Herkenbaar, hier nog steeds last van concentratie problemen. Gaat de ene dag beter dan de andere. Ik heb een baan waar ik veel moet plannen en regelen. Dus ik heb maar een lijst gemaakt op de comp waar ik als in zet. Dan kan ik tenminste nog iets onthouden. Duizeligheid heb ik ook soms.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Ik stel mijn vraag hier even omdat in het kleine babytjes topic de meeste nog niet aan het werk zijn.
Ik heb echt last van het ontzwangeren op zakelijk gebied hebben jullie dat ook?
Ik bedoel; ik kan me een stuk slechter concentreren. Ben totaal niet de oude als een jaar geleden. Ik kan gewoon slechter nadenken. Als ik in een bespreking zit dwaal ik na een uur af en lukt het me gewoon niet om nog te luisteren.
Ik heb nu een nieuwe opdracht en het kost me de grootse moeite om een fatsoenlijke inbreng te leveren...
niet goed![]()
Ben de laatste tijd ook vaker duizelig trouwens...
Ja het is raar want hij gaat wel gewoon midden in de kamer staan en ook gewoon weer zitten. Maar volgens mij schrok ie gewoon zo dat hij een stap los moest zettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:05 schreef MamaNik het volgende:
Wat ben jij een knapperd Leander!
Wat schattig dat die dan wel gewoon blijft staan en pas gaat zitten als je hem helpt.
Hier laten ze zich zaken zodra ze het door hebben.
oh ja....dat ik nog haar op mijn hoofd heb verbaast mequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
en de haaruitval minder
Daar dacht ik dus laatst ook aan dat k daar niet zo goed over nagedacht hadquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef lily het volgende:
[..]
oh ja....dat ik nog haar op mijn hoofd heb verbaast me![]()
en je ogen? vermoeidheid/zwaar? gevoelig voor licht? bedoel je dat?
Echt hee, ik heb het er deze keer ook zwaar mee zeg. En het moet overgaan! (ik las dat een wel een jaar kan duren dus...tja..)
Ik heb mijn baas al ingelicht in ieder geval.
Maar jij begint weer gewoon overnieuw voordat het over is![]()
Jij bent gewoon een paar jaar niet toerekeningsvatbaar ipv om de zoveel jaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Achja die streep wordt lichter hè op mn buik, tijd voor een nieuwe
psies, k kan dr maar klaar mee zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef lily het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een paar jaar niet toerekeningsvatbaar ipv om de zoveel jaar
en nu ga ik maar eens werken enzo
Niet alleen op zijn buik, ook nog eens totaal de andere kant op!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, ik doe altijd een slaapzakje over d'r kleertjes. En dan het broekje of maillotje uit. Anders doet ze precies hetzelfde als Amélie.
(inmiddels doet ze dat trouwens ook mét slaapzakje... en ze draait mét slaapzak op d'r buik)
Alleen rompertje met lange mouwen en slaapzakje dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef huuphuup het volgende:
hm dan toch maar eens proberen.
Het is overdag erg warm op haar kamertje en met het raam open komt er weer teveel geluid binnen (drukke weg voor de deur) dan wordt ze ook wakker iedere keer als er een vrachtwagen voorbij dendert
Doe je er dan nog een lakentje overheen om het in te stoppen? Amélie ligt altijd heel strak ingestopt namelijk, met de armpjes erbuiten, ik vraag me af of het voor haar niet raar is om dan ineens zo te liggen.
ja ik heb ze dwars liggen de lakens.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alleen rompertje met lange mouwen en slaapzakje dan?
En dan evt. met lakentje eroverheen.
Als je ze dwars doet kan je ze veel makkelijker goed instoppen onder het matrasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |