Mogguh allemaal, heb ff tijd dus even mijn plicht doen hier
Vakantiegangers heel veel plezier!!
Hier ook een kind wat zichzelf aardig kan volproppen. Vind het ook wel erg lastig om daarin te vinden wat "genoeg" of "normaal" is... Alexa's schema is nu:
0700 Fles 180/6
0930 Fruit (hap of geprakte stukken)
1230 Boterham met water en daarna fles 120
/3 (dus voeding voor 90, maar anders ben ik bang dat ze te weinig vocht binnenkrijgt)
1630 Groente en daarna fles 120
/3 (hier idem dito)
1930 Papfles 180/6
En als ik tussendoor een bammetje eet, krijgt ze een hapje. Dan komt ze ook schooien

, maar goed, ze eet.... Mijnj neefje eet bijna niets, dus ik mag niet klagen met Alexa, dat snap ik..
Incantrix, hier pikt Alexa het meteen op. Lijkt wel of ze een radar voor mij heeft.

best lasitg soms, omdat ik het weet, maar er niet altijd rekening mee kan houden....
Sssserpente, het kan goed een fase zijn. Alexa had voordat ze ging staan ook zo'n belachelijk idiote gromtijd. Alsof ze wist dat ze kon gaan staan, maar het nog niet lukte. Ik herken mezelf daar wel in. De hele dag een zeurtoon, huilen, boos zijn, hangen.
Toen ze het eenmaal beheerste, was ze een stuk vrolijker. Maar ze kan nog steeds lekker grommen, dat zit er nou eenmaal in hier. Met verschonen was ik laatst wat lomp (ze had een enorme poepluier die ik los had gemaakt en zij wilde draaien). Dus ik sprak haar streng toe en draaide haar terug en ze bleef liggen, maar ze keek met boos aan en met een enorme

HUUUUUUUGGGRRRRRRRRUUUUUUUOOOOOMMMMMMMMMMM. Ach, het kind heeft pit.

voor de zieke kindjes en de mama's die hierdoor minder slapen (en ook de mama's die gewoon minder slapen, omdat hun kindjes graag spoken)
Hier lijkt het wel alsof Alexa zich overstuur slaapt met dat warme weer.....
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat ze ws een eczeemplekje in haar nekje heeft en een klein plekje in haar elleboog.... Damnzzz wellicht een allergie of het warme weer???
[ Bericht 0% gewijzigd door Takkembah op 25-05-2010 09:58:18 (takkembah is een schaap) ]