abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81821617
Welkom Stef & Incantrix!

Ssserpente Finn doet dat inderdaad ook, als er haast bij is nog even snel tijgeren!

Ko wat grappig alles gebruik om zich op te trekken.
Finn is nu ook enorm aan het klimmen, van de week stond hij op de trap

Miss, ik hoop dat jullie mooi weer hebben! Een kennis zat de afgelopen 4 dagen in Turkije en had 4 dagen regen
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 10:13:43 #152
5428 crew  miss_sly
pi_81821678
We gaan naar Turkije, all in in een resort gericht ook op kinderen, Ik verwacht dus wel dat het goed zal gaan. Ik heb bewust ook al eens een stukje ananas geprobeerd, en aardbeien, dat hebben ze er vaak ook. En verder hebben ze meestal wel een saladebar, dus als ze komkommer of paprika ofzo met dressing hebben, hebben ze vast ook wel ergens wat zonder spul. En anders regelen ze dat vast wel. ze zijn daar in die resorts echt vaak heel erg servicegericht en zeker voor kinderen vliegen ze.

Slapen komt vast goed. De eerste keer ooit dat Senna doorsliep was in Berlijn in het hotel waarbij wij de hele tijd op de kamer waren, in een vreemd campingbedje. Jullie zijn vertrouwd, en dat is toch het allerbelangrijkste voor zo'n kleintje.

Waar gaan jullie heen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81821679
Alvast veel plezier en hele fijne vakantie gewenst, Miss_Sly!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 10:14:29 #154
5428 crew  miss_sly
pi_81821703
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Welkom Stef & Incantrix!

Ssserpente Finn doet dat inderdaad ook, als er haast bij is nog even snel tijgeren!

Ko wat grappig alles gebruik om zich op te trekken.
Finn is nu ook enorm aan het klimmen, van de week stond hij op de trap

Miss, ik hoop dat jullie mooi weer hebben! Een kennis zat de afgelopen 4 dagen in Turkije en had 4 dagen regen
Volgens weeronline is het droog, windstil en 29 graden ik hoop dat het klopt, want regen lijkt me niet erg fijn.

*nog even checken gaat
pi_81821788
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:13 schreef miss_sly het volgende:
We gaan naar Turkije, all in in een resort gericht ook op kinderen, Ik verwacht dus wel dat het goed zal gaan. Ik heb bewust ook al eens een stukje ananas geprobeerd, en aardbeien, dat hebben ze er vaak ook. En verder hebben ze meestal wel een saladebar, dus als ze komkommer of paprika ofzo met dressing hebben, hebben ze vast ook wel ergens wat zonder spul. En anders regelen ze dat vast wel. ze zijn daar in die resorts echt vaak heel erg servicegericht en zeker voor kinderen vliegen ze.
Ik verwacht dat ze er ladingen vers fruit hebben! Van groenten houd ikzelf niet zo, dus daar ga ik niet lyrisch over wezen.
quote:
Waar gaan jullie heen?
Naar de Provence! Eindelijk een échte vakantie. Twee jaar geleden was mijn vader net overleden voordat we naar Italië gingen, dus dat was een rare vakantie. Vorig jaar hebben we er vanwege tijdgebrek twee weken Ardennen van gemaakt toen het al niet echt mooi weer meer was, en ik was heel behoorlijk zwanger. Ik hoop dat we er dit jaar echt van kunnen genieten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 10:20:33 #156
5428 crew  miss_sly
pi_81821844
Ja, ladingen vers fruit, en ook zo ontzettend lekker. Van dat fruit waarvan je kunt proeven dat het echt in de zon gerijpt is

Ik hoop en denk dat jullie een fijne vakantie krijgen Dat mag dan idd wel weer eens een keer, he? Provence is wel fijn

Wij gaan dadelijk trouwens Senna's schoenenvoorraad aanvullen (nou ja, ze heeft alleen 2 paar slofjes ) met 4 paar schoentjes: 2 paar sandaaltjes, 1 paar nepcrocs en een paar havanaias Kan onze dame even vooruit
pi_81822432
FTA, stond Finn op de trap? Dat was wel even schrikken denk ik!

Miss, volgens mij gaan jullie een heerlijke vakantie hebben. Senna kan daar lekker veel fruit en groenten eten volgens mij. Ik zou alleen wel alles schillen.
Ik zie haar al helemaal op haar slippertjes rond stappen met een lekker fruitcocktail met een rietje!

Claudia, jullie gaan vast ook een fijne vakantie hebben! En de Provence is zo mooi!
Gaan jullie met de tent?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81822724
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef oeke het volgende:

Ik zie haar al helemaal op haar slippertjes rond stappen met een lekker fruitcocktail met een rietje!

Op d'r nepcrocs met een bloem erin

Hoi Stef! Long time no see

Wij gaan er ook een paar dagen tussenuit. Tassen zijn ingepakt, auto staat voor, dus als Emma zo wakker wordt kunnen we richting Texel
pi_81822906
Lekker Wup!

Ko

Miss Sly, foto's willen we zien met schoeisel!

Iris ligt buiten in de wagen te slapen, lekker
Fake it till you make it...
pi_81822935

babynepcrocs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81826188
Dat is beter weer dan inderdaad Miss!

Oeke hij stond op de trap ja, op de tweede trede, opweg naar het kattenvoer. Ik schok me rot inderdaad! Meteen een traphekje bevestigd zodat het me niet nog een keer gebeurd!

Leuk die crocs vicky! Ik vind schoentjes overigens best nog wel duur! Hij loopt nu toch nog niet, dus dan vind ik 20 euro voor de sier best prijzig! Bij de hema hadden ze slippers voor jongens, maar ik verwacht dat hij ze toch weer uittrekt
pi_81830666
ik heb voor Lars ook geen sandaaltjes oid, die kan straks lekker op blote voetjes als het warm is.
nog goed voor de voetjes ook.
Was afgelopen week in de schoenenwinkel, om van die schoentjes met buigbare zool te kopen, maar ze raadde het ten zeerste af. Een kindje wat nog niet kan lopen moet absoluut geen schoen met zool aanhebben, een slofje/sokjes of blote voetjes was veel beter.
Normaal heeft Lars zijn bobuxjes aan, nu maar een maat groter gekocht, want dat is dus wel goed.

FTA, wat een grote vent is Finn al! hij lijkt echt al een heel mannetje zo! Stoer!

Miss heel veel plezier op vakantie! Lekkerrrrr!

En Incantrix, wees welkom! en je zoon moet zijn activity center heel laten, want ik heb er niet nog een! haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81833003
Oeh, FTA, same here vanmiddag. Lente stond ook op de tweede tree. Ik ben heel zachtjes achter d'r gaan staan en ze klom zo door naar de derde. Tiet voor een hekje.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:10:47 #164
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81833418
Ko

Hier zijn we aan t rommelen met de slaapjes: het tweede slaapje (tussen 16 en 17 u) ging al een tijdje heel mopperend. Uiteindelijk sliepen ze wel eventjes, maar echt zoden aan de dijk zet het niet zeg maar. Vaak ook huilen etc voor ze eindelijk voor eventjes in slaap vielen. Daarom zijn we sinds gister begonnen met 1 slaapje, maar vandaag gingen ze tussen de middag maar een uurtje plat. En ja, dan is t niet helemaal vol te houden tot 19u vanavond.... Lastig lastig weer, die overgang. Ze liggen nu dus maar voor even in bed, liggen ze toch even rustig en hopelijk rusten ze toch een klein beetje uit zodat ze t vol kunnen houden tot 19u. Het is weer een overgang, dus misschien gaat t eerst wel om en om, 1 dag met 1 slaapje en dan weer een dag met 2, zoiets. We shall see...

Vicky, voor de slapende Tess!!

Miss.. het is ook wel spannend natuurlijk allemaal. Maar wat je zegt: het belangrijkste is mee, dat ben jij! En, ik heb even gemist waar je precies naartoe gaat, maar ook daar worden vast wel eens kindjes geboren, en die worden ook groot. Zo denk ik altijd maar. Veel plezier!!!
  maandag 24 mei 2010 @ 16:11:39 #165
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81833440
Karin buiten op blote voetjes vind ik zo eng... die teennageltjes......... die zijn er zó vanaf joh...
  maandag 24 mei 2010 @ 16:19:48 #166
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_81833693
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef oeke het volgende:

Totaal geen scrupules dat kind van mij!

Gister waren we op een festival en Ko zag een leuk meisje met een appel.
Of eigenlijk hij zag een appel, met toevallig iemand eraan. :')
Dus hij ging daar lief staan kijken en hangen aan haar been.
En toen werd hij herkend door haar! Aan zijn naam en armband! Van Fok! :o
Dat was ik!
ik was al van plan me nog even aan je bekend te maken.
Het zal wel raar zijn overgekomen, maar vond t ook vreemd om niks te zeggen toen ik 'm eenmaal had herkend, en hoeveel baby's die Kobus heten zullen er rond kruipen?
Ik vond 'm gezellig, en wat kan 'ie kijken met z'n mooie ogen zeg

[ Bericht 5% gewijzigd door Lemijn op 24-05-2010 17:11:55 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 24 mei 2010 @ 16:55:46 #167
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81835055
Vicky, welkom terug! Wat een lekker ding is Tess toch

Stef en Emma, welkom hier!

Mikoxx, gewoon die nageltjes kort houden! Maar op de tegels wel slofjes ofzo aantrekken hoor, ze schuren anders zo hun voetjes open.

Zandhappen klinkt bekend, hier gaan er ook hele handen tegelijk naar binnen. En dat smoeltje dan als hij erachter komt dat het niet lekker is

En nog meer mensen die op vakantie gaan, lekker hoor! Wij gaan ook een paar daagjes weg morgen. Center Parcs en bijbehorend zwembad... here we come

Uit het bloedonderzoek kwam niks bijzonders gelukkig. Maar nou hoorde ik gisteren het verhaal van een meisje waarvan pas bij 2, 5 jaar bekend werd dat ze KMA heeft. Of daar iig gevoelig op reageert. Sinds ze geen melkproducten meer krijgt is ze nooit meer ziek en is d'r eczeem als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik heb net iets te vaak en in verschillende situaties de vraag gekregen of Toby niet allergisch is. Zijn gedrag, eczeem, het vele ziek zijn.... Dus toen nam ik me voor de zoveelste keer voor om even geen melkproducten te gebruiken (ik geef immers nog bv) of te geven. Maar ik vergeet het steeds, bedenk het me pas als ik mijn cornflakes/yoghurt/vla/ijsje/whatever al op heb
.... met gevoel voor drama....
pi_81844164
fij dat er niks uit het bloedonderzoek gekomen is Kersjes.. Hopelijk kan je dmv van zelf geen melkproducten meer nemen verandering zien bij Toby.
Hele fijne vakantie!

Miss, heel veel plezier in Turkije! Geniet ervan!

Donderdag mogen we weer naar het cb, ik ben heel benieuwd wat mevrouwtje weegt, zal wel te veel zijn... Is ook niet zo gek, ze vreet als een bootwerker! Echt alles gaat erin. Op vakantie heeft ze regelmatig een korst pizza gegeten. En het is ook weer prikjestijd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81845156
O he bah Vicky, net terug, misschien nog wel een beetje aan het nagenieten, komen er weer prikken. Noh. Succes...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81846403
Veel plezier WupWup!

Lente ook al zo'n dare devil!
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef mikoxx het volgende:
Karin buiten op blote voetjes vind ik zo eng... die teennageltjes......... die zijn er zó vanaf joh...
Gets, wat doe jij eng!
Ko rommelt of op slofjes op op zijn blote voetjes rond. Hangt van het soort ondergrond af.
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:19 schreef Lemijn het volgende:
Dat was ik!
ik was al van plan me nog even aan je bekend te maken.
Het zal wel raar zijn overgekomen, maar vond t ook vreemd om niks te zeggen toen ik 'm eenmaal had herkend, en hoeveel baby's die Kobus heten zullen er rond kruipen?
Ik vond 'm gezellig, en wat kan 'ie kijken met z'n mooie ogen zeg
Ik vond het lief hoor! Grappig dat jij Lemijn bent! Hij past bij je, je plaatje!

Lastig Kersjes, om dat in je systeem te krijgen, maar wel de moeite waard om te proberen. Misschien een voorraadje vervangers in de koelkast zetten? Waterijsjes, soja-, geiten- of rijstmelk etc.
Aan een weekje heb je misschien al genoeg om verbetering te zien.

Spannend Vicky, prikjes weer. Is het je 11 maanden afspraak?
Als Tess te zwaar is, wat dan, moet ze op dieet ofzo? Grappig dat het zo'n bootwerkertje is!
  maandag 24 mei 2010 @ 21:26:08 #171
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81846469
Welkom terug Vicky en welkom nieuwe grote baby's

Hier ineens een grietje met 39,4 Zo uit het niks. Net een fles op en een zetpil gekregen en zo toch maar naar bed proberen te brengen, al vrees ik voor vannacht. Ze wil het liefst alleen maar aan ons plakken. Geen idee wat ze zou kunnen hebben...

Oh en wat schoentjes betreft... Ik ben verliefd geloof ik, maar ze zijn zo duur

pi_81846646
Oeks, idd de 11 mnd afspraak.
En uhhh geen idee, maar ik denk niet dat je een baby op dieet kan zetten. Sowieso valt het best wel mee wat Tess eet...
tis ongeveer zo:
7.00 fles 180/6
10.00 fruit en brood
12.00 fles 180/6
15.30 flesje water met een paar druppels diksap
17.30 groentehap
19.30 fles 180/6 met rijstebloem
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81846931
Pfft, dat valt toch reuze mee....
ja, dat dacht ik ook. Maar omdat je zei dat ze te zwaar zou zijn volgens hen, vroeg ik me af wat ze daar aan wilden doen.
Trouwens volgens mij overeten baby's zich niet. Ofwel?

Zielig Stiemie! Kus voor Esmee!
pi_81847377
lijkt mij ook niet hoor. Als Tess geen fles of eten meer wil duwt ze mijn hand weg.
Vorige keer toen ik op het cb was hadden ze al commentaar want Tess ging richting de +2 en dat was slecht....

Beterschap voor je kleine meid Stiemie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81847466
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Trouwens volgens mij overeten baby's zich niet. Ofwel?
Achja, wat is overeten? Als ik Ivan 3 rijstwafels geef eet hij ze volgens mij gerust allemaal op. Ik geef hem er nu 1 en probeer hem daarna af te leiden zodat hij niet gaat mopperen. Dat werkt goed en ik vind het zelf wel een fijn idee dat ik hem niet nu al wen aan grote hoeveelheden (ookal zitten er heel weinig calorieën in rijstwafels).

We hebben zoiets ook gedaan met de flessen. Ik vond dat hij met wel heel veel gemak 1 liter per dag dronk en ik had hem gerust nog meer kunnen geven want hij bleef maar drinken en drinken. Op dat moment hebben we er een gewoonte van gemaakt om 10-20 ml van een fles te laten staan en hem af te leiden zodat hij niet zou blijven mopperen. Daarna hebben we zo snel mogelijk geprobeerd om de 5e fles te laten vervallen. Al die ingrepen hebben ervoor gezorgd dat zijn gewicht niet heel hard toe bleef nemen na overstap op flesvoeding:

Hoe dan ook, Ivan is volgens mij wel een overetertje. Als we iets strenger zijn moppert hij even maar is hij over het algemeen wel een tevreden baby. Ik noem hem een overeter omdat hij zonder ingrepen volgens mij niet eet omdat hij honger heeft en hij daardoor meer binnenkrijgt dan hij fysiek nodig heeft. Ik denk dat hij door blijft eten omdat hij het fijn vindt om iets in zijn mond te hebben en omdat hij het leuk en lekker vindt. Met flesjes zal het wel net zoiets zijn: hij vindt het lekker en hij heeft een grote zuigbehoefte.

[ Bericht 6% gewijzigd door Claudia_x op 24-05-2010 21:56:26 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')