quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef oeke het volgende:
Oh wat een opluchting Huup. Dat is wel een traantje waard!![]()
[..]
Ze heeft hem niet gezien. Als hij maandag nog niet is doorgebroken moeten we even langs gaan.
Hij ligt nu eindelijk te slapen, hopelijk gaat het gewoon goed vannacht.
Het zielige is dat er ook nog een voortandje doorkomt. Dus 2 keer tandjes leed.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:32 schreef McLaura het volgende:
Sterkte Oeke!
Het is niet leuk als je kind aangeeft dat er wat is, maar je het niet echt kunt ontdekken....
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef huuphuup het volgende:
Hè gets Oeke das niks niet leuk![]()
Ik hoop voor jullie dat het voor maandag doorgebroken is.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het een griezel. Maar hoe zit het dan met het verplaatsen van bedjes? Waar houdt hij dan rekening mee? Kijk, met spoken kan ik niet zoveel, maar ik kan me bijvoorbeeld wel voorstellen dat een kind zicht wil hebben op de deur of zo. Ik wilde vroeger altijd met mijn rug naar muren toe slapen en met mijn gezicht naar ramen en deuren toe.
Ik ook! Dan kon je tenminste zien als iets of iemand je aanviel en dan had je rugdekking. Volgens mij las ik teveel spannende verhalen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een griezel. Maar hoe zit het dan met het verplaatsen van bedjes? Waar houdt hij dan rekening mee? Kijk, met spoken kan ik niet zoveel, maar ik kan me bijvoorbeeld wel voorstellen dat een kind zicht wil hebben op de deur of zo. Ik wilde vroeger altijd met mijn rug naar muren toe slapen en met mijn gezicht naar ramen en deuren toe.
Nou, precies, inleving. Zo vind ik het ook vervelend als Ivan op de grond ligt en zijn vader naast hem blijft staan. Ik ga automatisch met hem op de grond zitten en soms zelfs liggen. En als ik met mijn neefje ga spelen ren ik niet op hem af, maar ga ik in de buurt zitten en begin ik zelf met spelen. Het lijkt me zo vervelend als kind dat volwassenen zich zo op je storten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:51 schreef oeke het volgende:
Ik kan trouwens best wat met spiritualiteit, alleen kan ik niet zoveel met tv-spiritualiteit zoals Char, Derek Dinges en Jomanda.
In zo'n geval als met Senna is wat Miss doet, door de ogen van haar kindje te kijken, precies wat Derek doet, volgens mij. Inleving.
Ik duim mee!![]()
Haha herkenbaar!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik ook! Dan kon je tenminste zien als iets of iemand je aanviel en dan had je rugdekking. Volgens mij las ik teveel spannende verhalen.![]()
Ik kan trouwens best wat met spiritualiteit, alleen kan ik niet zoveel met tv-spiritualiteit zoals Char, Derek Dinges en Jomanda.
In zo'n geval als met Senna is wat Miss doet, door de ogen van haar kindje te kijken, precies wat Derek doet, volgens mij. Inleving.
Ik duim mee!![]()
De nachten zijn hier eigenlijk heel goed. Verbazingwekkend eigenlijk als je kijkt naar de dagen.![]()
Lief dat je ernaar vraagt, Xenia.
De kies is trouwens nog steeds niet door.![]()
Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als hij doorkomt.
Voor mij is het ook vanzelfsprekend. Ik let daar sowieso op bij inrichting van kamers, dat er geen belangrijke dingen geblokkeerd worden en dat er een soort logische wandelgang door de ruimte is. Dat is ook wel het Feng Shui-idee alleen worden er dan zweverige termen gebruikt als het 'stromen van energie' en zo. En Feng Shui gaat heel ver, maar in het basisidee kan ik me wel vinden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Groofsken het volgende:
Haha, over die bedjes. Ik heb van ons alledrie de bedden zo dat we naar de deur kijken. En niet eens om te kunnen zien of we aangevallen worden. Gewoon vanzelfsprekend ofzo, om het zo neer te zetten
.
Ojee!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Ssserpente het volgende:
Bestelt die kuttekop alleen kaartjes voor zitplaatsen helemaal vooraan.Kom je ook eens op tv...
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Groofsken het volgende:
Haha, over die bedjes. Ik heb van ons alledrie de bedden zo dat we naar de deur kijken. En niet eens om te kunnen zien of we aangevallen worden. Gewoon vanzelfsprekend ofzo, om het zo neer te zetten
.
Dat staat op die site van Mikoxx. En Ko zijn bedje staat recht tegenover onze voordeur.quote:Staat je bed in een lijn met de uitgang dan wordt dat in de Chinese cultuur als een zeer ongelukkige positie beschouwd.
Het idee is dat je wel vanuit je bed kan zien wie er binnenkomt maar je bed niet in de stroom van energie plaatst.
R en ik zitten goed dan. Alleen het bedje van S staat echt recht tegenover de deur. En toch vind ik het de meest logische plek voor een bedje in haar kamer. Bovendien is ze een hele goede slaapster, dus ik ga er niks aan veranderenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:02 schreef oeke het volgende:
[..]
Ojee!![]()
Aardig van het Kruidvat Tessie. Ik ben benieuwd of je inderdaad een slechte greep had gedaan.
[..]
[..]
Dat staat op die site van Mikoxx. En Ko zijn bedje staat recht tegenover onze voordeur.![]()
Nouja, het is voor ons op dit moment de beste plek.
Beterschap Alexa!
Arme Lars, zo'n rode plek op je hoofdje. Dat maakt het er inderdaad niet makkelijker op Karin. Zo'n ongelukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door oeke op 17-05-2010 00:33:08 ]Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |