abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81661830
Leander stapte net van de tafel naar de bank. Tenminste dat was de bedoeling. Toen ie in het midden stond had ie ineens door wat ie deed en moest heel hard huilen. Maar hij bleef wel gewoon staan Hij ging pas zitten toen ik hem hielp
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:05:08 #277
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_81662010
Wat ben jij een knapperd Leander!
Wat schattig dat die dan wel gewoon blijft staan en pas gaat zitten als je hem helpt.
Hier laten ze zich zaken zodra ze het door hebben.
pi_81662021
Haha die Leander! Knap hoor! Maar da's wel schrikken natuurlijk!

Onze nacht was íets beter dan de vorige. Alleen werd Isabeau om 3 uur Wakker. Twee keer geprobeerd haar weer rustig en in d'r bedje te krijgen, zonder succes. Uiteindelijk manlief uit bed geschopt en die kreeg het wel voor elkaar. Van mij wordt ze alleen maar druk
pi_81662433
Ik stel mijn vraag hier even omdat in het kleine babytjes topic de meeste nog niet aan het werk zijn.

Ik heb echt last van het ontzwangeren op zakelijk gebied hebben jullie dat ook?
Ik bedoel; ik kan me een stuk slechter concentreren. Ben totaal niet de oude als een jaar geleden. Ik kan gewoon slechter nadenken. Als ik in een bespreking zit dwaal ik na een uur af en lukt het me gewoon niet om nog te luisteren.
Ik heb nu een nieuwe opdracht en het kost me de grootse moeite om een fatsoenlijke inbreng te leveren...

niet goed

Ben de laatste tijd ook vaker duizelig trouwens...
pi_81662651
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Ik stel mijn vraag hier even omdat in het kleine babytjes topic de meeste nog niet aan het werk zijn.

Ik heb echt last van het ontzwangeren op zakelijk gebied hebben jullie dat ook?
Ik bedoel; ik kan me een stuk slechter concentreren. Ben totaal niet de oude als een jaar geleden. Ik kan gewoon slechter nadenken. Als ik in een bespreking zit dwaal ik na een uur af en lukt het me gewoon niet om nog te luisteren.
Ik heb nu een nieuwe opdracht en het kost me de grootse moeite om een fatsoenlijke inbreng te leveren...

niet goed

Ben de laatste tijd ook vaker duizelig trouwens...
Herkenbaar, hier nog steeds last van concentratie problemen. Gaat de ene dag beter dan de andere. Ik heb een baan waar ik veel moet plannen en regelen. Dus ik heb maar een lijst gemaakt op de comp waar ik als in zet. Dan kan ik tenminste nog iets onthouden. Duizeligheid heb ik ook soms.
pi_81662689
hmm, vervelend is dat zeg

Ik kan het me van de vorige keren niet zo sterk herinneren
pi_81663204
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:05 schreef MamaNik het volgende:
Wat ben jij een knapperd Leander!
Wat schattig dat die dan wel gewoon blijft staan en pas gaat zitten als je hem helpt.
Hier laten ze zich zaken zodra ze het door hebben.
Ja het is raar want hij gaat wel gewoon midden in de kamer staan en ook gewoon weer zitten. Maar volgens mij schrok ie gewoon zo dat hij een stap los moest zetten
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81663730
Oh Lily ik herken het echt heel erg. Het begon bij 6 maanden zwangerschap en het is er gewoon nog steeds
Naarmate de streep op mn buik lichter wordt en de haaruitval minder, neemt ook de concentratie wel weer toe heb ik gemerkt, dus het komt vast wel weer goed. Maar pfff.
Ik word gewoon moe van mezelf zo.

Wat hier wel helpt is om niet te lang te blijven hangen bij iets. Dus een uurtje sterk concentreren en dan weer suf mailtjes wegwerken en daarna koffiepauze ofzo even verstand op nul en dan gaat het wel weer. Ik hoop echt dat het weer gewoon wordt zoals voorheen.

Mijn ogen zijn ook nog niet zoals het was daar baal ik ook van want ik word daar ook (letterlijk) moe van
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81663843
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
en de haaruitval minder
oh ja....dat ik nog haar op mijn hoofd heb verbaast me

en je ogen? vermoeidheid/zwaar? gevoelig voor licht? bedoel je dat?

Echt hee, ik heb het er deze keer ook zwaar mee zeg. En het moet overgaan! (ik las dat een wel een jaar kan duren dus...tja..)

Ik heb mijn baas al ingelicht in ieder geval.

Maar jij begint weer gewoon overnieuw voordat het over is
pi_81663930
Nee het zicht zeg maar.
Tijdens de zwangerschap zijn mn ogen erg achteruit gegaan, zo erg dat ik mn bril echt permanent moest dragen om iets te zien ik zag toen mét bril net zo veel als voor de zwangerschap zonder zeg maar. En das nog niet helemaal bijgetrokken.
Het komt wel weer goed volgens de opticien, maar hormonen hè, dus ik moest erop rekenen dat het zeker zo zou blijven zolang ik nog borstvoeding gaf. En een nieuwe bril is niet echt een optie omdat het dus zo snel kan veranderen, das ook weer zonde.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81663958
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef lily het volgende:

[..]

oh ja....dat ik nog haar op mijn hoofd heb verbaast me

en je ogen? vermoeidheid/zwaar? gevoelig voor licht? bedoel je dat?

Echt hee, ik heb het er deze keer ook zwaar mee zeg. En het moet overgaan! (ik las dat een wel een jaar kan duren dus...tja..)

Ik heb mijn baas al ingelicht in ieder geval.

Maar jij begint weer gewoon overnieuw voordat het over is
Daar dacht ik dus laatst ook aan dat k daar niet zo goed over nagedacht had

Achja die streep wordt lichter hè op mn buik, tijd voor een nieuwe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81663984
ach zo. Jee, ook vervelend dan! Wat hormonen niet allemaal doen zeg.
pi_81664022
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Achja die streep wordt lichter hè op mn buik, tijd voor een nieuwe
Jij bent gewoon een paar jaar niet toerekeningsvatbaar ipv om de zoveel jaar
en nu ga ik maar eens werken enzo
pi_81665533
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef lily het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een paar jaar niet toerekeningsvatbaar ipv om de zoveel jaar
en nu ga ik maar eens werken enzo
psies, k kan dr maar klaar mee zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81665889
Leander! Wat doe je nou! Dat is wel even schrikken he?

Lily, hier ook herkenning! Lijstjes moet ik maken, van alles wat ik moet doen, anders vergeet ik het gewoon.
En ik ben soms zo moe. Of weinig energie. Ik kan me soms nergens toe zetten.

Huup, wat heftig dat het zo'n impact op je ogen had.

Trouwens haaruitval is hier al een hele tijd over dus er is hoop. En als je weer zwanger wordt krijg je natuurlijk weer een mooie volle bos. Tijdelijk dan wel...

Ik zou het hier niet moeten zeggen ivm wet van Fok, maar Ko heeft voor het eerst een hele nacht doorgeslapen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81666302
oeh! wat fijn Oeks!

Hoe slapen jullie kindjes overdag? In een slaapzak of niet?
Ik legde Amélie overdag namelijk altijd gewoon zo in haar normale kleertjes in bed en dan dekentje erover, speentje erin, en dan ging ze zo slapen. Maar sinds een week of 2 of 3 heeft ze ontdekt dat als ze heel hard trappelt dat het deken er dan afgaat.
Zij lijkt het een leuk spelletje te vinden want als ik het deken optrek dan gaan die beentjes al omhoog en ze moet enorm lachen als het deken dan weer omlaag is. Keischattig natuurlijk, maar voor ons is het niet echt handig Ze gaat namelijk niet slapen als het deken er niet over heen ligt, ook als ze verder wel moe is.
toch maar slaapzakje aandoen overdag ook? Eigenlijk wil ik er niet aan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81666533
Huup, ik doe altijd een slaapzakje over d'r kleertjes. En dan het broekje of maillotje uit. Anders doet ze precies hetzelfde als Amélie.

(inmiddels doet ze dat trouwens ook mét slaapzakje... en ze draait mét slaapzak op d'r buik)
pi_81666706
Lastig Huup. Ik leg overdag een dekentje los over hem heen. Geen slaapzakje verder.
Maar hij trappelt niet.
Hij draait wel enorm altijd, dus vaak leg ik het dekentje nog eens goed als hij slaapt.
En hij draait inderdaad ook in slaapzak op zijn buik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81666718
hm dan toch maar eens proberen.
Het is overdag erg warm op haar kamertje en met het raam open komt er weer teveel geluid binnen (drukke weg voor de deur) dan wordt ze ook wakker iedere keer als er een vrachtwagen voorbij dendert

Doe je er dan nog een lakentje overheen om het in te stoppen? Amélie ligt altijd heel strak ingestopt namelijk, met de armpjes erbuiten, ik vraag me af of het voor haar niet raar is om dan ineens zo te liggen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:40:15 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81666756
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, ik doe altijd een slaapzakje over d'r kleertjes. En dan het broekje of maillotje uit. Anders doet ze precies hetzelfde als Amélie.

(inmiddels doet ze dat trouwens ook mét slaapzakje... en ze draait mét slaapzak op d'r buik)
Niet alleen op zijn buik, ook nog eens totaal de andere kant op!

Ik doe zijn broekje uit en dan in slaapzakje onder de dekens. En soms blijft hij liggen, soms niet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:41:07 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81666783
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef huuphuup het volgende:
hm dan toch maar eens proberen.
Het is overdag erg warm op haar kamertje en met het raam open komt er weer teveel geluid binnen (drukke weg voor de deur) dan wordt ze ook wakker iedere keer als er een vrachtwagen voorbij dendert

Doe je er dan nog een lakentje overheen om het in te stoppen? Amélie ligt altijd heel strak ingestopt namelijk, met de armpjes erbuiten, ik vraag me af of het voor haar niet raar is om dan ineens zo te liggen.
Alleen rompertje met lange mouwen en slaapzakje dan?
En dan evt. met lakentje eroverheen.
Als je ze dwars doet kan je ze veel makkelijker goed instoppen onder het matrasje.
pi_81666846
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Alleen rompertje met lange mouwen en slaapzakje dan?
En dan evt. met lakentje eroverheen.
Als je ze dwars doet kan je ze veel makkelijker goed instoppen onder het matrasje.
ja ik heb ze dwars liggen de lakens.
Nou goed ik ga het eens proberen dan met slaapzak, kijken of dat werkt.

Misschien is ze wel een buikslaper ofzo, ligt ze daarom zo te keten
echt hoor, via de babyfoon hoor ik al tien minuten *boinkboinkboink*pok*grinnik*boinkboink*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:44:17 #298
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_81666889
Ik kom jullie uitzwaaien, vorig jaar 10 min geleden zijn mijn mannetjes geboren en vandaag
zijn ze dus JARIG!!!
1 jaar alweer wat gaat de tijd toch hard. van 2 mini mannetjes naar 2 dreumesen
ze proberen nu hun eerste stapjes en krijgen al een behoorlijke eigen wil

Vorig jaar 2 uur geleden was ik nog zo

Vorig jaar 10 minuten geleden waren de jongens zo

En dit waren ze vanmorgen net uit bed met een cadeautje van grote broer

Ben er emotioneel van vandaag. Nooit meer een eigen baby in ons huis
die tijd ligt achter ons, en ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.
Tot in het dreumes topic
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:46:00 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81666947
Wat een bijzonder moment is dat toch he... 'een jaar geleden...'.
pi_81666965
Dubbel he?! Kan het me goed vorostellen. En zo zullen er nog veel vaker momenten komen... van die momenten waarop je je realiseert: "Dit komt nooit meer terug" Anderzijds staat je nog zoveel moois met ze te wachten!

Toch gefeliciteerd met je mooie mannen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')