abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81327977
De grote baby's:

12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 7% gewijzigd door Lois op 14-05-2010 20:32:12 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81328002
Tessel is vandaag jarig GEFELICITEERD met je eerste verjaardag!!!!!!!

Amelie trekt zich op, woah dat voelt ineens groot!
Isabeau heeft haar eerste tandje!! Fotooooo!! Op die foto's van jullie vakantie leek het bijna of ze al twee ondertandjes had, zo groot waren die bobbels.
Ko met zijn overgrootopa Wat geweldig zeg dat hij dat nog mee kan maken!

Niels heeft zich net van zijn buik op zijn rug gedraaid! ! Ik heb het wel gemist want ik zat op de wc.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81328198
Hoera Tessel

Amelie, wat ga je hard ineens!

Niels

Isabeau, handig hoor tandjes

Wij geven 's morgens een fles pap. Bambix licht volkoren (vanaf 8 mnd, ze hebben vanaf 6 mnd Fijne granen en vanaf 12 mnd Acht granen, is zonder zoetigheid enzo). Ze drinkt zelf de fles leeg als ik haar op een kleedje leg. En dan kan ik in de tussentijd brood smeren voor de oudste en mijzelf.
's Avonds pap vind ik hier onnodig, omdat ze vlak na het avondeten naar bed gaat en ze eet goed. Dus dan geef ik enkel melk, wat vaak nog wel op gaat ook... (vreetzakkie).
Fake it till you make it...
pi_81328238
Correctie: Isabeau heeft TWEE tandjes!

(nummer 2 was vanmorgen ook door )
pi_81328267
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:49 schreef Sorbootje het volgende:
Correctie: Isabeau heeft TWEE tandjes!

(nummer 2 was vanmorgen ook door )
YAY!!! Super zeg, dus nu kunnen jullie allemaal weer wat lekkerder slapen Nu kan ze heeeeerlijk een appel afschrapen
En...
FOTOOOOO!!!
pi_81328307
Ik zal het proberen, maar ben nu op m'n werk!

(en ik vrees dat het ipv appel vooral tepel afschrapen wordt )
pi_81328409
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal het proberen, maar ben nu op m'n werk!

(en ik vrees dat het ipv appel vooral tepel afschrapen wordt )
Ik zeg : lel voor de kop

Nee, natuurlijk meen ik dat niet
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81328518
Niels aan de rol woehoe wat goed!
En Isabeau tandjes wat zal dat drollig staan ineens in dat gezichtje <3

Tessel hieperdepiep! Noli gefeliciteerd met je grote meid

Tessie het was me nog niet opgevallen dat de luiers veranderd waren van kruidvat! wij zitten nog steeds op kruidvat dus, geen tips sorry. Kun je niet die van Etos een keer proberen?

Ze knarst weer
T was ineens weer over en sinds vanmorgen is het mamamamaknarsknarspapapapaknarsknars enz.
Ik heb t op een filmpje, ff uploaden echt oooh mn nekharen staan dr van overeind. Stom geluid!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81328538
Tessel 1jaar gefeliciteerd

Sorbootje, dat viel hier echt heel erg mee hoor bij het krijgen van tandjes. Hij heeft er nu zes en in ik denk een maand of 4 tijd heeft hij maar 1x gebeten.

Tessie ik gebruik afwisselend Huggies en Etos Luiers. Met Huggies hebben we een paar keer een lek gehad, maar ik ben er nu achter dat dat mijn eigen schuld was omdat de luier niet goed zat. Etos heeft nog nooit gelekt.
De Huggies zijn trouwens op dit moment bij de etos in de aanbieding 1+1 gratis, evt. wil ik je ook wel een paar Huggies opsturen zodat je kan uitproberen? Etos luiers heb ik momenteel niet.

Erg he huup dat knarse tanden, ik vind het echt een verschikkelijk geluid!
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:08:33 #10
100412 mefke79
komt goed!
pi_81328596
Juh voor Niels en Isabeau, rollen en tanden, twee mijlpalen.
Miss, gecondoleerd en ik zou Senna inderdaad gewoon meenemen.
Over de pap, Ssserpente, het cb gaf ons als advies om pap te geven als laatste fles en in de middag. Met de opmerking dat die in de middag zsm brood moet worden. Driekus krijgt melkpap appel in de middag en avondpap biscuit in de avond, beiden van bambix. Zit daar suiker in dan? Ik vind het niet zo zoet smaken, maar moet bekennen dat ik nog nooit op het pak gekeken heb. En bij deze twee zit de melk er al bij in, dus je hoeft er alleen water bij te doen.
Ik heb gisteravond erg mijn best gedaan het hele topic bij te lezen, is bijna gelukt, toen vielen mijn ogen dicht. Over de slonsmoeke...ik ben van nature erg makkelijk, dus kort makkelijk haar, weinig of geen make-up, graag in gympen en spijkerbroek enzo. Hoewel ik een heel mooi pak met hakken ook heerlijk vind. Maar goed, voor nieuwe baan moet ik dus netjes. En dat is best lastig als op hakken lopen pijn oplevert en je nog niet in je kleren van voor de bevalling past. Of misschien net past, maar dat het er niet uit ziet. Of gewoon nog niet zit ( bodyblousen), Dus ik moet even aan de shop vandaag.
Verder gisteren naar de gyn geweest, zie hoe gaat het met ons....

Iemand nog enig idee hoe ik Driekus moet leren dat hij niet de lepel uit mijn hand mag meppen als ik em zit te voeden? Ik heb em al eens een eigen lepel gegeven, maar dat helpt maar even. Echt, ik ben gisteren bijna op zoek gegaan naar emmer behangplak en een rol behang, ik was het zo beu.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81328644
Haha McLaura, die lel voor de kop leek me meer iets voor 's nachts toen ze nog niet door waren

En het zal inderdaad wel meevallen met dat bijten, maar nu doet ze dat vaak als ze slaperig wordt tijdens het drinken...dat ze dan ineens HAP doet.

En aangezien ik waarschijnlijk nog voed tot Isabeau 18 is kan ik er maar beter aan wennen
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:11:48 #12
100412 mefke79
komt goed!
pi_81328675
Tessie, bij ons op het kdv hebben ze ook kruidvat en die waren al eerder over op de dunne luiers dan dat ze in de winkel lagen. Ik heb nog geen verschil gemerkt. Welke maat heb je nu? Misschien andere maat proberen? Ons mam had laatst pampers gekocht toen Driekus daar was. Dat pak hebben wij dus niet meer opgemaakt, ik vond die luiers zo enorm klein, ze hingen onderaan zijn kontje. Terwijl het gewoon de juiste maat was als je naar de kilo's keek.
pi_81328701
Oeh knarsen, daar zou ik slecht tegenkunnen denk ik! Net zoiets als neus ophalen, daar krijg ik ook rillingen van. Ik word altijd lichtelijk agressief als mensen dat doen. Brrr....

Maar goed, je kunt Amélie moeilijk duidelijk maken dat ze dat beter niet kan doen. Maar 't zal vanzelf wel weer stoppen toch?
pi_81328859
Knarsen...

Sorbo, zo ineens nog een tand erbij...
pi_81328998
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh knarsen, daar zou ik slecht tegenkunnen denk ik! Net zoiets als neus ophalen, daar krijg ik ook rillingen van. Ik word altijd lichtelijk agressief als mensen dat doen. Brrr....

Maar goed, je kunt Amélie moeilijk duidelijk maken dat ze dat beter niet kan doen. Maar 't zal vanzelf wel weer stoppen toch?
Oh jawel als t goed is groeit ze er vanzelf weer overheen of hoe zeg je dat. Het zal wel vooral zijn omdat ze nu ineens twee boventandjes heeft ook (of eigk 3.5 ) en dat maakt zo'n leuk nieuw geluid als je dat zo beweegt enzo

Ze zat net met dr vinger in dr neus hahahahaha
en miepen want ze kreeg em dr niet meer uit muppet
Je vinger weer naar beneden halen was nog iets te lastig geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81329397
Hier ook een knarser... gaat door merg en been maar het is inderdaad een fase.... zeggen ze
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81329425
Hoe is het trouwens met de tandjesscore van Thijs zijn leeftijdgenootjes (kindjes van juli 2009)

Thijs heeft er nu 6; 2 onder en 4 boven.
pi_81329440
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Haha McLaura, die lel voor de kop leek me meer iets voor 's nachts toen ze nog niet door waren
Hmmm kleretandjes.... die kindjes worden er zó gezellig van
pi_81329485
Tandenknarsen
Ik geloof dat ze er hier ook echt aankomen hoor, Niels wilde gisteravond en vannacht steeds niet drinken, ging echt gillen, totdat ik dentinox opgesmeerd had, maar dat kan ook wel toeval zijn. Hoe smeren jullie dat trouwens op, er staat in de bijsluiter dat je het met een wattenstaafje moet doen, maar een wattenstaafje slurpt alle dentinox op dus ik doe het maar met mijn vinger en Niels vindt het zo lekker dat hij dan op mijn vinger gaat zuigen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81329550
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:45 schreef Twinkly het volgende:
Tandenknarsen
Ik geloof dat ze er hier ook echt aankomen hoor, Niels wilde gisteravond en vannacht steeds niet drinken, ging echt gillen, totdat ik dentinox opgesmeerd had, maar dat kan ook wel toeval zijn. Hoe smeren jullie dat trouwens op, er staat in de bijsluiter dat je het met een wattenstaafje moet doen, maar een wattenstaafje slurpt alle dentinox op dus ik doe het maar met mijn vinger en Niels vindt het zo lekker dat hij dan op mijn vinger gaat zuigen.
Amélie duwde met haar tong mn vinger eruit. Ik mocht er écht niet aankomen. En die tong is nog sterk ook!
Ik deed het ook op mn vinger en dan een beetje spelletje ervan maken, met mn vinger wiebelen en dan wilde ze er wel op bijten kon ik mooi smeren haha; maar t was wel een toer.

@Laura, we zitten hier nu op 5.5 tand, bijna 6 ook 2 onder en 4 boven. Maar Amélie is iets jonger dan Thijs wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81329669
Ah ja, het dentinoxgevecht Wat een feest!

Amélie met vinger in d'r neus.. fotooooooooooo (waarom staat ze eigenlijk niet in de op?)
pi_81330613
Wat een hoop tandjesleed.. En dat tandenknarsen, Timo begon er op moederdag mee Wat een rót geluid zeg Als ik een speen in de buurt heb als hij het doet dan stop ik die in zn mond

Nou ja hij kwijlt nog steeds enorm en poept heel veel en heeft luieruitslag en slaapt niet zo lekker, dus alle tekenen van nog meer tandjes zijn er.. Ik voel alleen nog niks doorkomen.. De hoektandjes komen toch meestal na de kiezen? Dus dan zal er wel een kiesje aankomen.. Als hij in dit tempo doorgaat heeft in elk geval kort na zn 1e verjaardag zn complete gebit..

McLaura, Timo is 2 weekjes jonger dan Thijs en hij heeft er nu dus 8.. Al zn snijtanden..

Tessel van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
pi_81330727
Huups. foto's van vingers in neuzen moet je altijd heel goed opslaan en bewaren, dat zijn dingen die altijd nog wel weer van pas komen

HIer zijn er nu 3 tandjes door, onder op een rijtje, mijn dame doet t dus nét weer ff anders. Dr bovenvoortandjes staan op knappen, maar daar heeft ze behalve steeds die vingers in haar mond maar weinig last van zo lijkt.... (heb genade wet van Fok!)

Karin en Lars komen hier zo Lena heeft vanochtend heel lang voor de kast gestaan wat ze nou aanmoest voor haar liefde, en ze wou make up enzo...maar ik heb mn poot stijf gehouden opvoeding opvoeding..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81331047
Oh en Poppedein, je vergeet bijna het hoogtepunt van je dag vanmiddag! Mijn opa en oma

Je bent écht een schat!
pi_81334061
Nee hoor...dat vergeten we niet (dát niet ) Lena gaat nu lekker slapen en zich weer opladen voor het volgende avontuur! Voor opa's en oma's moet je namelijk altijd goed opgeladen zijn
pi_81334984
Tessel al weer 1 jaar gefeliciteerd
pi_81335055
Wat te doen, wat te doen!

Lotte is doodmoe maar ook snip- en snipverkouden. Gevalletje: snot stroomt eruit zeg maar. Speen gaat amper, dan krijgt ze geen lucht. Net als met eten en drinken. Het dr neusje al uitgezogen, maar dat is eigenlijk onbegonnen werk. Neusspray gedaan, matrasje verhoogd. Ze kan echt alleen maar huilen van ellende. Als ze bij mij zit is het goed, voor 5 minuten en dan begint het gemopper omdat ze moe is, leg ik d'r in bed en begint het feest van voor af aan
Lotte!
Noah!
pi_81335107
Linda wat naar voor je meisje Misschien in de doek knopen en haar bij jou in slaap laten vallen?..
pi_81335288
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef Chan het volgende:
Linda wat naar voor je meisje Misschien in de doek knopen en haar bij jou in slaap laten vallen?..
Ja, dat was idd mijn idee voor nood. Want daar slaapt ze alleen nog maar powernaps, dus ik hoopte eigenlijk een oplossing voor een tukje in bed van een uur Nu slaapt ze geloof ik *afklopt* maar af en toe gaat ze weer heel erg huilen en dan is het weer stil arm ding
Lotte!
Noah!
pi_81335413
Linda wat naar.
hebben jullie een douchecel? Of een kleine douche ofzo? Anders met je meisje in de douche gaan zitten en de kraan op zn allerheetst openzetten. Zo kun je een soort van stomen met haar. Misschien helpt dat wat.

En anders zou ik zelf denk ik proberen om nogmaals dr neusje leeg te zuigen en misschien een zetpil geven en met een halve ui onder t bedje ofzo? Maar soms is er gewoon niet tegenop te huismiddelen. Blegh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81335540
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef huuphuup het volgende:
Linda wat naar.
hebben jullie een douchecel? Of een kleine douche ofzo? Anders met je meisje in de douche gaan zitten en de kraan op zn allerheetst openzetten. Zo kun je een soort van stomen met haar. Misschien helpt dat wat.

En anders zou ik zelf denk ik proberen om nogmaals dr neusje leeg te zuigen en misschien een zetpil geven en met een halve ui onder t bedje ofzo? Maar soms is er gewoon niet tegenop te huismiddelen. Blegh.
Douche had ik ook bedacht inderdaad. Onze badkamer is niet zo groot, miss 4m2 ofzo, maar de lamp is gelijk ook afzuiger, weet niet of de stoom dan blijft hangen. Mn moeder gaf al als tip om een lik dampo in het doucheputje te doen dan. Ui gaat inderdaad vanavond onder dr bedje Ze slaapt nog steeds...op hoop van zegen dan maar. Sneutje

echt he, kwartier op het kdv geweest en nu is ze prompt verkouden. Rot-instelling
Lotte!
Noah!
pi_81335626
Hey Niels, ben je stiekem aan het rollen als mama naar de wc is? Wat goed!

Isabeau, tandjes! Ko heeft ook niet meer gebeten met tandjes dan zonder, hopelijk is Isabeau ook zo braaf.

Noli, gefeliciteerd met Tessel!

Tandenknarsen, praat me er niet van.

Er is echt een kies aan het doorkomen hier.
Er zit een dikke blaar op zijn kaak, hij voelt ook als een reuze blaar op je enkel na een lange dag lopen.
Zo zacht en gevuld met vocht. De kies zit daar onder, die kan ik nog niet voelen.
Volgens mij heeft hij er vandaag echt veel pijn van.
Huilen en dan toch weer met dat vingertje erin prikken. En weer huilen.
We gaan zo maar even naar buiten. Wat afleiding zal hem goed doen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:33:44 #33
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81335670
Linda wij gebruiken dan wel eens een badje met eucalyptusbadschuim (gewoon van eigen merk van de drogist) Gaat het snot lekker van lopen. Daarna neusspray en voeden en dan trekt het zeg maar open

Tessel gefeliciteerd!

Isabeau met haar tandjesperikelen. Gelukkig zijn ze nu door! Hier nog niets dat ook maar op een tandje lijkt.

Tessie wij hebben ook gewoon nog kruidvat en nog niks anders gemerkt, maar ik zal er eens op letten.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:36:01 #34
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81335764
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Linda2205 het volgende:
echt he, kwartier op het kdv geweest en nu is ze prompt verkouden. Rot-instelling
Linda hier was Linde het eerste half jaar bij het kdv heel vaak ziek / verkouden. Door alle virussen die ze daar oppikken. Maar ik hoorde van anderen weer verhalen dat kindjes die niet naar het kdv gaan juist de eerste tijd op de basisschool veel ziek zijn omdat ze dan nog geen weerstand tegen al die virussen hebben opgebouwd
pi_81335825
Oh Linda, ik zie het nu pas. Scherm te lang open laten staan ivm paracetamol tegen kiesjespijn.
Als niks werkt is de doek zeker fijn, want dan stroomt het snot goed weg, naar beneden. Beterschap voor je meiske!
Stom kdv.
pi_81335929
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:17 schreef Linda2205 het volgende:
Wat te doen, wat te doen!

Lotte is doodmoe maar ook snip- en snipverkouden. Gevalletje: snot stroomt eruit zeg maar. Speen gaat amper, dan krijgt ze geen lucht. Net als met eten en drinken. Het dr neusje al uitgezogen, maar dat is eigenlijk onbegonnen werk. Neusspray gedaan, matrasje verhoogd. Ze kan echt alleen maar huilen van ellende. Als ze bij mij zit is het goed, voor 5 minuten en dan begint het gemopper omdat ze moe is, leg ik d'r in bed en begint het feest van voor af aan
echt heel naar, Linda

Leah heeft dit ook gehad. Een zeer hardnekkige van 3,5 week (en het is nog niet helemaal over).
Zo zielig, al dat snot wat hun smalle luchtwegen gewoonweg niet kunnen verwerken.

Ik legde haar wel eens op de buik met een hydrofiel onder haar gezicht. Dan maakte ze zich boos en liep het snot eruit. Maar ik denk dat dat bij Lotte niet meer werkt omdat zij veel beter op haar buik kan liggen?

Bij hoesten een kommetje maken van je hand en op de rug kloppen ter hoogte van de longetjes. Zo geef je een luchtstroompje waardoor het slijm zich kan verplaatsen.
pi_81336150
En ze is weer wakker

Stiemie, bedoel je dat ik d'r dan in het badje moet zetten? Of gewoon met haar naast een badje met heet water en dat spul moet zitten?

Lily, Lotte maakt zich ook nog steeds boos hoor, op dr buik. Vooral omdat ze lijkt te zijn vergeten dat ze kan terugrollen

We gaan maar even wandelen, misschien slaapt ze nog even in de kinderwagen
Lotte!
Noah!
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:47:26 #38
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81336183
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:46 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, bedoel je dat ik d'r dan in het badje moet zetten? Of gewoon met haar naast een badje met heet water en dat spul moet zitten?

Kan allebei
pi_81337630
Linda, Xylometazoline neusspray (bij de apotheek, 0,05 mg voor babies) laat het neusslijmvlies slinken waardoor ze een paar uurtjes lucht hebben. Werkt hier veel beter dan zoutoplossing.
En inderdaad douchen. Als ik alleen met haar thuis ben, zet ik de douche open, deur dicht en gaan we ernaast zitten. Maar echt zelf onder de douche werkt toch een stuk beter, dan komen de grote snottebellen los. En wat iemand ook al zei, op de buik leggen met veel afleiding/speelgoed, dan gaat het ook lekker lopen.
Xeentje komt ook heel vaak ziekjes terug van het kdv De allereerste keer wennen voor een paar uurtjes leverde RS virus op. Ik ben zo ontzettend boos geweest dat ze niet van tevoren hadden verteld dat RS daar heerste. Er bleken notabene 2 kindjes uit haar groep in het ziekenhuis te liggen. Als ze me gewaarschuwd hadden, had ik haar nooit die week laten wennen En het zit me nog steeds dwars merk ik

Miss Sly, het gaat de laatste tijd heel goed met Xeentje. Lief dat je het vraagt. Ze eet goed, groeit goed en is al een paar weken niet ziek (afklopt). En verder gaat het ook heel goed. Xeentje is volledig in love met haar vader. Als hij in beeld is, ziet ze niks anders meer. En andersom ook
Gecondoleerd nog met je oom Hoe is het gegaan op de begrafenis?

Mefke, ik zet Xeentje meestal op schoot met eten geven. En dan hou ik haar linker handje vast met mijn linker hand en haar rechterhandje klem ik tussen ons in. Als ik dat niet doe zit het eten overal behalve in haar mond.
pi_81338828
Twee tandjes voor Isabeau en Niels die rolt!
Linda, wat sneu zeg, voor jullie allebei! Hopelijk helpen de tips die je hebt gekregen.

Graeme heeft nog steeds maar 2 tandjes, allebei onderin, dus hier gelukkig nog geen geknars. Ik heb wel al een tijd het idee dat er een boventandje door moet komen, maar het gebeurt maar niet. De bijbehorende dunne poep is wel al een tijdje aanwezig

Arme Ko, zo'n blaar in je mond klinkt wel heel pijnlijk

Misschien hebben wij wel net 2 pakken met mislukte kruidvatluiers ofzo Die randjes/ruches zijn ook altijd aan elkaar geplakt, terwijl dat eerder nooit was. Moet die nu eerst zelf losmaken van elkaar, beetje vreemd.
Denk dat we maar die van Etos gaan proberen, daar kopen we ook altijd de voeding, dus is op zich ook wel praktischer.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:57:46 #41
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81339185
Linda beterschap daar! Heb je al luuf geprobeerd? Dat helpt t slijm een beetje los te maken. En neusspray, al houd ik er zelf niet zo van om er iets 'in' te stoppen. Maar goed. Eventueel zetpil misschien? Zou ik zeker voor de nacht even in mn achterhoofd houden.

Tessel is jarig maar ik zie je mama hier (bijna) nooit?? Gefeliciteerd iig!

Ko, ook al zo'n last van een doorkomende kies. Hier ook, net zo'n blaar als bij Ko (gok ik zo even vanaf hier) Het lukt me alleen niet om er iets op te smeren (als in dentinox), want ik mag ab-so-luut niet in het mondje kijken. T. heeft zelfs zijn wang iets verdikt aan 1 kant. En brullen, myohmy! Laat die kies maar snel doorbreken.

En, wat is het prutweer zeg! Anders konden we nog even aan de wandel, maar dat gaat m niet worden vandaag geloof ik. Helaas.
pi_81339424
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:57 schreef mikoxx het volgende:
Ko, ook al zo'n last van een doorkomende kies. Hier ook, net zo'n blaar als bij Ko (gok ik zo even vanaf hier) Het lukt me alleen niet om er iets op te smeren (als in dentinox), want ik mag ab-so-luut niet in het mondje kijken. T. heeft zelfs zijn wang iets verdikt aan 1 kant. En brullen, myohmy! Laat die kies maar snel doorbreken.
Oei, zo'n dik wangetje heeft Ko ook. Sneu he?

Xenia, fijn dat het goed gaat met Xeentje. Kan me voorstellen dat je boos was om dat virus. Het is toch geen leuke binnenkomer op zo'n kdv. Onzorgvuldig klinkt het eigenlijk.

Tessie, gek van die luiers. Hier gaan ze n steeds goed. Alhoewel ik ze alleen voor de nacht gebruik.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:08:27 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81339636
Ja zo sneu Oeke, mag jij wel ik Ko's mondje kijken? En doe jij er verder iets aan, behalve troosten ?
pi_81339824
Nee.
En aanraken mag eigenlijk ook niet. Toch gelukt een beetje dentinox te smeren. Maar dat was zo minimaal dat het niks werkt denk ik.
Heb er net wel een paracetamol ingedaan. Gewoon omdat het hem zo'n pijn leek te doen. Nu slaapt hij al een tijdje.
En straks maar even naar buiten, boodschappen doen. Dat leidt ook af.
pi_81339884
Linda wat sneu! Luuf wil hier ook wel eens wat helpen. Soort dampo maar dan voor kindjes onder de 3 jaar geloof ik. Want ik meen dat dampo niet mag ivm iets wat erin zit...

Ko toch, wat sneu!

Xenia, dat is idd slordig zeg... . Ik bedoel, je kind kan natuurlijk overal wel wat oplopen, maar dit is dan wel weer een ander uiterste, heb je gezegd dat je het anders had gedaan als je het had geweten? Misschien kunnen ze er een volgende keer wat mee...

Hier 2 tandjes onder midden voor en 2 op komst boven, links en rechts van het midden (die 2 middelste zitten er nog niet). Knagen op dingen, slabben in haar mond stoppen, vastbijten en dan eruit trekken... Hoop dat ze snel door zijn...
Dentinox smeer ik met mn vinger trouwens, niet met wattenstaafje.
pi_81340913
Half uurtje slaap heeft d'r toch goed gedaan, ze is iets beter te spreken. Heeft net een half boterhammetje op, dat ging al beter als vanmorgen. temp was 38, dus ook een beetje hoger als normaal. zetpilletje gegeven, want ze is toch nog niet zichzelf, kijken of dat wat doet.

Oeke, wat sneu voor Ko zeg! Hopelijk is hij snel door. Is het het eerste kiesje?

Tandjesstand is hier nog 0 trouwens.

We hebben net getekend, morgen is het vaderdag hier. Een wit vel met 3 krassen
Lotte!
Noah!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:37:07 #47
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81340980
zegguh, hier ook tandjesleed, lezen jullie daar zomaar overheen?

Linda, fijn dat het een klein beetje beter gaat daar!!
pi_81341103
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef mikoxx het volgende:

Leander heeft nog maar 2 tandjes onderin. En volgens mij zie ik als ie lacht dat er bovenin ook wat door komt. Hij heeft er in ieder geval geen last van denk ik. Hij is gewoon de vrolijkheid himself
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81341256
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef mikoxx het volgende:

Linda, fijn dat het een klein beetje beter gaat daar!!
Natuurlijk niet Voor jouw mannen wilde ik een aparte post maken

Sterkte
Lotte!
Noah!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:43:32 #50
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81341292
Oh, maar misschien heeft Leander er gewoon niet veel last van hoor, dat hoor ik ook vaker. Wees blij!

Hoe gaat nu eigenlijk de echte tekst van 'klap eens in je handjes, blij blij blij'? Ik hoor zoveel verschillende versies.... hoe zingen jullie 'm?
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:43:55 #51
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81341309
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet Voor jouw mannen wilde ik een aparte post maken

Sterkte
pi_81341397
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef mikoxx het volgende:
Oh, maar misschien heeft Leander er gewoon niet veel last van hoor, dat hoor ik ook vaker. Wees blij!

Hoe gaat nu eigenlijk de echte tekst van 'klap eens in je handjes, blij blij blij'? Ik hoor zoveel verschillende versies.... hoe zingen jullie 'm?
Klap eens in je handjes, blij blij blij (in handjes klappen)
Op je boze bolletje, allebei (op hoofdje leggen)
Zooo varen de scheepjes voorbij, (met handjes op het hoofdje van links naar rechts bewegen)
Zooo varen de scheepjes voorbij
Lotte!
Noah!
pi_81341408
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef mikoxx het volgende:

Klap eens in je handjes blij, blij, blij.
Op je blije bolletje allebei.
Handjes in de hoogte, handjes in de zij.
Zo varen de scheepjes voorbij!!

Dat boze of blije ligt eraan in welk humeur ie is
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81341480
Op je boze bolletje allebei.

Enne dikke zoen voor de mannen!
pi_81341496
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Klap eens in je handjes, blij blij blij (in handjes klappen)
Op je boze bolletje, allebei (op hoofdje leggen)
Handjes in de hoogte, handjes in je zij
Zooo varen de scheepjes voorbij, (met handjes op het hoofdje van links naar rechts bewegen)
Zooo varen de scheepjes voorbij
zo doe ik het ook edit: ohnee, ik zing dat vetgedrukte er ook nog bij en scheepjes voorbij dus met de handjes in de zij.

en om hem te leren rollen:

Klap eens in je voetjes blij blij blij
Pakken met je handjes allebei (handjes op de voetjes leggen)
Zo varen de scheepjes voorbij (handjes en voetjes vasthouden en Niels heen en weer schommelen)
Zo varen de scheepjes voorbij
en dan naar een kant om laten rollen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:48:35 #56
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81341525
Dat bedoel ik dus:

Hier oma's versie

Klap eens in je handjes blij blij blij
op je boze bolletje allebei
Handjes in de hoogte handjes in de zij
Leg ze nu op t tafeltje, allebei

En ik zei dat dat niet klopte,

Ik ging voor de versie van MeNicole. Grappig, ben benieuwd of er nog meer versies zijn.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:49:52 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81341597
pssst metf filmpje! http://www.kinderliedjes.nu/0-2-jaar/klap-eens-in-je-handjes/

Ik hoorde laatst ergens dat ze op kinderdagverblijven geen boos bolletje meer mochten zingen in verband met de negatieve bijklank Dus vandaar soms het blije bolletje
pi_81342266
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef oeke het volgende:
Op je boze bolletje allebei.

Wordt hier nog gevolgd door:

Handjes omhooooooog
Handjes omlaaaaaaaaag
En de handjes in de zij
En dan is Isabeau weer blij
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:22:45 #59
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81343218
Nou de wieg is opgehaald door Keshet en man. Nu is mijn kleine Smeetje echt geen heel klein babytje meer Maar wel heel erg leuk dat Teigetje er straks lekker in gaat slapen
pi_81343401
Mikoxx, heb je dan ook dubbel leed zeg maar... met een tweeling...

Wij zingen ook nog wel eens "mooie bolletje"
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:27:25 #61
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81343416
Stiemie
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:27:41 #62
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81343429
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Nijna het volgende:
Mikoxx, heb je dan ook dubbel leed zeg maar... met een tweeling...
Uhm.... ja
Is niet altijd zo hoor, soms volgen ze elkaar zeg maar. Maar dan heb ik t liever tegelijk eerlijk gezegd.
pi_81343465
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Uhm.... ja
Oh joy
pi_81343918
Mikoxx, ook twee voor het tandjesleed van jouw mannen!
Ik zing altijd de korte versie van klap eens in je handjes, zoals Linda. Als ik het zing begint ie meestal met 2 of 3 keer in zn handjes klappen en daarna gaat ie heel enthousiast met 1 of 2 handjes op zn hoofd slaan

Graeme is ziek Voor het eerst. We zouden naar de school gaan waar mn Lief werkt, daar hebben ze plantjesmarkt vanmiddag, dus we waren al helemaal klaar om te gaan, toen ik merkte dat zn hoofdje toch wel erg warm was. Dus maar even temperatuur gemeten, en hij heeft gewoon 39.1 En hij is ook een beetje huilerig en zielig enzo. Vanmiddag wou hij ook al zijn boterham met kaas niet (wel heel veel druifjes gelukkig). En nu ligt ie met een paracetamol (die hij half alweer heeft uitgepoept) in bed. Ik vind het zo zielig
pi_81344180
Oh, daar schrik je van he Tessie? Ineens zo'n hoge koorts.
Jammer dat jullie niet weg kunnen nu. Hopelijk kan hij lekker even slapen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:51:11 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81344499
Och.... beterschap voor Graeme... hopelijk knap je een beetje op van het slaapje!
pi_81350514
Ja zeker zo'n eerste keer is dat wel even schrikken. Hij heeft nu 38.9. Hij heeft wel gewoon gegeten (best wel veel ook ) en nu ligt ie rustig bij mijn Lief. Maken we dat ook eens een keer mee, Graeme die rustig blijft liggen Maar afgezien van dat hij zo rustig is en een beetje huilerig, merk je niet echt aan hem dat ie ziek is. Gelukkig!
pi_81356303
Zielig toch. Ko had van de week ook voor het eerst zo'n hoge koorts, 39,5! Ik schrok daar enorm van. En zo braaf blijven liggen op het aankleedkussen. Tjemig, echt een ander jongetje was het.

Wat zo leuk is, we hebben bij mijn opa een potje meegenomen dat ze gekocht hebben in het begin van hun huwelijk. Dus dat potje komt uit 1938 ofzo!
Mijn moeder heeft erop gezeten en ik dus zeer waarschijnlijk ook.
En het is heel schattig, groen met een poesje erop.
Het staat nu bij ons in de kamer. Laat de zindelijkheidstraining maar beginnen!
pi_81356706
Wat tof Oeke! ik dacht eerst een ander soort potje, snapte al niet waarom je moeder daar op ging zitten

Lotte maakt er een feest van vanavond, dat wordt nog wat
Lotte!
Noah!
pi_81357511
Heeft ze geen zin om te slapen?

Ja een plaspotje bedoelde ik!
Er staat onderop: Baby Wunder. Dieses Topfchen wurde entwikkelt um allen Muttis zu helfen.
Foto:
pi_81357683
Dat potje

Ik snap er helemaal niks van. Isabeau is al sinds kwart voor vijf vanmiddag wakker. Normaal zou ze nu helemaal gesloopt zijn, maar ze ligt maar te AWAWAWAWWWWAAAAAAA-en in d'r bedje. Heb al een warm bad met d'r genomen... niks helpt. Ze is WAKKER!

En ik ben eigenlijk wel even aan een voeten omhoog momentje toe..
pi_81357797
En nog iets waar ik helemaal niks van snap. Ze heeft vandaag zomaar, out of the blue, twee flessen leeggedronken op het KDV. Eén van 90ml en één van 180 (!!!!!)ml. En gewoon echt in één keer leeggedronken, alsof ze nooit anders gedaan heeft.

pi_81357862
Oh en (ja sorry en dan hou ik op) ze schatert ineens zo lief. Echt zo'n tekenfilmbabytjeslachje
pi_81358063
Nounou de dames zijn wel aan het feesten geslagen (Lotte en Isabeau)

Maar Sorbo....!!!! WOEI!!!! voor de flessen!

Lars heeft even weer hand in hand met Lena gelegen vandaag....
Wat een setje...prachtig!!

Vanmi was hier ook nog een vriendinnetje, die wilde Lars ook wel meenemen.
Ze zat zo lekker met hem te knuffelen, en Lars maakte van die tevreden geluidjes steeds....
Hij weet wel hoe hij de dames om zijn kleine vingertje moet winden....charmeur
Maar hij is wel echt super-superlief ook...

En de aardappel gaat nog steeds goed, dus die is aan het menu toegevoegd!!!
* XXXKarinXXX rondedansje doet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81358115
Wow Sorbo, wat goed! Wie had dat gedacht? Ze kán het dus wel hè? Maar dat wist je al. En weer bij iemand anders zonder dat jij erbij bent. Ze weet gewoon dat ze het bij jou direct uit de bron kan krijgen. Had je trouwens kv meegegeven?

Over die pap, bedankt! Ben toch wel van plan om iets anders te geven dan zo'n kant en klaar papje. Het oogt zo chemisch. En BE, ik had iets tegen pap omdat ik dat associeer met eten van een lepel. En dat vind ik zo'n gedoe op het moment. Ik heb af en toe al het gevoel alsof ik de hele dag met d'r aan tafel zit. Maar je kan pap natuurlijk ook gewoon met de fles geven. Morgen even kijken!
pi_81358128
Oh, hopelijk kan je snel even met je voeten omhoog, Sorbo!
En dat schaterlachje is zo leuk he? Ik hou echt van babylachjes, ze zijn zo enorm aanstekelijk!

Dat wilde ik laatst nog zeggen inderdaad, het ging ergens over slecht uit flessen drinken. Ko dronk ook niet uit de fles, maar sinds hij bijvoeding krijgt drinkt hij wel uit de fles.
Alsof het 'eten' is en live drinken is iets totaal anders ofzo.
Hij wil ook alleen uit de fles drinken in zijn kinderstoel.
Misschien dat Isabeau dat nu ook kan scheiden van elkaar, de borst en de fles.
In elk geval is het fijn!

Dus er is hoop voor Twinkly!
pi_81358331
Ohh Tessie wat zielig dat Graeme zo'n hoge koorts heeft, dat lijkt me zo schrikken zo'n eerste keer echt ziek

Haha Isabeau wat doe je nu!! Misschien heeft het ook wel te maken met minder op reflex drinken en er nu motorisch en qua verdere ontwikkeling er aantoe is om het vanuit zichzelf te doen.

Heej ja Oeke om jouw verhaal had ik van de week Niels weer melk uit een tuitbeker gegeven tijdens het eten en toen hij dat enthousiast probeerde op te drinken heb ik er een speentje opgezet (het is zo'n adventbeker) maar toen werd hij boos Ik denk omdat hij toen moeite moest doen om er wat uit te krijgen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:21:44 #78
100412 mefke79
komt goed!
pi_81358686
even een dikke voor al het tandjesleed!
Linda, samen onder de douche werkte hier perfect. Heb je een douche met van die schermen aan de zijkant of heb je met een gordijn? Wat hier namelijk goed hielp was de bovenkant van de douche dichtmaken zodat de stoom ' binnen' bleef. Voor dat dichtmaken bleken kledinghoezen van de ikea perfect.
Ssserpente, vandaag toch maar eens op de pakken avondpap en middagpap gekeken en vergeleken met melkpap van nutrilon. Goed, die avond- en middagpap bevatten minder suikers dan de melkpap. Wij hebben dus vandaag even goed ingeslagen bij de kruidvat (2de pak voor de helft).
Driekus kan ineens prprpr doen en hij is constant kusjes in de lucht, helaas nog niet aan mij. En de konijnen zijn echt niet meer veilig, hij achtervolgt ze de hele kamer door, leuk om te zien.
En en en...vandaag een hele stoere, nette, representatieve niet-moeke outfit gescoord voor het werk (en dan in die winkel binnenlopen op gympen, spijkerbroek en joggingjasje..hihi). Ben Driekus aan het leren dat winkelen leuk is.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:22:28 #79
100412 mefke79
komt goed!
pi_81358714
Oja een voor het drinken van Isabeau!
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 21:48:19 #80
5428 crew  miss_sly
pi_81359992
voor de kindjes met tandjesleed en ook voor hun mama's!

Arme Graeme, zomaar ziek! Hoe is het nu met hem?

schattig potje, oeke

Noem mij maar geitenwollensokkenmoeder, maar ik doe ook nooit 'boze bolletje', maar allerlei andere varianten, net zoals het uitkomt: mooie, lieve, blije, eigen

Senna vond de kerk echt heel interessant. Zo interessant, dat ze echt haar mondje niet kon houden en de hele tijd hehe papapap mmmpphh hehe deed. Dus ik ben maar weggegaan en mocht van de mensen van Dela bij hun in de kamer koffie drinken, want ze vonden het geen weer om buiten te gaan staan Bij het crematorium hebben we het omgedraaid en ben ik naar de dienst geweest en is schaap in de aula gebleven.
Pfff, at is het toch verdrietig, zoiets. En ik ben me nooit zo bewust geweest van mijn kwetsbaarheid nu ik een kind heb als vandaag. En van het feit dat mijn ouders ook ouder worden. En dat je je partner kunt verliezen. Wat een hoop verdriet toch op zo'n dag.
Wel erg fijn is dan de troost die mijn ouders konden halen uit de aanwezigheid van Senna
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81360668
Slaapt Isabeau inmiddels al? Wat goed dat ze zo goed uit de fles heeft gedronken! En dat schaterlachen is echt zo leuk ja! Daar word je toch gelijk vrolijk van als je dat hoort

Oeke, wat een leuk potje! En hij ziet er ook nog zo mooi uit.

MissSly, kan me voorstellen dat het extra heftig was. En mooi dat je ouders getroost werden doordat Senna er was.

Graeme ligt al vanaf een uur of 6 te slapen. Ik hoop dat de koorts morgen weg is. Voel me zelf ook niet helemaal lekker, dus ik denk gewoon een griepje ofzo. Nou ja, als het maar snel weer over is, ik vind het zo sneu voor hem.
pi_81360702
Ja ze sliep meteen na mijn post. Grapjas
pi_81360811
Hahaha zo kan de wet van fok ook werken dus!
pi_81371884
Goedemorgen
Ivan is een half jaar
Verder heb ik niets te melden, ja dat Niels om 6.00 uur wakker was en dat mijn Lief heel lief met hem naar beneden ging zodat ik nog even kon slapen.
Oh en dat potje van Oeke
pi_81372057
Goeiemorgen!!
Woehoeee nu dan officieel welkom Claudia en Ivan gefeliciteerd met zijn halfverjaardag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81372249
Joehoe, eindelijk mogen we. De tijd leek niet echt op te schieten.

Van:

Naar:

Mogen we in de OP, 13 november 2009?

[ Bericht 4% gewijzigd door Claudia_x op 13-05-2010 09:47:11 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81372329
Grote Ivan met zijn prachtige ogen!!
pi_81373064
Hoeraaaa Ivan is er nu écht Jeujjjj ook voor zijn lieve mama..alweer een half jaar moeder
Welkom allebei!
pi_81373133
Jaaaa Ivan! Grote stoere Ivan!

Gefeliciteerd Claudia!
pi_81373180
Ik kan je niet in de OP zetten Claudia, er is iets veranderd, ik kan nu alleen maar quoten.
pi_81373230
Gefeliciteerd Claudia! En welkom Ivan!

Wat fijn Miss, dat Senna troost kon bieden. En wat een heftig moment van bewustwording.

Tessie, is Graeme al beter?
pi_81373489
Isabeau grapjas, kon je dat niet wat eerder doen? Maar wel fijn dat je het nu wel ineens doet En hopelijk de volgende keer op t kdv weer

Karin wat fijn dat aardappel goed blijft gaan!

Graeme beterschap

Ivan Knapperd! Welkom
pi_81373605
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:46 schreef Chan het volgende:
Isabeau grapjas, kon je dat niet wat eerder doen? Maar wel fijn dat je het nu wel ineens doet En hopelijk de volgende keer op t kdv weer
Nou ja weet je... 't komt op een moment dat het wat mij betreft niet meer hoeft. Op het KDV eet ze pap en fruit enzo. En bij mij krijgt ze moedermelk en andere hapjes...

Nu op het KDV uit de fles gaan drinken is een soort naar ons

Ik kon er vooral heel erg om lachen.
pi_81373817
Welkom Ivan en mama
pi_81373846
Oh ja joh? Nou dat scheelt dan ook Timo heeft echt nog zn 2 flessen melk op het kdv nodig.. Volgens mij krijgt hij in verhouding tot andere kindjes nog wel erg veel mamamelk.. Een voeding of 5, soms wel 6 op een dag.
pi_81374066
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
Joehoe, eindelijk mogen we. De tijd leek niet echt op te schieten.
Grappig, dat je niet kon wachten. Misschien heeft het ook te maken met de leeftijdsgenootjes van Ivan. Ik had er best moeite mee om naar het grote topic te gaan omdat het verschil tussen Ko en de kindjes boven hem heel groot was.
En de mensen die veel posten bleven zo'n beetje achter in het kleine topic.
Met de komst van Ivan weet ik dat onze verhuizing naar het dreumestopic aanstaande is en de jongste daar zo'n 2 maanden ouder is dan Ko. En er wordt ook een stuk minder gepost door die jongere groep. Bovendien is het hier zo gezellig. Dus ik zie er best een beetje tegenop.

Chan, Ko drinkt ook nog erg veel hoor. Hij lust er wel pap van!
Hij krijgt geen pap dus misschien dat dat het is.

Door al dat afgeven op moekes, ga ik trouwens mijn ondertitel maar veranderen. Ik had er altijd een liefdevol beeld bij maar nu is dat vervangen door het slonsmodel.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:19:06 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81374231
*ff uit de lurkmodus, want ik 'mag' hier nog niet posten maar ik 'moet' echt ff dit doen*

voor het drinken van Isabeau!!

tot over een paar weekjes
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81374265
Ik mocht mijn mama ook nooit moeke noemen, dat vond ze pesten

Isabeau, kleine mafkees! Beetje je mama plagen he, door nu ineens wel te drinken!

Ivan, grote vent: welkom!

Lotte heeft verbazingwekkend goed geslapen vannacht (toen ze eenmaal sliep dan ). Om kwart over 6 is mn lief eruit gegaan voor een speen en ik om half 8 voor een voeding. Toen cadeautjes geven aan papa en weer naar bed tot 10u. En nu ligt ze weer Zeker wat in te halen. Verkouden is ze wel nog steeds, maar wel beter te spreken.
ik droomde om half 8 dat ik baby's hoorde huilen. Eerst dacht ik dat het Suus van Ireth was, toen ben ik heel voorzichtig langs Tessie gelopen om te kijken of het Graeme was. Hem lekker toegedekt en toen werd ik half wakker en besefte me dat mijn eigen baby was die huilde
Lotte!
Noah!
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:31:23 #99
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81374514
Ivan en mama, welkom!!

En voor het slapen van Lotte! Woeiii!!! En je droom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: