quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, arme Ko.
Ik ben trouwens definitief gerustgesteld!![]()
Is het heel erg dat ik het filmpje al 15 keer heb bekeken sinds hij op bed ligt? Ik vind hem gewoon zo leuk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Mooi zo!
![]()
Tis ook zo'n lekker ding he, die Ivan van jou
Nu wil ik er ook 2!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha nee joh, lekker genieten!
Ik heb ook weer zo genoten vanavond, mijn 2 schattekes samen in bad.
En dan die interactie he...
Meike had een badeendje die ze steeds liet vallen, en dan riep ze erachteraan: "plons!"
En Lars lachen!! Zachtjes, harder, schateren!
Hij lag echt helemaal in een deuk.
En ze gingen ook maar door saampjes....
Toen ik Lars eruit haalde was zuslief het er dan ook niet mee eens, Lars mocht er nog niet uit hoor, veeels te gezellig...!
Wat fijn dat je dat voor hem kunt doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef oeke het volgende:
Washandje werkte niet, ik mocht ook niet masseren. Paracetamol gegeven, nog een keertje aangelegd en nu dommelt hij lekker in slaap.
Ach jee, Driekus ookal. Lastig hoor, als je niet weet wat er is en je graag iets zou willen doen om zijn pijn te verlichten. Heb je andere aanwijzingen dat het een tandje zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef mefke79 het volgende:
pff, Driekus is ontroostbaar, al zeker 2 uur en niets helpt. Hij heeft geen koorts, wel beetje verhoging en wil ook niet meer drinken. En dan echt helemaal over de rooie zijn. Dit ken ik helemaal niet van em. Mijn moeder had vandaag wel iets gevoeld in zijn mond, dus net zo goed en zo kwaad als het ging wat dentinox gesmeerd en een paracetamol gegeven. Het jochie heeft duidelijk ergens pijn, maar waar...geen idee. Ik hoop dat de paracetamol zo werkt, dan kan ie effe slapen.
Heeft Lars ook een poos gehad, zitten kon hij nog niet, liggen wilde hij niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Badderen met Ivan is de laatste tijd niet zo leuk meer. Hij wil niet stil zitten maar wil overal naartoe zwemmen/kruipen. Ik ben het tegenwoordig binnen 10 minuten al zat.
Hoe doe je Ivan in bad? Ik werd het ook zat, Lotte in de tummytub. Maar ze vindt het echt een feest om in dr uppie in het grote bad te mogen spattenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu wil ik er ook 2!Dat klinkt echt fantastisch, Karin. Groofsken praat ook altijd zo liefdevol over haar zoon en dochter samen. Ik heb ooit 3 katten gehad - sorry, ik vergelijk te vaak beesten met kinderen
- en ik vond de interactie tussen die drie al geweldig. Mijn schoonmoeder verzuchtte altijd dat het wel heel druk moest zijn met 3 katten, maar wij vonden het gewoon heel leuk. De interactie tussen onze hond en kat is iets minder geweldig.
![]()
Badderen met Ivan is de laatste tijd niet zo leuk meer. Hij wil niet stil zitten maar wil overal naartoe zwemmen/kruipen. Ik ben het tegenwoordig binnen 10 minuten al zat.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte kan ook nog niet zelfstandig zitten, die ligt in bad, gaat prima
[ afbeelding ]
Een badinzet, 7,95 bij de prenatalquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wij hebben dat nooit gedurfd omdat ze wel bewegelijk was enzo en met draaien en zulks vond ik het engslaat nergens op want je zit er met je neus bovenop maar toch.
Wij hadden dit ding toen ze nog kleiner was. Gekregen van de buurvrouw dus geen idee hoe het heet ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Een badinzet, 7,95 bij de prenatalHeb ik ook voor gekeken, maar ik heb altijd al zo weinig plek in mn koffer
En Lotte is liever lui dan moe zeg maar. Af en toe lag ze wel met dr ogen in het schuim, maar meer ook niet. Meestal heeft ze meer lol met het opeten van het washandje en mama natspatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |