Dit vroeg ik me ook al af. Als Ko niet meer wil, kunnen wij ook niet doorslapen vanwege het alarm dat dan af gaat. En die speen die smijt hij uit bed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Sserpente en Linda, hoe doen jullie dat dan, tenmisnte tot 7 uur laten liggen? Wat als ze heel hard huilt? Senna heeft geen speen, dus dat is geen optie.
Ik zou dat allemaal niet durven. Ivan is ongelooflijk beweeglijk in bad. Hij wil de hele tijd rollen en probeert vooruit te komen door met z'n benen te trappelen. Soms denkt hij dat hij kan vliegen, volgens mij.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wij hebben dat nooit gedurfd omdat ze wel bewegelijk was enzo en met draaien en zulks vond ik het engslaat nergens op want je zit er met je neus bovenop maar toch.
Wij hadden dit ding toen ze nog kleiner was. Gekregen van de buurvrouw dus geen idee hoe het heet ofzo
[ afbeelding ]
Ik heb er bij Ivan vrij vroeg een gewoonte van gemaakt om hem niet meteen uit bed te halen. Hij wordt wakker, als hij niet huilt wacht ik even, dan doe ik zijn gordijnen open, haal ik hem uit zijn slaapzak en laat hem nog even met een bedknuffeltje spelen. Daar is hij nu gewoon aan gewend en hij wordt nooit meer huilend wakker. De laatste tijd wordt hij vaak om half 7 wakker, maar ik laat hem ook altijd liggen tot 7 uur.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef miss_sly het volgende:
Senna gaat niet alleen huilend slapen, ze wordt ook altijd huilend wakker. Gezellig babbelen of spelen in bed is er niet bij. En ik kan niet zo snel bij haar zijn als ze wakker wordt, dat ze niet huilt. Ze huilt meteen als ze haar oogjes open doet. En ze heeft ook een Nijntje knuffel en een andere knuffel in haar bedje, maar daar doet ze heel weinig mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |