abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 22 mei 2010 @ 20:26:40 #101
5428 crew  miss_sly
pi_81770428
Ondeugende Graeme

Karin, wat goed dat de boterham met smeerworst het goed deed bij Lars

Aoraki, raar mens van het cb en idd seksistisch ik wed dat ze tegen geen enkele vader zal zeggen dat 32 uur wel wat veel is.

Senna was vandaag wakker Zo'n beetje de hele dag. Ik heb een half uurtje met haar op bed gelegen en toen heeft ze ook even geslapen, en ze heeft in de wagen vanochtend misschien een kwartiertje geslapen. En ze was moe en dus wilde ze de hele tijd aan me hangen en bij me zitten...en toch maar niet bij me zitten en juist kruipen, lopen, zitten, spelen, lezen....en toch maar wel bij me zitten Ze heeft ontzettend goed gegeten vandaag en ze heeft mama gezegd
En ze kan staan, zonder iets vast te houden, alleen heeft ze dat zelf neit door Bijvoorbeeld als ze ergens bij staat en ze steekt haar handjes op om opgepakt te worden of toen ze iets in haar ene hand had terwijl ze stond, maar dat wilde overpakken in de andere. Ze heeft het echt niet in de gaten, maar ze staat dan zonder steun gewoon los op haar twee kleine voetjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:39:22 #102
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81770859
Aoraki nou ja zeg! Hier vorige week ook de opmerking van het cb dat vier dagen werken wel pittig is. Mijn vriend zat erbij en die werkt ook 4 dagen, maar dat is dan blijkbaar geen probleem

Karin fijn dat de boterham met leverpastei goed is gegaan! Weer iets erbij

En Senna zegt Mama
pi_81771248
Karin, weer wat erbij!

Aoraki, wat een rare opmerking van het CB...

Senna, wat goed per ongeluk los staan en mama zeggen

Iris staat soms ook per ongeluk los en als ze het dan in de gaten heeft kijkt ze echt zo om zich heen van *oh help oh help, volgens mij sta ik los, o jee wat nu dan toch...* en dan zakt ze snel door haar pootjes. Gisteren bij de buren liet de buurman haar een kussen vasthouden en dan liet hij dat langzaam los, bleef ze gewoon staan. En wij maar lachen en het arme kind steeds helemaal geschrokken als ze ontdekte dat ze los stond, na een keer of 3 trapte ze er dan ook niet meer in.
Vanavond at ze wel weer lekker. Misschien is ze even niet zo into de rijst e.d., aardappels met witlof en appel ging prima.
Fake it till you make it...
  Moderator zaterdag 22 mei 2010 @ 20:54:13 #104
5428 crew  miss_sly
pi_81771402
Senna is nog erg spaarzaam met haar 'mama' hoor. Ik heb het geloof ik 3 keer gehoord vandaag. Maar wat is dat toch geweldig om te horen

En vandaag heeft ze echt zo ongelofelijk gegeten: een bv-ochtendvoeding, 1 boterham, een bv-voeding, een soepstengel (gemakkelijk in de kinderwagen tijdens het shoppen ), 1 boterham met een stuk of 5 grote geprakte aardbeien en een paar aardbeien los, 2 mandarijntjes en een stuk of 7-8 grote frambozen en een echt heel behoorlijke hoeveelheid lasagna Ik vond het echt veel. Maar ja, ontwikkelen, tandjes krijgen en tegen wil en dank wakker blijven kost natuurlijk wel veel energie
  Moderator zaterdag 22 mei 2010 @ 20:55:04 #105
5428 crew  miss_sly
pi_81771430
Iris krijgt dus wel echt door dat ze los staat! Knap hoor! Senna merkt het echt gewoon helemaal niet. Gaat helemaal op in andere dingen
pi_81771611

we zijn weer in NL!
Ik had een post geplaatst van de week maar
kreeg een foutmelding en toen ik m opnieuw wilde plaatsen was mijn internettijd op.

voor de losstaande kindjes

als ik thuis en ga ik bijlezen en Tess d'r Italie-avontuur vertellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:06:24 #107
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81771824
Hoi vicky! Ben benieuwd naar je verhalen hoor!

Senna lieieef is dat he Miss?

En Iris, ook al zo'n knappe meid!
pi_81772516
Miss, ze heeft het niet altijd door hahaha.
Wel schattig dat mama . En zo druk met andere dingen dat je niet in de gaten hebt dat je losstaat, wat worden ze toch groot die dames!

Vicky, welkom terug en kom maar op met die verhalen!
Fake it till you make it...
pi_81773455
Heee die Vicky! hoe is het? Leuk gehad?
Tess lekker veel pizza's gegeten en gesjanst met de Italiaantjes?

Miss, handig idd,zo'n soepstengel! wij hadden vandaag tijdens het wandelen een heuse pitstop, met Lars aan de soepstengel en mijzelf een broodje, lekker aan de waterkant, haske gezellig!

Iris gaat echt rap he! Knap hoor!

En wat kan Senna goed eten! goedzo!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 23 mei 2010 @ 09:50:45 #110
252405 oeke
Moeke
pi_81782934
Welkom terug Vicky! Gezellig dat je er weer bent!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81789274
Hoi! Emma is 6 maanden, dus we komen ons hier aansluiten.

Fotospam

Een uurtje oud

3 weken

3 maanden

4 maanden

Anderhalve week geleden

mogen we in de OP? 23 november 2009
pi_81793487
Welkom!!

McLaura was hier net en die zag ineens een derde tandje bij Isabeau (verklaart het slechte slapen en eten van de afgelopen dagen wel een beetje!) 't Is een tandje náást de bovenste voorste snijtanden.
pi_81795665
Welkom WupWup! En gefeliciteerd met je grote baby.

Wat is ze mooi, zeg. En ze groeit duidelijk goed op de borstvoeding. Die vierde foto is trouwens prachtig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81796168
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:29 schreef Sorbootje het volgende:
Welkom!!

McLaura was hier net en die zag ineens een derde tandje bij Isabeau (verklaart het slechte slapen en eten van de afgelopen dagen wel een beetje!) 't Is een tandje náást de bovenste voorste snijtanden.
Dracula, die Isabimbeau
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81796922
Tandjes
Tess zit nog steeds op 8 tandjes waarmee ze verschrikkelijk hard kan bijten.
Als het vanavond rust is in huize F. ga ik pogen een verhaaltje te schrijven.
Ik heb al wel vast 2 mooie foto's vind ik zelf

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 23 mei 2010 @ 18:32:57 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81796994
whehehe, wat is ze heerlijk ranzig!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81797004
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef Ticootje het volgende:
zalig he!!
Je wil ook niet weten hoeveel zand er in d'r luier zat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 23 mei 2010 @ 18:35:23 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81797046
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

zalig he!!
Schuurt lekker...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 23 mei 2010 @ 18:45:29 #119
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81797308
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

zalig he!!
Luier? Waar dan??? Haha, heerlijke foto idd Vicky!
pi_81798175
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Luier? Waar dan??? Haha, heerlijke foto idd Vicky!
geen luier nee, maar mevrouw had wel aan zandhappen gedaan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 23 mei 2010 @ 19:25:14 #121
5428 crew  miss_sly
pi_81798461
Kijk nou, je witblonde boedha
  zondag 23 mei 2010 @ 19:27:22 #122
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81798536
Oh Vicky wat is ze prachtig
pi_81799259
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef Ticootje het volgende:
het kan trouwens nog ranziger

zo... kinders liggen, eindelijk tijd voor een verhaaltje.
De heenreis verliep voorspoedig alleen ging het de 1e nacht al mis. Tess weigerde in het campingbed te gaan slapen. Uiteindelijk is ze naar mij in bed in slaap gevallen. De 2e nacht ging hetzelfde.
Gedurende de hele vakantie was slapen een drama. M. en ik wisselde elke nacht af, de ene nacht lag Tess bij mij in bed, de andere nacht bij M maar na een paar nachten begon ze er de lol van in te zien en was er geen slapen meer bij. Toen hebben we Tess in een andere kamer gelegd. Overdag ging het redelijk maar 's nachts was het nog steeds ellende. M. heeft menig nacht met Tess op de bank gelegen aangezien Amber in het 2persoonsbed lag met mij. M. kreeg Tess wel rustig, ik niet (altijd). Uiteindelijk kregen we van de "buren" homeopatische pilletjes (kindival). Deze helpen redelijk.
De 1e 2 weken was het weer niet altijd even goed. We hadden een kleine stacaravan met een veranda. Ik had verwacht dat er wel wat meer gras bij zou zitten maar helaas. (de huisjes stonden nog al hutjemutje). Er was ook geen hekje bij de veranda dus een campingbed heeft als hek gefungeerd. Zodra het mooi weer was gingen de deuren open en kon Tess op de veranda spelen. Het zwembad was mooi maar het water was veel te koud. Tess heeft ook dus ook niet gezwommen. Ze heeft wel 2x op het strand gebanjerd en een heeft een hoop zand gegeten. Op een gegeven moment zag ze de zee en kroop ze er steeds naartoe.
We zijn regelmatig ergens heen gweest, waarvan 1 dag naar Venetië, WOW wat een mooie stad! Alleen voor Tess geen reet aan, maar ze heeft zich keurig gedragen. Ik had van Macka een rugdrager geleend maar mevrouw was het na 5 minuten spuugzat.

Ik ben op 1 dag 10 jaar ouder geworden. We waren weggeweest en M. had Tess uit de auto gehaald. Hij wil de deur dichtdoen, Tess draait met haar voet en komt met haar voet tussen de autodeur. Voetje blauw en dik, maar gelukkig niks gebroken (laten controleren door de "buurman" die EHBO doet). De dag erna stond ze al weer.

De laatste week was heerlijk! Lekkere temperatuur, zonnetje erbij en zo veranderde mijn blonde dikke beer naar een witte bijna 1-jarige dikbil. Mevrouw doet klap eens in je handjes, staat af en toe los, kruipt als een bezetene, is gek op vogels... uhhh tja en verder.... geen idee eigenlijk
De terugreis ging redelijk. We zouden eigenlijk 2 overnachtingen doen maar we wilden gewoon heel graag naar huis.

We kijken het slaapgedrag van Tess even aan en mocht er, ondanks de pilletjes, geen verandering in komen ga ik een bezoekje aan de ha brengen...

[ Bericht 76% gewijzigd door Vicky op 23-05-2010 20:11:21 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81800957
Wupsel welkom met je grote meid!! Wat een mooi meisje is Emma Die eerste foto met wasbare luier is ubercute En de een-na-laatste
Tess!! Yummie, zand hihi heerlijk zeg!!
Senna zegt mama!!! Awhh wat lijkt me dat geweldig zeg

Niels heeft de laatste dagen moeite met in slaap komen terwijl hij wel heel moe is, lastig hoor. Vandaag ben ik hem maar gaan voorlezen terwijl hij al in bed lag, heel lang en heel saai, dat hielp wel.
Net zijn we eventjes bij vrienden op bezoek geweest die een zoontje van anderhalf hebben, dat jongetje pakte een speelgoedje van Niels af, Niels helemaal overstuur!! Dikke pruillip, tranen en heel veel snot. Terwijl als wij een speeltje van hem afpakken hij je schaapachtig aankijkt! Grappig dat hij toch echt al onderscheid maakt tussen volwassenen en kindjes.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 23 mei 2010 @ 20:38:30 #125
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81801629
Vicky, dat klinkt niet helemaal als een vakantie zoals je m had gepland... Fijn dat het de laatste week allemaal beter werd, zodat jullie alsnog heerlijk hebben genoten! en dat verhaal over het voetje, zielig zeg... brr... fijn dat ook dat goed af is gelopen! Hoe is het slapen nu jullie weer thuis zijn?

Niels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')