Oh wat vervelend dat het maar niet lukt Twinkly. Je was laatst toch weggestuurd bij CWI omdat je vorige werkgever actief mee moest zoeken naar andere baan, doen die dat ook?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik word ook gek van thuiszitten.
Mijn man werkt 7 dagen, hij kan wel een dag thuiswerken. Ik kan mij thuis niet concentreren als Niels wakker is, maar misschien hij wel.
Oeps 7, hij werkt 5 dagen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh wat vervelend dat het maar niet lukt Twinkly. Je was laatst toch weggestuurd bij CWI omdat je vorige werkgever actief mee moest zoeken naar andere baan, doen die dat ook?
Ik zou mn kind 4 dagen wegbrengen (waarheen dan ook) ook echt geen optie vinden, 3 echt max
En zou hij niet 4 dagen kunnen werken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik word ook gek van thuiszitten.
Mijn man werkt 7 dagen, hij kan wel een dag thuiswerken. Ik kan mij thuis niet concentreren als Niels wakker is, maar misschien hij wel.
Dat had ik vroeger ook altijd - ik was een ochtendmens - maar ik ben nu noodgedwongen een allrounder geworden. Het werk moet gewoon af en ik krijg er ook wel energie van om met iets anders dan Ivan bezig te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef Twinkly het volgende:
Hij werkt 5 dagen, ik ben nog niet helemaal wakker![]()
Mjah als het echt niet anders kan dan ga ik wel 4 dagen werken... Ik kan me 's avonds echt niet concentreren, dan ben ik doodop, het liefst ga ik direct met Niels naar bed
Mja hier thuis wringt daar de schoenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En zou hij niet 4 dagen kunnen werken?
Ik begrijp dat je het niet goed vindt voor Niels om 4 dagen in de week op een kdv te zijn. Als het niet anders zou kunnen zou ik het wel doen met Ivan, maar ik ben blij dat het in de toekomst 3 dagen wordt. Wij werken nu allebei 4 dagen en werken 1 dag thuis. Thuis werken met Ivan erbij gaat nog steeds goed. Zo'n dag heeft een heel ander ritme - ik schrijf bijvoorbeeld aan een artikel terwijl Ivan een rijstwafel eet en niet meer terwijl hij slaapt - maar ik krijg best veel werk gedaan. In de nabije toekomst zal dat moeilijker worden. Wat ik niet gedaan krijg doe ik 's avonds of in het weekeinde. Dat lukt goed omdat Ivan om 19:00 uur in bed ligt en omdat mijn lief er in het weekeinde is. Je moet er maar trek in hebben, om op zulke momenten te werken, maar ik vind het niet erg omdat ik daardoor Ivan veel zie doordeweeks.
Poppejans en Groofsken hier!
Ik kan me dat van hem ook wel voorstellen. Maarja, tijdens zijn werkuren lig je ook niet lekker in een bubbelbad of zo. Bij Twinkly lijkt het me nog lastiger omdat er een situatie is gegroeid waarin hij werkt en zij voor Niels zorgt. Bij ons zijn de verhoudingen wat gelijker komen te liggen toen ik weer aan het werk ging, maar vaak is het nog wel zo dat ik voor Ivan zorg en hij voor de praktische dingen als hond uitlaten en boodschappen halen. Da's ook nog een restant van de kraamtijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja hier thuis wringt daar de schoenik werk in principe ook 's avonds en in het weekend omdat dan mijn lief thuis is, maar hij wil juist zitten en niks doen als ie eindelijk uit zn werk is.
Daar moeten we hier echt nog een balans in vinden want mijn werk vergt wel concentratie waardoor t niet gedaan kan worden als Amélie wakker is (t is niet moeilijk maar wel heel pietluttig, aandacht erbij enzo...) en ze slaap overdag maar heel weinig dus hm.
Oh ik kan het me van B. ook absoluut voorstellen hoor! Ik gun hem die rust en niksdoenuurtjes ook heel erg. Maar dat is dus erg lastig om ergens een bepaalde balans te vinden. Wie doet wat wanneer enzo. Ik werk ook gewoon 20 uur en dat moet ik wel ergens zien in te passen. En verder is het de bedoeling dat ik studeer enzo maar daar komt ook minder van dan ik gehoopt hadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me dat van hem ook wel voorstellen. Maarja, tijdens zijn werkuren lig je ook niet lekker in een bubbelbad of zo. Bij Twinkly lijkt het me nog lastiger omdat er een situatie is gegroeid waarin hij werkt en zij voor Niels zorgt. Bij ons zijn de verhoudingen wat gelijker komen te liggen toen ik weer aan het werk ging, maar vaak is het nog wel zo dat ik voor Ivan zorg en hij voor de praktische dingen als hond uitlaten en boodschappen halen. Da's ook nog een restant van de kraamtijd.
Lente huilt niet heel hard dan. Ze moppert wat en valt of weer in slaap of gaat met d'r knuffels spelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:11 schreef miss_sly het volgende:
ow oeke, wat klinkt dat naar zeg, die blaar van Kois de nacht een beetje gegaan en is het misschien al door?
Sserpente en Linda, hoe doen jullie dat dan, tenmisnte tot 7 uur laten liggen? Wat als ze heel hard huilt? Senna heeft geen speen, dus dat is geen optie.
Troost je, ik behoor tot de laatste categorie en ik kom ook nergens aan toequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:19 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb echt respect voor de thuiswerkers en studeerders...ik kom echt nergens aan toe thuis, niet eens aan de strijkwas.
Hoelang duurde het?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Linda ik begrijp helemaal hoe je je voelt! Het is een fase echt waar! Het gaat over, ik heb mijn vrolijke man ook weer terug na die periode!
Twinkly lastig he?! Ik ben ook opzoek naar een baan, maar het is gewoon erg moeilijk. Ik wil maximaal 4 dagen werken, dan moet Finn 3 dagen naar het kdv (afhankelijk van mijn vriend zijn rooster, zou ook zomaar minder of in ieder geval niet hele dagen kunnen zijn) Ik ben tot nu toe overal uitgenodigd waar ik gesolliciteerd heb, overal aangegeven dat ik 36 uur kan werken over 4 dagen, maar steeds willen ze toch liever iemand voor 40 uur en dat wil ik gewoon echt niet. Dan zie ik Finn straks alleen nog maar op zaterdag en zondag. Wat dat betreft is de markt toch nog niet zo vrouw vriendelijk als dat ze zeggen dat het is.
Wat goehoehoed!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:06 schreef Sorbootje het volgende:
Even een turbo-berichtje... Isabeau heeft net weer zonder morren 190ml gedronken uit de fles.
Ik ben nog steeds helemaal flabbergasted
Ik heb vandaag de dokter nog even gesproken omdat ik het toch vreemd vind zo'n dikke bult in zijn mond. Maar goed, het is gewoon even afwachten. Hij heeft er wel bij vlagen pijn aan. We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef miss_sly het volgende:
ow oeke, Ko nog last van de bult in zijn mond?
Dat idee had ik eerst ook hoor, geen speelgoed in het bed want niet om te spelen blabla. En geen knuffels want daar was/ben ik te schijterig voor. Maar uiteindelijk zaten wij met dat gedoe van die voorkeur en de fysio hing toen zo'n Nijntje-maxicosi spannerding op aan de spijlen van het bedje, zodat ze meer geneigd zou zijn naar die kant te kijken. Dus mja dan is er weinig meer te kiezen. En uiteindelijk merkten wij dat ze er 's morgens nog even mee speelde voordat ze aangaf dat ze eruit wilde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:57 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja, Miss Wibraals ik aan een nieuwe nick toe ben, weet ik het wel!
Dat van Derek Ogilvie wist ik niet, maar toen ik haar vanmiddag toen ik thuiskwam alweer onderweg naar het voeteneind aantrof, bedacht ik het me ineens. Het wordt even schuiven en meten, maar ik wil het iig proberenEn anders ga ik idd maar eens iets van een speelgoedje/muziekdoosje bedenken, hoewel ik eigenlik niet zoiets in het bedje wil. Dat moet zijn om te slapen, niet om te spelen. Maar misschien moet ik daar nu nog niet al te streng in zijn, zo klein nog.
oeke, vervelend dat je niets kunt doen dan afwachten. De huisarts vond het niet abnormaal klinken dus? brrr, arm knulletje
ha! dan hebben ze hetzelfde opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef oeke het volgende:
Brr ik vind die Derek Dinges helemaal niks.![]()
Maar overzicht vanuit je bed lijkt me ook heel fijn. Dat je kunt zien wie er binnen komt etc. Trouwens, het is ook een beetje Feng Shui, toch? Rekening houden met energiestromen in je huis enzo.![]()
Miss, de ha zei dat als het niet rood was en er geen koorts was het in elk geval niet ontstoken was. En de huid staat erg gespannen maar is niet heel rood . Of roder dan de rest.
Oh Huup, Ko heeft vandaag ook enorm gesmikkeld va bloemkool-kikkererwten-kokos prutje. Met lepeltje!
Goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef McLaura het volgende:
Hey Huup, hoe gaat het met het bolletje van Amélie?
Knuffels heeft ze wel, twee stuks, maar daar doet ze eigenlijk niet heel veel mee. Ook neit knuffelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat idee had ik eerst ook hoor, geen speelgoed in het bed want niet om te spelen blabla. En geen knuffels want daar was/ben ik te schijterig voor. Maar uiteindelijk zaten wij met dat gedoe van die voorkeur en de fysio hing toen zo'n Nijntje-maxicosi spannerding op aan de spijlen van het bedje, zodat ze meer geneigd zou zijn naar die kant te kijken. Dus mja dan is er weinig meer te kiezen. En uiteindelijk merkten wij dat ze er 's morgens nog even mee speelde voordat ze aangaf dat ze eruit wilde.
Omdat zo'n ding vastzit net als een boxspiraal kun je het misschien wat los zien van echt 'spelen' in de box zeg maar. Het is geen los spelen waar voor Senna echt een actieve speelhouding voor vereist is. Meer iets om aan te pielen als je je een beetje verveeld en het plafond wel gezien hebt.
Ze heeft hem niet gezien. Als hij maandag nog niet is doorgebroken moeten we even langs gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef huuphuup het volgende:
wat dubbel. Aan de ene kant fijn dat er niets is met Ko, maar pff dan moet het dus gewoon doorbreken? Hoe is hij nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |