abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:27:21 #51
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_81699993
Ojee? Sta ik nou bovenaan!

Dat kan helemaal niet.

*memmel verkeert in een ontkenningsfase*

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_81700163
Morris wat issie groooot al wat een drollie
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:14:27 #53
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81701878
Ik zit al aan de peuterkipppi-lijsten ondertussen Huup
Ik zal ook wel in een risicogroep horen ofzo
Weet wel dat ik het dossier graag in wil zien als madam 4 wordt (ooit, over 100 jaar) en wordt overgedragen aan de schoolarts
Ben benieuwd of ik nog steeds te boek sta als gelaten moeder

Morris
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81705300
Gelaten moeder nog wel TF

Morris, grote jongen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 21 mei 2010 @ 07:08:07 #55
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_81705408
Gelaten? Hebben wij het over dezelfde taartjesfee?
Wanneer schrijven ze dat soort onzin dan? Ik zie ze nooit wat typen .
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:01:23 #56
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81705786
Tijdens alle noteringen van motoriek en behendigheid (lijkt wel puppycursus ghihi) schrijven ze er wel eens wat bij. Wist ik bij oudste niet, vraag me af of ik dat nog in kan zien nu en waar ik dan moet zijn

[edit] Al gevonden

[ Bericht 26% gewijzigd door De_Taartjesfee op 21-05-2010 08:10:49 ]
pi_81706142
ah dan ligt het gewoon aan de regio, die kipppi's
Volgens mij kun je die dossiers tot ze 18 zijn altijd inzien toch?

jij een gelaten moeder TF?

nouja zeg.... als ze dat al van jou vinden ben ik heel benieuwd wat ze dan van die herriebak moeders vinden die ik op het CB tref. Je weet wel de schreeuwlelijks van wie het kind de tent afbreekt en die dan roepen dat kind dat niet mag dan "want dan wordt die mevrouw boos" *wijst naar mij*
ik ben altijd geneigd om gewoon te zeggen dat het kind van mij vooral door mag gaan met waar ie mee bezig was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:47:09 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81706545
Ik weet wel hoe het komt..door middelste. Die had enorme afkeer van eten en wij hadden ons voorgenomen er boven alles géén strijd van te maken.
Blijkbaar ben je gelaten wanneer je niet hysterisch genoeg reageert. Naar hun maatstaven dan.
Ik heb die opmerking dus fijn laten schrappen
pi_81706735
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet wel hoe het komt..door middelste. Die had enorme afkeer van eten en wij hadden ons voorgenomen er boven alles géén strijd van te maken.
Blijkbaar ben je gelaten wanneer je niet hysterisch genoeg reageert. Naar hun maatstaven dan.
Ik heb die opmerking dus fijn laten schrappen
alsof die arts zelf zo goed eet

nee flauw, maar damn. Mja vervelend eigk. Het is natuurlijk erg goed dat zulke dingen bijgehouden worden, maar je bent wel afhankelijk van de interpretaties van een bepaalde persoon. Als zij jouw houding tov je kind verkeerd interpreteert (bijv. het gelaten zijn) dan staat dat zomaar 18 jaar ofzo in zo'n dossier.
Ik heb echt niets tegen het CB verder maar dat zijn dus wel dingen waar ik wel bij stilsta, dat zo'n dossier best een tijd meegaat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:58:16 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81706789
Nou ik stond dat dus eigenlijk nooit zo..heb menigmaal mijn hart uitgestort daar
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar wat er in het dossier van oudste staat!
pi_81706803
Uhm... trage henkie stond zonet in de box.....

Is dit grappig ofzo, eerst luilak spelen en dan in een week je optrekken tot op je knieën, zelf gaan zitten en dan nu nog even gaan staan?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81706808
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef huuphuup het volgende:
Je weet wel de schreeuwlelijks van wie het kind de tent afbreekt en die dan roepen dat kind dat niet mag dan "want dan wordt die mevrouw boos" *wijst naar mij*
nou jaaaa
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:01:08 #63
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81706852
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:26 schreef huuphuup het volgende:
nouja zeg.... als ze dat al van jou vinden ben ik heel benieuwd wat ze dan van die herriebak moeders vinden die ik op het CB tref. Je weet wel de schreeuwlelijks van wie het kind de tent afbreekt en die dan roepen dat kind dat niet mag dan "want dan wordt die mevrouw boos" *wijst naar mij*
Dat zijn dezelfde types die roepen 'wacht maar tot je (stief)vader thuiskomt!' en die hun kind opvoeden door het bang te maken voor Sinterklaas enzo
pi_81706873
Ik heb daar zo'n hekel aan huup.....of zeggen 'anders wordt de politie boos'.

Ik gebruik 'dat moet van de politie' als kinderen vragen waarom ze gordels om moeten, en 'dat mag niet van de politie' als kinderen vragen waarom je niet door rood mag rijden, of waarom je niet zomaar mag toeteren.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81706890
Leander is gisteren gevallen Over de drempel naar buiten En dat is best wel hoog. Gezicht helemaal rood aan de zijkant. Nu zal dat wel vaker gebeuren maar arm kind. Hijzelf heeft er net als gewoon weer eens geen last van. Valt naar buiten, kijkt mij beetje dom aan alsof ik hem duw en klautert weer verder om daarna nog 4 keer over de drempel naar binnen en buiten te gaan Hou mijn hart vast
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81707015
oef MeNicole niet leuk, het hoort erbij maar toch.

En ja nouja dat dus, de "als je vader dit ziet!" types.
Jammere is dat het meestal de types zijn van je nog een grote bek terug krijgt ook als je zegt dat 'die mevrouw' het helemaaaal niet erg vindt dat kind de tent afbreekt.

Laura, mijn kind moet de gordel om in de auto omdat het veiliger is, en zomaar toeteren mag niet omdat iemand anders dan misschien schrikt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81707200
Dat als eerste huup, maar bij doorvragen helpt 'dat zegt de politie' vele malen beter dan 'dat is wettelijk bepaald'
pi_81707246
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef McLaura het volgende:
Dat als eerste huup, maar bij doorvragen helpt 'dat zegt de politie' vele malen beter dan 'dat is wettelijk bepaald'
Ja true I guess, ik weet niet, het dat zegt de politie was bij ons thuis vroeger niet zo aanwezig. Het stond een beetje op gelijke voet met 'omdat ik het zeg' als mn vader het zei
lood om oud ijzer enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81707526
Ik vind een uitleg over veiligheid ook logischer dan "omdat het van de politie moet".

Awww Leander Zielig!

Mijn dochter heeft héérlijk geslapen. Tot half vijf. En toen was het wel weer genoeg geweest. Heeft ze echt nog nooit gehad. Ik heb al helemaal spijt van het tweede slaapje gistermiddag.
*schenkt nog een kop koffie in*
pi_81707967
'Veiligheid' of uitleg over wat er gebeurt bij een botsing is veel te abstract voor een dreumes/peuter (waar ik het in dit geval over had).

En Inne Half 5!!

Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 09:52:39 #71
5428 crew  miss_sly
pi_81708149
Senna heeft goed geslapen. Dat wil zeggen: het lukte in eerste instantie niet gisteravond, dus ze heeft tot half 10 bij mij op schoot gehangen. Toen naar bed en toen heeft ze geslapen tot kwart over 6. Maar ze is nog steeds pieperig, dus ze zit nog steeds niet lekker in haar velletje door dat tandje. Zo raar, dan lijkt ze ook ineens zo'n ontevreden verwend kind, en dat is ze echt niet.

innepin, vroehoeg Succes vandaag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81708335
quote:
[b]Op [url=http://forum Zo raar, dan lijkt ze ook ineens zo'n ontevreden verwend kind, en dat is ze echt niet.
Daarom lijkt het ook zo in een mindere periode...Omdat ze het anders niet is. Hopelijk is het tandje snel geen lastpak meer!
pi_81709055
Morris wat ben je al een grote bink
Innepin half 5 das inderdaad erg vroeg
Leander auw

Jamie vond ik vanmorgen overdwars in bed. Kan me niet voorstellen dat t lekker lag. Hij lag op zn hoofd eind met zn hoofd aan de ene kant tegen de spijlen en met zn voeten tegen de andere kant te trappen. En gewoon vrolijk aan t lachen. Jamie heeft gister het kdv een broodje gegeten met smeerkaas en dat ging harstikke goed straks ook thuis maar weer een keer proberen.
pi_81709789
Hier hebben we een hele goeie nacht gehad. Meneertje sliep om 21:00 en van morgen om 08:45 pas weer wakker. Heerlijk. Nu ligt ie er alweer in.
Misschien voor de mama's waarvan kindjes slecht slapen. Een tante van mij die is heel erg met aardstromen enzo Nu heb ik daar zelf helemaal niks mee hoor. Maar ze was hier en vertelde dat er een aardstroom onder Leander zijn bedje doorliep. En ze vertelde waar we het bedje beter neer konden zetten. Dat hebben we gedaan want tja je probeert op een gegeven moment alles. En geloof het of niet maar sindsdien slaapt Leander door. Misschien toeval? Misschien niet. Dus ik zou zeggen probeer het bedje eens op een andere plek.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:01:48 #75
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81710398
Memmel waar haal je die bijna-dreumes ineens vandaan en waar is baby Morris gebleven?????

Innepin jee wat vroeg Esmee was ook om half 5 uit bed. Ze was aan het miepen omdat ze in bed rolmopste en vast kwam te liggen. Dus ik met mijn duffe hoofd uit bed, haal haar op en neem haar mee naar binnen. Probeer zonder bril op de klok te fcussen en zag dat het pas half 5 was. Dus enkele reis terug naar bed. Wel even zeuren, maar daarna toch nog geslapen tot half 8.

Leander voorzichtig doen hoor! En dat achterom kijken alsof je duwt herken ik helaas. Dan probeer ik Linde nog net te grijpen als ze valt. Ik grijp mis en ze zegt: "mama niet duwen " Sta je zo heerlijk voor paal altijd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81711393
Ja dat bang maken gebruik ik soms ook wel eens. Bij Mikael eigenlijk als ie vooral niet luistert. Dan zeg ik wel eens dat ie idd als ie valt naar het ziekenhuis moet enzo. Tis er vaak al uit voor ik er erg in heb. Bij Mikael helpt het wel altijd.
Bij Leander gaat die vlieger denk ik niet op. Dat is al zo'n onbenul wat dat soort dingen betrefd. Maar hij had net wel door dat ie beter staant naar buiten kon gaan. De val was ie dus nog niet vergeten
pi_81712927
Laura, bedankt voor het infuus, die kan ik zeker wel gebruiken!

Sly, stom is dat hè. Dat dacht ik ook toen ze d'r voortanden kreeg, het is zo'n leuk meisje maar nu echt even niet en dat is jammer. En stom van moeder natuur.
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 12:34:52 #78
5428 crew  miss_sly
pi_81714511
Ja, precies innepin. Maar het stomme is da tik dan dus ook al denk aan volgende week. Dat ikh oop dat ze dan weer wat beter in haar velletje zit en zich niet tijdens vakantie als een klein verwend nestje gaat gedragen...want wat zullen de mensen dan wel denken

En ach, ik weet wel beter, ze is neit verwend en eigenlijk heel lief en leuk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:26:00 #79
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_81722396
Even een lurk tvptje

weinig tijd ivm een actief ondernemend kindje <3

voor iedereen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_81726526
Kusje terug Takkembah

Isabeau voert 't rapleyen wel erg ver door. Nam het een hap vlinderstruik. Gelukkig kon ik het uit haar mondje peuteren, maar wel een leermoment voor mij! Nu weet ik niet hoe giftig een vlinderstruik is, maar er zijn genoeg giftige struiken waar ze zomaar een blad vanaf kan scheuren. Goed opletten dus!
pi_81726756
Ik lig ziek in bed en mijn lief doet nu zo'n beetje alles in huis. Soms pas ik even op Ivan zodat mijn lief iets anders kan doen. Ivan komt dan naast me op bed liggen, speelt met zijn voetjes, rolt wat, leest een boekje, eet Sophie op. En hij verkent mijn gezicht. Hij voelt aan m'n oren, het haar achter m'n oren, mijn lippen, tanden, tong, mijn neus en mijn ogen. Hij is er zo door gebiologeerd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81726821
David stopte altijd iets in zijn neus.

Echt; hoe vaak we hem niet plat op de tafel moesten leggen om met z'n tweeen iets uit zijn neus te peuteren (en de ander hem in bewang moest houden).
En D dan omhoog snuiven en wij weer: nee, niet doen
pi_81726859
oh, beterschap, Claudia.

Lief..zo'n gezelschap
pi_81727098
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef lily het volgende:
David stopte altijd iets in zijn neus.

Echt; hoe vaak we hem niet plat op de tafel moesten leggen om met z'n tweeen iets uit zijn neus te peuteren (en de ander hem in bewang moest houden).
En D dan omhoog snuiven en wij weer: nee, niet doen
Dat deed mijn moeder met pinda's! Zij heeft héél vaak bij de huisarts gezeten om er weer een te laten verwijderen.
pi_81727383
Vaak erwtjes. Of die kleine lego-hoofdjes van zijn broer die hij te pakken kreeg. Of een kattenbrokje.
pi_81727457
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig ziek in bed en mijn lief doet nu zo'n beetje alles in huis. Soms pas ik even op Ivan zodat mijn lief iets anders kan doen. Ivan komt dan naast me op bed liggen, speelt met zijn voetjes, rolt wat, leest een boekje, eet Sophie op. En hij verkent mijn gezicht. Hij voelt aan m'n oren, het haar achter m'n oren, mijn lippen, tanden, tong, mijn neus en mijn ogen. Hij is er zo door gebiologeerd.
Beterschap i

En wat lief

Ik heb net zo genoten. Ging Amélie uit bed halen en ben even met haar op ons bed gaan liggen, samen met t knuffelschaap. En ze heeft zo lekker geknuffeld met schaap en met mij en gegierd van het lachen en gegeit en het bed over gekropen enzo <3
ik hou zo van mn meiske.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81727705
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Beterschap i

En wat lief

Ik heb net zo genoten. Ging Amélie uit bed halen en ben even met haar op ons bed gaan liggen, samen met t knuffelschaap. En ze heeft zo lekker geknuffeld met schaap en met mij en gegierd van het lachen en gegeit en het bed over gekropen enzo <3
ik hou zo van mn meiske.
Ik dacht even: HÉ, WAT DOE JIJ MET DE GEREGISTREERD PARTNER VAN MISS_SLY IN JE BED!

Fijn is dat kroelen, hè?
pi_81727929
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik dacht even: HÉ, WAT DOE JIJ MET DE GEREGISTREERD PARTNER VAN MISS_SLY IN JE BED!

Fijn is dat kroelen, hè?

ik heb getwijfeld of ik nou wel Schaap moest tikken of niet

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 17:23:16 #89
5428 crew  miss_sly
pi_81727992

Beterschap claudia!

En wat klinkt dat lief, met jullie kindjes
Vandaag nog werken, maar hierna heb ik (even tellen) 11 dagen met mijn meisje waarbij ik niet weg hoef ofzo

Volgens het mailtje van schaap (mijn schaap dus ) was Senna allesbehalve pieperig vandaag. Ben dus benieuwd hoe ze straks is als ik weer thuis ben. Hoop dat de fase weer voorbij is, en dat het niet de voorbode van eenkennigheid is.
pi_81728568
fijn Miss, zoveel tijd

Amélie was zó lief net
ze gaf ineens een hele berg (heel erg zure) melkslijm terug, over haarzelf, haar handje en uiteraard ook over mij.
Daarna knuffelde ze mij weer, geeft me met open mond een (zuremelk)'kus' waarbij voor t gemak mn hele gezicht maar gekust wordt. Om vervolgens dr handje waar ze overheen spuugde in mijn mond te stoppen...
eerlijk zullen we alles delen zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81737152
Ah ik heb jullie weer gevonden .

Amélie, wat kan jij al goed delen zeg!

Het niet willen slapen en brullen als je de kamer uit liep lijkt hier weer op zn retour (laat ik het nou niet te hard roepen...), Iris lijkt zich wel weer prettiger te voelen. Maar nu is ze ineens weer aan het prutsen met eten...
Tot een week terug vrat ze als een bootwerker. Zowel van een lepeltje als met haar handjes... Maar gister wilde ze alleen aardappel en vanavond weigerde ze mn prutje met rijst wat ze dus eerder wel at... Ze pruttelde het gewoon weer naar buiten.
Dat is ze trouwens met meer dingen aan het proberen, dus wellicht is het een fase...
Maar groenten enzo hebben ineens afgedaan, is dit herkenbaar?
Haar melk drinkt ze prima, dus echt zorgen maak ik me er niet om, maar ik kan het me ook niet echt herinneren van Mirte (alhoewel misschien ook wel, ze eet in elk geval al een hele tijd slecht avondeten...).
Fake it till you make it...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:05:53 #92
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81737640
het slechte eten herken ik niet zozeer Nijna, wel het brullen zodra je de kamer uitloopt. Wij hebben dat een tijdje (geprobeerd ) te negeren en dat heeft wel effect. Ik moet alleen wel iets gaan doen als ik het huilen moet negeren, maar dat zullen meer mama's herkennen gok ik
Hier nog steeds kiezenleed. Heeft iemand een idee hoe lang zoiets kan duren?
Vanmiddag waren we eventjes buiten en toen kropen ze allebei naar de zandbak om lekker zand te eten jummie! Hoe erg is het eigenlijk als ze zand binnenkrijgen? Je kan het volgens mij nooit helemaal voorkomen, maar het ging wel met volle handen tegelijk naarbinnen dus toen hebben we de klep maar op de zandbak gelegd....
pi_81748495
Ik lees alles mee, en als ik het lees wil ik op vanalles reageren, maar als ik uitgelezen ben, ben ik weer vergeten waar ik allemaal op wou reageren

Mikoxx, ik vraag me dat ook wel af van dat zand, lijkt me toch niet lekker als ze zoveel binnen krijgen... Graeme is nog niet in de zandbak geweest. We hebben er zelf geen, en ik was vroeger heel erg allergisch voor zandbakken (eigenlijk door hondenpoep en kattenpies wat er in zandbakken vaak zit) dus ik durf hem ook nog niet zo goed in een zandbak te doen.

Graeme wordt ondeugend Hij ging vandaag elke keer de keuken in kruipen, maar dat mocht niet van mij, dus ik zei dan steeds, nee Graeme niet doen, en dan ging ie echt giebelen en als ik achter hem aan liep om hem te pakken ging ie al giebelend extra hard doorkruipen Het was zo cute! Misschien niet zo pedagogisch verantwoord, maar ik moest er echt om lachen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81753381
Zo, lag alweer een week achter:

och, kersjes, arme toby met zijn prikjes. Bij Thomas hebben ze ook bloedafgenomen toen hij 3 maanden was. De arts zei dat het in de hiel kon, maar toen ik bij de prikdienst kwam hadden ze 3 buizen nodig, dus ook in zijn arm. Gelukkig prikten ze wel na 1 keer goed, maar hij gilde ook de boel bij elkaar.

Mamanik, je kleintjes alweer groot, ongelooflijk wat gaat het snel. Wat zijn ze mooi! Tot over een half jaar in het dreumes-topic, hahaha

Karin wat vervelend dat lars zo heftig reageert op rijstebloem, gelukkig is aardappel een goed alternatief.

Wat fijn Innepin dat het mee lijkt te vallen met willow. Dat moet een opluchting zijn.

Lily, die vergeetachtigheid herken ik eigenlijk niet. Ik had het niet tijdens mijn zwangerschap en gelukkig ook niet erna... (vind ik zelf dan, tenminste)

Ivan goedgekeurd!! Mooi zo, Wij moeten 3 juni pas, ben benieuwd, ik heb niet zo goede eerste ervaring met het cb in onze nieuwe woonplaats. Stomme muts. We hadden een intake. Zij:"hoe veel werk je nog" Ik: 32 uur. Zij:" dan zie je hem wel erg weinig" ik:"pardon??" Zij:" 32 kan ik hier niet invullen, het gaat maar tot 30" ik:"ik zal toch niet de eerste zijn hier???" Maar er kwam nog meer. Thomas heeft misschien een koemelkeiwitallergie. zij:"nou, dat is dan ook jammer van MAAR die twee maanden borstvoeding" Ik dacht WTF, je kent me niet, je weet m'n geschiedenis niet, je weet niet waarom ik ben gestopt met bv, en bovendien kan ik er nu niks meer aan veranderen, want het is 4 maanden geleden en heb ik dus helemaal niks aan zo'n opmerking. Maar ik zei niks. Ik heb me voorgenomen dat ik me voor niks hoef te verdedigen en doe ik dat dus ook niet. Stomme muts.
Stom huup van jullie CB, zo blijkt er zit veel verschil tussen...

Beterschap Claudia!
pi_81754532
Zandhappen, ik zou wel voorkomen dat ze de halve zandbak leegeten, maar een pietsie kan echt geen kwaad. Men zegt toch altijd gekscherend: zand schuurt de maag.
Lars vindt het zo leuk, de zandbak! Beetje prutsen met schepjes (die ook in de mond gaan)
beetje voelen hier, beetje voelen daar.
Meestal zit Meike er wel bij, dus dat is ook leuk om naar te kijken.
Meike kieperde gister een emmer zand over Lars heen (omdat hij haar aanraakte met een schepje....logisch)
Maar dat boeide hem echt niks.

Gister heb ik Lars een beetje leverpastei op zijn broodje gesmeerd, oeh lekkerrrrrrrrr!!!
En......geen reactie!! Dus vanmorgen heeft ie er weer lekker van gesmuld!!

Vandaag ben ik een dagje alleen met Lars, D en Meike zijn naar opa en oma op de camping. Aangezien ik steeds in kerstsferen ben met al die sterretjes doen wij het maar lekker kalm aan thuis. Straks eindje wandelen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81754576
Aoraki, wat een gezeik op dat CB zeg! Waar bemoeien ze zich mee he?
Ik heb echt nooit gezeik gehad over mijn 10 dagen BV met de allergieen van Lars. Je doet het zo goed mogelijk, en wie zijn zij om dat te veroordelen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81756057
Aoraki wat een veroordelend brutaal mens! Ik zou weliswaar met rode wangen er wel wat van hebben gezegd in de trant van dat ik hier niet voor gekomen was en ze mij helemaal niet kent.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81756344
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Aoraki het volgende:
Ivan goedgekeurd!! Mooi zo, Wij moeten 3 juni pas, ben benieuwd, ik heb niet zo goede eerste ervaring met het cb in onze nieuwe woonplaats. Stomme muts. We hadden een intake. Zij:"hoe veel werk je nog" Ik: 32 uur. Zij:" dan zie je hem wel erg weinig" ik:"pardon??" Zij:" 32 kan ik hier niet invullen, het gaat maar tot 30" ik:"ik zal toch niet de eerste zijn hier???"
Lekker seksistisch, zeg! Ik zou proberen al die zaken van me af te laten glijden, maar dit zou me toch echt in het verkeerde keelgat schieten.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:18:00 #99
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_81756937
Klacht indienen Aoraki. Ik denk dat dat ik dit geval redelijk gerechtvaardigd is.

Ben ook niet weg van het CB, maar ze laten mij wel altijd in mijn waarde en dat is in jouw geval niet gebeurd!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_81759968
Tsja....
Ach, ze zal het zo misschien niet bedoeld hebben, de rest van het gesprek was wel prettig. Het was een oudere vrouw, die hebben denk ik nog andere opvattingen. Niet dat het rechtvaardigt dat ze die aan mij probeert op te dringen, maar ach.
Ik heb gehoord dat de arts wel super is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')