abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:33:18 #201
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81569967
Weet iemand trouwens waar ze precies prikken als ze bloed afnemen bij zulke kleintjes?
.... met gevoel voor drama....
pi_81570031
Op de hand meestal!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:36:17 #203
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81570068
Okay thanks! Dan hoef ik hem waarschijnlijk niet eens uit de draagdoek te halen
pi_81570805
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Kersjes het volgende:
Okay thanks! Dan hoef ik hem waarschijnlijk niet eens uit de draagdoek te halen
Dat zou fijn zijn, dan zit hij lekker bij je!

Ze frommelen het handje vaak tot een stevig vuistje en brengen dan een naaldje in.

In de elleboogholte is lastiger omdat je daar vaak geen ader te pakken kunt krijgen, en het kindje veel te veel mogelijkheden heeft om dwars te liggen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:56:43 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81573122
Sterkte zometeen kersjes Hopelijk valt het allemaal mee

Pff ik zit nog een beetje in de ontkenningsfase geloof ik. Gisteren vroeg iemand hoe oud Esmee was en ik dus stug: vandaag precies 7 maanden Tot ik mijn vriend dus 's avonds sprak en hij zei dat ze al 8 maanden was
pi_81573486
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
Ze frommelen het handje vaak tot een stevig vuistje en brengen dan een naaldje in.
iieee!
Sterkte met prikken Kersjes, hopelijk valt het mee
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81574470
Sorbo, je hoeft je geen zorgen te maken hoor, kan me wel voor stellen dat het even tegen valt zo 'weinig' groei. Maar zo lang ze niet in een keer naar beneden keldert gaat het goed. Wat goed trouwens dat ze tegenwoordig uit een fles drinkt
Huup, wat wordt ze groot, en die tandjes
Stiemie, tja en dan in eens zijn ze al weer 8 maanden

Jamie is al weer ruim 7 maanden. En het wordt zo'n groot ventje. Ik vind het zo bijzonder om hem echt een persoontje te zien worden. Vanmorgen kom ik zijn kamertje op ligt hij nog heerlijk te slapen, speentje in zn mond en zn knuffeltje in zn hand tegen zn hoofd aan gedrukt. Dan voel ik me zo trots en gelukkig. En als hij dan wakker wordt en rekt zich uit en glimlacht dan naar me dan is mijn hele dag weer goed
Eerste dag op het KDV is super gegaan, hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Precies zoals ik hem ken.

Even een vraagje: We zijn aan het oefenen met een broodje. Korstjes vind hij heerlijk en die gaan schoon op naar binnen. Fruit gaat ook goed, zolang het maar glad gepureerd is. Maar zodra hij iets binnen krijgt waar nog wat stukjes in zitten, zoals brood / vers fruit (gepureerd, maar ik krijg dat nooit helemaal glad zoals in potjes) gaat hij naar een paar happen kokhalzen wat dus resulteerd in overgeven. Moet ik nog even wachten met het opnieuw proberen of gewoon stug volhouden?
pi_81575164
Lars kan het middelste van het brood ook nog niet zo goed eten, ik doe het weleens even in de rooster, kan hij beter knabbelen. Je zou het broodje ook even kunnen "soppen" in de melk.
Als er hier toevallig een stukje in het fruit zit krijg ik die na verloop van tijd ook terug.
Fijn dat het goed was gegaan op het kdv. Heb je hier een beter gevoel bij?
En de tijd vliegt inderdaad....echt voor je het weet zijn ze alweer groot.
maar het is steeds meer en meer genieten vind ik. Iedere leeftijd heeft zijn charme, maar ik vind het nu toch echt wel leuker als een paar maand terug.

Vreemd Sorbo, dat Isabeau niet veel was gegroeid. Maar het is natuurlijk wel een bezig bijtje, die haar energie zo weer verbruikt. zou me er niet al te druk over maken. Deden ze op het CB ook niet toch?

Kersjes, wat vervelend dat jullie moeten bloedprikken met Toby. Maar ik snap heel goed dat je het doet hoor. Ik hoop dat het al klaar is en dat het is meegevallen.

Ik duik zo even mijn bed in, zit echt nog met de nasleep van gister met Lars, knallende koppijn en een zere nek. Vanmorgen even gewerkt, kindjes zijn bij oma, dus ik kan mooi even plat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81576996
Martine, hier is stukjes eten ook geen succes. Het schijnt te helpen als je een stukje brood in de zijkant van de mond propt, echt op de kaken zeg maar, dan moeten ze wel kauwen en wennen ze er aan. Ofzoiets. Aldus het cb.

Wij waren vanmorgen weer bij het cb en madame volgt precies de gemiddeldelijnen met gewicht (8,7 kg), lengte (71cm) en hoofd (45 komma nogwat cm). Of nou ja het hoofd was wat groot, en ze is relatief slank voor haar lengte zeg maar. Maar allemaal zo rond het gemiddelde, heel netjes iig. We moeten alleen we even naar de ha omdat het toch leek alsof haar heupjes nét niet helemaal 100% recht staan. Dat viel niet goed te zien want mevroi ging natuurlijk niet stil liggen, dus voor de zekerheid even naar laten kijken.
En toch leuk om te merken dat zo'n cb arts blij verrast is over wat m'n kleine turbobaby allemaal al kan. *trots* Hoewel ik echt niet minder trots op d'r geweest zou zijn als ze nog niet kon zitten of kruipen of staan of wat dan ook. Maar toch.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:21:38 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81580727
Pffff, bloed prikken was een klein drama
Hij moest uit de draagdoek wat direct al reden voor protest was, hij wil de laatste paar dagen constant worden vastgehouden en kruipt het liefst zo dicht mogelijk tegen me aan. Shirt moest uti omdat de mouwtjes niet omhoog konden, ze gingen met 2 man in de elleboogholte proberen te prikken omdat dat de beste resultaten zou geven. Het resultaat was in dit geval een paars aangelopen baby die de hele boel bij elkaar krijste en door 3 man in de houdgreep werd gehouden. Maar prikken lukte niet. Andere kant proberen, lukte ook niet! Inmiddels was ik geluidloos bijna net zo hard aan het huilen als Toby, zijn hele gezicht onder mijn en zijn tranen tranen
De ontstane prikwond werd dichtgeduwd en HOERA, ze zouden het toch nog even in zijn vinger proberen. En dat ging zo soepel! Had dat dan eertder gedaan, stelletje mutsen
Hij kreeg een pleister op zijn vinger en pas toen hij bij me kon drinken werd hij weer rustig. Nog zeker 'n half uur later was hij nog steeds aan het nasnikken, wat een gedoe zeg.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:22:33 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81580765
\En dan denk ik aan Kiro en moet ik alweer huilen
pi_81580772
Oh Toby Wat sneu zeg! Dat klinkt allemaal wel heel erg spartaans zo Dat ze niet gewoon bij z'n vinger beginnen!
pi_81581391
Toby wat sneu stelletje barbaren! Nu maar hopen dat het ergens goed voor geweest in ieder geval.
pi_81581522
Arme Toby en kers
Fake it till you make it...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:10:10 #215
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81582597
Karin

Toby en Kers wat sneu toch...

Ik weet niet meer wie t vroeg, maar hier zijn we ook begonnen met broodkorstjes in het begin. Later sopte ik het broodje in een beetje melk, dat kregen ze beter weg dan zonder melk. Succes!

Heeft iemand ervaring met de koelstra buggy? Hoe zit t met de wielen? Zijn die keihard of ...? Eventuele tips voor andere goede buggy's zijn ook welkom, al zoek ik wel specifiek naar een tweelingbuggy
pi_81582784
Arme Toby en Kersjes Wat ontzettend stom dat ze niet gewoon met zijn vinger begonnen!!

Hier wordt helemaal niet gekokhalst bij brood, dat gaat juist hartstikke goed, sabbelt hij lekker tot een klont Komt echt alles er weer uit? Zo niet dan zou ik gewoon blijven aanbieden om te wennen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81583328
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Twinkly het volgende:
Arme Toby en Kersjes Wat ontzettend stom dat ze niet gewoon met zijn vinger begonnen!!

Hier wordt helemaal niet gekokhalst bij brood, dat gaat juist hartstikke goed, sabbelt hij lekker tot een klont Komt echt alles er weer uit? Zo niet dan zou ik gewoon blijven aanbieden om te wennen.
Niet alles komt er uit, maar hij gaat kokhalzen en dan komt er slijm en zo uit. Als het er uit is dan is het weer goed. Het is gewoon sneu voor hem. Misschien dat ik het eens bij het CB moet vragen wat dat is. Heb geen idee of dit normaal is. Ook zijn melk en ander drinken komt vaak omhoog. In zn melk doen we JBPM dan houd hij dat tenminste binnen
pi_81586231
Mikoxx, wij hebben een koelstra buggy. Ik vind het op zich wel een prettig ding. De wielen zijn niet echt zacht. Maar het is natuurlijk heel persoonlijk wat prettig is, dus eens in een winkel uitproberen?
Want zo vielen er voor ons al gelijk een aantal af. Al zal je met tweelingbuggy's sowieso al minder keuze hebben...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:59:21 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81586613
Agos Toby. Waarom proberen ze dan niet gewoon meteen zijn vingertje

Mijn rolmops rolmopst zich de hele tijd vast of zo dat ze niet meer terug kan rolmopsen Hopelijk krijgt ze het snel onder de knie want ik kan me deze fase van Linde nog heeeeeel goed herinneren
pi_81591915
Hihi rolmops

Mijn dochter heeft haar record verbroken. Ze heeft vandaag maar liefst vijfendertig minuten geslapen en gister drie uur, hoezo geen ritme
pi_81593312
Jemig Kersjes, wat een naar verhaal.
Kusje erop voor Toby!

Stiemie, je dochter is aan de rol! Woepla!

Sorboo, hopelijk ben je een beetje gerustgesteld.
Ko was met een half jaar ook maar 50 gram aangekomen in een maand tijd.
En in 5 maanden tijd is hij 600 gram aangekomen.
Dat is wel iets anders dan de kilo's die er daarvoor aanvlogen.
Wat ik begreep is dat het een normale gang van zaken is, inderdaad bijvoeding en meer beweging. Isabeau is gewoon een slankie net als Ko.
Voel je niet schuldig over het afvallen want daar zal het niet aan liggen. En al 7,1 kilo!

Innepin, Willow weer helemaal goedgekeurd! Fijn!

Ko heeft niet alleen onder een bult, maar ook boven.
En aan de andere kant van zijn kaak kijk ik maar niet. Ik blijf liever in ontkenning.
Hij had net weer een beetje verhoging, maar verder gaat alles best goed. Ik zou alleen willen dat ze doorbraken.
Zijn 8ste tandje is in elk geval helemaal door!

Mikoxx, hoe is het bultenfeest bij julle?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81593320
Willow, gekkie .

Rolmopsjes zijn

Iris was na een uur wakker vanmiddag (vanmorgen ook al niet geslapen), omdat zuslief uit bed viel en de halve buurt bij elkaar brulde... Gelukkig kreeg ik Iris toch weer in slaap en heeft ze er nog anderhalf uur bij getukt!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:28:53 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81593458
Het bultenfeest blijf een bultenfeest hier Oeke. En net als bij Ko, komen er bulten bij, maar geen kiezen door. Hier alleen geen verhoging, maar wel bad nights... voor jullie!

Iris en rolmopsjes
pi_81593823
Oh, dat is balen Mikoxx, de nachten gaan hier trouwens verrassend goed. Ik weet niet precies hoe dat kan, maar het is wel fijn.

Och Iris, maakt je zus zo'n herrie? Fijn dat ze nog even door kon slapen, Nijna.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:36:32 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81593905
Jammer dat je me niet kan vertellen hoe dat kan Oeke Maar: fijn!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')