abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81449210
Vorig topic: Het grote babietjes topic (6-12 maanden) deel 22

De grote baby's:

20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81449212
Laatste reacties:
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef oeke het volgende:
Oh wat een opluchting Huup. Dat is wel een traantje waard!
[..]

Ze heeft hem niet gezien. Als hij maandag nog niet is doorgebroken moeten we even langs gaan.
Hij ligt nu eindelijk te slapen, hopelijk gaat het gewoon goed vannacht.
Het zielige is dat er ook nog een voortandje doorkomt. Dus 2 keer tandjes leed.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:32 schreef McLaura het volgende:
Sterkte Oeke!

Het is niet leuk als je kind aangeeft dat er wat is, maar je het niet echt kunt ontdekken....
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef huuphuup het volgende:
Hè gets Oeke das niks niet leuk
Ik hoop voor jullie dat het voor maandag doorgebroken is.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 08:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het een griezel. Maar hoe zit het dan met het verplaatsen van bedjes? Waar houdt hij dan rekening mee? Kijk, met spoken kan ik niet zoveel, maar ik kan me bijvoorbeeld wel voorstellen dat een kind zicht wil hebben op de deur of zo. Ik wilde vroeger altijd met mijn rug naar muren toe slapen en met mijn gezicht naar ramen en deuren toe.
  Moderator zaterdag 15 mei 2010 @ 08:35:00 #3
5428 crew  miss_sly
pi_81449337
Wij hebben het net omgezet in eht kamertje, dus ik ben benieuwd.
Waar Derek Ogilvie op let, weet ik niet, maar wij hebben het nu zo gezet dat ze met haar hoofdje naar de zijmuur ligt en dan opzij de kamer inkijkt en naar de deur kijkt. Kan me voorstellen dat dat fijner inslaapt en wakker wordt, maar of Senna daar ook zo over denkt, is afwachten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81449375
Ben benieuwd Miss Sly, wij hebben bij Iris ook wat met het bedje geschoven en ik had de indruk dat het wel uitmaakte... Wie weet!
Fake it till you make it...
pi_81449687
Ik denk dat het een goede kans van slagen heeft Miss. Ik hou mijn fingers crossed!

Oeke, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? voor jou en Ko.
pi_81450004
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een griezel. Maar hoe zit het dan met het verplaatsen van bedjes? Waar houdt hij dan rekening mee? Kijk, met spoken kan ik niet zoveel, maar ik kan me bijvoorbeeld wel voorstellen dat een kind zicht wil hebben op de deur of zo. Ik wilde vroeger altijd met mijn rug naar muren toe slapen en met mijn gezicht naar ramen en deuren toe.
Ik ook! Dan kon je tenminste zien als iets of iemand je aanviel en dan had je rugdekking. Volgens mij las ik teveel spannende verhalen.

Ik kan trouwens best wat met spiritualiteit, alleen kan ik niet zoveel met tv-spiritualiteit zoals Char, Derek Dinges en Jomanda.
In zo'n geval als met Senna is wat Miss doet, door de ogen van haar kindje te kijken, precies wat Derek doet, volgens mij. Inleving.
Ik duim mee!

De nachten zijn hier eigenlijk heel goed. Verbazingwekkend eigenlijk als je kijkt naar de dagen.
Lief dat je ernaar vraagt, Xenia.
De kies is trouwens nog steeds niet door.
Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als hij doorkomt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81450358
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 09:51 schreef oeke het volgende:

Ik kan trouwens best wat met spiritualiteit, alleen kan ik niet zoveel met tv-spiritualiteit zoals Char, Derek Dinges en Jomanda.
In zo'n geval als met Senna is wat Miss doet, door de ogen van haar kindje te kijken, precies wat Derek doet, volgens mij. Inleving.
Ik duim mee!
Nou, precies, inleving. Zo vind ik het ook vervelend als Ivan op de grond ligt en zijn vader naast hem blijft staan. Ik ga automatisch met hem op de grond zitten en soms zelfs liggen. En als ik met mijn neefje ga spelen ren ik niet op hem af, maar ga ik in de buurt zitten en begin ik zelf met spelen. Het lijkt me zo vervelend als kind dat volwassenen zich zo op je storten.

Ik ben ook benieuwd of het werkt, miss! Fijn dat het verschuiven is gelukt.
pi_81450649
Driekus heeft heerlijk geslapen, een lange nacht zonder onderbrekingen, maar werd helaas wel wakker met 40,1 graden koorts. Hij voelde behoorlijk warm en was wat stil, maar dat is het dan ook. Fles ging keurig op en nu, een half uurtje na de paracetamol, is ie weer oke. Ik verdenk em toch echt van die zesde ziekte, hij heeft verder eigenlijk nergens last van. Ja een snotneus, maar dat is inmiddels normaal. Wel zijn we weer met de pufjes gestart, hij kreunde een beetje. Maar de huisarts hoorde gisteren niets, dus dat kan het ook niet zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81450776
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 09:51 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik ook! Dan kon je tenminste zien als iets of iemand je aanviel en dan had je rugdekking. Volgens mij las ik teveel spannende verhalen.

Ik duim mee!

De nachten zijn hier eigenlijk heel goed. Verbazingwekkend eigenlijk als je kijkt naar de dagen.
Lief dat je ernaar vraagt, Xenia.
De kies is trouwens nog steeds niet door.
Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als hij doorkomt.
Haha herkenbaar!
ik doe het nog steeds zo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:40:45 #10
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81450845
Mamanik, je staat gewoon bovenaan

Ik las iets over dingen veranderen in de slk zodat je kindje beter slaapt, ik vind Derek Ogilvie ook een engerd, maar wie weet helpt t. Ik vond dit linkje met tips, wie weet kan t helpen!

Ko
pi_81452724
Ik ga volgende week naar een show van Derek Ogilvie in Antwerpen... Een vriendinnetje vroeg of ik meeging. ZIj wilde al heel lang, maar haar vriend had geen zin om mee te gaan. Prima, ik geloof ik weinig van, maar vind het wel leuk om zo'n show eens bij te wonen. Antwerpen is lekker dichtbij en het is wel gezelllig.

Bestelt die kuttekop alleen kaartjes voor zitplaatsen helemaal vooraan. Kom je ook eens op tv...
pi_81452728
Whaha! Ik had Kruidvat dus gemailt met mijn klacht over de luiers, wordt er net een enorme doos bezorgd, van Kruidvat. Met twee pakken luiers Met een brief erbij dat ze mijn klacht ontvangen hebben, en of ik 2 luiers en de verpakking op wil sturen, en dat ze me hierbij 2 pakken nieuwe luiers sturen en dat ze hopen dat ik hier wel tevreden over ben
Wel heel vriendelijk dat ze dat doen zeg, maar stiekem ook een beetje raar. Ik zeg: ik vind jullie lueirs prut, en zij zeggen: hier, heb je nog meer van onze luiers!
Maar goed, ik hoop dat het dus gewoon aan die twee verpakkingen lag dat ze steeds doorlekken, kan ik nu mooi wel gratis uittesten in elk geval!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81452813
Whaha Ssserpente ik krijg het altijd benauwd van vooraan zitten bij shows enzo

Tessie wel service van ze zeg! Achja, het is toch ook een stukje klantenbinding I guess, jij was tevreden, nu niet meer dus zij hopen dat het een eenmalig fout pak was ofzo en dat je nu toch maar wel blijft gebruiken.
Ik ben sowieso erg te spreken over de service van kruidvat. Ik wilde ooit ns weten welke hoestsiroop ik nou kon gebruiken tijdens mn zwangerschap toen is er voor me gebeld naar het hoofdkantoor en heeft het hoofdkantoor een arts gebeld en daarna werd de kassajuffrouw weer teruggebeld met een uitgebreid antwoord
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:15:52 #14
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453008
Haha, over die bedjes. Ik heb van ons alledrie de bedden zo dat we naar de deur kijken. En niet eens om te kunnen zien of we aangevallen worden . Gewoon vanzelfsprekend ofzo, om het zo neer te zetten .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:53:14 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81454036
Da's nog eens service Tessie? Heb je ze al even bekeken?

Dit is echt ongelooflijk... T. slaapt nu al twee uur. Da's nog nooit gebeurd overdag!!! Ik heb zijn bedje a-la-feng-shui anders gezet en nu slaapt hij dus al zo lang. En nu zit ik te wachten tot hij wakker wordt, want we moeten nog eten straks en ik wilde eigenlijk ff de stad in..
pi_81456564
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Groofsken het volgende:
Haha, over die bedjes. Ik heb van ons alledrie de bedden zo dat we naar de deur kijken. En niet eens om te kunnen zien of we aangevallen worden . Gewoon vanzelfsprekend ofzo, om het zo neer te zetten .
Voor mij is het ook vanzelfsprekend. Ik let daar sowieso op bij inrichting van kamers, dat er geen belangrijke dingen geblokkeerd worden en dat er een soort logische wandelgang door de ruimte is. Dat is ook wel het Feng Shui-idee alleen worden er dan zweverige termen gebruikt als het 'stromen van energie' en zo. En Feng Shui gaat heel ver, maar in het basisidee kan ik me wel vinden.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:22:09 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_81456594
Snelle tvp ik-heb-niet-alles-bijgelezen-post

Feng Shui baby's !!!!!!!!!!

Hier is Alexa heel erg verkouden, verhoging, maar nog wel te genieten. Ik vermoed dat haar derde tandje komt, aangezien haar tandvlees ook opgezwollen lijkt boven

voor iedereen en fijn weekend allemaal
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_81457315
Naja Mikoxx,het lijkt dus meteen te werken, ik ben heel benieuwd naar de komende nacht.

Mefke, beterschap voor je ventje, wat een hoge koorts...is wel kenmerkend voor de 6e ziekte, dus het kan maar zo. Dan krijgt hij over een paar dagen vlekjes die binnen eeen dag weer wegrtrekken.
(Lars heeft dat ook gehad)

Gister waren we naar de camping geweest, mijn schoonouders staan daar, en Lars was ook mee. Ging prima, ze hebben een kacheltje in de tent, en dat was lekker aangenaam. Lars sliep er sochtends ook prima in de caravan. Smiddags moest ie weer slapen, en liet ik mijn schoonmoeder hem voor het eerst naar bed brengen. Legt ze Lars in bed, en wil ze vervolgens nog even wat uit een kastje boven Lars pakken. Valt er iets uit dat kastje precies op zijn hoofd. Helemaal overstuur was hij. Schoonmoeder kreeg hem niet meer stil, en uiteindelijk heb ik hem maar in de MeiTai geknoopt waar hij lekker rustig zat rond te kijken.....
Hij heeft helemaal een rode plek op zijn voorhoofd.....

Ach en natuurlijk was het een ongelukje,ze voelde zich ook echt rot eronder.
Jammer, want ik vind het al zo moeilijk om mijn schoonmoeder dingen met Lars te laten doen, en dan gebeurt er ook nog wat als ik haar een keer een kans geef....Bummer.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81461042
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Ssserpente het volgende:
Bestelt die kuttekop alleen kaartjes voor zitplaatsen helemaal vooraan. Kom je ook eens op tv...
Ojee!

Aardig van het Kruidvat Tessie. Ik ben benieuwd of je inderdaad een slechte greep had gedaan.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Groofsken het volgende:
quote:
Staat je bed in een lijn met de uitgang dan wordt dat in de Chinese cultuur als een zeer ongelukkige positie beschouwd.
Het idee is dat je wel vanuit je bed kan zien wie er binnenkomt maar je bed niet in de stroom van energie plaatst.
Dat staat op die site van Mikoxx. En Ko zijn bedje staat recht tegenover onze voordeur.
Nouja, het is voor ons op dit moment de beste plek.

Beterschap Alexa!

Arme Lars, zo'n rode plek op je hoofdje. Dat maakt het er inderdaad niet makkelijker op Karin. Zo'n ongelukje.
pi_81461116
Hmmm volgens mij hebben wij de waterpokken in huis. Thijs heeft een lichtelijk toenemend aantal bultjes in zijn gezicht. 1 ervan heeft een blaasje. Verder is hij moe en bleek.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:10:45 #21
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465002
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:02 schreef oeke het volgende:

[..]

Ojee!

Aardig van het Kruidvat Tessie. Ik ben benieuwd of je inderdaad een slechte greep had gedaan.
[..]

[..]

Dat staat op die site van Mikoxx. En Ko zijn bedje staat recht tegenover onze voordeur.
Nouja, het is voor ons op dit moment de beste plek.

Beterschap Alexa!

Arme Lars, zo'n rode plek op je hoofdje. Dat maakt het er inderdaad niet makkelijker op Karin. Zo'n ongelukje.
R en ik zitten goed dan. Alleen het bedje van S staat echt recht tegenover de deur. En toch vind ik het de meest logische plek voor een bedje in haar kamer. Bovendien is ze een hele goede slaapster, dus ik ga er niks aan veranderen .
  Moderator zaterdag 15 mei 2010 @ 21:03:58 #22
5428 crew  miss_sly
pi_81468741
Senna's kamer is niet heel erg groot, dus heel veel opties hebben we neit, maar dit is iig even anders dan eerst. Ze heeft er vanochtend iig goed in geslapen, ruim 2 uur! Nu ligt ze er ook weer in, dus ik ben benieuwd.
pi_81468786
Spannend, Miss!

Ko is vandaag alleen in bad geweest. Hij vond het spannend en leuk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door oeke op 17-05-2010 00:33:08 ]
pi_81469039
Wat een lief koppie, Oek. Hoest eigenlijk met zn driftbuien?
  Moderator zaterdag 15 mei 2010 @ 21:14:09 #25
5428 crew  miss_sly
pi_81469113
Ow, kijk hem nou zitten Leuk dat hij het zo leuk ovnd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')