Ze viel wel om.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef Twinkly het volgende:
lol Ko!!Dan stond ze al stevig dat ze niet eens omviel hihi
Ja, dat trappelen is hij heel bedreven in! Ik vind het alleen jammer dat ik het echt hardop lachen (HA HA HA) en het gezapige lachen (huh huh huh) nog niet op film vast heb kunnen leggen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:37 schreef Twinkly het volgende:
edit na edit van Claudia: Wat schattig en grappig hoe Ivan lacht om de hond! Heel herkenbaar ook hoe hij lacht en dat trappelen met die beentjes van enthousiasme![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:40 schreef oeke het volgende:
Ko was laatst op een feestje waar een kindje was dat 4 maanden ouder was en al los kan staan.
Ko kroop erheen, pakte haar vast en trok zich aan haar op alsof ze de bijzettafel was.
Totaal geen scrupules dat kind van mij!quote:
Ko's reputatie gaat hem vooruit.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:50 schreef oeke het volgende:
[..]
Totaal geen scrupules dat kind van mij!
Gister waren we op een festival en Ko zag een leuk meisje met een appel.
Of eigenlijk hij zag een appel, met toevallig iemand eraan.![]()
Dus hij ging daar lief staan kijken en hangen aan haar been.
En toen werd hij herkend door haar! Aan zijn naam en armband! Van Fok!![]()
Leuk dat je dat ziet! Hij volgt alles inderdaad heel precies.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuk filmpje van IvanHij zit echt zo mooi te kijken.
Waar gaan jullie naartoe? Ik heb in heel afgelegen gebieden gezeten, maar ze hebben overal toch wel fruit, groente en brood? Vaak zelfs beter dan in Nederland. Al is het brood niet overal even lekker.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Wij vliegen morgen, maar gaan dadelijk (als Senna wakker is en fruit gegeten heeft) naar Brabant. Ben ook heel benieuwd wat ze ervan vindt. Ik denk dat ze het wel leuk vindt, want ze heeft papa, mama, opa en omi de hele week om zich heen. Haar 4 favoriete mensen, dus wat kan er nou niet leuk zijn?Ik hoop alleen dat er iets te eten is voor haar. Ze vindt zelf eten zo leuk, en ik heb natuurlijk wel potjes bij me voor de zekerheid, maar ik kan me voorstellen dat we met een chagrijnige dame zitten als ze de hele week alleen potjes krijgt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |