abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 mei 2010 @ 20:47:06 #226
5428 crew  miss_sly
pi_81594496
Rolmops Esmee

Alles goed met Willow en natuurlijk ben je lekker trots op je meisje, innepin

Arme Toby en ook arme Kersjes wat is dat dan zielig he. Kusje erop

En allemaal bulten bij de heren, wat een narigheid.

Vergeet ik bijna Lars, arme knul zoveel last van de rijstebloem gehad.

martine, kokhalzen hoort wel een beetje bij het leren eten. De kokhalsreflex hebben ze heel sterk en die verplaatst zich bij het leren eten langzaam maar zeker van voor in de mond naar achter in de mond (als ik het boek goed begrepen heb, tenminste ). Het ziet er naar uit en klinkt naar, maar meestal kunnen kindjes dat heel goed zelf oplossen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81595683
Karin wat rot dat Lars zo last had van het extra schepje

Toby en Kersjes wat een nare gebeurtenis, bah dat ze zelf niet meteen snappen dat het bij de vinger veel makkelijker gaat.

De mannen van Mikoxx en Ko met tandjes leed, ik hoop dat het snel weer over is.

Ik ben zo verliefd op mijn mannetje Ik vind deze fase echt zo leuk! Hij is nu overal naar aan het wijzen. Vanochtend had ik pap voor hem gemaakt, maar hij wilde het niet. Toen begon hij te wijzen naar mijn crackers waarop ik voor hem een boterham heb gemaakt. Hij heeft gewoon de hele boterham opgegeten! 's middags nog een boterham met fruit en vanavond heeft hij zitten smullen van de lasagne. Ik hoop dat het eten morgen ook zo goed gaat!
Het rare is alleen dat hij sinds een dag of 3 ineens heel vaak half stikt in zijn eten. Van begin af aan is het goed gegaan met stukjes eten, maar nu ineens om de haverklap loopt hij rood aan en krijgt traanogen waarna het stukje weer omhoog komt. Geen idee waardoor het komt, wel heb ik inmiddels al heel wat hartverzakkingen gehad hierdoor!

Vanmiddag hebben we ook nog even samen in de tuin gespeeld en dat vond hij heerlijk ik moest er alleen wel naast blijven zitten
pi_81596073
Ohw dat is wel handig FTA, dat hij kan kenbaar maken wat hij wil!
Leuk om te lezen dat je zo geniet! Zag net de foto in het fototopic, het is ook een leuk menneke om te zien!!

Arme arme Toby, wat een strijd zeg. hopelijk is hij het nu allemaal weer vergeten, en is de uitslag snel binnen. Kersjes, ik hoop ook dat jij niet te lang met schuldgevoelens blijft zitten hierover, want die zouden niet reeel zijn natuurlijk. ik snap wel dat je moederhart brak hoor, kon je het maar overnemen dan he...

en dan al dat tandjesleed, ze willen nog niet echt doorbreken he....arme venties!
Gelukkig gaan de nachten van Oeke in ieder geval goed.
Mikoxx, ik vind het zo leuk dat de boys weer samen op 1 kamer slapen, en wat je vertelde over dat ze sochtends wakker worden en dan tegen elkaar zitten te "kletsen" aaaahw keilief!

De dietiste kon kort zijn over de rijstebloem. Weg ermee.
maar ze was wel heel blij dat de aardappel goed gaat, daar zitten vezels in, en het vult goed, dus dat was heel positief. Ze opperde nog om Biobim babypap te proberen, maar eerlijk gezegd ben ik er wel even weer klaar mee. over een poosje durf ik vast wel weer iets te proberen. Nu eerst maar eens weer een poosje rust in de tent. Lars was vandaag prima te pas, heeeeeerlijk ventje!
Hij kan echt van die tevreden geluidjes maken, bijv als hij net de fles op heeft....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:16:16 #229
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81596227
Ka
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:20:10 #230
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_81610138
Pfff moet het even van me afschrijven hoor sorry dat ik jullie daarvoor gebruik.

Mijn jongens worden morgen 1 aan de ene kant heel leuk en zou ik super blij moeten zijn dat ze het zo goed doen enzo.Maar heb het er ook wel erg moeilijk mee. Alle herinneringen aan 4 1/2 week ziekenhuis en de zwangerschap komen ineens allemaal naar boven, en daar is het vandaag nu net even geen goede dag voor.
Moet straks naar de internist voor controle van mijn bloeddruk omdat die tijdens de zwangerschap hoog werd en zelfs daarna hoog bleef. Geen oorzaak voor te vinden maar hij was heel goed onder controle tot vandaag dus denk ik

De jongens zijn echt groot geworden zat gister even te rekenen. Ze zijn nu 79cm en ruim 10 kilo allebei.
ze zijn gewoon 32 cm gegroeid en 4x zo zwaar geworden:S in 1 jr tijd. Is veel meer dan Milan toen ik het ging nakijken die was hetzelfde rond het eerste jaar maar die begon 11!!!! cm groter en 1,5 kilo zwaarder. Kan me echt niet meer voorstellen als ik nu de foto's terug kijk van mijn buik vorig jaar en die 2 kids die nu rond kruipen en langs de tafel e.d lopen en zelfs al proberen om hun eerste stapjes te gaan zetten. pffff 7.19 uur en de tranen lopen over mijn wangen van geluk en van herinneringen aan vorig jaar.
pi_81611193
Ach Lars, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de rijstebloem. Wel fijn dat de aardappel goed gaat!
Kan me voorstellen dat je weer even een adempauze voor Lars wil, Karin.

FTA, wat klink je heerlijk verliefd op je kleine grote man.
Misschien is hij iets te gulzig met eten? Dat gebeurt hier weleens, volproppen tot er echt niet meer bij kan en dan in de problemen komen.

He MamaNik, het is ook niet niks, de eerste verjaardag. Ik denk ook steeds terug aan vorig jaar.
Wel extra heftig dat er nog zoveel lichamelijks aan de hand is.
Geniet maar vooral van deze bijzondere tijd.

Pfffft, zei ik iets over goede nachten? Stom stom!
Het jongetje had zoveel pijn ondanks de paracetamol.
Uiteindelijk was de oplossing een beetje koude yoghurt met een lepeltje waarop je goed kan kauwen.
En daarna heeft hij toch nog lang en goed tussen ons in geslapen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81611442
MamaNik ik kan hem me heel goed indenken dat je je zo voelt, het was en is allemaal zo heftig en het gaat allemaal zo snel. En straks heb je geen baby'tjes meer. De eerste verjaardag lijkt mij emotioneel een hele overgang. Succes vandaag in het ziekenhuis en heel veel plezier morgen op de eerste verjaardag!!

Oeke wat zielig dat Kobus nou nog steeds zo gepest wordt door die kies(zen), gelukkig hielp de yoghurt, fijn dat jullie daarop gekomen zijn! Maar nu mag/mogen ze toch echt wel een keertje doorbreken hoor!

Karin wat zielig en enorm rot dat Lars nou ook al op rijstebloem lijkt te reageren. Mijn eerste gedacht was dat zijn darmen niet goed tegen het vastere voedsel kunnen en daarom verkrampen, krijgt hij er ook verstopping van? Rijst is juist heel erg hypoallergeen, dus wel gek als hij er allergisch op reageert. Biobim rijstebloem is overigens precies hetzelfde als andere rijstebloem, alleen is het van zilvervliesrijst gemaakt, dus zou hij daar hetzelfde op moeten reageren.
Nou ik hoop maar dat jullie snel weer kunnen genieten van eten want dit is voor jou en hem echt niet leuk

FTA wat leuk dat hij zelf aangeeft wat hij wil!! Dan is hij echt al groot zeg
Haha hier wordt ook zoveel mogelijk in zijn mond gepropt en dan is het "uche uche *halfstikken*"
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:59:55 #233
248986 MamaNik
pi_81615230
Lief al jullie reacties. Ziekenhuis mag ik weer 5 mnd wegblijven.

Maar het gevoel wat ik nu heb, had ik helemaal niet bij M zijn eerste verjaardag maar toen wist ik dat er ooit nog wel een kleintje in huis zou komen. Maar nu is dat hoofdstuk van een baby wat manlief betreft wel een beetje klaar.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:03:04 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81615395
Oh Mamanik, ik snap je zoooooo goed. Ik werd vorig jaar op 6 mei opgenomen en sindsdien is de film hier begonnen met draaien. Ik denk zelf dat het echte 'verwerken' nu pas begint. Het is ook niet niks joh, eerst ziekenhuis, wat toch ook spanning met zich meebrengt, en dan de zorg voor 2 kids erbij en die nachten, tel op en je hebt heel wat voor je kiezen Dikke kus voor jou en ik vind echt dat je het supergoed doet! Ik vraag je net voor niks adviezen

* mikoxx vindt je een lieve mama !
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:12:45 #235
248986 MamaNik
pi_81615786
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef mikoxx het volgende:
Oh Mamanik, ik snap je zoooooo goed. Ik werd vorig jaar op 6 mei opgenomen en sindsdien is de film hier begonnen met draaien. Ik denk zelf dat het echte 'verwerken' nu pas begint. Het is ook niet niks joh, eerst ziekenhuis, wat toch ook spanning met zich meebrengt, en dan de zorg voor 2 kids erbij en die nachten, tel op en je hebt heel wat voor je kiezen Dikke kus voor jou en ik vind echt dat je het supergoed doet! Ik vraag je net voor niks adviezen

* mikoxx vindt je een lieve mama !
Wil je me weer aan het huilen hebben Maar wel super lief!!
Dacht dat ik het allemaal wel op een rijtje had maar nu begint het allemaal pas volgens mij inderdaad met verwerken, 4 mei vorig jaar werd ik opgenomen we hadden de dag ervoor M zijn verjaardag gevierd en 7 mei was die echt jarig en was ik gewoon niet thuis, en dat mannetje snapte er niks van.

En net moest ik natuurlijk naar het ziekenhuis en toen werd ik nog even extra overvallen, vorig jaar was ik gewoon 24 uur voor mijn KS. Alle ziekenhuis frustraties waren gelijk weer aanwezig en je raad het al mijn bloeddruk was gelijk mega hoog.

Liep het ziekenhuis uit en toen liep er echt een oude vrouw met haar dochter en die zij wat een rijkdom maar wat zal je het druk hebben. Ik smolt gewoon, zo lief. Ben ook super gelukkig met mijn mannen.
Maar jij bent ook een super mama hoor Mikoxx best druk toch af en toe???

BIJNA MINI MEET???
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:15:51 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81615929
bijna mini-meet En je hebt pm
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:28:21 #237
248986 MamaNik
pi_81616529
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef mikoxx het volgende:
bijna mini-meet En je hebt pm
Heb er zin in!! wordt een drukte!! 7 kids en 3 moeders

Thanks voor je lieve pm!
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:31:26 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81616682
Idd! We moeten maar even zien hoe t weer is tzt. Anders ff mob nrs uitwisselen oid??
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:32:32 #239
248986 MamaNik
pi_81616738
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
Idd! We moeten maar even zien hoe t weer is tzt. Anders ff mob nrs uitwisselen oid??
ja moeten we dan maar ff doen, heb natuurlijk wel iphone dus altijd internet, maar kan niet reageren op pm berichten via iphone
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 11:33:47 #240
5428 crew  miss_sly
pi_81616788
Ach MamaNik, wat een hoop emoties zo

Karin, kan me zoo voorstellen dat je even rust wil voor Lars. Wat een ellende dat eten wel fijn dat de aardappel goed gaat

Arme Ko, zo'n last van die stomme tanden en kiezen

FTA wat een leuke fase he? En wat is Finn mooi
Dat wijzen begint Senna ook te doen, zo leuk! We hebben nu ook haar rietjesbeker met water constant inhaar zicht staan en daar gaat ze ook echt zelf op af, dan wijzen en dan wil ze een slokje water En bij het eten hoef je haar ook niet zomaar iets van haar bord te geven, ze wil dat ene speficieke stukje brood of dat stukje tomaat ofzo Als je dan iets anders geeft, gaat ze protesteren
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:35:22 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81616848
hihi Senna wat klink jij flieft trouwens Miss!

Ko, de kiezen zijn bij jou ook nog steeds plaaggeestjes? Pfff... hier ook, hoe kunnen we die kiezen vertellen dat het écht niet meer leuk is wat ze doen?
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 11:39:33 #242
5428 crew  miss_sly
pi_81617026
Bij jullie ook nog steeds ellende mikoxx?

en ja, ik ben verliefd ik had nooit gedacht dat ik zoveel van mijn kleine meisje zou kunnen houden. En ze is zoo leuk en lief en mooi. En dat ontwikkelen is geweldig om mee te maken. Soms mis ik mijn kleine baby wel, maar och, wat is het mooi om te zien hoe ze dingen leert

Dan denk ik aan simmu en kleine Kiro en dan doet mijn hart echt pijn. Kan me niet voorstellen hoe het moet voelen als je je zoveel zorgen maakt om je kleintje. Wat moet dat vreselijk zijn. Ik denk dat ik gek zou worden als er iets met Senna zou gebeuren.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:42:39 #243
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81617178
Oh echt miss, dat gun je niemand! Brrrr....
pi_81622017
Mwuh al dat kiezenleed toch Heeft moeder natuur toch niet handig bedacht

Mamanik Kan me heel goed voorstellen dat je er emotioneel van wordt hoor!

Wij hebben een diagnose! En het is geen slechte De EEG en ECG waren goed, en afgaand op dat + normale ontwikkeling + het filmpje dat ik de kinderarts heb gestuurd, luidt de diagnose "benigne infantiele myocolonus". Klinkt heel chic en eng maar het benigne zegt het al, het valt allemaal wel mee.

Het houdt in dat kinderen tussen 4-12 maanden ineens krijgen wat Willow ook deed; rare spiersamentrekkingen die er zeer epileptisch uitzien. Maar het is dus geen epilepsie, anders was er óf wel iets te zien op de EEG, óf wel op z'n minst een ontwikkelingsachterstand. Wat de oorzaak is, weet niemand, maar in elk geval groeien kinderen er vanzelf weer overheen.
Linkje voor de geïnteresseerden.

Ik ben in elk geval blij dat alles zo grondig is onderzocht. Dan weet je het maar zeker Fijne arts. Behalve dan toen ie het telefoongesprek begon met "ik heb uw zoon onderzocht blablabla, dat klopt he?" Nee, flapdrol.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 13:32:48 #245
5428 crew  miss_sly
pi_81622265
haha, je zoon En je hebt zo'n mooie dochter
Maar fijn innepin dat er niets is en je je geen zorgen hoeft te maken
pi_81622375
Innepin wat fijn, wat een opluchting!! Kusje aan je zoontje he
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81622693
Ik had niet moeten praten over het feit dat Isabeau zo weinig aangekomen is waar ze bij was. Ze wilde vannacht elke anderhalf uur drinken.

Kan me voorstellen dat het even moeilijk is als je kinderen een jaar worden. Die babytijd is zó mooi en komt niet meer terug. En inderdaad... het is prachtig om je kind te zien leren en ontwikkelen, maar soms zou stiekem gewoon heel graag weer even dat kleine, hulpeloze bundeltje in je armen hebben.
pi_81623159
Ik wíst dat ik iets heel belangrijks vergat! Willow!!!!!!! Wat een opluchting!!
pi_81623309
Wat fijn dat alles goed is met Willow!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:29:45 #250
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81625055
Willow .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')