen, maar vond t ook vreemd om niks te zeggen toen ik 'm eenmaal had herkend, en hoeveel baby's die Kobus heten zullen er rond kruipen?
Ik vond 'm gezellig, en wat kan 'ie kijken met z'n mooie ogen zeg![]()
Achja, wat is overeten? Als ik Ivan 3 rijstwafels geef eet hij ze volgens mij gerust allemaal op. Ik geef hem er nu 1 en probeer hem daarna af te leiden zodat hij niet gaat mopperen. Dat werkt goed en ik vind het zelf wel een fijn idee dat ik hem niet nu al wen aan grote hoeveelheden (ookal zitten er heel weinig calorieën in rijstwafels).quote:Op maandag 24 mei 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Trouwens volgens mij overeten baby's zich niet. Ofwel?
Tandjes??quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ze is sowieso nogal driftig de laatste dagen. Ik krijg soms echt een punthoofd van d'r. Heb 'r gister zelfs even in de box gelegd en ben weggelopen. Álles is huilen. In de box, verschonen, aankleden, uit bad, op de grond, op schoot, zonnebrand op doen, eten... Laat het in godsnaam een faaaase zijn...
Volgens het schema dat ik volg, mogen ze pas bij anderhalf rozijnen/krentenbrood. Maar waarom dat zo laat is weet ik niet...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, dat lijkt me toch zo gezellig, zo saampjes pannenkoekjes eten in he tpannenkoekenhuis. Vanaf 1 jr mogen ze 'alles' he?
Omdat supermarkt rozijnen/krentenbrood erg gezoet is.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:06 schreef oeke het volgende:
Volgens het schema dat ik volg, mogen ze pas bij anderhalf rozijnen/krentenbrood. Maar waarom dat zo laat is weet ik niet...
Oei..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:37 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn kind vond half vier wel een mooie tijd om WAKKER te worden![]()
![]()
![]()
Ik eigenlijk niet.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:12 schreef p_iglet het volgende:
Omdat supermarkt rozijnen/krentenbrood erg gezoet is.
Jup ook voor krentenbollen. Lees zowieso de ingredienten lijst maar eens van krentenbollen of krentenbrood uit de supermarkt.... Ik snap van de helft van de ingredienten niet eens wat ze er in doen, en na tarwebloem zit er het meeste suiker in...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef oeke het volgende:
Ah, dat verklaart een hoop.![]()
![]()
Geldt dat ook voor krentenbollen? Waarschijnlijk wel.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:42 schreef p_iglet het volgende:
Jup ook voor krentenbollen. Lees zowieso de ingredienten lijst maar eens van krentenbollen of krentenbrood uit de supermarkt.... Ik snap van de helft van de ingredienten niet eens wat ze er in doen, en na tarwebloem zit er het meeste suiker in...
Neenee, niet wijsneuzerigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef oeke het volgende:
Goedemorgen!
Wat een hoop slechte nachten. Hier was het ook niet al te fijn. Ko moest vaak hard huilen in zijn slaap. En sliep dan gewoon door, maar dan stond ik al naast mijn bed.![]()
[..]
Ah, dat verklaart een hoop.![]()
![]()
Geldt dat ook voor krentenbollen? Waarschijnlijk wel.
Och Inca, wat naar.
Lastig als jezelf zulke slechte ervaringen hebt.![]()
Hoe oud is Stef nou? Ik kan het niet vinden in de OP.
Ko is pas echt goed gaan eten met 10 maanden denk ik.
Daarvoor was het echt een beetje voelen/proeven/van tafel smijten etc. Wij hebben wel altijd gerapleyed.
Nu geef ik af en toe ook van een lepeltje, maar ik stop het alleen in zijn mond als hij zijn mond open doet.
Dus het zelf aangeeft.
Zodat hij de baas is over wat hij wil eten.
Misschien is Stef nog in de ontdekkingsfase? Of heeft hij moeite met het voeren?
Geef je hem eerst bv voor het eten? Zodat hij niet heel hongerig is en dan gefrustreerd is dat zijn honger niet snel genoeg gestild wordt? Als hij geen schreeuwende honger heeft, kan hij het eten ook meer spelenderwijs ontdekken.
Het eerste jaar is alles echt nog bijvoeding he? Hij hoeft geen complete maaltijden te eten. Een hapje is al goed.
Sorry, als ik wijsneuzerig overkom. Maar ik vind het niet leuk voor je dat het eten zo'n verdriet en stress oproept.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:23 schreef Sorbootje het volgende:
Banaan vindt ze ook niet zo lekkerMaar peer kan ik wel eens proberen.
Krijgt ze gewoon 's ochtends peer. Daarna een broodje peer en dan 's avonds aardappel, groente en perenmoes![]()
(alles om te voorkomen dat ze mijn appelvormige figuur krijgt)
Leander is nu 10 maand geweest en eten wil ie eigenlijk nog steeds niet. Hij lust wel zo'n beetje alles maar hij wil gewoon niet. We hebben ook al vanalles geprobeert maar hoe meer we er mee bezig zijn hoe minder hij eet. Nu zijn we wat dat betrefd beetje op negeer stand. Niet in de kinderstoel (alleen met avondeten), maar gewoon op de grond met een broodje of stuk fruit werkt hier nog het beste. Niet na kijken en bv niet vragen of het lekker is. Dan eet ie nog het meest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik wist trouwens niet dat er zo veel kindjes zijn met wie het in het begin allemaal niet zo makkelijk gaat met eten joh! In onze omgeving hebben we alleen maar kleine vreetzakjes, dus dan denk je sneller dat dat de norm is zeg maar
Ohja,.... is ook zo ja....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef Nijna het volgende:
McLaura, er zit er een rond 37 weken (8,5 mnd) en rond 46 weken (bijna 11 mnd) en dan iets ervoor en erna natuurlijk... Maar ik dacht ze is bijna 10 mnd, dus het kan bijna geen sprongetje zijn.
Dat mag best hoor, en dan zul je zien dat Minisproetje ook zo'n sprong gaat maken!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:19 schreef sproet-je het volgende:
En McLaura, nu Thijs opeens een snelle jelle wordt kan minisproetje wel de titel van trage henkie overnemen. Rollen wordt er nog steeds niet gedaan. Als ik dan de andere kindjes zie die zelfs al staan, jeetje, ach het komt vanzelf toch?????
Lieve Incantrix, ik weet dat het al gezegd is door Twinkly, Claudia en anderen, maar ik wil nog even benadrukken dat voordat Stef 1 jaar is het echt niet heel belangrijk is dat hij veel binnen krijgt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Incantrix het volgende: Ohja, en Stef was gisteren precies 6 maanden, hij is van 24-11. We zijn ietsjes eerder begonnen met die potjes moet ik eerlijk zeggen. We wilden wachten tot hij écht 6 maanden was, maar met 5,5 maand was hij constant bezig met pogingen ons eten (en drinken) te pikken, dus vonden we dat het wel kon. Zolang hij dus potjes krijgt gaat het prima..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kan het ook honger zijn Mikoxx? Ik herinner me dat van Meike ook nog wel rond dat tijdstip, niks niet te pas, en gaf ik haar alvast te eten was ze daarna weer super te pas.
Ko speelt helemaal nog niet met auto's. Maar Leander heeft natuurlijk een tof voorbeeld!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Even een vraag he? Waar spelen jullie kids (jongens even in mijn geval) mee? Leander speelt namelijk alleen maar met auto's. Speelgoed wat bij zijn leeftijd hoort enzo vind ie niks. Tis de hele dat alleen maar auto's. In elke hand een auto en scheuren maar. Hoe wilder hoe beter. Ligt er geen auto voor het grijpen dan gebruikt ie wel iets anders als auto. En dan maar duwen over de grond, brrrrrrrrr!! Ziet er wel heel erg leuk uit en hij vermaakt zich prima maar gaat ie zo niet wat missen?
Jaaahh, gewoon blijvenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Vicky het volgende:
Ik blijf gewoon hangen hoor Inca![]()
Succes met Stefje! En maak idd geen drama van eten, het is bijvoeding, hij hoeft geen hele potjes/happen op. Komt heus wel goed!voor jullie!
halve boterham met banaan hier...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Jen at vanavond 3 croutons en was toen klaar. Prima.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef mikoxx het volgende:
(hoewel ik weet dat het niet ging en en en.... tweeling enzo..... ik ging teveel in gewicht achteruit.... ja ja.... maar toch![]()
Hier gaat het de hele dag zo:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Ko speelt helemaal nog niet met auto's. Maar Leander heeft natuurlijk een tof voorbeeld!
Volgens mij niet echt, gisteren wel twee 'soepele' luiers, maar niet te dun.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Ssserpente het volgende:
Gossie , Laura, heeft ie nog steeds diarree?
Ik kan hier echt zien dat ie zijn broer nadoet. Ook aan het eind van dat filmpje met dat botsen tegen andere autos word vaak door de oudste gespeeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:00 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, wat een schatje, MeNicole. Ik vind het wel bijzonder want mijn neefje dat ouder is speelt helemaal niet met auto's. Zijn favoriete speeltjes zijn stapelblokken en een olifant waar muziek uit komt. En hij vindt het heel leuk om dingen te verplaatsen en ergens in te stoppen, bijvoorbeeld poppetjes in de Ark van Noach stoppen en dan weer eruit halen.
Ik zit lekker stilletjes met jullie mee te lezen, maar dit moet ik even beamen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder om te merken dat mensen waarvan ik altijd denk dat ze één brok wijsheid en zelfverzekerdheid zijn (zoals jij Oeke en Incantrix en Claudia b.v.) ook hun eigen onzekerheden hebben. Daar kan ik dan best van schrikken... beetje raar omschreven misschien, maar een beetje zoals er achterkomen dat Sinterklaas niet bestaat
Het is zo gek, als ze verkouden is en daardoor snurkt of piept, ligt mijn vriend wakker en slaap ik er doorheen, maar zodra ze in stilte op haar buik draait zit ik recht overeind in bed te staren of het wel goed gaat en vanaf dan slaap ik nog maar heel licht en kijk continu of ze nog wel goed kan ademen. Wat een verschil met vroeger, toen kon er een bom af gaan naast mijn bed zonder dat ik er wakker van zou zijn geworden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:31 schreef oeke het volgende:
Spannend he, Xenia? Op de buik slapen? Ko doet het ook en nu vind ik het niet eng meer, maar in het begin wel.
Wel lekker dat ze doorslaapt, ik zou ervan profiteren als ik jou was.
Nou het was niet echt bietsen dat was het lastige. Bietsen is gewoon een absolute no go zeg maar. Maar we liepen naar de ijssalon en toen ging ze onderweg kijken wie er al een ijsje hadden. Dus zo van "die mensen hebben ook al een ijsje" en "die mensen hebben geen ijsje". En toen kwam er dus een man langslopen die dat zo gezellig en leuk vond dat hij vroeg of ze ook een ijsje wilde. Tsja daar gaat mijn peuter geen nee tegen zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm, ijsjes bietsen bij vreemden zou ik ook wel even een moeilijk punt vinden Stiemie. Idd..hoe ga je daar nou weer mee om?
voor de goede nacht!
Hier gaan ze ook niet op. Alleen die laatste fles gaat meestal redelijk goed op, dus die ga ik voorlopig nog niet laten vervallen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:11 schreef sproet-je het volgende:
Oh Xeentje, wat ben ik blij om te horen dat jij ook nog 5 flessen geeft. Hier ook nog 5 flessen (die niet opgaan trouwens) en het lukt niet om de 22.30 eraf te krijgen. Ik ben dus niet de enige die dat nog doet.
Och da's dan toch juist heel leuk?! En lief?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou het was niet echt bietsen dat was het lastige. Bietsen is gewoon een absolute no go zeg maar. Maar we liepen naar de ijssalon en toen ging ze onderweg kijken wie er al een ijsje hadden. Dus zo van "die mensen hebben ook al een ijsje" en "die mensen hebben geen ijsje". En toen kwam er dus een man langslopen die dat zo gezellig en leuk vond dat hij vroeg of ze ook een ijsje wilde. Tsja daar gaat mijn peuter geen nee tegen zeggen natuurlijkDus kreeg ze van hem een aardbeienijsje.
Maar Linde kletst tegen alles wat ademt. Die heeft heeeeeel veel en vaak contact met alles en iedereen. En dat vind ik wel eens lastig. "Dag meneer, wij gaan boodschappen doen. Kijk dit is mijn zusje Esmee. Ik ga vanavond pasta eten en jij? Is die tas zwaar? etc"
Kolf jij eigenlijk nog op je werk?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Sorbootje het volgende:
Nou ja, gelukkig doen mijn borsten het nog supergoed. Gisteren weer ouderwetse stuwing na een dagje werken. Weer onvervalste pornotieten.
ah, dus je productie blijft ermee overeind...dat biedt perspectiefquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef Sorbootje het volgende:
Nee Lily, dat doe ik niet meer. Ik heb gemerkt dat ik het precies red als ik vlak voor ik ga werken even voed en direct als ik haar uit het KDV heb gehaald.
nee, helaas niet (de potjes net na 6 maanden nog wel maar na een jaar was het afgelopen)quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef het-is-mij het volgende:
Wie schreef dat laatst hier dat een kindje eerst wel goed at en nu al een tijdje slecht?
Lily was jij dat?
Ja, dat doe ik ook wel, maar dat moet dan van een lepeltje en dat activeert haar vooral. Maar toen ze dus vier dagen wél uit de fles dronk gaf ik haar een papfles en dat maakte geen verschil helaas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef het-is-mij het volgende:
@ Sorboo, kun je haar voor het slapen gaan niet wat pap ofzo geven i.p.v. borsvoeding?
Ik neem aan dat je haar geslagen hebt daarnaquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef MeNicole2 het volgende:![]()
Een invalster op het cb zei net over Leander:
Goh met zijn geboorte is de hel zeker opengescheurd en viel er een duiveltje naar benenden!
![]()
Stom mens. En Leander deed nog niks raars.
Nee had ik wel moeten doen. Ze reageerde verder ook niet toen ik zei dat ik snapte dat hij als een ongeleid projectiel daar rond vloog maar om hem dan te vergelijken met een duivel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar geslagen hebt daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |