Ohw dat is wel handig FTA, dat hij kan kenbaar maken wat hij wil!
Leuk om te lezen dat je zo geniet! Zag net de foto in het fototopic, het is ook een leuk menneke om te zien!!
Arme arme Toby, wat een strijd zeg. hopelijk is hij het nu allemaal weer vergeten, en is de uitslag snel binnen. Kersjes, ik hoop ook dat jij niet te lang met schuldgevoelens blijft zitten hierover, want die zouden niet reeel zijn natuurlijk. ik snap wel dat je moederhart brak hoor, kon je het maar overnemen dan he...
en dan al dat tandjesleed, ze willen nog niet echt doorbreken he....arme venties!
Gelukkig gaan de nachten van Oeke in ieder geval goed.
Mikoxx, ik vind het zo leuk dat de boys weer samen op 1 kamer slapen, en wat je vertelde over dat ze sochtends wakker worden en dan tegen elkaar zitten te "kletsen" aaaahw

keilief!
De dietiste kon kort zijn over de rijstebloem. Weg ermee.
maar ze was wel heel blij dat de aardappel goed gaat, daar zitten vezels in, en het vult goed, dus dat was heel positief. Ze opperde nog om Biobim babypap te proberen, maar eerlijk gezegd ben ik er wel even weer klaar mee. over een poosje durf ik vast wel weer iets te proberen. Nu eerst maar eens weer een poosje rust in de tent. Lars was vandaag prima te pas, heeeeeerlijk ventje!
Hij kan echt van die tevreden geluidjes maken, bijv als hij net de fles op heeft....