abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:26:17 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81569748
Rolmops Ze heeft het door!

Dat afgeleid raken tijdens het drinken is zo herkenbaar! Des te specialer zijn die zeldzame momenten dat hij wel vol overgave en 100% geconcentreerd bij me drinkt

We gaan straks even bloed laten prikken. De huisarts zei al dat er toch niks uit naar voren zou komen, maar ik ben er niet helemaal gerust op dat hij vrijwel elke 2 weken ziek is. Compleet met hoge koorts, overgeven, dagenlang alleen maar willen hangen en algehele zieligheid. De keren dat we ervoor langs de huisarts geweest zijn bleek steeds alles in orde: longen, keel en oren steeds schoon. Maar ja, ik ben inmiddels hoofdsponsor aan het worden wat baby - paracetamol betreft en natuuuuuurlijk zal blijken dat er niks aan de hand is en is hij gewoon wat meer vatbaar dan een ander.
Maar er is ook een piekplein kansje aanwezig dat er wel iets anders aan de hand is. En dan wil ik dat toch wel graag weten
.... met gevoel voor drama....
pi_81569878
Ik vond de Bobike wel gedoe. Voordat de 'ophangset' op je fiets zit ben je tijden aan het draaien, en het 'sleuteltje' stelt niks voor.

Ik heb nu een GMG, met een geintegreerd slot. Als hij op slot zit, kan het zitje en het scherm er niet af, en je kunt de stuurbevestiging er ook niet afhalen. Wel handig als je bij de fietsenmaker staat om je nieuwe fiets op te halen, en het sleuteltje ligt thuis (dat werd dus een dag later).

Overigens zit Thijs ook prachtig in zijn Yepp (maar kan het niet meer vergelijken met Bobike omdat ik die verkocht heb).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:33:18 #201
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81569967
Weet iemand trouwens waar ze precies prikken als ze bloed afnemen bij zulke kleintjes?
pi_81570031
Op de hand meestal!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:36:17 #203
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81570068
Okay thanks! Dan hoef ik hem waarschijnlijk niet eens uit de draagdoek te halen
pi_81570805
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Kersjes het volgende:
Okay thanks! Dan hoef ik hem waarschijnlijk niet eens uit de draagdoek te halen
Dat zou fijn zijn, dan zit hij lekker bij je!

Ze frommelen het handje vaak tot een stevig vuistje en brengen dan een naaldje in.

In de elleboogholte is lastiger omdat je daar vaak geen ader te pakken kunt krijgen, en het kindje veel te veel mogelijkheden heeft om dwars te liggen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:56:43 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81573122
Sterkte zometeen kersjes Hopelijk valt het allemaal mee

Pff ik zit nog een beetje in de ontkenningsfase geloof ik. Gisteren vroeg iemand hoe oud Esmee was en ik dus stug: vandaag precies 7 maanden Tot ik mijn vriend dus 's avonds sprak en hij zei dat ze al 8 maanden was
pi_81573486
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
Ze frommelen het handje vaak tot een stevig vuistje en brengen dan een naaldje in.
iieee!
Sterkte met prikken Kersjes, hopelijk valt het mee
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81574470
Sorbo, je hoeft je geen zorgen te maken hoor, kan me wel voor stellen dat het even tegen valt zo 'weinig' groei. Maar zo lang ze niet in een keer naar beneden keldert gaat het goed. Wat goed trouwens dat ze tegenwoordig uit een fles drinkt
Huup, wat wordt ze groot, en die tandjes
Stiemie, tja en dan in eens zijn ze al weer 8 maanden

Jamie is al weer ruim 7 maanden. En het wordt zo'n groot ventje. Ik vind het zo bijzonder om hem echt een persoontje te zien worden. Vanmorgen kom ik zijn kamertje op ligt hij nog heerlijk te slapen, speentje in zn mond en zn knuffeltje in zn hand tegen zn hoofd aan gedrukt. Dan voel ik me zo trots en gelukkig. En als hij dan wakker wordt en rekt zich uit en glimlacht dan naar me dan is mijn hele dag weer goed
Eerste dag op het KDV is super gegaan, hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Precies zoals ik hem ken.

Even een vraagje: We zijn aan het oefenen met een broodje. Korstjes vind hij heerlijk en die gaan schoon op naar binnen. Fruit gaat ook goed, zolang het maar glad gepureerd is. Maar zodra hij iets binnen krijgt waar nog wat stukjes in zitten, zoals brood / vers fruit (gepureerd, maar ik krijg dat nooit helemaal glad zoals in potjes) gaat hij naar een paar happen kokhalzen wat dus resulteerd in overgeven. Moet ik nog even wachten met het opnieuw proberen of gewoon stug volhouden?
pi_81575164
Lars kan het middelste van het brood ook nog niet zo goed eten, ik doe het weleens even in de rooster, kan hij beter knabbelen. Je zou het broodje ook even kunnen "soppen" in de melk.
Als er hier toevallig een stukje in het fruit zit krijg ik die na verloop van tijd ook terug.
Fijn dat het goed was gegaan op het kdv. Heb je hier een beter gevoel bij?
En de tijd vliegt inderdaad....echt voor je het weet zijn ze alweer groot.
maar het is steeds meer en meer genieten vind ik. Iedere leeftijd heeft zijn charme, maar ik vind het nu toch echt wel leuker als een paar maand terug.

Vreemd Sorbo, dat Isabeau niet veel was gegroeid. Maar het is natuurlijk wel een bezig bijtje, die haar energie zo weer verbruikt. zou me er niet al te druk over maken. Deden ze op het CB ook niet toch?

Kersjes, wat vervelend dat jullie moeten bloedprikken met Toby. Maar ik snap heel goed dat je het doet hoor. Ik hoop dat het al klaar is en dat het is meegevallen.

Ik duik zo even mijn bed in, zit echt nog met de nasleep van gister met Lars, knallende koppijn en een zere nek. Vanmorgen even gewerkt, kindjes zijn bij oma, dus ik kan mooi even plat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81576996
Martine, hier is stukjes eten ook geen succes. Het schijnt te helpen als je een stukje brood in de zijkant van de mond propt, echt op de kaken zeg maar, dan moeten ze wel kauwen en wennen ze er aan. Ofzoiets. Aldus het cb.

Wij waren vanmorgen weer bij het cb en madame volgt precies de gemiddeldelijnen met gewicht (8,7 kg), lengte (71cm) en hoofd (45 komma nogwat cm). Of nou ja het hoofd was wat groot, en ze is relatief slank voor haar lengte zeg maar. Maar allemaal zo rond het gemiddelde, heel netjes iig. We moeten alleen we even naar de ha omdat het toch leek alsof haar heupjes nét niet helemaal 100% recht staan. Dat viel niet goed te zien want mevroi ging natuurlijk niet stil liggen, dus voor de zekerheid even naar laten kijken.
En toch leuk om te merken dat zo'n cb arts blij verrast is over wat m'n kleine turbobaby allemaal al kan. *trots* Hoewel ik echt niet minder trots op d'r geweest zou zijn als ze nog niet kon zitten of kruipen of staan of wat dan ook. Maar toch.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:21:38 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81580727
Pffff, bloed prikken was een klein drama
Hij moest uit de draagdoek wat direct al reden voor protest was, hij wil de laatste paar dagen constant worden vastgehouden en kruipt het liefst zo dicht mogelijk tegen me aan. Shirt moest uti omdat de mouwtjes niet omhoog konden, ze gingen met 2 man in de elleboogholte proberen te prikken omdat dat de beste resultaten zou geven. Het resultaat was in dit geval een paars aangelopen baby die de hele boel bij elkaar krijste en door 3 man in de houdgreep werd gehouden. Maar prikken lukte niet. Andere kant proberen, lukte ook niet! Inmiddels was ik geluidloos bijna net zo hard aan het huilen als Toby, zijn hele gezicht onder mijn en zijn tranen tranen
De ontstane prikwond werd dichtgeduwd en HOERA, ze zouden het toch nog even in zijn vinger proberen. En dat ging zo soepel! Had dat dan eertder gedaan, stelletje mutsen
Hij kreeg een pleister op zijn vinger en pas toen hij bij me kon drinken werd hij weer rustig. Nog zeker 'n half uur later was hij nog steeds aan het nasnikken, wat een gedoe zeg.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:22:33 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81580765
\En dan denk ik aan Kiro en moet ik alweer huilen
pi_81580772
Oh Toby Wat sneu zeg! Dat klinkt allemaal wel heel erg spartaans zo Dat ze niet gewoon bij z'n vinger beginnen!
pi_81581391
Toby wat sneu stelletje barbaren! Nu maar hopen dat het ergens goed voor geweest in ieder geval.
pi_81581522
Arme Toby en kers
Fake it till you make it...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:10:10 #215
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81582597
Karin

Toby en Kers wat sneu toch...

Ik weet niet meer wie t vroeg, maar hier zijn we ook begonnen met broodkorstjes in het begin. Later sopte ik het broodje in een beetje melk, dat kregen ze beter weg dan zonder melk. Succes!

Heeft iemand ervaring met de koelstra buggy? Hoe zit t met de wielen? Zijn die keihard of ...? Eventuele tips voor andere goede buggy's zijn ook welkom, al zoek ik wel specifiek naar een tweelingbuggy
pi_81582784
Arme Toby en Kersjes Wat ontzettend stom dat ze niet gewoon met zijn vinger begonnen!!

Hier wordt helemaal niet gekokhalst bij brood, dat gaat juist hartstikke goed, sabbelt hij lekker tot een klont Komt echt alles er weer uit? Zo niet dan zou ik gewoon blijven aanbieden om te wennen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81583328
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Twinkly het volgende:
Arme Toby en Kersjes Wat ontzettend stom dat ze niet gewoon met zijn vinger begonnen!!

Hier wordt helemaal niet gekokhalst bij brood, dat gaat juist hartstikke goed, sabbelt hij lekker tot een klont Komt echt alles er weer uit? Zo niet dan zou ik gewoon blijven aanbieden om te wennen.
Niet alles komt er uit, maar hij gaat kokhalzen en dan komt er slijm en zo uit. Als het er uit is dan is het weer goed. Het is gewoon sneu voor hem. Misschien dat ik het eens bij het CB moet vragen wat dat is. Heb geen idee of dit normaal is. Ook zijn melk en ander drinken komt vaak omhoog. In zn melk doen we JBPM dan houd hij dat tenminste binnen
pi_81586231
Mikoxx, wij hebben een koelstra buggy. Ik vind het op zich wel een prettig ding. De wielen zijn niet echt zacht. Maar het is natuurlijk heel persoonlijk wat prettig is, dus eens in een winkel uitproberen?
Want zo vielen er voor ons al gelijk een aantal af. Al zal je met tweelingbuggy's sowieso al minder keuze hebben...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:59:21 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81586613
Agos Toby. Waarom proberen ze dan niet gewoon meteen zijn vingertje

Mijn rolmops rolmopst zich de hele tijd vast of zo dat ze niet meer terug kan rolmopsen Hopelijk krijgt ze het snel onder de knie want ik kan me deze fase van Linde nog heeeeeel goed herinneren
pi_81591915
Hihi rolmops

Mijn dochter heeft haar record verbroken. Ze heeft vandaag maar liefst vijfendertig minuten geslapen en gister drie uur, hoezo geen ritme
pi_81593312
Jemig Kersjes, wat een naar verhaal.
Kusje erop voor Toby!

Stiemie, je dochter is aan de rol! Woepla!

Sorboo, hopelijk ben je een beetje gerustgesteld.
Ko was met een half jaar ook maar 50 gram aangekomen in een maand tijd.
En in 5 maanden tijd is hij 600 gram aangekomen.
Dat is wel iets anders dan de kilo's die er daarvoor aanvlogen.
Wat ik begreep is dat het een normale gang van zaken is, inderdaad bijvoeding en meer beweging. Isabeau is gewoon een slankie net als Ko.
Voel je niet schuldig over het afvallen want daar zal het niet aan liggen. En al 7,1 kilo!

Innepin, Willow weer helemaal goedgekeurd! Fijn!

Ko heeft niet alleen onder een bult, maar ook boven.
En aan de andere kant van zijn kaak kijk ik maar niet. Ik blijf liever in ontkenning.
Hij had net weer een beetje verhoging, maar verder gaat alles best goed. Ik zou alleen willen dat ze doorbraken.
Zijn 8ste tandje is in elk geval helemaal door!

Mikoxx, hoe is het bultenfeest bij julle?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81593320
Willow, gekkie .

Rolmopsjes zijn

Iris was na een uur wakker vanmiddag (vanmorgen ook al niet geslapen), omdat zuslief uit bed viel en de halve buurt bij elkaar brulde... Gelukkig kreeg ik Iris toch weer in slaap en heeft ze er nog anderhalf uur bij getukt!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:28:53 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81593458
Het bultenfeest blijf een bultenfeest hier Oeke. En net als bij Ko, komen er bulten bij, maar geen kiezen door. Hier alleen geen verhoging, maar wel bad nights... voor jullie!

Iris en rolmopsjes
pi_81593823
Oh, dat is balen Mikoxx, de nachten gaan hier trouwens verrassend goed. Ik weet niet precies hoe dat kan, maar het is wel fijn.

Och Iris, maakt je zus zo'n herrie? Fijn dat ze nog even door kon slapen, Nijna.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:36:32 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81593905
Jammer dat je me niet kan vertellen hoe dat kan Oeke Maar: fijn!!!
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 20:47:06 #226
5428 crew  miss_sly
pi_81594496
Rolmops Esmee

Alles goed met Willow en natuurlijk ben je lekker trots op je meisje, innepin

Arme Toby en ook arme Kersjes wat is dat dan zielig he. Kusje erop

En allemaal bulten bij de heren, wat een narigheid.

Vergeet ik bijna Lars, arme knul zoveel last van de rijstebloem gehad.

martine, kokhalzen hoort wel een beetje bij het leren eten. De kokhalsreflex hebben ze heel sterk en die verplaatst zich bij het leren eten langzaam maar zeker van voor in de mond naar achter in de mond (als ik het boek goed begrepen heb, tenminste ). Het ziet er naar uit en klinkt naar, maar meestal kunnen kindjes dat heel goed zelf oplossen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81595683
Karin wat rot dat Lars zo last had van het extra schepje

Toby en Kersjes wat een nare gebeurtenis, bah dat ze zelf niet meteen snappen dat het bij de vinger veel makkelijker gaat.

De mannen van Mikoxx en Ko met tandjes leed, ik hoop dat het snel weer over is.

Ik ben zo verliefd op mijn mannetje Ik vind deze fase echt zo leuk! Hij is nu overal naar aan het wijzen. Vanochtend had ik pap voor hem gemaakt, maar hij wilde het niet. Toen begon hij te wijzen naar mijn crackers waarop ik voor hem een boterham heb gemaakt. Hij heeft gewoon de hele boterham opgegeten! 's middags nog een boterham met fruit en vanavond heeft hij zitten smullen van de lasagne. Ik hoop dat het eten morgen ook zo goed gaat!
Het rare is alleen dat hij sinds een dag of 3 ineens heel vaak half stikt in zijn eten. Van begin af aan is het goed gegaan met stukjes eten, maar nu ineens om de haverklap loopt hij rood aan en krijgt traanogen waarna het stukje weer omhoog komt. Geen idee waardoor het komt, wel heb ik inmiddels al heel wat hartverzakkingen gehad hierdoor!

Vanmiddag hebben we ook nog even samen in de tuin gespeeld en dat vond hij heerlijk ik moest er alleen wel naast blijven zitten
pi_81596073
Ohw dat is wel handig FTA, dat hij kan kenbaar maken wat hij wil!
Leuk om te lezen dat je zo geniet! Zag net de foto in het fototopic, het is ook een leuk menneke om te zien!!

Arme arme Toby, wat een strijd zeg. hopelijk is hij het nu allemaal weer vergeten, en is de uitslag snel binnen. Kersjes, ik hoop ook dat jij niet te lang met schuldgevoelens blijft zitten hierover, want die zouden niet reeel zijn natuurlijk. ik snap wel dat je moederhart brak hoor, kon je het maar overnemen dan he...

en dan al dat tandjesleed, ze willen nog niet echt doorbreken he....arme venties!
Gelukkig gaan de nachten van Oeke in ieder geval goed.
Mikoxx, ik vind het zo leuk dat de boys weer samen op 1 kamer slapen, en wat je vertelde over dat ze sochtends wakker worden en dan tegen elkaar zitten te "kletsen" aaaahw keilief!

De dietiste kon kort zijn over de rijstebloem. Weg ermee.
maar ze was wel heel blij dat de aardappel goed gaat, daar zitten vezels in, en het vult goed, dus dat was heel positief. Ze opperde nog om Biobim babypap te proberen, maar eerlijk gezegd ben ik er wel even weer klaar mee. over een poosje durf ik vast wel weer iets te proberen. Nu eerst maar eens weer een poosje rust in de tent. Lars was vandaag prima te pas, heeeeeerlijk ventje!
Hij kan echt van die tevreden geluidjes maken, bijv als hij net de fles op heeft....
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:16:16 #229
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81596227
Ka
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:20:10 #230
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_81610138
Pfff moet het even van me afschrijven hoor sorry dat ik jullie daarvoor gebruik.

Mijn jongens worden morgen 1 aan de ene kant heel leuk en zou ik super blij moeten zijn dat ze het zo goed doen enzo.Maar heb het er ook wel erg moeilijk mee. Alle herinneringen aan 4 1/2 week ziekenhuis en de zwangerschap komen ineens allemaal naar boven, en daar is het vandaag nu net even geen goede dag voor.
Moet straks naar de internist voor controle van mijn bloeddruk omdat die tijdens de zwangerschap hoog werd en zelfs daarna hoog bleef. Geen oorzaak voor te vinden maar hij was heel goed onder controle tot vandaag dus denk ik

De jongens zijn echt groot geworden zat gister even te rekenen. Ze zijn nu 79cm en ruim 10 kilo allebei.
ze zijn gewoon 32 cm gegroeid en 4x zo zwaar geworden:S in 1 jr tijd. Is veel meer dan Milan toen ik het ging nakijken die was hetzelfde rond het eerste jaar maar die begon 11!!!! cm groter en 1,5 kilo zwaarder. Kan me echt niet meer voorstellen als ik nu de foto's terug kijk van mijn buik vorig jaar en die 2 kids die nu rond kruipen en langs de tafel e.d lopen en zelfs al proberen om hun eerste stapjes te gaan zetten. pffff 7.19 uur en de tranen lopen over mijn wangen van geluk en van herinneringen aan vorig jaar.
pi_81611193
Ach Lars, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de rijstebloem. Wel fijn dat de aardappel goed gaat!
Kan me voorstellen dat je weer even een adempauze voor Lars wil, Karin.

FTA, wat klink je heerlijk verliefd op je kleine grote man.
Misschien is hij iets te gulzig met eten? Dat gebeurt hier weleens, volproppen tot er echt niet meer bij kan en dan in de problemen komen.

He MamaNik, het is ook niet niks, de eerste verjaardag. Ik denk ook steeds terug aan vorig jaar.
Wel extra heftig dat er nog zoveel lichamelijks aan de hand is.
Geniet maar vooral van deze bijzondere tijd.

Pfffft, zei ik iets over goede nachten? Stom stom!
Het jongetje had zoveel pijn ondanks de paracetamol.
Uiteindelijk was de oplossing een beetje koude yoghurt met een lepeltje waarop je goed kan kauwen.
En daarna heeft hij toch nog lang en goed tussen ons in geslapen.
pi_81611442
MamaNik ik kan hem me heel goed indenken dat je je zo voelt, het was en is allemaal zo heftig en het gaat allemaal zo snel. En straks heb je geen baby'tjes meer. De eerste verjaardag lijkt mij emotioneel een hele overgang. Succes vandaag in het ziekenhuis en heel veel plezier morgen op de eerste verjaardag!!

Oeke wat zielig dat Kobus nou nog steeds zo gepest wordt door die kies(zen), gelukkig hielp de yoghurt, fijn dat jullie daarop gekomen zijn! Maar nu mag/mogen ze toch echt wel een keertje doorbreken hoor!

Karin wat zielig en enorm rot dat Lars nou ook al op rijstebloem lijkt te reageren. Mijn eerste gedacht was dat zijn darmen niet goed tegen het vastere voedsel kunnen en daarom verkrampen, krijgt hij er ook verstopping van? Rijst is juist heel erg hypoallergeen, dus wel gek als hij er allergisch op reageert. Biobim rijstebloem is overigens precies hetzelfde als andere rijstebloem, alleen is het van zilvervliesrijst gemaakt, dus zou hij daar hetzelfde op moeten reageren.
Nou ik hoop maar dat jullie snel weer kunnen genieten van eten want dit is voor jou en hem echt niet leuk

FTA wat leuk dat hij zelf aangeeft wat hij wil!! Dan is hij echt al groot zeg
Haha hier wordt ook zoveel mogelijk in zijn mond gepropt en dan is het "uche uche *halfstikken*"
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:59:55 #233
248986 MamaNik
pi_81615230
Lief al jullie reacties. Ziekenhuis mag ik weer 5 mnd wegblijven.

Maar het gevoel wat ik nu heb, had ik helemaal niet bij M zijn eerste verjaardag maar toen wist ik dat er ooit nog wel een kleintje in huis zou komen. Maar nu is dat hoofdstuk van een baby wat manlief betreft wel een beetje klaar.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:03:04 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81615395
Oh Mamanik, ik snap je zoooooo goed. Ik werd vorig jaar op 6 mei opgenomen en sindsdien is de film hier begonnen met draaien. Ik denk zelf dat het echte 'verwerken' nu pas begint. Het is ook niet niks joh, eerst ziekenhuis, wat toch ook spanning met zich meebrengt, en dan de zorg voor 2 kids erbij en die nachten, tel op en je hebt heel wat voor je kiezen Dikke kus voor jou en ik vind echt dat je het supergoed doet! Ik vraag je net voor niks adviezen

* mikoxx vindt je een lieve mama !
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:12:45 #235
248986 MamaNik
pi_81615786
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef mikoxx het volgende:
Oh Mamanik, ik snap je zoooooo goed. Ik werd vorig jaar op 6 mei opgenomen en sindsdien is de film hier begonnen met draaien. Ik denk zelf dat het echte 'verwerken' nu pas begint. Het is ook niet niks joh, eerst ziekenhuis, wat toch ook spanning met zich meebrengt, en dan de zorg voor 2 kids erbij en die nachten, tel op en je hebt heel wat voor je kiezen Dikke kus voor jou en ik vind echt dat je het supergoed doet! Ik vraag je net voor niks adviezen

* mikoxx vindt je een lieve mama !
Wil je me weer aan het huilen hebben Maar wel super lief!!
Dacht dat ik het allemaal wel op een rijtje had maar nu begint het allemaal pas volgens mij inderdaad met verwerken, 4 mei vorig jaar werd ik opgenomen we hadden de dag ervoor M zijn verjaardag gevierd en 7 mei was die echt jarig en was ik gewoon niet thuis, en dat mannetje snapte er niks van.

En net moest ik natuurlijk naar het ziekenhuis en toen werd ik nog even extra overvallen, vorig jaar was ik gewoon 24 uur voor mijn KS. Alle ziekenhuis frustraties waren gelijk weer aanwezig en je raad het al mijn bloeddruk was gelijk mega hoog.

Liep het ziekenhuis uit en toen liep er echt een oude vrouw met haar dochter en die zij wat een rijkdom maar wat zal je het druk hebben. Ik smolt gewoon, zo lief. Ben ook super gelukkig met mijn mannen.
Maar jij bent ook een super mama hoor Mikoxx best druk toch af en toe???

BIJNA MINI MEET???
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:15:51 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81615929
bijna mini-meet En je hebt pm
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:28:21 #237
248986 MamaNik
pi_81616529
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef mikoxx het volgende:
bijna mini-meet En je hebt pm
Heb er zin in!! wordt een drukte!! 7 kids en 3 moeders

Thanks voor je lieve pm!
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:31:26 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81616682
Idd! We moeten maar even zien hoe t weer is tzt. Anders ff mob nrs uitwisselen oid??
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:32:32 #239
248986 MamaNik
pi_81616738
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
Idd! We moeten maar even zien hoe t weer is tzt. Anders ff mob nrs uitwisselen oid??
ja moeten we dan maar ff doen, heb natuurlijk wel iphone dus altijd internet, maar kan niet reageren op pm berichten via iphone
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 11:33:47 #240
5428 crew  miss_sly
pi_81616788
Ach MamaNik, wat een hoop emoties zo

Karin, kan me zoo voorstellen dat je even rust wil voor Lars. Wat een ellende dat eten wel fijn dat de aardappel goed gaat

Arme Ko, zo'n last van die stomme tanden en kiezen

FTA wat een leuke fase he? En wat is Finn mooi
Dat wijzen begint Senna ook te doen, zo leuk! We hebben nu ook haar rietjesbeker met water constant inhaar zicht staan en daar gaat ze ook echt zelf op af, dan wijzen en dan wil ze een slokje water En bij het eten hoef je haar ook niet zomaar iets van haar bord te geven, ze wil dat ene speficieke stukje brood of dat stukje tomaat ofzo Als je dan iets anders geeft, gaat ze protesteren
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:35:22 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81616848
hihi Senna wat klink jij flieft trouwens Miss!

Ko, de kiezen zijn bij jou ook nog steeds plaaggeestjes? Pfff... hier ook, hoe kunnen we die kiezen vertellen dat het écht niet meer leuk is wat ze doen?
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 11:39:33 #242
5428 crew  miss_sly
pi_81617026
Bij jullie ook nog steeds ellende mikoxx?

en ja, ik ben verliefd ik had nooit gedacht dat ik zoveel van mijn kleine meisje zou kunnen houden. En ze is zoo leuk en lief en mooi. En dat ontwikkelen is geweldig om mee te maken. Soms mis ik mijn kleine baby wel, maar och, wat is het mooi om te zien hoe ze dingen leert

Dan denk ik aan simmu en kleine Kiro en dan doet mijn hart echt pijn. Kan me niet voorstellen hoe het moet voelen als je je zoveel zorgen maakt om je kleintje. Wat moet dat vreselijk zijn. Ik denk dat ik gek zou worden als er iets met Senna zou gebeuren.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:42:39 #243
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81617178
Oh echt miss, dat gun je niemand! Brrrr....
pi_81622017
Mwuh al dat kiezenleed toch Heeft moeder natuur toch niet handig bedacht

Mamanik Kan me heel goed voorstellen dat je er emotioneel van wordt hoor!

Wij hebben een diagnose! En het is geen slechte De EEG en ECG waren goed, en afgaand op dat + normale ontwikkeling + het filmpje dat ik de kinderarts heb gestuurd, luidt de diagnose "benigne infantiele myocolonus". Klinkt heel chic en eng maar het benigne zegt het al, het valt allemaal wel mee.

Het houdt in dat kinderen tussen 4-12 maanden ineens krijgen wat Willow ook deed; rare spiersamentrekkingen die er zeer epileptisch uitzien. Maar het is dus geen epilepsie, anders was er óf wel iets te zien op de EEG, óf wel op z'n minst een ontwikkelingsachterstand. Wat de oorzaak is, weet niemand, maar in elk geval groeien kinderen er vanzelf weer overheen.
Linkje voor de geïnteresseerden.

Ik ben in elk geval blij dat alles zo grondig is onderzocht. Dan weet je het maar zeker Fijne arts. Behalve dan toen ie het telefoongesprek begon met "ik heb uw zoon onderzocht blablabla, dat klopt he?" Nee, flapdrol.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 13:32:48 #245
5428 crew  miss_sly
pi_81622265
haha, je zoon En je hebt zo'n mooie dochter
Maar fijn innepin dat er niets is en je je geen zorgen hoeft te maken
pi_81622375
Innepin wat fijn, wat een opluchting!! Kusje aan je zoontje he
pi_81622693
Ik had niet moeten praten over het feit dat Isabeau zo weinig aangekomen is waar ze bij was. Ze wilde vannacht elke anderhalf uur drinken.

Kan me voorstellen dat het even moeilijk is als je kinderen een jaar worden. Die babytijd is zó mooi en komt niet meer terug. En inderdaad... het is prachtig om je kind te zien leren en ontwikkelen, maar soms zou stiekem gewoon heel graag weer even dat kleine, hulpeloze bundeltje in je armen hebben.
pi_81623159
Ik wíst dat ik iets heel belangrijks vergat! Willow!!!!!!! Wat een opluchting!!
pi_81623309
Wat fijn dat alles goed is met Willow!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:29:45 #250
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81625055
Willow .
pi_81625116
Wat fijn dat het goed gaat met Willow.
Isabeau is bezig met haar 'inhaalslag', hopelijk laat ze je vanacht wel slapen Sorbo. * martine1984 Biedt sorbo 2 lucifer houtjes aan om d'r ogen mee open te houden

Bracht Jamie vanmorgen naar het kdv, er waren al een paar kindjes die lagen te spelen op t vloerkleed. Dus ik leg Jamie er bij, hij kijkt me een keer aan draait zich op zn buik en gaat vrolijk lachend naar de andere kindjes gezellig mee kletsen en spelen Dus dat zit wel snor daar op het kdv
pi_81625625
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had niet moeten praten over het feit dat Isabeau zo weinig aangekomen is waar ze bij was. Ze wilde vannacht elke anderhalf uur drinken.
Ja jéétje Sorbo. Groeit ze niet, is het niet goed. Doet ze haar best om wél te groeien, is het nog niet goed... tsk tsk.
pi_81625844
Haha Isabeau je denkt wel goed mee met je moeder hoor

Hmz, ik weet niet of het stoppen met de Nexium wel zo'n goed idee was. Hij is de laatste tijd zo vrolijk en ondernemend en nu is hij steeds aan het mopperen en wil niet meer op zijn buik spelen, terwijl hij dus steeds bezig was met kruipen. En hij trekt steeds vieze gezichten en spuugt meer, wat wel gek is want Nexium is alleen maagzuurremmend, het zorgt niet voor minder spugen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:50:56 #254
100412 mefke79
komt goed!
pi_81629033
Twinkly dat is balen! Maar misschien moet ie er gewoon even aan wennen dat ie dat spul niet meer krijgt?
Innepin,

Ik zit met laptop in de tuin, ga zo even foto's maken van Driekus op het kleed. Vinden jullie kindjes gras ook zo smerig? Hij blijft al tijden niet meer braaf op een kleedje liggen, tenzij je het kleedje op gras legt. Kind ligt er keurig op en gras is vies....raar kind.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:54:12 #255
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81629190
Kindjes in het gras zijn Hier wordt het gras aan grondige inspecties onderworpen en ze vinden het wel lollig geloof ik. Niet vies iig. Hier waait het nog zo hard vandaag, dat ik ze maar niet buiten in het gras leg. Wel gezellig eventjes de stad in geweest vanmiddag, met de fietskar!
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:54:37 #256
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81629219
Twinkly, wat Mefke zegt, kan het niet zijn dat hij eventjes moet wennen?
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:09:16 #257
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81629997
Twinkly mijn schoonmoeder heeft ook maagzuurremmers gebruikt en de arts zei haar dat ze die heel rustig af moest bouwen omdat je maag anders in de war kon raken qua hoeveelheid maagzuur die gemaakt meot worden. Volgens onze kinderarts hoefde dat helemaal weer niet,maar we hebben toen maar wel het zekere voor het onzekere genomen en zijn voorzichtig gaan afbouwen. Kan Niels daar geen last van hebben?

En Innepin wat een geweldig nieuws over je zoon dochter

O ja Esmee wil nog steeds niet echt eten, maar gisteren had ik bij de praxis een cyclaam wat te dichtbij de draagdoek en voor ik het wist had ze er een bloemetje afgegraaid en in haar mond gestopt Ze wil gewoon zelf haar eten uitzoeken
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:13:58 #258
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81630256
Stiemie, ik begin ernstig te twijfelen aan je kookkunsten
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:34:33 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_81631369
Ach Esmee, dat verdient een bloemetje
Nee, Driekus vindt gras echt smerig. We leggen em er wel telkens op en laten em voelen met handjes en voetjes, maar tis gewoon een no go. Zo grappig om te zien, hij lijkt wel een parachutist in de lucht. Armpjes en voetjes los van de grasmat.

Mikkox, het waait hier ook wel, maar niet in onze achtertuin. Dat is dan weer het voordeel van een ingeklemde achtertuin. Het is heeeerlijk hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:41:27 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81631729
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef mikoxx het volgende:
Stiemie, ik begin ernstig te twijfelen aan je kookkunsten
ja maar... ja maar
pi_81631946
Haha Esmee! Misschien moet je het eten versieren met eetbare bloemetjes Stiemie

Onze KA zei dat het geen zin heeft om af te bouwen omdat beneden een bepaalde drempelwaarde Nexium toch niets doet, geen idee of dat klopt maar het zal wel. Maar aan de andere kant is het wel logisch dat je maag moet wennen aan ineens weer zuurder maagzuur. Misschien dat er dan ook teveel aangemaakt wordt omdat het weer in evenwicht moet komen?
Ik heb nu wel de neiging hem weer Nexium te geven en toch langzaam af te bouwen voor de zekerheid...

We zijn net gaan wandelen met de wandelwagen en Niels vond het leuk Zolang ik de parasol maar telkens zo vasthield dat de zon niet in zijn ogen kwam. Dat vond ik wel onhandig hoor, we liepen in een parkje en daar zijn veel bochtjes, dus steeds weer die parasol goed doen. Ik ga nu denk ik maar oefenen met hem in de wagen want hij kan niet altijd in de doek, bijv. als iemand oppast ofzo.
pi_81633994
Ohhh Innepin, wat fijn wat fijn dat alles oké is met je kleine muppet!

Wat rot Twinkly, ik kan me voorstellen dat je daar toch wel t probleem in zoek als je er zo resoluut mee moet/mag stoppen.. Hopelijk is t "alleen maar" wennen voor Niels en is hij gauw weer zn lekkere eigen ik!

Sorbo deerne...Are you in there?? je PMbox is vol! Mijn antwoord bij deze is: Ja! Oehhh lekker! en fijn, altijd handig!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 20:20:54 #263
5428 crew  miss_sly
pi_81642194
Zowel het doornemen van de dag als het bedje dat anders taat zetten geen zoden aan de dijk. Net was het weer drama, ze huilt echt hard en hartverscheurend. Zo erg dat je denkt dat er iets vreselijks is en dat slapen echt niet gaat lukken. En nog geen minuut nadat schaap uit haar kamertje kwam, is ze stil en slaapt ze.

Ik vind het zo naar, maar ze slaapt goed, dus eigenlijk valt er neits te klagen, maar het voelt niet fijn.
pi_81644722
Miss, kan me voorstellen dat het vervelend is. Dat hele verdrietige huilen kennen we hier ook, vooral als ze te moe is. Helpt het misschien om Senna ietsje eerder naar bed te brengen?

En Willow, goed man
Lotte!
Noah!
pi_81645079
Huups, je was toch bang voor draaien in bad? Dat doet Lotte sinds een paar dagen, maar dan heeft ze alleen nog maar meer lol. Op je buik kan je nog harder spetteren

Ik heb gister 2u in de keuken gestaan voor Lotte. Zelfgemaakte spaghettisaus gekookt en een recept met tomaat en avocado. Gister was het huilen en spugen zo vies vond ze de spaghetti. Vandaag was het boos schreeuwen en hoofd wegdraaien. Geen culinair kind dus. Gewoon maar weer aardappels en groente. Zal nog eens mn best doen
Lotte!
Noah!
pi_81645375
Klinkt vervelend Miss..... Nu moet ik zeggen dat Thijs dat nu ook heeft. Hij trekt alle registers open, maar is met een minuut ook stil.
pi_81645796
Haha! wat leuk die enthousiast spetterende Lotte in bad!! Ik ga morgen ook eens proberen Niels in het grote bad te doen
Ah zonde zeg dat ze jouw spaghettisaus niet lekker vond, misschien als je steeds weer probeert dat ze het gaat waarderen.
Ik had Niels net wat volle yoghurt gegeven, hij vond het zo vies dat hij ging huilen (maar toch bleef hij zijn mond open doen als het lepeltje eraan kwam )

Wat vervelend Miss Sly, maar misschien heeft ze het wel nodig om de dag te verwerken ofzo? Niels deed het als heel klein baby'tje ook en het voelt echt heel naar
pi_81645976
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef Twinkly het volgende:
Haha! wat leuk die enthousiast spetterende Lotte in bad!! Ik ga morgen ook eens proberen Niels in het grote bad te doen
Ah zonde zeg dat ze jouw spaghettisaus niet lekker vond, misschien als je steeds weer probeert dat ze het gaat waarderen.
Ik had Niels net wat volle yoghurt gegeven, hij vond het zo vies dat hij ging huilen (maar toch bleef hij zijn mond open doen als het lepeltje eraan kwam )
Ik heb van beide nog 2x ingevroren, dat ga ik iig nog wel laten proeven ja. Maar tot nu toe heeft ze nog nooit iets geweigerd.. morgen maar weer iets wat ze zeker weten lekker vindt.

Veel plezier met Niels in het grote bad! Lotte moest de eerste keer een beetje wennen, vanaf de 2e keer was ze super enthousiast
Lotte!
Noah!
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 21:26:27 #269
5428 crew  miss_sly
pi_81646261
Lotte wat een heerlijk gespetter, Linda! Jammer dat ze je keukenprestaties niet kan waarderen

Vreemd Twinkly. Senna heeft dat ook wel eens met yoghurt, maar pas als ze een half schaalje ofzo op heeft. Geen idee waar dat vandaan komt, want ze vindt het zeker niet vies, maar gaat dan wel wat huilen, maar blijft toch telkens weer voor een hapje komen.

Wat betreft dat slapen: geen idee of iets vroeger naar bed brengen helpt. Zal eens proberen om net een paar minuutjes eerder te doen. Wie weet.
pi_81647359
Miss, ik denk dat het een fase is. Een 'hey wat is dit nou, ze laten me alleen, vind er niks aan' fase.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 21:45:44 #271
5428 crew  miss_sly
pi_81647584
Die fase duurt hier nu al heel erg lang, helaas. Maar het zal best ooit over gaan, neem ik aan
Als ik haar zelf naar bed breng, kan ik haar nog wel even stil krijgen zelfs voor ik haar in bed leg, maar als schaap haar naar bed brengt, begint ze in de kamer al te huilen, huilt tijdens het dag doornemen/boekje lezen en is pas stil als hij weer in de huiskamer is. Gek meisje hebben wij
pi_81647622
Gek, maar lief
pi_81649374
Innepin, wat fijn dat je duidelijkheid hebt over Willow en vooral dat het gewoon goed is!

Arme Niels, helemaal van slag ervan. Hopelijk went zijn lichaam er gewoon snel aan en kan hij weer lekker oefenen met kruipen!

Die Driekus. als een parachutist op het gras liggen.
Ik zette Ko vandaag in het park op het gras en hij racete ervandoor. En niet op of om kijken hoor.

Stiemie, ik moest lachen om je kookkunsten. Koken met bloemen voor Esmee.

Lotte, wat lig je daar heerlijk te spetteren! Je geniet er volgens mij met volle teugen van.

Miss, wat jammer dat het allemaal niet geholpen heeft. Het zou toch fijn zijn als ze gewoon lekker ging slapen zonder huilen. Het komt vast.

Nog steeds geen kiezen door hier. Maar inmiddels ook een blauwe plek in zijn bovenkaak.
pi_81652544
Twinkly, zoals je wel weet heeft Lars ook een tijd Nexium gehad, en de kinderarts noemde het destijds ook een maagbeschermer.
Ik hoop dat Niels alleen maar even moet wennen. Ben je resoluut gestopt?
Want wij hebben het wel afgebouwd toen.

En WILLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOW!! yeah! Wat breng jij goeie berichten bij je papa en mama!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:05:54 #275
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81653266
Willow

Linda, ik kan je filmpje niet zien...
pi_81661830
Leander stapte net van de tafel naar de bank. Tenminste dat was de bedoeling. Toen ie in het midden stond had ie ineens door wat ie deed en moest heel hard huilen. Maar hij bleef wel gewoon staan Hij ging pas zitten toen ik hem hielp
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:05:08 #277
248986 MamaNik
pi_81662010
Wat ben jij een knapperd Leander!
Wat schattig dat die dan wel gewoon blijft staan en pas gaat zitten als je hem helpt.
Hier laten ze zich zaken zodra ze het door hebben.
pi_81662021
Haha die Leander! Knap hoor! Maar da's wel schrikken natuurlijk!

Onze nacht was íets beter dan de vorige. Alleen werd Isabeau om 3 uur Wakker. Twee keer geprobeerd haar weer rustig en in d'r bedje te krijgen, zonder succes. Uiteindelijk manlief uit bed geschopt en die kreeg het wel voor elkaar. Van mij wordt ze alleen maar druk
pi_81662433
Ik stel mijn vraag hier even omdat in het kleine babytjes topic de meeste nog niet aan het werk zijn.

Ik heb echt last van het ontzwangeren op zakelijk gebied hebben jullie dat ook?
Ik bedoel; ik kan me een stuk slechter concentreren. Ben totaal niet de oude als een jaar geleden. Ik kan gewoon slechter nadenken. Als ik in een bespreking zit dwaal ik na een uur af en lukt het me gewoon niet om nog te luisteren.
Ik heb nu een nieuwe opdracht en het kost me de grootse moeite om een fatsoenlijke inbreng te leveren...

niet goed

Ben de laatste tijd ook vaker duizelig trouwens...
pi_81662651
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Ik stel mijn vraag hier even omdat in het kleine babytjes topic de meeste nog niet aan het werk zijn.

Ik heb echt last van het ontzwangeren op zakelijk gebied hebben jullie dat ook?
Ik bedoel; ik kan me een stuk slechter concentreren. Ben totaal niet de oude als een jaar geleden. Ik kan gewoon slechter nadenken. Als ik in een bespreking zit dwaal ik na een uur af en lukt het me gewoon niet om nog te luisteren.
Ik heb nu een nieuwe opdracht en het kost me de grootse moeite om een fatsoenlijke inbreng te leveren...

niet goed

Ben de laatste tijd ook vaker duizelig trouwens...
Herkenbaar, hier nog steeds last van concentratie problemen. Gaat de ene dag beter dan de andere. Ik heb een baan waar ik veel moet plannen en regelen. Dus ik heb maar een lijst gemaakt op de comp waar ik als in zet. Dan kan ik tenminste nog iets onthouden. Duizeligheid heb ik ook soms.
pi_81662689
hmm, vervelend is dat zeg

Ik kan het me van de vorige keren niet zo sterk herinneren
pi_81663204
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:05 schreef MamaNik het volgende:
Wat ben jij een knapperd Leander!
Wat schattig dat die dan wel gewoon blijft staan en pas gaat zitten als je hem helpt.
Hier laten ze zich zaken zodra ze het door hebben.
Ja het is raar want hij gaat wel gewoon midden in de kamer staan en ook gewoon weer zitten. Maar volgens mij schrok ie gewoon zo dat hij een stap los moest zetten
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81663730
Oh Lily ik herken het echt heel erg. Het begon bij 6 maanden zwangerschap en het is er gewoon nog steeds
Naarmate de streep op mn buik lichter wordt en de haaruitval minder, neemt ook de concentratie wel weer toe heb ik gemerkt, dus het komt vast wel weer goed. Maar pfff.
Ik word gewoon moe van mezelf zo.

Wat hier wel helpt is om niet te lang te blijven hangen bij iets. Dus een uurtje sterk concentreren en dan weer suf mailtjes wegwerken en daarna koffiepauze ofzo even verstand op nul en dan gaat het wel weer. Ik hoop echt dat het weer gewoon wordt zoals voorheen.

Mijn ogen zijn ook nog niet zoals het was daar baal ik ook van want ik word daar ook (letterlijk) moe van
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81663843
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
en de haaruitval minder
oh ja....dat ik nog haar op mijn hoofd heb verbaast me

en je ogen? vermoeidheid/zwaar? gevoelig voor licht? bedoel je dat?

Echt hee, ik heb het er deze keer ook zwaar mee zeg. En het moet overgaan! (ik las dat een wel een jaar kan duren dus...tja..)

Ik heb mijn baas al ingelicht in ieder geval.

Maar jij begint weer gewoon overnieuw voordat het over is
pi_81663930
Nee het zicht zeg maar.
Tijdens de zwangerschap zijn mn ogen erg achteruit gegaan, zo erg dat ik mn bril echt permanent moest dragen om iets te zien ik zag toen mét bril net zo veel als voor de zwangerschap zonder zeg maar. En das nog niet helemaal bijgetrokken.
Het komt wel weer goed volgens de opticien, maar hormonen hè, dus ik moest erop rekenen dat het zeker zo zou blijven zolang ik nog borstvoeding gaf. En een nieuwe bril is niet echt een optie omdat het dus zo snel kan veranderen, das ook weer zonde.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81663958
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef lily het volgende:

[..]

oh ja....dat ik nog haar op mijn hoofd heb verbaast me

en je ogen? vermoeidheid/zwaar? gevoelig voor licht? bedoel je dat?

Echt hee, ik heb het er deze keer ook zwaar mee zeg. En het moet overgaan! (ik las dat een wel een jaar kan duren dus...tja..)

Ik heb mijn baas al ingelicht in ieder geval.

Maar jij begint weer gewoon overnieuw voordat het over is
Daar dacht ik dus laatst ook aan dat k daar niet zo goed over nagedacht had

Achja die streep wordt lichter hè op mn buik, tijd voor een nieuwe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81663984
ach zo. Jee, ook vervelend dan! Wat hormonen niet allemaal doen zeg.
pi_81664022
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Achja die streep wordt lichter hè op mn buik, tijd voor een nieuwe
Jij bent gewoon een paar jaar niet toerekeningsvatbaar ipv om de zoveel jaar
en nu ga ik maar eens werken enzo
pi_81665533
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef lily het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een paar jaar niet toerekeningsvatbaar ipv om de zoveel jaar
en nu ga ik maar eens werken enzo
psies, k kan dr maar klaar mee zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81665889
Leander! Wat doe je nou! Dat is wel even schrikken he?

Lily, hier ook herkenning! Lijstjes moet ik maken, van alles wat ik moet doen, anders vergeet ik het gewoon.
En ik ben soms zo moe. Of weinig energie. Ik kan me soms nergens toe zetten.

Huup, wat heftig dat het zo'n impact op je ogen had.

Trouwens haaruitval is hier al een hele tijd over dus er is hoop. En als je weer zwanger wordt krijg je natuurlijk weer een mooie volle bos. Tijdelijk dan wel...

Ik zou het hier niet moeten zeggen ivm wet van Fok, maar Ko heeft voor het eerst een hele nacht doorgeslapen!
pi_81666302
oeh! wat fijn Oeks!

Hoe slapen jullie kindjes overdag? In een slaapzak of niet?
Ik legde Amélie overdag namelijk altijd gewoon zo in haar normale kleertjes in bed en dan dekentje erover, speentje erin, en dan ging ze zo slapen. Maar sinds een week of 2 of 3 heeft ze ontdekt dat als ze heel hard trappelt dat het deken er dan afgaat.
Zij lijkt het een leuk spelletje te vinden want als ik het deken optrek dan gaan die beentjes al omhoog en ze moet enorm lachen als het deken dan weer omlaag is. Keischattig natuurlijk, maar voor ons is het niet echt handig Ze gaat namelijk niet slapen als het deken er niet over heen ligt, ook als ze verder wel moe is.
toch maar slaapzakje aandoen overdag ook? Eigenlijk wil ik er niet aan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81666533
Huup, ik doe altijd een slaapzakje over d'r kleertjes. En dan het broekje of maillotje uit. Anders doet ze precies hetzelfde als Amélie.

(inmiddels doet ze dat trouwens ook mét slaapzakje... en ze draait mét slaapzak op d'r buik)
pi_81666706
Lastig Huup. Ik leg overdag een dekentje los over hem heen. Geen slaapzakje verder.
Maar hij trappelt niet.
Hij draait wel enorm altijd, dus vaak leg ik het dekentje nog eens goed als hij slaapt.
En hij draait inderdaad ook in slaapzak op zijn buik.
pi_81666718
hm dan toch maar eens proberen.
Het is overdag erg warm op haar kamertje en met het raam open komt er weer teveel geluid binnen (drukke weg voor de deur) dan wordt ze ook wakker iedere keer als er een vrachtwagen voorbij dendert

Doe je er dan nog een lakentje overheen om het in te stoppen? Amélie ligt altijd heel strak ingestopt namelijk, met de armpjes erbuiten, ik vraag me af of het voor haar niet raar is om dan ineens zo te liggen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:40:15 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81666756
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, ik doe altijd een slaapzakje over d'r kleertjes. En dan het broekje of maillotje uit. Anders doet ze precies hetzelfde als Amélie.

(inmiddels doet ze dat trouwens ook mét slaapzakje... en ze draait mét slaapzak op d'r buik)
Niet alleen op zijn buik, ook nog eens totaal de andere kant op!

Ik doe zijn broekje uit en dan in slaapzakje onder de dekens. En soms blijft hij liggen, soms niet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:41:07 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81666783
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef huuphuup het volgende:
hm dan toch maar eens proberen.
Het is overdag erg warm op haar kamertje en met het raam open komt er weer teveel geluid binnen (drukke weg voor de deur) dan wordt ze ook wakker iedere keer als er een vrachtwagen voorbij dendert

Doe je er dan nog een lakentje overheen om het in te stoppen? Amélie ligt altijd heel strak ingestopt namelijk, met de armpjes erbuiten, ik vraag me af of het voor haar niet raar is om dan ineens zo te liggen.
Alleen rompertje met lange mouwen en slaapzakje dan?
En dan evt. met lakentje eroverheen.
Als je ze dwars doet kan je ze veel makkelijker goed instoppen onder het matrasje.
pi_81666846
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Alleen rompertje met lange mouwen en slaapzakje dan?
En dan evt. met lakentje eroverheen.
Als je ze dwars doet kan je ze veel makkelijker goed instoppen onder het matrasje.
ja ik heb ze dwars liggen de lakens.
Nou goed ik ga het eens proberen dan met slaapzak, kijken of dat werkt.

Misschien is ze wel een buikslaper ofzo, ligt ze daarom zo te keten
echt hoor, via de babyfoon hoor ik al tien minuten *boinkboinkboink*pok*grinnik*boinkboink*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')