abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81327977
De grote baby's:

12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 7% gewijzigd door Lois op 14-05-2010 20:32:12 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81328002
Tessel is vandaag jarig GEFELICITEERD met je eerste verjaardag!!!!!!!

Amelie trekt zich op, woah dat voelt ineens groot!
Isabeau heeft haar eerste tandje!! Fotooooo!! Op die foto's van jullie vakantie leek het bijna of ze al twee ondertandjes had, zo groot waren die bobbels.
Ko met zijn overgrootopa Wat geweldig zeg dat hij dat nog mee kan maken!

Niels heeft zich net van zijn buik op zijn rug gedraaid! ! Ik heb het wel gemist want ik zat op de wc.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81328198
Hoera Tessel

Amelie, wat ga je hard ineens!

Niels

Isabeau, handig hoor tandjes

Wij geven 's morgens een fles pap. Bambix licht volkoren (vanaf 8 mnd, ze hebben vanaf 6 mnd Fijne granen en vanaf 12 mnd Acht granen, is zonder zoetigheid enzo). Ze drinkt zelf de fles leeg als ik haar op een kleedje leg. En dan kan ik in de tussentijd brood smeren voor de oudste en mijzelf.
's Avonds pap vind ik hier onnodig, omdat ze vlak na het avondeten naar bed gaat en ze eet goed. Dus dan geef ik enkel melk, wat vaak nog wel op gaat ook... (vreetzakkie).
Fake it till you make it...
pi_81328238
Correctie: Isabeau heeft TWEE tandjes!

(nummer 2 was vanmorgen ook door )
pi_81328267
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:49 schreef Sorbootje het volgende:
Correctie: Isabeau heeft TWEE tandjes!

(nummer 2 was vanmorgen ook door )
YAY!!! Super zeg, dus nu kunnen jullie allemaal weer wat lekkerder slapen Nu kan ze heeeeerlijk een appel afschrapen
En...
FOTOOOOO!!!
pi_81328307
Ik zal het proberen, maar ben nu op m'n werk!

(en ik vrees dat het ipv appel vooral tepel afschrapen wordt )
pi_81328409
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal het proberen, maar ben nu op m'n werk!

(en ik vrees dat het ipv appel vooral tepel afschrapen wordt )
Ik zeg : lel voor de kop

Nee, natuurlijk meen ik dat niet
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81328518
Niels aan de rol woehoe wat goed!
En Isabeau tandjes wat zal dat drollig staan ineens in dat gezichtje <3

Tessel hieperdepiep! Noli gefeliciteerd met je grote meid

Tessie het was me nog niet opgevallen dat de luiers veranderd waren van kruidvat! wij zitten nog steeds op kruidvat dus, geen tips sorry. Kun je niet die van Etos een keer proberen?

Ze knarst weer
T was ineens weer over en sinds vanmorgen is het mamamamaknarsknarspapapapaknarsknars enz.
Ik heb t op een filmpje, ff uploaden echt oooh mn nekharen staan dr van overeind. Stom geluid!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81328538
Tessel 1jaar gefeliciteerd

Sorbootje, dat viel hier echt heel erg mee hoor bij het krijgen van tandjes. Hij heeft er nu zes en in ik denk een maand of 4 tijd heeft hij maar 1x gebeten.

Tessie ik gebruik afwisselend Huggies en Etos Luiers. Met Huggies hebben we een paar keer een lek gehad, maar ik ben er nu achter dat dat mijn eigen schuld was omdat de luier niet goed zat. Etos heeft nog nooit gelekt.
De Huggies zijn trouwens op dit moment bij de etos in de aanbieding 1+1 gratis, evt. wil ik je ook wel een paar Huggies opsturen zodat je kan uitproberen? Etos luiers heb ik momenteel niet.

Erg he huup dat knarse tanden, ik vind het echt een verschikkelijk geluid!
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:08:33 #10
100412 mefke79
komt goed!
pi_81328596
Juh voor Niels en Isabeau, rollen en tanden, twee mijlpalen.
Miss, gecondoleerd en ik zou Senna inderdaad gewoon meenemen.
Over de pap, Ssserpente, het cb gaf ons als advies om pap te geven als laatste fles en in de middag. Met de opmerking dat die in de middag zsm brood moet worden. Driekus krijgt melkpap appel in de middag en avondpap biscuit in de avond, beiden van bambix. Zit daar suiker in dan? Ik vind het niet zo zoet smaken, maar moet bekennen dat ik nog nooit op het pak gekeken heb. En bij deze twee zit de melk er al bij in, dus je hoeft er alleen water bij te doen.
Ik heb gisteravond erg mijn best gedaan het hele topic bij te lezen, is bijna gelukt, toen vielen mijn ogen dicht. Over de slonsmoeke...ik ben van nature erg makkelijk, dus kort makkelijk haar, weinig of geen make-up, graag in gympen en spijkerbroek enzo. Hoewel ik een heel mooi pak met hakken ook heerlijk vind. Maar goed, voor nieuwe baan moet ik dus netjes. En dat is best lastig als op hakken lopen pijn oplevert en je nog niet in je kleren van voor de bevalling past. Of misschien net past, maar dat het er niet uit ziet. Of gewoon nog niet zit ( bodyblousen), Dus ik moet even aan de shop vandaag.
Verder gisteren naar de gyn geweest, zie hoe gaat het met ons....

Iemand nog enig idee hoe ik Driekus moet leren dat hij niet de lepel uit mijn hand mag meppen als ik em zit te voeden? Ik heb em al eens een eigen lepel gegeven, maar dat helpt maar even. Echt, ik ben gisteren bijna op zoek gegaan naar emmer behangplak en een rol behang, ik was het zo beu.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81328644
Haha McLaura, die lel voor de kop leek me meer iets voor 's nachts toen ze nog niet door waren

En het zal inderdaad wel meevallen met dat bijten, maar nu doet ze dat vaak als ze slaperig wordt tijdens het drinken...dat ze dan ineens HAP doet.

En aangezien ik waarschijnlijk nog voed tot Isabeau 18 is kan ik er maar beter aan wennen
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:11:48 #12
100412 mefke79
komt goed!
pi_81328675
Tessie, bij ons op het kdv hebben ze ook kruidvat en die waren al eerder over op de dunne luiers dan dat ze in de winkel lagen. Ik heb nog geen verschil gemerkt. Welke maat heb je nu? Misschien andere maat proberen? Ons mam had laatst pampers gekocht toen Driekus daar was. Dat pak hebben wij dus niet meer opgemaakt, ik vond die luiers zo enorm klein, ze hingen onderaan zijn kontje. Terwijl het gewoon de juiste maat was als je naar de kilo's keek.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81328701
Oeh knarsen, daar zou ik slecht tegenkunnen denk ik! Net zoiets als neus ophalen, daar krijg ik ook rillingen van. Ik word altijd lichtelijk agressief als mensen dat doen. Brrr....

Maar goed, je kunt Amélie moeilijk duidelijk maken dat ze dat beter niet kan doen. Maar 't zal vanzelf wel weer stoppen toch?
pi_81328859
Knarsen...

Sorbo, zo ineens nog een tand erbij...
Fake it till you make it...
pi_81328998
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh knarsen, daar zou ik slecht tegenkunnen denk ik! Net zoiets als neus ophalen, daar krijg ik ook rillingen van. Ik word altijd lichtelijk agressief als mensen dat doen. Brrr....

Maar goed, je kunt Amélie moeilijk duidelijk maken dat ze dat beter niet kan doen. Maar 't zal vanzelf wel weer stoppen toch?
Oh jawel als t goed is groeit ze er vanzelf weer overheen of hoe zeg je dat. Het zal wel vooral zijn omdat ze nu ineens twee boventandjes heeft ook (of eigk 3.5 ) en dat maakt zo'n leuk nieuw geluid als je dat zo beweegt enzo

Ze zat net met dr vinger in dr neus hahahahaha
en miepen want ze kreeg em dr niet meer uit muppet
Je vinger weer naar beneden halen was nog iets te lastig geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81329397
Hier ook een knarser... gaat door merg en been maar het is inderdaad een fase.... zeggen ze
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81329425
Hoe is het trouwens met de tandjesscore van Thijs zijn leeftijdgenootjes (kindjes van juli 2009)

Thijs heeft er nu 6; 2 onder en 4 boven.
pi_81329440
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Haha McLaura, die lel voor de kop leek me meer iets voor 's nachts toen ze nog niet door waren
Hmmm kleretandjes.... die kindjes worden er zó gezellig van
pi_81329485
Tandenknarsen
Ik geloof dat ze er hier ook echt aankomen hoor, Niels wilde gisteravond en vannacht steeds niet drinken, ging echt gillen, totdat ik dentinox opgesmeerd had, maar dat kan ook wel toeval zijn. Hoe smeren jullie dat trouwens op, er staat in de bijsluiter dat je het met een wattenstaafje moet doen, maar een wattenstaafje slurpt alle dentinox op dus ik doe het maar met mijn vinger en Niels vindt het zo lekker dat hij dan op mijn vinger gaat zuigen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81329550
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:45 schreef Twinkly het volgende:
Tandenknarsen
Ik geloof dat ze er hier ook echt aankomen hoor, Niels wilde gisteravond en vannacht steeds niet drinken, ging echt gillen, totdat ik dentinox opgesmeerd had, maar dat kan ook wel toeval zijn. Hoe smeren jullie dat trouwens op, er staat in de bijsluiter dat je het met een wattenstaafje moet doen, maar een wattenstaafje slurpt alle dentinox op dus ik doe het maar met mijn vinger en Niels vindt het zo lekker dat hij dan op mijn vinger gaat zuigen.
Amélie duwde met haar tong mn vinger eruit. Ik mocht er écht niet aankomen. En die tong is nog sterk ook!
Ik deed het ook op mn vinger en dan een beetje spelletje ervan maken, met mn vinger wiebelen en dan wilde ze er wel op bijten kon ik mooi smeren haha; maar t was wel een toer.

@Laura, we zitten hier nu op 5.5 tand, bijna 6 ook 2 onder en 4 boven. Maar Amélie is iets jonger dan Thijs wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81329669
Ah ja, het dentinoxgevecht Wat een feest!

Amélie met vinger in d'r neus.. fotooooooooooo (waarom staat ze eigenlijk niet in de op?)
pi_81330613
Wat een hoop tandjesleed.. En dat tandenknarsen, Timo begon er op moederdag mee Wat een rót geluid zeg Als ik een speen in de buurt heb als hij het doet dan stop ik die in zn mond

Nou ja hij kwijlt nog steeds enorm en poept heel veel en heeft luieruitslag en slaapt niet zo lekker, dus alle tekenen van nog meer tandjes zijn er.. Ik voel alleen nog niks doorkomen.. De hoektandjes komen toch meestal na de kiezen? Dus dan zal er wel een kiesje aankomen.. Als hij in dit tempo doorgaat heeft in elk geval kort na zn 1e verjaardag zn complete gebit..

McLaura, Timo is 2 weekjes jonger dan Thijs en hij heeft er nu dus 8.. Al zn snijtanden..

Tessel van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
pi_81330727
Huups. foto's van vingers in neuzen moet je altijd heel goed opslaan en bewaren, dat zijn dingen die altijd nog wel weer van pas komen

HIer zijn er nu 3 tandjes door, onder op een rijtje, mijn dame doet t dus nét weer ff anders. Dr bovenvoortandjes staan op knappen, maar daar heeft ze behalve steeds die vingers in haar mond maar weinig last van zo lijkt.... (heb genade wet van Fok!)

Karin en Lars komen hier zo Lena heeft vanochtend heel lang voor de kast gestaan wat ze nou aanmoest voor haar liefde, en ze wou make up enzo...maar ik heb mn poot stijf gehouden opvoeding opvoeding..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81331047
Oh en Poppedein, je vergeet bijna het hoogtepunt van je dag vanmiddag! Mijn opa en oma

Je bent écht een schat!
pi_81334061
Nee hoor...dat vergeten we niet (dát niet ) Lena gaat nu lekker slapen en zich weer opladen voor het volgende avontuur! Voor opa's en oma's moet je namelijk altijd goed opgeladen zijn
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')