Oeke, no worries, ik weet precies waar het vandaan komt en je tips zijn meer dan welkom!

Wij geven nu op het moment dus toch weer even potjes, omdat dit voor ons gevoel nu even het beste werkt. Wij zullen zéker ook blijven rapleyen trouwens, want het principe van rapley spreekt ons ook erg aan

Ssserpente, dat is lief van je

En ja, je slaat de spijker wel op de kop denk ik, ik moet het meer loslaten en niet bij voorbaat al angstig omgaan met dit hele gebeuren. We gaan gewoon maar even op deze voet verder, we hebben hem vanavond een potje gegeven om even.. Ja, hoe zeg je dat, om even overnieuw te beginnen. Ik heb ergens het idee dat hij misschien nog niet overweg kan met structuren en het was ook heel duidelijk: toen we daarstraks het eten op tafel zetten begon hij eigenlijk gelijk te jammeren en weg te draaien, toen hij eenmaal doorhad dat het geen eigen brouwsel was hield hij op met huilen en smikkelde hij ervan. Dát was wel even fijn om te zien, en als dat nu dan even niet met eigengemaakt eten is, so be it. Dat gaan we nu rustigjesaan opnieuw introduceren en afwisselen met rapley blijven we ook gewoon doen (maar dat doen we liever op de dagen dat we er echt even de tijd voor hebben

). Wat lief trouwens, Lente die kiekeboe speelt

En succes met de Sprong (sprongetje klinkt een beetje als een understatement als ik je zo hoor), ik ben benieuwd wat ze straks dan ineens weer allemaal meer kan

Seilram, superlief van je, thnx

Wat jij zegt: "het valt niet mee, leren eten" vind ik wel heel mooi gezegd, die ga ik onthouden voor de momenten dat het even minder gaat!
Wat hiero overigens ook speelt is dat ik het de afgelopen twee, drie weken zwaar begin te krijgen met de bv.. Stef drinkt slecht, spartelt zichzelf alle kanten op, trekt aan mijn haar, slaat, schopt en krabt me en laat zo vaak los dat mijn tepels weer pijn doen
Ik denk zelfs dat ik in elk geval een paar voedingen per dag af ga bouwen. Ik wil graag bv blijven geven, maar 5 a 6 voedingen per dag, en ook al dat kolven op mijn werk, begint nogal tegen te staan
Mikoxx

Slaapjes kunnen zo lastig zijn he? Geen tips verder, maar gewoon een kus voor jou dus

En Vicky en Oeke al bijna aan de verjaardag

Wel súperleuk, maar mán, wat gaat het hard. En eigenlijk vind ik het net zo gezellig om weer bij jullie in het topic rond te hangen