Heel dubbel inderdaad. 4,5 week ziekenhuisopname kwamen gister en vandaag zo aan me voorbij gevlogen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dubbel he?! Kan het me goed vorostellen. En zo zullen er nog veel vaker momenten komen... van die momenten waarop je je realiseert: "Dit komt nooit meer terug" Anderzijds staat je nog zoveel moois met ze te wachten!![]()
Toch gefeliciteerd met je mooie mannen!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:44 schreef MamaNik het volgende:
Ik kom jullie uitzwaaien, vorig jaar 10 min geleden zijn mijn mannetjes geboren en vandaag
zijn ze dus JARIG!!!![]()
![]()
![]()
1 jaar alweer wat gaat de tijd toch hard. van 2 mini mannetjes naar 2 dreumesen
ze proberen nu hun eerste stapjes en krijgen al een behoorlijke eigen wil
Vorig jaar 2 uur geleden was ik nog zo
Vorig jaar 10 minuten geleden waren de jongens zo
En dit waren ze vanmorgen net uit bed met een cadeautje van grote broer
Ben er emotioneel van vandaag.Nooit meer een eigen baby in ons huis
die tijd ligt achter ons, en ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.
Tot in het dreumes topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een bijzonder moment is dat toch he... 'een jaar geleden...'.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dubbel he?! Kan het me goed vorostellen. En zo zullen er nog veel vaker momenten komen... van die momenten waarop je je realiseert: "Dit komt nooit meer terug" Anderzijds staat je nog zoveel moois met ze te wachten!![]()
Toch gefeliciteerd met je mooie mannen!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou idd
wat een mooie foto's zo MamaNik
Gefeliciteerd met je mooie mannen, fijne dag vandaagen tot in het volgende topic!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Je nam dat 'volgende topic' wel heel letterlijk Huup!
Net z'n moeder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:21 schreef huuphuup het volgende:
Ivan goedgekeurd woehoe!uitslover zo op dat bureau van de arts
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Net z'n moeder.![]()
Tessie, ik moest gister aan je denken terwijl ik in bad lag. Ik was de WIJ Ouders aan het lezen (don't ask) en daar stond in dat de Kruidvatluiers zijn vernieuwd. Ze zijn inderdaad dunner geworden. Waarschijnlijk heb je 2 pakken gekregen met oude luiers?
Whahahaha!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]heb jij ook een rondje gerold op het bureau van de arts en iets gepakt?
![]()
Miss Dentinox helpt hier net genoeg om in slaap te vallen zeg maar. Om het ergste er vanaf te halen.
Je kunt het gerust aan Huup overlaten om een spannende wending te geven aan de treurige realiteit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef miss_sly het volgende:![]()
Bij pakken, bureau en arts denk ik toch aan iets heel anders
Tsssk, Claudia is geen secretaresse hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef miss_sly het volgende:![]()
Bij pakken, bureau en arts denk ik toch aan iets heel anders
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt het gerust aan Huup overlaten om een spannende wending te geven aan de treurige realiteit.
De tiepmiep zei dat het standaard was en of ik hem de volgende keer weer mee wil nemen maar pff dit is nou al formulier 800 dat ik krijg om in te vullen over of mijn kind mogelijk psychische schade loopt ofzo.quote:KIPPPI staat voluit voor Kort Instrument voor Psychologische en Pedagogische Probleem Inventarisatie.
Auwauwauw!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat ze daarbij soms ook per ongeluk wel eens heel hard trekt aan die kleine haartjes die daarp achterin mn nek zitten bij mn haargrens.
Of je brilquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Auwauwauw!![]()
Je verliefd aankijken en dan ineens met twee handen je lippen grijpen... ook zoiets leuks.
jaaa en dan dat glas in je mond en met je tong eronder op het glas.quote:
Dat doet Ivan ook! Ik heb ook een kroelkip.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
Amélie is een echt kroelkipje heb ik gemerkt de laatste tijdals ik haar optil dan begraaft ze haar hoofdje zo in de kuil van mn nek/schouder en dan drukt ze haar hoofdje en lijfje heel hard tegen me aan met haar armpje om me heen
![]()
jammer alleen dat ze daarbij soms ook per ongeluk wel eens heel hard trekt aan die kleine haartjes die daarp achterin mn nek zitten bij mn haargrens.
Dat vind ik echt een superadvies van het consultatiebureau! (Zeg ik ook eens iets positiefs.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:35 schreef Stiemie het volgende:
Vanmorgen bij het cb geweest en Esmee is weer niet superhard gegroeid, maar wel voldoende. Ze volgt mooi haar eigen lijntje en dat was prima. Wel moeten we haar meer bij ons eten betrekken. Ik had daar de laatste tijd niet zoveel puf meer voor aangezien ze overal binnen 3 seconden alleen 1 keer aan wilde voelen, alles op de grond gooide en begon te huilen. Nu hebben we haar vanmiddag mee aan tafel genomen en ze heeft gewoon echt zelf wat brood gegetenConclusie: mevrouw wil het gewoon zelf doen... Vanavond ook nog een poging met banaan gedaan, maar die wil ze alleen handmatig pureren
Ja we vonden het ook goed hoor. Soms ben je zo vastgeroest in je patroon dat je het zelf niet meer ziet. Eigenlijk hadden we het gewoon een beetje opgegeven door alle tegenslag. Maar nu dus weer met frisse moed aan de slag!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een superadvies van het consultatiebureau! (Zeg ik ook eens iets positiefs.) En wat goed dat je ermee aan de slag bent gegaan. Dat ze ook nog eens wat brood heeft gegeten geeft je meteen wat moed dat dit een goede aanpak is.
En soms werkt iets wat voorheen niet werkte ineens wél. Ze is natuurlijk ook weer iets ouder. Het komt vast helemaal goed met die kleine knapperd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja we vonden het ook goed hoor. Soms ben je zo vastgeroest in je patroon dat je het zelf niet meer ziet. Eigenlijk hadden we het gewoon een beetje opgegeven door alle tegenslag. Maar nu dus weer met frisse moed aan de slag!
Receptje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef huuphuup het volgende:
Ha!
Couscous met klein beetje bloemkool, veeeel tomaat, wat rozijntjes en platte peterselie.
Grooooooot succes!![]()
Heb ik niet precies, sorry. T komt uit Opperdepop in elk geval!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |