abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81401530
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef huuphuup het volgende:
Video is nog niet verwerkt
Lotte!
Noah!
pi_81407136
Oeke hoe is jullie nacht geweest? Wat sneu zeg zo'n dikke blaar, ik ken het niet.

Badderen is hier ook favoriet. Iris spettert graag zelf in een laagje water, maar samen met zus in bad is ook erg leuk, spatteren zo hard mogelijk. Maar dan zet ik Iris nog wel in zo'n stoeltje, want anders valt ze van enthousiasme steeds om
Fake it till you make it...
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 09:11:26 #228
5428 crew  miss_sly
pi_81407580
ow oeke, wat klinkt dat naar zeg, die blaar van Ko is de nacht een beetje gegaan en is het misschien al door?

Sserpente en Linda, hoe doen jullie dat dan, tenmisnte tot 7 uur laten liggen? Wat als ze heel hard huilt? Senna heeft geen speen, dus dat is geen optie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81408258
Dat heb ik tot nu toe ook nog niet echt gedurfd, Ko alleen in een laagje water zetten. Misschien maar eens doen. Hij houdt enorm van water en spettert voluit als hij met een van ons in bad zit.

Ko heeft best lekker geslapen! Om 4 uur werd hij wakker maar wilde niet meer in zijn bedje slapen, dus lekker tussen ons in gelegd. Daar heeft hij uiteindelijk nog geslapen tot half 7.
De bult is nog steeds aanwezig en niet door.
Ik had wel dromen vannacht dat hij huilde en dat er allemaal bloed en pus uit zijn mondje kwam.
En zijn laatste snijtandje komt ook door. Dat gaat een stuk makkelijker.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Sserpente en Linda, hoe doen jullie dat dan, tenmisnte tot 7 uur laten liggen? Wat als ze heel hard huilt? Senna heeft geen speen, dus dat is geen optie.
Dit vroeg ik me ook al af. Als Ko niet meer wil, kunnen wij ook niet doorslapen vanwege het alarm dat dan af gaat. En die speen die smijt hij uit bed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81408289
Zijn Kobus en Driekus de nacht een beetje doorgekomen dames?

Badderbaby's! Ohhh ik wil ook een bad. Maar dit weekend hebben we er een Woeii. Ik ben benieuwd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 09:50:49 #231
5428 crew  miss_sly
pi_81408315
Wij doen Senna ook iedere avond gewoon in een laagje water. Vindt ze erg leuk, lekker spatteren en spelen met de speeltjes enzo Alleen het afdrogen en aakleden erna is iedere dag weer drame

oeke, fijn dat de nacht toch nog goed gegaan is. Ik hoop zo dat hij snel van de tandjespijn af is!

Ow ja Driekus, hoe is het met hem gegaan, mefke?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:07:18 #232
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81410404
Aaaah Lotje nu doetie het wel! Wat heeft ze een pret zeg lekker mupke <3

Oeke ik hoop dat het snel voorbij is bah wat sneu.

En Mef hoe is het gegaan?

Ik heb mn zinnen gezet op deze:

ik vind hem zó leuk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81410645
Zulk soort fietsjes zijn zo leuk!!!

Arme Ko met een dikke blaar, hopelijk is die kies snel door!!
En hopelijk is Driekus ook snel van de pijn in zijn mondje verlost

Niels kwam vannacht tot 3 uur ieder uur, hij is een klein beetje verkouden dus misschien daardoor. Ik heb hem ingesmeerd met Luuf en toen was het goed.
Vanmorgen liet hij zien hoe hij op zijn rug terecht komt als hij op zijn buik ligt. Hij laat zien vanuit kruiphouding gewoon omkukelen! Dus het is niet eens rollen maar vallen. Mafkees
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81411024
Oeh tandenleed voor Kobus!
En Driekus voelt zich ook niet zo jofel.
Dappere dodo die Niels zeg!

Vast ten overvloede: maarre... badderen in de gootsteen gaat ook prima. Laagje water erin, speeltjes erbij, heerlijk.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:33:18 #235
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81411278
Fijn dat Ko nog wel wat geslapen heeft Oeke

Als ik zin heb om de keuken eens flink te soppen, dan mag Esmee in de gootsteenbak. Die spettert zo dat alles (vloer, bovenste keukenkastjes, aanrecht) helemaal drijfnat zijn.

Dat fietsje Huup Geweldig!

Ik zei gisteravond voor de grap tegen mijn vriend dat hij de wekker niet hoefde te zetten omdat Esmee toch altijd tussen half 7 en half 8 wakker werd. Schrokken we dus ineens om kwart voor 9 wakker Heerlijk even zo wat langer slapen.

Miss sly we hebben aan de rand van Esmee haar edje zo'n boxding van Nijntje hangen. Als ze wakker is, gaat ze daar vaak nog even mee spelen en soms valt ze dan ook gewoon nog even in slaap.
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 11:38:15 #236
5428 crew  miss_sly
pi_81411452
Dat fietsje is echt tof

haha Stiemie, lekker uitslapen

Senna gaat niet alleen huilend slapen, ze wordt ook altijd huilend wakker. Gezellig babbelen of spelen in bed is er niet bij. En ik kan niet zo snel bij haar zijn als ze wakker wordt, dat ze niet huilt. Ze huilt meteen als ze haar oogjes open doet. En ze heeft ook een Nijntje knuffel en een andere knuffel in haar bedje, maar daar doet ze heel weinig mee.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:58:21 #237
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81412078
Die fiets

Oeke, hoe is het nu met Ko? Kiesje al door of...? Bah, irritant is het he? Hier helpt bijten op een plastic lepeltje ook nog wel iets....

Senna dat is wel vervelend Miss, maar misschien is het gewoon iets dat bij haar hoort, om je te laten weten dat ze wakker is zeg maar. Dan is ze misschien niet echt verdrietig op zo'n moment.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:06:01 #238
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81412347
Helpt het niet als je iets tegen haar zegt door de babyfoon om te laten weten dat je er bent? Of is ze dan helemaal van slag, zo van waar is ze nou????? ik hoor d'r wel, maar ik zie d'r niet????
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:09:26 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81412459
Stiemie, hoe voelt dat nou, als je zo lekker uitgeslapen bent?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:11:41 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81412518
Heerlijk, we moesten alleen wel rennen ivm de kinderopvang Uiteindelijk stonden ze daar allemaal op het punt om naar buiten te gaan. Esmee was heel moe en die zou in een soort buggy meegaan. Dat zat me toch niet helemaal lekker, dus die is weer mee naar huis gegaan. Even een verwendagje zonder opdingerige peuterzus
pi_81412531
Oh Huups, dat fietsje! Wat een stoere

Miss, ik geef Lotte inderdaad een speentje, maar dat helpt niet altijd. Soms ben ik dus ook zelf wakker vanaf bijv. kwart over 6 en ga er iedere 5 minuten uit. Dan denk ik weleens; haal dr toch gewoon uit, hier heb je alleen jezelf mee, maar ik wil/hoop toch dat ze het ooit leert. Dus iedere keer een speen, eventueel een muziekdoosje, knuffeltje. Soms slaapt ze in, soms niet. Soms huilt ze en soms speelt ze. Maar meestal wordt ze gewoon na 7en wakker.
Maar als Senna zo overstuur is dan gaat dat natuurlijk niet. Lotte wordt de laatste tijd wel wakker met enorme HONGER! Echt met hoofdletters Ze zuigt zich dan aan alles vast wat ze kan vinden. Ze drinkt altijd bij ons in bed, maar voor ik zelf weer lig heeft ze de eerste slok al achter dr kiezen

Oeks, hoe is het ondertussen met Ko?
Lotte!
Noah!
pi_81414527
bluh
Hoeveel dagen per week werken jullie eigenlijk?
Het lukt me echt niet om een baan te vinden voor drie dagen per week. Ik vind het zo absurd, goede stimulans voor de arbeidsparticipatie van vrouwen hoor... Maar om Niels nou vier dagen per week naar de opvang te laten gaan, dan is hij maar drie dagen thuis bij ons. Dat voelt niet goed en ik denk niet dat dat goed is voor zijn ontwikkeling.
Net ook weer, ik belde een uitzendbureau voor labwerk, allemaal super positief totdat ik vertelde dat ik maximaal drie dagen kan werken: oh, dan kunnen we niets voor je betekenen.
Ik word er zo moedeloos van.
En het begint nu ook echt te dringen, we moeten toch de hypotheek betalen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81414979
Bah Twinlky, da's een rotgevoel! Hoeveel werkt je lief?

Ik werk 4 dagen en mijn lief ook. Isabeau gaat drie dagen naar de opvang. Is zoiets niet mogelijk voor jullie?
pi_81415024
Oh ja dat fietsje moest en zou ik ook hebben Huup! Echt zo leuk he Maar nu hebben we een rood driewielertje van de koninginnedag rommelmarkt wat we zelf een nieuw verfje gaan geven

En die badderbaby's ik wil ook een bad! Misschien dat ik van vakantiegeld zo'n Bibabad aanschaf, daar pas ik zelf volgens mij ook nog wel bij in

voor de baby's en mama's die niet goed konden slapen vannacht vanwege verkoudheid/tandjes

Lees/post hier heel af en toe ook mee hoor, val nu een beetje tussen twee topics voor mijn gevoel, herken me veelal niet meer in kleine babietjestopic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:22:41 #245
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81415113
Hihi poppejans, ik open ook telkens per ongeluk deze, om vervolgens te realiseren dat de mijne echt nog een klein babietje is.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:24:59 #246
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81415208
Twinkly wat naar zeg Ik werkte zelf altijd vier dagen. Mijn vriend ook en oma past 1 dag per week op. Dan gaan Linde en Esmee dus 2 dagen per week nog naar de opvang. Helaas heb ik sinds 1 februari ook geen baan meer en ben ik hard op zoek. Gelukkig hebben we bij het kopen van ons huis een ontslagverzekering afgesloten, daardoor lukt het financieel nu nog prima, maar ik ben wel toe aan een baan hoor. De muren komen af en toe behoorlijk op me af.
pi_81415319
Ik word ook gek van thuiszitten.
Mijn man werkt 7 dagen, hij kan wel een dag thuiswerken. Ik kan mij thuis niet concentreren als Niels wakker is, maar misschien hij wel.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:40:13 #248
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81415854
Nog iemand die behoefte heeft aan een zeurbaby die heel graag wil zitten, maar dat nog niet kan Ik ga Esmee zo maar even in de ringsling gooien en een rondje lopen naar de Praxis ofzo...
pi_81415951
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wij hebben dat nooit gedurfd omdat ze wel bewegelijk was enzo en met draaien en zulks vond ik het eng slaat nergens op want je zit er met je neus bovenop maar toch.

Wij hadden dit ding toen ze nog kleiner was. Gekregen van de buurvrouw dus geen idee hoe het heet ofzo

[ afbeelding ]
Ik zou dat allemaal niet durven. Ivan is ongelooflijk beweeglijk in bad. Hij wil de hele tijd rollen en probeert vooruit te komen door met z'n benen te trappelen. Soms denkt hij dat hij kan vliegen, volgens mij.

Hij gaat nu gewoon met mij samen in bad. Soms ligt hij met zijn buik op mijn buik, soms zit hij tussen m'n benen in en soms zit hij bij mij 'op schoot'. Het gaat wel, hoor, met het is zo vermoeiend om hem in toom te houden.

Ik ga de gootsteen eens proberen! Goeie tip.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81416182
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef miss_sly het volgende:

Senna gaat niet alleen huilend slapen, ze wordt ook altijd huilend wakker. Gezellig babbelen of spelen in bed is er niet bij. En ik kan niet zo snel bij haar zijn als ze wakker wordt, dat ze niet huilt. Ze huilt meteen als ze haar oogjes open doet. En ze heeft ook een Nijntje knuffel en een andere knuffel in haar bedje, maar daar doet ze heel weinig mee.
Ik heb er bij Ivan vrij vroeg een gewoonte van gemaakt om hem niet meteen uit bed te halen. Hij wordt wakker, als hij niet huilt wacht ik even, dan doe ik zijn gordijnen open, haal ik hem uit zijn slaapzak en laat hem nog even met een bedknuffeltje spelen. Daar is hij nu gewoon aan gewend en hij wordt nooit meer huilend wakker. De laatste tijd wordt hij vaak om half 7 wakker, maar ik laat hem ook altijd liggen tot 7 uur.

Als Ivan hard zou huilen zou ik hem ook echt niet laten liggen. Heb je al eens geprobeerd om haar in bed te troosten en daarna (als ze rustig te krijgen is) nog even in bed alleen te laten om te spelen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')