alsof die arts zelf zo goed eetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet wel hoe het komt..door middelste. Die had enorme afkeer van eten en wij hadden ons voorgenomen er boven alles géén strijd van te maken.
Blijkbaar ben je gelaten wanneer je niet hysterisch genoeg reageert. Naar hun maatstaven dan.
Ik heb die opmerking dus fijn laten schrappen
nou jaaaaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef huuphuup het volgende:
Je weet wel de schreeuwlelijks van wie het kind de tent afbreekt en die dan roepen dat kind dat niet mag dan "want dan wordt die mevrouw boos" *wijst naar mij*![]()
Dat zijn dezelfde types die roepen 'wacht maar tot je (stief)vader thuiskomt!' en die hun kind opvoeden door het bang te maken voor Sinterklaas enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef huuphuup het volgende:
nouja zeg.... als ze dat al van jou vinden ben ik heel benieuwd wat ze dan van die herriebak moeders vinden die ik op het CB tref. Je weet wel de schreeuwlelijks van wie het kind de tent afbreekt en die dan roepen dat kind dat niet mag dan "want dan wordt die mevrouw boos" *wijst naar mij*![]()
Ja true I guess, ik weet niet, het dat zegt de politie was bij ons thuis vroeger niet zo aanwezig. Het stond een beetje op gelijke voet met 'omdat ik het zeg' als mn vader het zeiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef McLaura het volgende:
Dat als eerste huup, maar bij doorvragen helpt 'dat zegt de politie' vele malen beter dan 'dat is wettelijk bepaald'
Daarom lijkt het ook zo in een mindere periode...Omdat ze het anders niet is. Hopelijk is het tandje snel geen lastpak meer!quote:[b]Op [url=http://forum Zo raar, dan lijkt ze ook ineens zo'n ontevreden verwend kind, en dat is ze echt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed mijn moeder met pinda's! Zij heeft héél vaak bij de huisarts gezeten om er weer een te laten verwijderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef lily het volgende:
David stopte altijd iets in zijn neus.
Echt; hoe vaak we hem niet plat op de tafel moesten leggen om met z'n tweeen iets uit zijn neus te peuteren (en de ander hem in bewang moest houden).
En D dan omhoog snuiven en wij weer: nee, niet doen![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig ziek in bed en mijn lief doet nu zo'n beetje alles in huis. Soms pas ik even op Ivan zodat mijn lief iets anders kan doen. Ivan komt dan naast me op bed liggen, speelt met zijn voetjes, rolt wat, leest een boekje, eet Sophie op. En hij verkent mijn gezicht. Hij voelt aan m'n oren, het haar achter m'n oren, mijn lippen, tanden, tong, mijn neus en mijn ogen. Hij is er zo door gebiologeerd.
Ik dacht even: HÉ, WAT DOE JIJ MET DE GEREGISTREERD PARTNER VAN MISS_SLY IN JE BED!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beterschapi
En wat lief![]()
Ik heb net zo genoten. Ging Amélie uit bed halen en ben even met haar op ons bed gaan liggen, samen met t knuffelschaap. En ze heeft zo lekker geknuffeld met schaap en met mijen gegierd van het lachen en gegeit en het bed over gekropen enzo <3
ik hou zo van mn meiske.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht even: HÉ, WAT DOE JIJ MET DE GEREGISTREERD PARTNER VAN MISS_SLY IN JE BED!
Fijn is dat kroelen, hè?
Lekker seksistisch, zeg! Ik zou proberen al die zaken van me af te laten glijden, maar dit zou me toch echt in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Aoraki het volgende:
Ivan goedgekeurd!! Mooi zo, Wij moeten 3 juni pas, ben benieuwd, ik heb niet zo goede eerste ervaring met het cb in onze nieuwe woonplaats. Stomme muts. We hadden een intake. Zij:"hoe veel werk je nog" Ik: 32 uur. Zij:" dan zie je hem wel erg weinig" ik:"pardon??" Zij:" 32 kan ik hier niet invullen, het gaat maar tot 30" ik:"ik zal toch niet de eerste zijn hier???"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |