abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81913724
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef het-is-mij het volgende:
@ Sorboo, kun je haar voor het slapen gaan niet wat pap ofzo geven i.p.v. borsvoeding?
Ja, dat doe ik ook wel, maar dat moet dan van een lepeltje en dat activeert haar vooral. Maar toen ze dus vier dagen wél uit de fles dronk gaf ik haar een papfles en dat maakte geen verschil helaas.

Maar de rode draad bij Isabeau is dat er geen rode draad is. Zo slaapt ze drie nachten door en zo wordt ze drie weken 2 keer per nacht wakker. Zo drinkt ze zeven maanden niet uit de fles en dan ineens een paar dagen wel en dan ineens weer niet. Bij alles... net als je je er bij neergelegd hebt of juist eindelijk er op durft te rekenen dat iets gaat zoals jij het wilt... dan gooit ze het over een andere boeg.

Ik vrees dat ik zal moeten accepteren dat dat nu eenmaal bij kinderen hoort En dan heb ik ook nog eens een vreselijk eigenzinnig exemplaar. Maar stiekem vind ik dat heerlijk hoor. Ik herken mezelf zo in haar
pi_81914295
Een invalster op het cb zei net over Leander:
Goh met zijn geboorte is de hel zeker opengescheurd en viel er een duiveltje naar benenden!
Stom mens. En Leander deed nog niks raars.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81914402
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Een invalster op het cb zei net over Leander:
Goh met zijn geboorte is de hel zeker opengescheurd en viel er een duiveltje naar benenden!
Stom mens. En Leander deed nog niks raars.
Ik neem aan dat je haar geslagen hebt daarna
pi_81914450
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je haar geslagen hebt daarna
Nee had ik wel moeten doen. Ze reageerde verder ook niet toen ik zei dat ik snapte dat hij als een ongeleid projectiel daar rond vloog maar om hem dan te vergelijken met een duivel.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')