Dracula, die Isabimbeauquote:Op zondag 23 mei 2010 16:29 schreef Sorbootje het volgende:
Welkom!!![]()
McLaura was hier net en die zag ineens een derde tandje bij Isabeau(verklaart het slechte slapen en eten van de afgelopen dagen wel een beetje!) 't Is een tandje náást de bovenste voorste snijtanden.
zalig he!!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef Ticootje het volgende:
whehehe, wat is ze heerlijk ranzig!
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
zalig he!!
Je wil ook niet weten hoeveel zand er in d'r luier zat
Luier? Waar dan??? Haha, heerlijke foto idd Vicky!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
zalig he!!
Je wil ook niet weten hoeveel zand er in d'r luier zat
geen luier nee, maar mevrouw had wel aan zandhappen gedaan...quote:Op zondag 23 mei 2010 18:45 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Luier? Waar dan??? Haha, heerlijke foto idd Vicky!
het kan trouwens nog ranzigerquote:Op zondag 23 mei 2010 18:32 schreef Ticootje het volgende:
whehehe, wat is ze heerlijk ranzig!
Ze viel wel om.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef Twinkly het volgende:
lol Ko!!Dan stond ze al stevig dat ze niet eens omviel hihi
Ja, dat trappelen is hij heel bedreven in! Ik vind het alleen jammer dat ik het echt hardop lachen (HA HA HA) en het gezapige lachen (huh huh huh) nog niet op film vast heb kunnen leggen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef Twinkly het volgende:
edit na edit van Claudia: Wat schattig en grappig hoe Ivan lacht om de hond! Heel herkenbaar ook hoe hij lacht en dat trappelen met die beentjes van enthousiasme![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:40 schreef oeke het volgende:
Ko was laatst op een feestje waar een kindje was dat 4 maanden ouder was en al los kan staan.
Ko kroop erheen, pakte haar vast en trok zich aan haar op alsof ze de bijzettafel was.
Totaal geen scrupules dat kind van mij!quote:
Ko's reputatie gaat hem vooruit.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
[..]
Totaal geen scrupules dat kind van mij!
Gister waren we op een festival en Ko zag een leuk meisje met een appel.
Of eigenlijk hij zag een appel, met toevallig iemand eraan.![]()
Dus hij ging daar lief staan kijken en hangen aan haar been.
En toen werd hij herkend door haar! Aan zijn naam en armband! Van Fok!![]()
Leuk dat je dat ziet! Hij volgt alles inderdaad heel precies.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuk filmpje van IvanHij zit echt zo mooi te kijken.
Waar gaan jullie naartoe? Ik heb in heel afgelegen gebieden gezeten, maar ze hebben overal toch wel fruit, groente en brood? Vaak zelfs beter dan in Nederland. Al is het brood niet overal even lekker.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Wij vliegen morgen, maar gaan dadelijk (als Senna wakker is en fruit gegeten heeft) naar Brabant. Ben ook heel benieuwd wat ze ervan vindt. Ik denk dat ze het wel leuk vindt, want ze heeft papa, mama, opa en omi de hele week om zich heen. Haar 4 favoriete mensen, dus wat kan er nou niet leuk zijn?Ik hoop alleen dat er iets te eten is voor haar. Ze vindt zelf eten zo leuk, en ik heb natuurlijk wel potjes bij me voor de zekerheid, maar ik kan me voorstellen dat we met een chagrijnige dame zitten als ze de hele week alleen potjes krijgt!
Volgens weeronline is het droog, windstil en 29 gradenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Welkom Stef & Incantrix!
Ssserpente Finn doet dat inderdaad ook, als er haast bij is nog even snel tijgeren!
Ko wat grappigalles gebruik om zich op te trekken.
Finn is nu ook enorm aan het klimmen, van de week stond hij op de trap![]()
Miss, ik hoop dat jullie mooi weer hebben! Een kennis zat de afgelopen 4 dagen in Turkije en had 4 dagen regen
Ik verwacht dat ze er ladingen vers fruit hebben!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:13 schreef miss_sly het volgende:
We gaan naar Turkije, all in in een resort gericht ook op kinderen, Ik verwacht dus wel dat het goed zal gaan. Ik heb bewust ook al eens een stukje ananas geprobeerd, en aardbeien, dat hebben ze er vaak ook. En verder hebben ze meestal wel een saladebar, dus als ze komkommer of paprika ofzo met dressing hebben, hebben ze vast ook wel ergens wat zonder spul. En anders regelen ze dat vast wel. ze zijn daar in die resorts echt vaak heel erg servicegericht en zeker voor kinderen vliegen ze.
Naar de Provence!quote:Waar gaan jullie heen?
Op d'r nepcrocs met een bloem erinquote:Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef oeke het volgende:
Ik zie haar al helemaal op haar slippertjes rond stappen met een lekker fruitcocktail met een rietje!![]()
![]()
Dat was ik!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
Totaal geen scrupules dat kind van mij!
Gister waren we op een festival en Ko zag een leuk meisje met een appel.
Of eigenlijk hij zag een appel, met toevallig iemand eraan. :')
Dus hij ging daar lief staan kijken en hangen aan haar been.
En toen werd hij herkend door haar! Aan zijn naam en armband! Van Fok! :o
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef mikoxx het volgende:
Karin buiten op blote voetjes vind ik zo eng... die teennageltjes.........die zijn er zó vanaf joh...
Ik vond het lief hoor! Grappig dat jij Lemijn bent! Hij past bij je, je plaatje!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:19 schreef Lemijn het volgende:
Dat was ik!![]()
ik was al van plan me nog even aan je bekend te maken.
Het zal wel raar zijn overgekomen, maar vond t ook vreemd om niks te zeggen toen ik 'm eenmaal had herkend, en hoeveel baby's die Kobus heten zullen er rond kruipen?
Ik vond 'm gezellig, en wat kan 'ie kijken met z'n mooie ogen zeg![]()
Achja, wat is overeten? Als ik Ivan 3 rijstwafels geef eet hij ze volgens mij gerust allemaal op. Ik geef hem er nu 1 en probeer hem daarna af te leiden zodat hij niet gaat mopperen. Dat werkt goed en ik vind het zelf wel een fijn idee dat ik hem niet nu al wen aan grote hoeveelheden (ookal zitten er heel weinig calorieën in rijstwafels).quote:Op maandag 24 mei 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Trouwens volgens mij overeten baby's zich niet. Ofwel?
Tandjes??quote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ze is sowieso nogal driftig de laatste dagen. Ik krijg soms echt een punthoofd van d'r. Heb 'r gister zelfs even in de box gelegd en ben weggelopen. Álles is huilen. In de box, verschonen, aankleden, uit bad, op de grond, op schoot, zonnebrand op doen, eten... Laat het in godsnaam een faaaase zijn...
Volgens het schema dat ik volg, mogen ze pas bij anderhalf rozijnen/krentenbrood. Maar waarom dat zo laat is weet ik niet...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, dat lijkt me toch zo gezellig, zo saampjes pannenkoekjes eten in he tpannenkoekenhuis. Vanaf 1 jr mogen ze 'alles' he?
Omdat supermarkt rozijnen/krentenbrood erg gezoet is.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:06 schreef oeke het volgende:
Volgens het schema dat ik volg, mogen ze pas bij anderhalf rozijnen/krentenbrood. Maar waarom dat zo laat is weet ik niet...
Oei..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:37 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn kind vond half vier wel een mooie tijd om WAKKER te worden![]()
![]()
![]()
Ik eigenlijk niet.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:12 schreef p_iglet het volgende:
Omdat supermarkt rozijnen/krentenbrood erg gezoet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |