abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81358128
Oh, hopelijk kan je snel even met je voeten omhoog, Sorbo!
En dat schaterlachje is zo leuk he? Ik hou echt van babylachjes, ze zijn zo enorm aanstekelijk!

Dat wilde ik laatst nog zeggen inderdaad, het ging ergens over slecht uit flessen drinken. Ko dronk ook niet uit de fles, maar sinds hij bijvoeding krijgt drinkt hij wel uit de fles.
Alsof het 'eten' is en live drinken is iets totaal anders ofzo.
Hij wil ook alleen uit de fles drinken in zijn kinderstoel.
Misschien dat Isabeau dat nu ook kan scheiden van elkaar, de borst en de fles.
In elk geval is het fijn!

Dus er is hoop voor Twinkly!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81358331
Ohh Tessie wat zielig dat Graeme zo'n hoge koorts heeft, dat lijkt me zo schrikken zo'n eerste keer echt ziek

Haha Isabeau wat doe je nu!! Misschien heeft het ook wel te maken met minder op reflex drinken en er nu motorisch en qua verdere ontwikkeling er aantoe is om het vanuit zichzelf te doen.

Heej ja Oeke om jouw verhaal had ik van de week Niels weer melk uit een tuitbeker gegeven tijdens het eten en toen hij dat enthousiast probeerde op te drinken heb ik er een speentje opgezet (het is zo'n adventbeker) maar toen werd hij boos Ik denk omdat hij toen moeite moest doen om er wat uit te krijgen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:21:44 #78
100412 mefke79
komt goed!
pi_81358686
even een dikke voor al het tandjesleed!
Linda, samen onder de douche werkte hier perfect. Heb je een douche met van die schermen aan de zijkant of heb je met een gordijn? Wat hier namelijk goed hielp was de bovenkant van de douche dichtmaken zodat de stoom ' binnen' bleef. Voor dat dichtmaken bleken kledinghoezen van de ikea perfect.
Ssserpente, vandaag toch maar eens op de pakken avondpap en middagpap gekeken en vergeleken met melkpap van nutrilon. Goed, die avond- en middagpap bevatten minder suikers dan de melkpap. Wij hebben dus vandaag even goed ingeslagen bij de kruidvat (2de pak voor de helft).
Driekus kan ineens prprpr doen en hij is constant kusjes in de lucht, helaas nog niet aan mij. En de konijnen zijn echt niet meer veilig, hij achtervolgt ze de hele kamer door, leuk om te zien.
En en en...vandaag een hele stoere, nette, representatieve niet-moeke outfit gescoord voor het werk (en dan in die winkel binnenlopen op gympen, spijkerbroek en joggingjasje..hihi). Ben Driekus aan het leren dat winkelen leuk is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:22:28 #79
100412 mefke79
komt goed!
pi_81358714
Oja een voor het drinken van Isabeau!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 21:48:19 #80
5428 crew  miss_sly
pi_81359992
voor de kindjes met tandjesleed en ook voor hun mama's!

Arme Graeme, zomaar ziek! Hoe is het nu met hem?

schattig potje, oeke

Noem mij maar geitenwollensokkenmoeder, maar ik doe ook nooit 'boze bolletje', maar allerlei andere varianten, net zoals het uitkomt: mooie, lieve, blije, eigen

Senna vond de kerk echt heel interessant. Zo interessant, dat ze echt haar mondje niet kon houden en de hele tijd hehe papapap mmmpphh hehe deed. Dus ik ben maar weggegaan en mocht van de mensen van Dela bij hun in de kamer koffie drinken, want ze vonden het geen weer om buiten te gaan staan Bij het crematorium hebben we het omgedraaid en ben ik naar de dienst geweest en is schaap in de aula gebleven.
Pfff, at is het toch verdrietig, zoiets. En ik ben me nooit zo bewust geweest van mijn kwetsbaarheid nu ik een kind heb als vandaag. En van het feit dat mijn ouders ook ouder worden. En dat je je partner kunt verliezen. Wat een hoop verdriet toch op zo'n dag.
Wel erg fijn is dan de troost die mijn ouders konden halen uit de aanwezigheid van Senna
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81360668
Slaapt Isabeau inmiddels al? Wat goed dat ze zo goed uit de fles heeft gedronken! En dat schaterlachen is echt zo leuk ja! Daar word je toch gelijk vrolijk van als je dat hoort

Oeke, wat een leuk potje! En hij ziet er ook nog zo mooi uit.

MissSly, kan me voorstellen dat het extra heftig was. En mooi dat je ouders getroost werden doordat Senna er was.

Graeme ligt al vanaf een uur of 6 te slapen. Ik hoop dat de koorts morgen weg is. Voel me zelf ook niet helemaal lekker, dus ik denk gewoon een griepje ofzo. Nou ja, als het maar snel weer over is, ik vind het zo sneu voor hem.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81360702
Ja ze sliep meteen na mijn post. Grapjas
pi_81360811
Hahaha zo kan de wet van fok ook werken dus!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81371884
Goedemorgen
Ivan is een half jaar
Verder heb ik niets te melden, ja dat Niels om 6.00 uur wakker was en dat mijn Lief heel lief met hem naar beneden ging zodat ik nog even kon slapen.
Oh en dat potje van Oeke
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81372057
Goeiemorgen!!
Woehoeee nu dan officieel welkom Claudia en Ivan gefeliciteerd met zijn halfverjaardag.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81372249
Joehoe, eindelijk mogen we. De tijd leek niet echt op te schieten.

Van:

Naar:

Mogen we in de OP, 13 november 2009?

[ Bericht 4% gewijzigd door Claudia_x op 13-05-2010 09:47:11 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81372329
Grote Ivan met zijn prachtige ogen!!
pi_81373064
Hoeraaaa Ivan is er nu écht Jeujjjj ook voor zijn lieve mama..alweer een half jaar moeder
Welkom allebei!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81373133
Jaaaa Ivan! Grote stoere Ivan!

Gefeliciteerd Claudia!
pi_81373180
Ik kan je niet in de OP zetten Claudia, er is iets veranderd, ik kan nu alleen maar quoten.
pi_81373230
Gefeliciteerd Claudia! En welkom Ivan!

Wat fijn Miss, dat Senna troost kon bieden. En wat een heftig moment van bewustwording.

Tessie, is Graeme al beter?
pi_81373489
Isabeau grapjas, kon je dat niet wat eerder doen? Maar wel fijn dat je het nu wel ineens doet En hopelijk de volgende keer op t kdv weer

Karin wat fijn dat aardappel goed blijft gaan!

Graeme beterschap

Ivan Knapperd! Welkom
pi_81373605
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:46 schreef Chan het volgende:
Isabeau grapjas, kon je dat niet wat eerder doen? Maar wel fijn dat je het nu wel ineens doet En hopelijk de volgende keer op t kdv weer
Nou ja weet je... 't komt op een moment dat het wat mij betreft niet meer hoeft. Op het KDV eet ze pap en fruit enzo. En bij mij krijgt ze moedermelk en andere hapjes...

Nu op het KDV uit de fles gaan drinken is een soort naar ons

Ik kon er vooral heel erg om lachen.
pi_81373817
Welkom Ivan en mama
Fake it till you make it...
pi_81373846
Oh ja joh? Nou dat scheelt dan ook Timo heeft echt nog zn 2 flessen melk op het kdv nodig.. Volgens mij krijgt hij in verhouding tot andere kindjes nog wel erg veel mamamelk.. Een voeding of 5, soms wel 6 op een dag.
pi_81374066
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
Joehoe, eindelijk mogen we. De tijd leek niet echt op te schieten.
Grappig, dat je niet kon wachten. Misschien heeft het ook te maken met de leeftijdsgenootjes van Ivan. Ik had er best moeite mee om naar het grote topic te gaan omdat het verschil tussen Ko en de kindjes boven hem heel groot was.
En de mensen die veel posten bleven zo'n beetje achter in het kleine topic.
Met de komst van Ivan weet ik dat onze verhuizing naar het dreumestopic aanstaande is en de jongste daar zo'n 2 maanden ouder is dan Ko. En er wordt ook een stuk minder gepost door die jongere groep. Bovendien is het hier zo gezellig. Dus ik zie er best een beetje tegenop.

Chan, Ko drinkt ook nog erg veel hoor. Hij lust er wel pap van!
Hij krijgt geen pap dus misschien dat dat het is.

Door al dat afgeven op moekes, ga ik trouwens mijn ondertitel maar veranderen. Ik had er altijd een liefdevol beeld bij maar nu is dat vervangen door het slonsmodel.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:19:06 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81374231
*ff uit de lurkmodus, want ik 'mag' hier nog niet posten maar ik 'moet' echt ff dit doen*

voor het drinken van Isabeau!!

tot over een paar weekjes
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81374265
Ik mocht mijn mama ook nooit moeke noemen, dat vond ze pesten

Isabeau, kleine mafkees! Beetje je mama plagen he, door nu ineens wel te drinken!

Ivan, grote vent: welkom!

Lotte heeft verbazingwekkend goed geslapen vannacht (toen ze eenmaal sliep dan ). Om kwart over 6 is mn lief eruit gegaan voor een speen en ik om half 8 voor een voeding. Toen cadeautjes geven aan papa en weer naar bed tot 10u. En nu ligt ze weer Zeker wat in te halen. Verkouden is ze wel nog steeds, maar wel beter te spreken.
ik droomde om half 8 dat ik baby's hoorde huilen. Eerst dacht ik dat het Suus van Ireth was, toen ben ik heel voorzichtig langs Tessie gelopen om te kijken of het Graeme was. Hem lekker toegedekt en toen werd ik half wakker en besefte me dat mijn eigen baby was die huilde
Lotte!
Noah!
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:31:23 #99
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81374514
Ivan en mama, welkom!!

En voor het slapen van Lotte! Woeiii!!! En je droom
pi_81374702
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef oeke het volgende:

[..]

Grappig, dat je niet kon wachten. Misschien heeft het ook te maken met de leeftijdsgenootjes van Ivan. Ik had er best moeite mee om naar het grote topic te gaan omdat het verschil tussen Ko en de kindjes boven hem heel groot was.
En de mensen die veel posten bleven zo'n beetje achter in het kleine topic.
Met de komst van Ivan weet ik dat onze verhuizing naar het dreumestopic aanstaande is en de jongste daar zo'n 2 maanden ouder is dan Ko. En er wordt ook een stuk minder gepost door die jongere groep. Bovendien is het hier zo gezellig. Dus ik zie er best een beetje tegenop.
Ik chargeerde ook wat omdat iedereen meestal schrijft dat de tijd zo snel is gegaan en dat ze nog niet klaar zijn om afscheid te nemen van hun kleine baby. Ik heb dat niet, al denk ik wel met veel weemoed terug aan bijvoorbeeld de geluiden die Ivan maakte toen hij nog echt klein was. Wat trouwens ook een rol speelt is dat ik het zwangerschapstopic altijd heel trouw gevolgd heb (zonder zelf mee te posten) en ik daardoor de moeders die mij voorgingen het beste 'kende'.

Als ik zie wat de baby's hier allemaal al kunnen dan vind ik dat Ivan nog niet echt op z'n plaats is. Een baby van 6 maanden is toch wel heel anders dan een baby van bijvoorbeeld 9 maanden. Toch is het makkelijker om vooruit te kijken dan om terug te kijken, vind ik. Ik heb bijvoorbeeld al zo vaak iets gepost over hoe we Ivan hebben geholpen om in zijn eigen bed te slapen en ik ben daar nu wel klaar mee.

Gewoon hier blijven posten als je het gezellig vindt, hoor! Ik post ook overal vrolijk doorheen, zelfs in het zwangerschapstopic waar ik toch echt niks meer te zoeken heb. (Maar de weemoed, hè!)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')