Volgens weeronline is het droog, windstil en 29 gradenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Welkom Stef & Incantrix!
Ssserpente Finn doet dat inderdaad ook, als er haast bij is nog even snel tijgeren!
Ko wat grappigalles gebruik om zich op te trekken.
Finn is nu ook enorm aan het klimmen, van de week stond hij op de trap![]()
Miss, ik hoop dat jullie mooi weer hebben! Een kennis zat de afgelopen 4 dagen in Turkije en had 4 dagen regen
Ik verwacht dat ze er ladingen vers fruit hebben!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:13 schreef miss_sly het volgende:
We gaan naar Turkije, all in in een resort gericht ook op kinderen, Ik verwacht dus wel dat het goed zal gaan. Ik heb bewust ook al eens een stukje ananas geprobeerd, en aardbeien, dat hebben ze er vaak ook. En verder hebben ze meestal wel een saladebar, dus als ze komkommer of paprika ofzo met dressing hebben, hebben ze vast ook wel ergens wat zonder spul. En anders regelen ze dat vast wel. ze zijn daar in die resorts echt vaak heel erg servicegericht en zeker voor kinderen vliegen ze.
Naar de Provence!quote:Waar gaan jullie heen?
Op d'r nepcrocs met een bloem erinquote:Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef oeke het volgende:
Ik zie haar al helemaal op haar slippertjes rond stappen met een lekker fruitcocktail met een rietje!![]()
![]()
Dat was ik!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
Totaal geen scrupules dat kind van mij!
Gister waren we op een festival en Ko zag een leuk meisje met een appel.
Of eigenlijk hij zag een appel, met toevallig iemand eraan. :')
Dus hij ging daar lief staan kijken en hangen aan haar been.
En toen werd hij herkend door haar! Aan zijn naam en armband! Van Fok! :o
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef mikoxx het volgende:
Karin buiten op blote voetjes vind ik zo eng... die teennageltjes.........die zijn er zó vanaf joh...
Ik vond het lief hoor! Grappig dat jij Lemijn bent! Hij past bij je, je plaatje!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:19 schreef Lemijn het volgende:
Dat was ik!![]()
ik was al van plan me nog even aan je bekend te maken.
Het zal wel raar zijn overgekomen, maar vond t ook vreemd om niks te zeggen toen ik 'm eenmaal had herkend, en hoeveel baby's die Kobus heten zullen er rond kruipen?
Ik vond 'm gezellig, en wat kan 'ie kijken met z'n mooie ogen zeg![]()
Achja, wat is overeten? Als ik Ivan 3 rijstwafels geef eet hij ze volgens mij gerust allemaal op. Ik geef hem er nu 1 en probeer hem daarna af te leiden zodat hij niet gaat mopperen. Dat werkt goed en ik vind het zelf wel een fijn idee dat ik hem niet nu al wen aan grote hoeveelheden (ookal zitten er heel weinig calorieën in rijstwafels).quote:Op maandag 24 mei 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Trouwens volgens mij overeten baby's zich niet. Ofwel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |