abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81397545
heb je al een paracetamol gegeven? Als hij zo duidelijk pijn aangeeft zou ik dat wel doen hoor....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81397971
Ja, die zit er net in. Nog een keertje gevoeld en dat tandvlees staat enorm gespannen. Arm jonkie.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81398231
Oh, arme Ko.

Ik ben trouwens definitief gerustgesteld!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81398292
Hopelijk werkt de paracetamol snel, en dattie dan maar weer lekker gaat slapen.
En wat kun je verder.....misschien laten koelen dmv het laten sabbelen op een natte washand ofzo
pi_81398325
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, arme Ko.

Ik ben trouwens definitief gerustgesteld!
Mooi zo!
Tis ook zo'n lekker ding he, die Ivan van jou
pi_81398396
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Mooi zo!
Tis ook zo'n lekker ding he, die Ivan van jou
Is het heel erg dat ik het filmpje al 15 keer heb bekeken sinds hij op bed ligt? Ik vind hem gewoon zo leuk.
pi_81398494
haha nee joh, lekker genieten!
Ik heb ook weer zo genoten vanavond, mijn 2 schattekes samen in bad.
En dan die interactie he...
Meike had een badeendje die ze steeds liet vallen, en dan riep ze erachteraan: "plons!"
En Lars lachen!! Zachtjes, harder, schateren!
Hij lag echt helemaal in een deuk.
En ze gingen ook maar door saampjes....
Toen ik Lars eruit haalde was zuslief het er dan ook niet mee eens, Lars mocht er nog niet uit hoor, veeels te gezellig...!
pi_81398679
Oh wat gezellig Karin! Heerlijk!

Leuk toch, zo'n filmpje keer op keer bekijken, Claudia. En dat je dan kleine dingetjes opvallen.

Washandje werkte niet, ik mocht ook niet masseren. Paracetamol gegeven, nog een keertje aangelegd en nu dommelt hij lekker in slaap.
pi_81398697
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha nee joh, lekker genieten!
Ik heb ook weer zo genoten vanavond, mijn 2 schattekes samen in bad.
En dan die interactie he...
Meike had een badeendje die ze steeds liet vallen, en dan riep ze erachteraan: "plons!"
En Lars lachen!! Zachtjes, harder, schateren!
Hij lag echt helemaal in een deuk.
En ze gingen ook maar door saampjes....
Toen ik Lars eruit haalde was zuslief het er dan ook niet mee eens, Lars mocht er nog niet uit hoor, veeels te gezellig...!
Nu wil ik er ook 2! Dat klinkt echt fantastisch, Karin. Groofsken praat ook altijd zo liefdevol over haar zoon en dochter samen. Ik heb ooit 3 katten gehad - sorry, ik vergelijk te vaak beesten met kinderen - en ik vond de interactie tussen die drie al geweldig. Mijn schoonmoeder verzuchtte altijd dat het wel heel druk moest zijn met 3 katten, maar wij vonden het gewoon heel leuk. De interactie tussen onze hond en kat is iets minder geweldig.

Badderen met Ivan is de laatste tijd niet zo leuk meer. Hij wil niet stil zitten maar wil overal naartoe zwemmen/kruipen. Ik ben het tegenwoordig binnen 10 minuten al zat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:43:01 #210
100412 mefke79
komt goed!
pi_81398718
pff, Driekus is ontroostbaar, al zeker 2 uur en niets helpt. Hij heeft geen koorts, wel beetje verhoging en wil ook niet meer drinken. En dan echt helemaal over de rooie zijn. Dit ken ik helemaal niet van em. Mijn moeder had vandaag wel iets gevoeld in zijn mond, dus net zo goed en zo kwaad als het ging wat dentinox gesmeerd en een paracetamol gegeven. Het jochie heeft duidelijk ergens pijn, maar waar...geen idee. Ik hoop dat de paracetamol zo werkt, dan kan ie effe slapen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81398739
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef oeke het volgende:
Washandje werkte niet, ik mocht ook niet masseren. Paracetamol gegeven, nog een keertje aangelegd en nu dommelt hij lekker in slaap.
Wat fijn dat je dat voor hem kunt doen.
pi_81398806
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef mefke79 het volgende:
pff, Driekus is ontroostbaar, al zeker 2 uur en niets helpt. Hij heeft geen koorts, wel beetje verhoging en wil ook niet meer drinken. En dan echt helemaal over de rooie zijn. Dit ken ik helemaal niet van em. Mijn moeder had vandaag wel iets gevoeld in zijn mond, dus net zo goed en zo kwaad als het ging wat dentinox gesmeerd en een paracetamol gegeven. Het jochie heeft duidelijk ergens pijn, maar waar...geen idee. Ik hoop dat de paracetamol zo werkt, dan kan ie effe slapen.
Ach jee, Driekus ookal. Lastig hoor, als je niet weet wat er is en je graag iets zou willen doen om zijn pijn te verlichten. Heb je andere aanwijzingen dat het een tandje zou kunnen zijn?

Sterkte ermee.
pi_81398924
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Badderen met Ivan is de laatste tijd niet zo leuk meer. Hij wil niet stil zitten maar wil overal naartoe zwemmen/kruipen. Ik ben het tegenwoordig binnen 10 minuten al zat.
Heeft Lars ook een poos gehad, zitten kon hij nog niet, liggen wilde hij niet.
Dus toen ging ik altijd met hem douchen.
(nu nog vaak, zo fijn, knus.... )
Maar nu kan hij wat beter zitten (ik hou hem wel vast uiteraard) en dan is het bad ook weer leuk.
Ik heb hem dan niet meer in het babybad, maar samen met Meike in het bibabad.

Mefke, ook al een verdrietig mannetje, wat sneu nou....

Oeke, ik wens jullie een goede nacht toe, hopen dat de kies er morgen door is
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:49:46 #214
100412 mefke79
komt goed!
pi_81399028
Driekus vind douchen prima, maar het leukste vind ie alleen in het grote bad. Laagje water van een centimeter of 10 en dan zo hard mogelijk spatten. We doen het zo sinds hij zelf kan draaien en nu hij kan tijgeren, tijgert ie ook het bad door.

Oeke, succes vannacht!
Hier lijkt het nu...nee ik zeg niets, wet van fok enzo...
Trusten allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81399128
Och Mefke, ook al zo'n jongetje van slag. Hopelijk helpt de paracetamol snel!

Ko is ook zo druk in bad. Maar ik vind het meestal wel leuk. Nu staat hij vaak in bad en dan heeft hij van die schattige babybilletjes.
pi_81399433
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nu wil ik er ook 2! Dat klinkt echt fantastisch, Karin. Groofsken praat ook altijd zo liefdevol over haar zoon en dochter samen. Ik heb ooit 3 katten gehad - sorry, ik vergelijk te vaak beesten met kinderen - en ik vond de interactie tussen die drie al geweldig. Mijn schoonmoeder verzuchtte altijd dat het wel heel druk moest zijn met 3 katten, maar wij vonden het gewoon heel leuk. De interactie tussen onze hond en kat is iets minder geweldig.

Hoe doe je Ivan in bad? Ik werd het ook zat, Lotte in de tummytub. Maar ze vindt het echt een feest om in dr uppie in het grote bad te mogen spatten

en gossie, die 2 jochies met pijntjes Slaapt Ko ondertussen al Oeke? Sterkte komende nacht, hopelijk valt het mee
Lotte!
Noah!
pi_81399766
Oh Linda zo doen wij het ook ja, Amélie zit bij ons in bad ook niet echt stil meer en alleen in bad vindt ze geweldig. Maar toegegeven, das misschien wat meer gedoe als ze nog niet goed zitten zelf. Hoewel ik wel zo'n zitje had en dat ging ook erg goed.
Maar nu dus gewoon in een laagje water en dan met een hele zwik badspeeltjes erbij

Oeke bah wat klinkt dat naar zeg. fijn dat hij in slaap gedommeld is, ik hoop dat het onding héél snel doorbreekt.

En Mefke ook al. Blegh.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:20:14 #218
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81400427
Oeke ik heb eens gehoord van een kindje met te stevig tandvlees waardoor het tandje/kiesje er niet door kon. Toen hebben ze in het ziekenhuis/bij de tandarts een sneetje in het tandvlees gemaakt. Hopelijk voor Ko niet nodig, maar misschien handig om te weten als het nog lang duurt
pi_81400572
Lotte kan ook nog niet zelfstandig zitten, die ligt in bad, gaat prima

Lotte!
Noah!
pi_81400714
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte kan ook nog niet zelfstandig zitten, die ligt in bad, gaat prima

[ afbeelding ]

wij hebben dat nooit gedurfd omdat ze wel bewegelijk was enzo en met draaien en zulks vond ik het eng slaat nergens op want je zit er met je neus bovenop maar toch.

Wij hadden dit ding toen ze nog kleiner was. Gekregen van de buurvrouw dus geen idee hoe het heet ofzo

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81400762
* _Ingrid_ breekt even in.
Tyler had wel eens bij volgens mij de voortand die maar niet kwam een grote blauwe plek. Het leek ook wel een blaar achtig iets maar dan blauw. Schijnt vaak voor te komen met of zonder blauwe plek achtig iets.
pi_81400778
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wij hebben dat nooit gedurfd omdat ze wel bewegelijk was enzo en met draaien en zulks vond ik het eng slaat nergens op want je zit er met je neus bovenop maar toch.

Wij hadden dit ding toen ze nog kleiner was. Gekregen van de buurvrouw dus geen idee hoe het heet ofzo

[ afbeelding ]
Een badinzet, 7,95 bij de prenatal Heb ik ook voor gekeken, maar ik heb altijd al zo weinig plek in mn koffer En Lotte is liever lui dan moe zeg maar. Af en toe lag ze wel met dr ogen in het schuim, maar meer ook niet. Meestal heeft ze meer lol met het opeten van het washandje en mama natspatten
Lotte!
Noah!
pi_81400854
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:28 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Een badinzet, 7,95 bij de prenatal Heb ik ook voor gekeken, maar ik heb altijd al zo weinig plek in mn koffer En Lotte is liever lui dan moe zeg maar. Af en toe lag ze wel met dr ogen in het schuim, maar meer ook niet. Meestal heeft ze meer lol met het opeten van het washandje en mama natspatten
oh is dat het. haha. T leven is zo simpel soms

Ja het voelde gewoon gek om haar zo los in bad te leggen ofzo. Dus dat hebben wij nooit gedaan. Maar nu je het zo zegt kan het in principe best. Waarom niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81401054
en weer weg

[ Bericht 48% gewijzigd door Linda2205 op 14-05-2010 12:15:18 ]
Lotte!
Noah!
pi_81401428
Video is nog niet verwerkt