YAY!!! Super zeg, dus nu kunnen jullie allemaal weer wat lekkerder slapenquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:49 schreef Sorbootje het volgende:
Correctie: Isabeau heeft TWEE tandjes!
(nummer 2 was vanmorgen ook door)
Ik zeg : lel voor de kopquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal het proberen, maar ben nu op m'n werk!
(en ik vrees dat het ipv appel vooral tepel afschrapen wordt)
Oh jawel als t goed is groeit ze er vanzelf weer overheen of hoe zeg je dat. Het zal wel vooral zijn omdat ze nu ineens twee boventandjes heeft ook (of eigk 3.5quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh knarsen, daar zou ik slecht tegenkunnen denk ik! Net zoiets als neus ophalen, daar krijg ik ook rillingen van. Ik word altijd lichtelijk agressief als mensen dat doen. Brrr....
Maar goed, je kunt Amélie moeilijk duidelijk maken dat ze dat beter niet kan doen. Maar 't zal vanzelf wel weer stoppen toch?
Hmmm kleretandjes.... die kindjes worden er zó gezellig vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Haha McLaura, die lel voor de kop leek me meer iets voor 's nachts toen ze nog niet door waren
Amélie duwde met haar tong mn vinger eruit. Ik mocht er écht niet aankomen. En die tong is nog sterk ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:45 schreef Twinkly het volgende:
Tandenknarsen![]()
Ik geloof dat ze er hier ook echt aankomen hoor, Niels wilde gisteravond en vannacht steeds niet drinken, ging echt gillen, totdat ik dentinox opgesmeerd had, maar dat kan ook wel toeval zijn. Hoe smeren jullie dat trouwens op, er staat in de bijsluiter dat je het met een wattenstaafje moet doen, maar een wattenstaafje slurpt alle dentinox opdus ik doe het maar met mijn vinger en Niels vindt het zo lekker dat hij dan op mijn vinger gaat zuigen.
Ja, dat was idd mijn idee voor nood. Want daar slaapt ze alleen nog maar powernaps, dus ik hoopte eigenlijk een oplossing voor een tukje in bed van een uurquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef Chan het volgende:
Linda wat naar voor je meisjeMisschien in de doek knopen en haar bij jou in slaap laten vallen?..
Douche had ik ook bedacht inderdaad. Onze badkamer is niet zo groot, miss 4m2 ofzo, maar de lamp is gelijk ook afzuiger, weet niet of de stoom dan blijft hangen. Mn moeder gaf al als tip om een lik dampo in het doucheputje te doen dan. Ui gaat inderdaad vanavond onder dr bedjequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef huuphuup het volgende:
Linda wat naar.![]()
hebben jullie een douchecel? Of een kleine douche ofzo? Anders met je meisje in de douche gaan zitten en de kraan op zn allerheetst openzetten. Zo kun je een soort van stomen met haar. Misschien helpt dat wat.
En anders zou ik zelf denk ik proberen om nogmaals dr neusje leeg te zuigen en misschien een zetpil geven en met een halve ui onder t bedje ofzo? Maar soms is er gewoon niet tegenop te huismiddelen. Blegh.
Linda hier was Linde het eerste half jaar bij het kdv heel vaak ziek / verkouden. Door alle virussen die ze daar oppikken. Maar ik hoorde van anderen weer verhalen dat kindjes die niet naar het kdv gaan juist de eerste tijd op de basisschool veel ziek zijn omdat ze dan nog geen weerstand tegen al die virussen hebben opgebouwdquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Linda2205 het volgende:
echt he, kwartier op het kdv geweest en nu is ze prompt verkouden. Rot-instelling![]()
echt heel naar, Lindaquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:17 schreef Linda2205 het volgende:
Wat te doen, wat te doen!
Lotte is doodmoe maar ook snip- en snipverkouden. Gevalletje: snot stroomt eruit zeg maar. Speen gaat amper, dan krijgt ze geen lucht. Net als met eten en drinken. Het dr neusje al uitgezogen, maar dat is eigenlijk onbegonnen werk. Neusspray gedaan, matrasje verhoogd. Ze kan echt alleen maar huilen van ellende. Als ze bij mij zit is het goed, voor 5 minuten en dan begint het gemopper omdat ze moe is, leg ik d'r in bed en begint het feest van voor af aan
Kan allebeiquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:46 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, bedoel je dat ik d'r dan in het badje moet zetten? Of gewoon met haar naast een badje met heet water en dat spul moet zitten?
Oei, zo'n dik wangetje heeft Ko ook. Sneu he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef mikoxx het volgende:
Ko, ook al zo'n last van een doorkomende kies. Hier ook, net zo'n blaar als bij Ko (gok ik zo even vanaf hier)Het lukt me alleen niet om er iets op te smeren (als in dentinox), want ik mag ab-so-luut niet in het mondje kijken. T. heeft zelfs zijn wang iets verdikt aan 1 kant. En brullen, myohmy! Laat die kies maar snel doorbreken.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef mikoxx het volgende:
zegguh, hier ook tandjesleed, lezen jullie daar zomaar overheen?![]()
![]()
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef mikoxx het volgende:
zegguh, hier ook tandjesleed, lezen jullie daar zomaar overheen?![]()
![]()
Linda, fijn dat het een klein beetje beter gaat daar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |