Ik heb vandaag de dokter nog even gesproken omdat ik het toch vreemd vind zo'n dikke bult in zijn mond. Maar goed, het is gewoon even afwachten. Hij heeft er wel bij vlagen pijn aan. We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef miss_sly het volgende:
ow oeke, Ko nog last van de bult in zijn mond?
Dat idee had ik eerst ook hoor, geen speelgoed in het bed want niet om te spelen blabla. En geen knuffels want daar was/ben ik te schijterig voor. Maar uiteindelijk zaten wij met dat gedoe van die voorkeur en de fysio hing toen zo'n Nijntje-maxicosi spannerding op aan de spijlen van het bedje, zodat ze meer geneigd zou zijn naar die kant te kijken. Dus mja dan is er weinig meer te kiezen. En uiteindelijk merkten wij dat ze er 's morgens nog even mee speelde voordat ze aangaf dat ze eruit wilde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:57 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja, Miss Wibraals ik aan een nieuwe nick toe ben, weet ik het wel!
Dat van Derek Ogilvie wist ik niet, maar toen ik haar vanmiddag toen ik thuiskwam alweer onderweg naar het voeteneind aantrof, bedacht ik het me ineens. Het wordt even schuiven en meten, maar ik wil het iig proberenEn anders ga ik idd maar eens iets van een speelgoedje/muziekdoosje bedenken, hoewel ik eigenlik niet zoiets in het bedje wil. Dat moet zijn om te slapen, niet om te spelen. Maar misschien moet ik daar nu nog niet al te streng in zijn, zo klein nog.
oeke, vervelend dat je niets kunt doen dan afwachten. De huisarts vond het niet abnormaal klinken dus? brrr, arm knulletje
ha! dan hebben ze hetzelfde opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef oeke het volgende:
Brr ik vind die Derek Dinges helemaal niks.![]()
Maar overzicht vanuit je bed lijkt me ook heel fijn. Dat je kunt zien wie er binnen komt etc. Trouwens, het is ook een beetje Feng Shui, toch? Rekening houden met energiestromen in je huis enzo.![]()
Miss, de ha zei dat als het niet rood was en er geen koorts was het in elk geval niet ontstoken was. En de huid staat erg gespannen maar is niet heel rood . Of roder dan de rest.
Oh Huup, Ko heeft vandaag ook enorm gesmikkeld va bloemkool-kikkererwten-kokos prutje. Met lepeltje!
Goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef McLaura het volgende:
Hey Huup, hoe gaat het met het bolletje van Amélie?
Knuffels heeft ze wel, twee stuks, maar daar doet ze eigenlijk niet heel veel mee. Ook neit knuffelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat idee had ik eerst ook hoor, geen speelgoed in het bed want niet om te spelen blabla. En geen knuffels want daar was/ben ik te schijterig voor. Maar uiteindelijk zaten wij met dat gedoe van die voorkeur en de fysio hing toen zo'n Nijntje-maxicosi spannerding op aan de spijlen van het bedje, zodat ze meer geneigd zou zijn naar die kant te kijken. Dus mja dan is er weinig meer te kiezen. En uiteindelijk merkten wij dat ze er 's morgens nog even mee speelde voordat ze aangaf dat ze eruit wilde.
Omdat zo'n ding vastzit net als een boxspiraal kun je het misschien wat los zien van echt 'spelen' in de box zeg maar. Het is geen los spelen waar voor Senna echt een actieve speelhouding voor vereist is. Meer iets om aan te pielen als je je een beetje verveeld en het plafond wel gezien hebt.
Ze heeft hem niet gezien. Als hij maandag nog niet is doorgebroken moeten we even langs gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef huuphuup het volgende:
wat dubbel. Aan de ene kant fijn dat er niets is met Ko, maar pff dan moet het dus gewoon doorbreken? Hoe is hij nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |