abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81667196
Vorig topic: Het grote babietjes topic (6-12 maanden) deel 23

De grote baby's:

05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 20-05-2010 11:59:14 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81667202
Kijk die koppies nou! Wat een mooie mannen heb je, MamaNik! En hoe dubbel inderdaad.
Geniet van deze dag en tot gauw bij de dreumessen!

Ik stop Ko nooit meer in. Ik leg hem in bed en dan leg ik het dekentje los over hem heen.
Ik houd zelf ook niet van strak opgemaakte bedden. Brrr.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:54:08 #3
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_81667287
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dubbel he?! Kan het me goed vorostellen. En zo zullen er nog veel vaker momenten komen... van die momenten waarop je je realiseert: "Dit komt nooit meer terug" Anderzijds staat je nog zoveel moois met ze te wachten!

Toch gefeliciteerd met je mooie mannen!
Heel dubbel inderdaad. 4,5 week ziekenhuisopname kwamen gister en vandaag zo aan me voorbij gevlogen.
Ik moet er maar van uit gaan dat het steeds makkelijker gaat worden met mijn 3 mannen!
Maar toch, het blijft een raar idee geen baby's meer.

Zaterdag gaan we er een leuk feestje van maken, vandaag een beetje rustig aan.
Morgen eerst feest op het KDV
pi_81667288
Grom ik sloot hem...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:44 schreef MamaNik het volgende:
Ik kom jullie uitzwaaien, vorig jaar 10 min geleden zijn mijn mannetjes geboren en vandaag
zijn ze dus JARIG!!!
1 jaar alweer wat gaat de tijd toch hard. van 2 mini mannetjes naar 2 dreumesen
ze proberen nu hun eerste stapjes en krijgen al een behoorlijke eigen wil

Vorig jaar 2 uur geleden was ik nog zo

Vorig jaar 10 minuten geleden waren de jongens zo

En dit waren ze vanmorgen net uit bed met een cadeautje van grote broer

Ben er emotioneel van vandaag. Nooit meer een eigen baby in ons huis
die tijd ligt achter ons, en ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.
Tot in het dreumes topic
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een bijzonder moment is dat toch he... 'een jaar geleden...'.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dubbel he?! Kan het me goed vorostellen. En zo zullen er nog veel vaker momenten komen... van die momenten waarop je je realiseert: "Dit komt nooit meer terug" Anderzijds staat je nog zoveel moois met ze te wachten!

Toch gefeliciteerd met je mooie mannen!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou idd

wat een mooie foto's zo MamaNik
Gefeliciteerd met je mooie mannen, fijne dag vandaag en tot in het volgende topic!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:02 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81667498
Je nam dat 'volgende topic' wel heel letterlijk Huup!
pi_81667580
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Je nam dat 'volgende topic' wel heel letterlijk Huup!
nu je het zegt haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81667702
Mamanik, gefeliciteerd met je jongens. Veel plezier in het volgende topic.
pi_81668195
Gefeliciteerd met je mannen Mamanik!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81669331
hoera R & V zijn jarig!
1 jaar alweer...
Bijzonder hoor, zo'n eerste verjaardag. Het hele filmpje komt weer voorbij, je denkt het afgelopen jaar over en denkt: mijn hemel, wat is er toch veel gebeurd!!!!!!!!!!
Van hulpeloze wezentjes die volledig van pap en mam afhankelijk zijn, naar 2 lekkere knullen die het allemaal al heel goed weten. Maar hee MamaNik, ze zijn heus ook nog wel klein hoor!
Ik hoop dat je een erg leuke dag hebt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:58:30 #10
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81669599
MamaNik, gefeliciteerd met je jochies
Wat zijn je kuikentjes gegroeid!

We hebben er een tripje kinderboerderij opzitten. Toby heeft door een buis gekropen in de speeltuin, met schepjes lopen zwaaien in de zandbak en gesmuld van boterhammen met kaas. En 'n stuk of 5 handjes zand
.... met gevoel voor drama....
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 13:22:12 #11
5428 crew  miss_sly
pi_81670508
MamaNik gefeliciteerd met je mooie mannen 1 jaar, wat een mijlpaal!

En dan is Lotte vandaag 8 maanden, want Senna is 10 maanden

En ze is nu echt met tandjes bezig, ik weet het zeker. BEhalve dat ze heel erg pieperig is (echt niets is goed), trekt ze ook allemaal rare bekkies en hoorde ik net toen ik haar naar bed bracht dat ze aan het knarsen was Dat kan alleen als er boven ook iets zit om mee te knarsen, he? Dus ergens zit er al een puntje, maar ik mag natuurlijk niet kijken of voelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81671761
MamaNik, gefeliciteerd! Ik kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen. Ik denk dat je dat altijd wel blijft houden, die nostalgische gevoelens zo rond de verjaardagen. Ik weet niet meer wie het hier zei, maar ik vond het volgende echt een eye-opener: ik dacht altijd dat mijn verjaardag alleen van mij was, maar mijn verjaardag is ook van mijn moeder omdat zij een X aantal jaar geleden samen met mijn vader heel spannende en gelukzalige momenten beleefde. Nu ikzelf moeder ben begrijp ik dat ineens.

Ivan is vandaag goedgekeurd op het consultatiebureau. Hij is 8574 gram zwaar, 69 centimeter lang en hij bleef terwijl hij onderzocht werd maar kraaien en trappelen van plezier. En als afsluiter draaide hij zich soepeltjes naar zijn buik en pakte hij iets van het bureau van de arts.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:21 #13
5428 crew  miss_sly
pi_81672509
claudia, ik weet niet of iemand anders dat ook heeft gepost, maar het kwam bij mij ook ineens binnen: zoveel jaar geleden was dit (mijn verjaardag) een heel bijzondere dag voor mijn moeder. Wow!

Fijn dat Ivan weer goedgekeurd is!

Wij moeten pas weer 24 juni. Dan zijn we in februari voor het laatst geweest. Ik vind het erg lang, deze keer ertussen.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:26 #14
5428 crew  miss_sly
pi_81672874
oeke, dat wat jij zei over weinig energie, dat herken ik ook. Pff, zo lastig. Niet echt moe ofzo, hoewel we ook vaak vroeg naar bed gaan. En ik doe vaak ook even een dutje op de bank als Senna slaapt. En dat terwijl we toch tegenwoordig 's nachts kunnen doorslapen tot ene uur of 6.

Trouwens een voorzichtige voor een doorslapende Ko!
pi_81673143
Ivan goedgekeurd woehoe! uitslover zo op dat bureau van de arts

Senna een tandje, toe maar! Vervelend dat ze er zo miepig en hangerig van zijn toch. Vooral als ze zichzelf ermee in de weg zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81673477
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:21 schreef huuphuup het volgende:
Ivan goedgekeurd woehoe! uitslover zo op dat bureau van de arts
Net z'n moeder.

Tessie, ik moest gister aan je denken terwijl ik in bad lag. Ik was de WIJ Ouders aan het lezen (don't ask) en daar stond in dat de Kruidvatluiers zijn vernieuwd. Ze zijn inderdaad dunner geworden. Waarschijnlijk heb je 2 pakken gekregen met oude luiers?
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:29:24 #17
5428 crew  miss_sly
pi_81673503
Die tandjes vind ik net als de onrijpe darmpjes bij pasgeborenen echt een stom iets. Kan de evolutie daar nou niet iets op bedenken ?
Ik heb voor de zekerheid ook maar dentinox gekocht. We gaan wel volgende week op vakantie en het is zo jammer als ze er dan tevel last van heeft. Hopelijk verlicht dat dan nog enigszins, want ze zit zichzelf idd in de weg. Zo sneu vind ik dat. En dan lijkt ze er nog niet eens zoveel pijn van te hebben als ik hier regelmatig lees van de andere kindjes.
pi_81674208
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Net z'n moeder.

Tessie, ik moest gister aan je denken terwijl ik in bad lag. Ik was de WIJ Ouders aan het lezen (don't ask) en daar stond in dat de Kruidvatluiers zijn vernieuwd. Ze zijn inderdaad dunner geworden. Waarschijnlijk heb je 2 pakken gekregen met oude luiers?
heb jij ook een rondje gerold op het bureau van de arts en iets gepakt?

Miss Dentinox helpt hier net genoeg om in slaap te vallen zeg maar. Om het ergste er vanaf te halen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:44:53 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81674275
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb jij ook een rondje gerold op het bureau van de arts en iets gepakt?

Miss Dentinox helpt hier net genoeg om in slaap te vallen zeg maar. Om het ergste er vanaf te halen.
Whahahaha!
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:46:04 #20
5428 crew  miss_sly
pi_81674330

Bij pakken, bureau en arts denk ik toch aan iets heel anders
pi_81674642
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef miss_sly het volgende:

Je kunt het gerust aan Huup overlaten om een spannende wending te geven aan de treurige realiteit.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:52:57 #22
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81674646
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef miss_sly het volgende:

Tsssk, Claudia is geen secretaresse hoor

Miss_Sly, lekker op vakantie! Waarheen?
Wij gaan volgende week ook een paar daagjes weg. Voor het eerst lekker zwemmen met Toby, lijkt me zo tof!!
pi_81674937
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je kunt het gerust aan Huup overlaten om een spannende wending te geven aan de treurige realiteit.

goed hè?

Kregen jullie op het cb trouwens ook een Kipppi formulier mee om in te vullen? Bij de 7 maanden controle zeg maar? T is nieuw geloof ik bij ons op het cb.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 15:01:05 #24
5428 crew  miss_sly
pi_81674999
Wat is een Kipppi formulier? nIet gezien dus.

Kersjes, lekker een paar dagen weg en zwemmen
Wij gaan naar Turkije, weekje relaxen met zeker mooi weer in een kindvriendelijk resort. Heb er zoooon zin in, verheug me er helemaal op om een weekje in ontspannen "we moeten niets"-sfeer te genieten van elkaar
pi_81675400
Miss, dit is kipppi.
quote:
KIPPPI staat voluit voor Kort Instrument voor Psychologische en Pedagogische Probleem Inventarisatie.
De tiepmiep zei dat het standaard was en of ik hem de volgende keer weer mee wil nemen maar pff dit is nou al formulier 800 dat ik krijg om in te vullen over of mijn kind mogelijk psychische schade loopt ofzo.
Ik begin me af te vragen of het CB ons toevallig ziet als een risico categorie of iets dergelijks

T zal vast standaard zijn hoor, als zij dat zegt dan geloof ik dat, maar weer zo'n vragenlijst over of ik mn kind wel eens sla en of ik het wel leuk vindt om voor mn kind te zorgen enzo.
Nouja goed, het is beter voor de gevallen die er zo wél tussenuit gepikt worden, maar ik vroeg me af of die lijsten op alle cb's gebruikt worden.

Maar ik had ook al begrepen dat ook lang niet iedereen die vragenlijst krijgt bij de intake van het cb, over je jeugd enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:11:52 #26
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81675487
Oh wat heerlijk!!
Hebben we destijds ook gedaan met 'n 14 maanden oude Devin. 40 graden, aan het strand, super-de-luxe ultra all inclusive. Helemaal geweldig
Dit jaar hebben we andere plannen, we gaan in oktober pas echt weg, maar volgend jaar gaan we weer naar Turkije. Dan met 2 jongens! Ik verheug me er nu al op
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:14:02 #27
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81675589
Huup, die kipppi hebben wij ook niet gehad, Dat formulier van stevig ouderschap wel, idd bij de intake toen.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 15:29:01 #28
5428 crew  miss_sly
pi_81676330
Wij hebben nooit ook maar een formulier of vragenlijst gehad. Misschien gaan ze ervan uit dat als je ouder (in leeftijd dus ) bent, je geen risico meer bent. Lekker naief
pi_81676632
haha nouja zoiets bedoel ik dus Miss, dat ik me ineens afvraag of het CB ons soms als een soort risicogroep ziet, leeftijds- en statusgewijs. (status als in, officieel zijn we allebei nog student...)

Maar goed, het zal wel standaard zijn dan hier denk ik ofzo. Ik geloof dat die formulieren nog relatief nieuw zijn. Het maakt verder ook niet uit want als ik die vragen lees en mijn eigen antwoorden erop kan ik me niet voorstellen dat ze zich 'zorgen' maken; maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81678083
Neu dat formulier ken ik niet
Laatst keer kreeg ik wel een formulier waarop je kon invullen of je tevreden was over het cb, en je kon aangeven wat ze evt konden verbeteren.

Heej, Senna nu dan ook maar aan de tandjes....had je er nog geen ontdekt Miss?
En je zou zelfs denken dat er voor knarsen ook wel meer dan 1 tandje nodig is...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 16:44:33 #31
5428 crew  miss_sly
pi_81679739
Jawel, ze heeft al een eeuwigheid (voor mijn gevoel dan ) twee ondertandjes, maar verder leek er niets te komen. Ik heb net onder luid protest toch even gevoeld, en er zit een randje linksboven! En er zit al een randje, dus het is al gedeeltelijk door. Dat is toch goed, lijkt me? Er is dus al een opening in het tandvlees.

Ze is wel echt aan het piepen vandaag en dan echt ook van die meisjesgilletjes en zeurhuiltjes als ze iets niet mag of haar zin niet krijgt
pi_81683494
Wat stom van al het papierwerk huup. Je zou ze er haast mee confronteren. Of dat wel écht standaard is....

Sly, gedeeltelijk door betekent volgens mij dat je het ergst wel hebt gehad ja. Je mag even opgelucht ademhalen Hier zijn de twee boventanden definitief door, woeiiii!

Oh en over de slaapzakken hè. Wij deden altijd alleen 's avonds een slaapzakje aan, zo van, dan snapt ze dat dat nacht betekent. Maar omdat ze overdag zo enorm slecht slaapt hadden we eergister (ja toen pas ) de geniale ingeving om ook overdag maar een slaapzakje gebruiken.

En zie! Ze heeft vanmiddag bijna twee uur geslapen, en nu ligt ze weer *mond valt open van verbazing*

omg hoe wakker moet je zijn om monT te typen
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:37:05 #33
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81684631
Mamanik tot over drie weekjes
pi_81684689
Ha!

Couscous met klein beetje bloemkool, veeeel tomaat, wat rozijntjes en platte peterselie.
Grooooooot succes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81686079
Klinkt lekker huup!
Ik heb mevroi maar weer aan de cracker gezet, al het andere sppplllrrtt ze er meteen weer uit.

Oh ja! Vergeet ik het nog te vertellen. ik kwam kijken voor de reacties toen ik besefte dat ik het nog niet eens gepost had Duhhhh. Ik was ervan overtuigd dat Willow van tijgeren naar lopen zou gaan, omdat ze weigerde te kruipen en al kan staan en een beetje schuifelen enzo. En toen ging ze ineens kruipen zaterdag
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 19:19:57 #36
5428 crew  miss_sly
pi_81686441
Kruipende Willow

klinkt goed, huup.

Wij zijn net uit eten geweest, met drieen. We hebben tapas gegeten, en Senna heeft omelette met spinazie en courgette gehad, schapenkaas, champignon met knoflook en wat hapjes brood. En ze vond het heerlijk, heeft lekker zitten smullen in de wandelwagen Zo gezellig
pi_81686548
Willow aan de kruip woehoe!

Ha Senna, vreetzakje wat lekker dat het goed ging Miss!
Wij zijn laatst naar de Griek geweest met vrienden en dat ging ook goed. Zo leuk <3

Amélie is een echt kroelkipje heb ik gemerkt de laatste tijd als ik haar optil dan begraaft ze haar hoofdje zo in de kuil van mn nek/schouder en dan drukt ze haar hoofdje en lijfje heel hard tegen me aan met haar armpje om me heen
jammer alleen dat ze daarbij soms ook per ongeluk wel eens heel hard trekt aan die kleine haartjes die daarp achterin mn nek zitten bij mn haargrens.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:35:44 #38
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81687154
Willow wat goed Lekker door de kamer kruipen

En Senna lekker aan het smikkelen. Leuk he als ze zo mee-eten

Vanmorgen bij het cb geweest en Esmee is weer niet superhard gegroeid, maar wel voldoende. Ze volgt mooi haar eigen lijntje en dat was prima. Wel moeten we haar meer bij ons eten betrekken. Ik had daar de laatste tijd niet zoveel puf meer voor aangezien ze overal binnen 3 seconden alleen 1 keer aan wilde voelen, alles op de grond gooide en begon te huilen. Nu hebben we haar vanmiddag mee aan tafel genomen en ze heeft gewoon echt zelf wat brood gegeten Conclusie: mevrouw wil het gewoon zelf doen... Vanavond ook nog een poging met banaan gedaan, maar die wil ze alleen handmatig pureren

Oh en ik vergeet MamaNik helemaal Wilde nog even zeggen dat je 2 van zulke prachtige jongens hebt. Wat een koppies zeg!
pi_81687267
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat ze daarbij soms ook per ongeluk wel eens heel hard trekt aan die kleine haartjes die daarp achterin mn nek zitten bij mn haargrens.
Auwauwauw!

Je verliefd aankijken en dan ineens met twee handen je lippen grijpen... ook zoiets leuks.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:39:30 #40
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81687329
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:38 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Auwauwauw!

Je verliefd aankijken en dan ineens met twee handen je lippen grijpen... ook zoiets leuks.
Of je bril
pi_81687391
Oeh..of van de week mijn oorbel!
pi_81687423
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:39 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Of je bril
jaaa en dan dat glas in je mond en met je tong eronder op het glas.
En dan het liefst nét nadat je banaan op hebt

gelukkig heb ik een hele oude bril

Wat goed van Esmee!!! Brood en banaan woehoe!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81692015
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:

Amélie is een echt kroelkipje heb ik gemerkt de laatste tijd als ik haar optil dan begraaft ze haar hoofdje zo in de kuil van mn nek/schouder en dan drukt ze haar hoofdje en lijfje heel hard tegen me aan met haar armpje om me heen
Dat doet Ivan ook! Ik heb ook een kroelkip.

Ik wist niet dat andere baby's zo braaf onder hun deken sliepen. Ivan trapt al sinds hij heel klein is de dekens van zich af. Hij slaapt altijd in een slaapzak, ook overdag, en hij heeft er geen enkel probleem mee dat hij niet ingestopt wordt.

Woohoo voor Willow!

En fijn dat je zo'n leuke avond met je gezinnetje hebt gehad, miss. Wij hebben vanavond voor het eerst met Ivan aan tafel gegeten (de Tripp Trapp is binnen!). Zo leuk was dat, wij onze maaltijd en hij aan de tomaatjes.
pi_81692138
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:35 schreef Stiemie het volgende:

Vanmorgen bij het cb geweest en Esmee is weer niet superhard gegroeid, maar wel voldoende. Ze volgt mooi haar eigen lijntje en dat was prima. Wel moeten we haar meer bij ons eten betrekken. Ik had daar de laatste tijd niet zoveel puf meer voor aangezien ze overal binnen 3 seconden alleen 1 keer aan wilde voelen, alles op de grond gooide en begon te huilen. Nu hebben we haar vanmiddag mee aan tafel genomen en ze heeft gewoon echt zelf wat brood gegeten Conclusie: mevrouw wil het gewoon zelf doen... Vanavond ook nog een poging met banaan gedaan, maar die wil ze alleen handmatig pureren
Dat vind ik echt een superadvies van het consultatiebureau! (Zeg ik ook eens iets positiefs. ) En wat goed dat je ermee aan de slag bent gegaan. Dat ze ook nog eens wat brood heeft gegeten geeft je meteen wat moed dat dit een goede aanpak is.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:19:35 #45
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81692258
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat vind ik echt een superadvies van het consultatiebureau! (Zeg ik ook eens iets positiefs. ) En wat goed dat je ermee aan de slag bent gegaan. Dat ze ook nog eens wat brood heeft gegeten geeft je meteen wat moed dat dit een goede aanpak is.
Ja we vonden het ook goed hoor. Soms ben je zo vastgeroest in je patroon dat je het zelf niet meer ziet. Eigenlijk hadden we het gewoon een beetje opgegeven door alle tegenslag. Maar nu dus weer met frisse moed aan de slag!
pi_81692683
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja we vonden het ook goed hoor. Soms ben je zo vastgeroest in je patroon dat je het zelf niet meer ziet. Eigenlijk hadden we het gewoon een beetje opgegeven door alle tegenslag. Maar nu dus weer met frisse moed aan de slag!
En soms werkt iets wat voorheen niet werkte ineens wél. Ze is natuurlijk ook weer iets ouder. Het komt vast helemaal goed met die kleine knapperd.

(Leuke foto in het draagdoekentopic, trouwens! Leuke ringsling heb je uitgezocht, en ook een leuke man. )
pi_81695381
Goed bezig, Willow!

MamaNik, gefeliciteerd! Wat heb je knappe mannen. Kan me niet herinneren ze eerder gezien te hebben.

Huups, hier ook geen fomulier of dergelijke vragen. Ondaks dat ze de laatste keer op het CB onder de blauwe plekken zat. En ik me al begon te verdedigen voordat ze er nog maar over repte...
pi_81698550
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (doet Thijs)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81698717
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef huuphuup het volgende:
Ha!

Couscous met klein beetje bloemkool, veeeel tomaat, wat rozijntjes en platte peterselie.
Grooooooot succes!
Receptje?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81699180
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

Receptje?
Heb ik niet precies, sorry. T komt uit Opperdepop in elk geval!
Maar ik heb heel veel gekookt in 1 keer en had toen aan het eind ineens van alles een beetje over

60 gram couscous geweld was het in elk geval. En 1 eetlepel rozijntjes in warm water geweekt. En euhm ja tomaat en bloemkool dus. Ik geloof 3 tomaten ofzo? Ontveld en zonder pitjes want anders is t te nat. En twee handen bloemkool. En platte peterselie naar smaak.
Grof pureren en gaan met de banaan.

Oh en dat was genoeg voor 2 tot 3 porties volgens opperdepop.
Voor mijn kind had het ook wel voldoende geweest voor 6 of 7 porties ze at er niet zoveel van in 1 keer, maar wel met smaak!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')