Vorig jaar was echt superdik! Vooral Deepack stond toen te knallen als een malle, helaas dit jaar op vakantie maar anders was ik zeker weer gegaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Site en line-up van Free Festival is bekend gemaakt. Volgens mij nog niet gelezen in het vorige topic.
http://www.freefestival.nl/harder/index.html
Hardstyle line-up:
Anagenetic
Chain Reaction
Coone
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Showtek
Zany
Live: 2-Sidez
MC: Tha Watcher
Is wel een optie voor mij.
Gratiesch
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
...
Voor Intents kiezen is een uitstekende optiequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
5 juni....damn wat zijn er dan veel feestjes. Ik had een bedrijfsuitje dat verzet is. Dus ik wil een feestje meepikken, maar wat een keuze zeg.... misschien Intents festival. Heeft wel een goeie line up
Tehcnoboy - oh my godquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Noxa het volgende:
Even uit de vorige post, reverzed hardstyle is terug aan het komen. Maar nog lang niet goed genoeg. Zoals het vroeger was... dat was pas reverzed bass.
Er is nog 1 moeder van alle reverzed tracks maar die kan ik zo snel ff niet vinden...
Ik zeg...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef ElDani het volgende:
Jow! Topics gaan wel erg hard nu haha!
Ik wil HEEL misschien toch naar Intents, maar ik weet het allemaal niet zeker.
Sowieso bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Site en line-up van Free Festival is bekend gemaakt. Volgens mij nog niet gelezen in het vorige topic.
http://www.freefestival.nl/harder/index.html
Tja, moet ook nog vervoer enzo regelen, dat is allemaal zo'n gedoe. Maar ik kan eventueel wel wat regelen om met vrienden te gaan ofzoquote:
Wij gaan naar Defqon met waarschijnlijk een busje die we voor weinig een dag mee kunnen krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tja, moet ook nog vervoer enzo regelen, dat is allemaal zo'n gedoe. Maar ik kan eventueel wel wat regelen om met vrienden te gaan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Festival is een grote kans, maar voorlopig misschien..
DefQon... Pff ik bob wel, maar desnoods slaap ik in de auto..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
hier ook!! eerste feest in maanden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef InGebruik het volgende:
TVP'tje.
Moeilijk veel zin in Emporium nog maar 1,5 week!
quote:DjZany
Coming up: A-Lusion - Veritas (Zany remix)
Orgineel: Vetquote:
Ik vind het wel leuk. De 2005-2007 nummers vind ik over het algemeen ook het bestequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:31 schreef ElDani het volgende:
Wel opvallend dat er veel platen van die tijd nu geremixed worden.
Absoluut mee eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. De 2005-2007 nummers vind ik over het algemeen ook het besteDe shit die toen uitgebracht werd is bijna allemaal heerlijk
![]()
Zo dat Usericon heb ik niet vaak gezien de afgelopen wekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:19 schreef CrustyClown het volgende:
Pff, idd wat een feestjes allemaal.
Dit weekend gaat maar een feestje worden en dat is een BierParty@Huig:Y
Idd, sprak dv8 op dance inferno toen zei hij dit al, dat ruffian weer aan een comeback bezig was etc.quote:
Even kijken wanneer dat is, maar in principe wil ik ook.quote:
Kun je dat ook niet ff voor je fokvriendjes regelen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:18 schreef haakon het volgende:
Ik ga naar Freshtival in augustus ergens, gratis entree en bier voor mij
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Muta het volgende:
heb nu al zin om boe te roepen bij ruffian als hij weer teveel gaat praten
Ik heb em!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Noxa het volgende:
Even uit de vorige post, reverzed hardstyle is terug aan het komen. Maar nog lang niet goed genoeg. Zoals het vroeger was... dat was pas reverzed bass.
Er is nog 1 moeder van alle reverzed tracks maar die kan ik zo snel ff niet vinden...
Trance Generators, de meesters van de reversed bassquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ik heb em!!
Dit is de mothervetste reverzed bass die er is.
Dankzij de Trance Generators ben ik van hardstyle gaan houden. X-Qlusive Italy de allereerste XQ ik kwam binnen bij de Trance Generators en ik was meteen verkocht. Wat ging dat los!! En wat mij betreft mag dat weer terug komen. Zag dat ze iig op Ground Zero.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Trance Generators, de meesters van de reversed bass![]()
Ik vind het geen probleem. Ik heb zoveel liever B-Front dan Psyko Punkz..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef kollie het volgende:
B-front toegevoegd aan de line-up van ML volgens de site. En een surprise-act.
B-front verzacht de pijn van Ruffian wel een beetje.
edit: ben ik blind of zijn de Psyko P. uit de line-up gehaald?
Of het nou een verbetering is of niet, het blijft gek om een line-up zomaar ineens te veranderen. Erg amateuristisch voor een organisatie als Q. En het is niet de 1e keer dat ze het doen, remember de NC bij XQ TBY.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem. Ik heb zoveel liever B-Front dan Psyko Punkz..
Ruffian heeft zijn lesje denk ik wel geleerd. We gaan het zien.
Mja.. n act uit de line-up gooien vanwege bijvoorbeeld contractuele geschillen is niet zo amateuristisch lijkt me.. Treurig is het wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Of het nou een verbetering is of niet, het blijft gek om een line-up zomaar ineens te veranderen. Erg amateuristisch voor een organisatie als Q. En het is niet de 1e keer dat ze het doen, remember de NC bij XQ TBY.
Trance generators zijn inderdaad goud. Die set van hun op Mayday Estonia vorig jaar is echt een bazenset. Zou ze ook graag eens live zien. Net zoals de Overminds, vond dat toch wel een van de beste albums van al die albums die vorig jaar zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef Noxa het volgende:
[..]
Dankzij de Trance Generators ben ik van hardstyle gaan houden. X-Qlusive Italy de allereerste XQ ik kwam binnen bij de Trance Generators en ik was meteen verkocht. Wat ging dat los!! En wat mij betreft mag dat weer terug komen. Zag dat ze iig op Ground Zero.
Heb ze nu 2x gezien waarvan 1x "echt live" (Ground Zero vorig jaar), dat viel helaas een beetje tegen maar hun DJ set het jaar daarvoor was machtig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Trance generators zijn inderdaad goud. Die set van hun op Mayday Estonia vorig jaar is echt een bazenset. Zou ze ook graag eens live zien.
Ik vraag me ook zeer af wat artiesten als DV8 en de Psyko's vinden dat ze geboekt worden en later doodleuk worden vervangen. Ik zou op zijn zachst gezegd het niet erg tof vinden. Iemand inside info daarover?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Of het nou een verbetering is of niet, het blijft gek om een line-up zomaar ineens te veranderen. Erg amateuristisch voor een organisatie als Q. En het is niet de 1e keer dat ze het doen, remember de NC bij XQ TBY.
Ik vind zany juist de laatste tijd heel erg wisselvallig. Mr monster en zn show anthem doen me helemaal niks. Frequency daarentegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef kollie het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die track, eens kijken hoe dat uitpakt! Zany is goed bezig de laatste tijd.
Frequency past echt in het straatje Sky High en Pillz. Wat een top plaat!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook zeer af wat artiesten als DV8 en de Psyko's vinden dat ze geboekt worden en later doodleuk worden vervangen. Ik zou op zijn zachst gezegd het niet erg tof vinden. Iemand inside info daarover?
[..]
Ik vind zany juist de laatste tijd heel erg wisselvallig. Mr monster en zn show anthem doen me helemaal niks. Frequency daarentegen![]()
Mr. Monster doet me ook niet zo veel. Purify your senses, Frequency, Angel of the Sun, Paranoid en do you want heavy vind ik moddervet. Zany heeft een zeer afwisselend geluid, en dat mag ik wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook zeer af wat artiesten als DV8 en de Psyko's vinden dat ze geboekt worden en later doodleuk worden vervangen. Ik zou op zijn zachst gezegd het niet erg tof vinden. Iemand inside info daarover?
[..]
Ik vind zany juist de laatste tijd heel erg wisselvallig. Mr monster en zn show anthem doen me helemaal niks. Frequency daarentegen![]()
Ik weet er verder niks vanaf maar wie zegt dat ze daar niet zelf om gevraagd hebben om bijvoorbeeld ergens anders op te kunnen treden? En dat dat gewoon keurig in overleg gebeurd is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
In ieder geval is het niet iets waar wij ons als "fans" boos over zouden moeten maken heb ik begrepenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja.. n act uit de line-up gooien vanwege bijvoorbeeld contractuele geschillen is niet zo amateuristisch lijkt me.. Treurig is het wel.
Villain gaat mister dj uithangen dusquote:villaineyez
Creating a intro and preparing my dj set yeah you are reading it right my dj set. Im playing at springbreak tomorrow, so no mic hihi!!
Ik durf niet te luisteren.quote:
Ah okequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel vaker gedaan.
http://partyflock.nl/artist/25810:Little_Mike.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet normaal hoe lekker
Dweazle @ Magic Show heet ie trouwens![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef T-Force het volgende:
Hoppaaaaa, zag net en setje staan op LSDB van Dweazle met voornamelijk nummers uit 2006 enzo erin
Nice ! ff downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet normaal hoe lekker
Dweazle @ Magic Show heet ie trouwens![]()
zit nu op stage, dus mooi herrie aan de kop
Luister nu Endymion @ Defqon 2009
The Outside Agency
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk zeg je vandaag eens wat zinvols!quote:
Het zou gewoon enorm veel conspiracy en complot theorieën schelen als ze bij Q-dance van dit soort veranderingen gewoon ff melding maken met de reden. Nu ziet iedereen het veranderen (net zoals bij NC destijds) maar niemand weet waarom en wat. Logisch dat de geruchtenmachine dan begint te draaien..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:22 schreef Sethje het volgende:
In ieder geval is het niet iets waar wij ons als "fans" boos over zouden moeten maken heb ik begrependus deze conspiracy theorie gaat deze keer niet op
Huh? Ik dacht Activator er anders uitzag......quote:
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het zou gewoon enorm veel conspiracy en complot theorieën schelen als ze bij Q-dance van dit soort veranderingen gewoon ff melding maken met de reden. Nu ziet iedereen het veranderen (net zoals bij NC destijds) maar niemand weet waarom en wat. Logisch dat de geruchtenmachine dan begint te draaien..
Die nieuwe Activator is aardig, goede bassline de meoldie zuigt. Alice DJ daar hebben we het maar niet over...quote:
Film kwali is echt top!! Die laatste plaatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben er niet geweest, maar wat een waan-zin-nige aftermovie. Super vet gedaan
Pooow nice !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef Noxa het volgende:
[..]
Film kwali is echt top!! Die laatste plaat![]()
En waardig 0:00-nummer @ Qountdownquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Live the moment was 1 x leuk als sfeertrack op qlimax met laserbegeleiding... daarna ging het al snel vervelen; Takes long! dacht ik altijd
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Grrommit het volgende:
Ow en Live the moment unplugged is ook leuk. Maar niet als het in elk nummer setje zit.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het nummer dat nu al doodgedraaid is....maar nu unplugged
Daarom heb ik die ook bij de top 25 geselecteerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
Ik luister nu The Prophet - Live at Q-base 2008, en deze track vind ik toch wel zoooooo fijn:
Vanaf 3.45
True true, ik zou het bijna vergeten...quote:
Meesterlijke shit, weer van die typische belgische shots in het publiek met zo'n fel tl-achtig licht. Prachtig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit vind ik dan jammer van J&W. T orgineel is dan ook moeilijk te overtreffen. Ik weet t nog zo goed want die draaide Deepack @ Qbase 2008. De discussie daarna op LSDB was leuk want niemand wist welke plaat het was maar iedereen vond m vet.quote:
Zowiezo heeft Grandmaster Q meestal wel leuke productiesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Meesterlijke shit, weer van die typische belgische shots in het publiek met zo'n fel tl-achtig licht. Prachtig!
[..]
Dit vind ik dan jammer van J&W. T orgineel is dan ook moeilijk te overtreffen. Ik weet t nog zo goed want die draaide Deepack @ Qbase 2008. De discussie daarna op LSDB was leuk want niemand wist welke plaat het was maar iedereen vond m vet.
Ik blijf Interdope veruit zijn vetste productie vindenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zowiezo heeft Grandmaster Q meestal wel leuke producties
Die gasten weten wat monteren is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef T_Killer het volgende:
Meesterlijke shit, weer van die typische belgische shots in het publiek met zo'n fel tl-achtig licht. Prachtig!
Dweazle komt binnen .... het zien van die tracklist & de Hunter remix deden mij weer ff denken aan TBY's Shot The Blender met ook zo'n heerlijke break/riedel halverwegequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
Ik luister nu The Prophet - Live at Q-base 2008, en deze track vind ik toch wel zoooooo fijn:
Vanaf 3.45
Reversed bass in de climax.quote:
Klinkt wel leuk hoor, alleen niet echt mijn genre ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het nummer dat nu al doodgedraaid is....maar nu unplugged
Interdope is super ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik blijf Interdope veruit zijn vetste productie vinden
Die laatste release "dwarf en nog iets" zijn echt om te janken zo blij
Dat kunnen ze wel, die belgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien is dit wel mijn favoriete plaat aller tijden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
Vanaf 3.45
Hoe had ik die kunnen vergetenquote:
+100498489928980428420 in het kwadraatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef 16meter het volgende:
Killzone vind ik ongeveer 1005464567565678 keer beter dan I survived.
Ik vind hem ongeveer 23,6x zo vet, maar I Survived is toch ook wel tof hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef 16meter het volgende:
Killzone vind ik ongeveer 1005464567565678 keer beter dan I survived.
Eerste Toneshifterz track die wel te pruimen is. Zo te horen hebben ze goede hulp gehad..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
En dan nog even de vraag wat men van Toneshifterz - Elektro Shock vind
Ik vind m heerlijk, lekkere reversed bass, leuke screeches, heeeeerlijk elektro middenstukje
Ik zeg toch dat ik hem wel aardig vind ik zie hier niet echt een haatpost...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Bartman, stop eens met die haatposts tegen blije shit![]()
Best lekker ja, maar die bass, screeches enz klinken voor mij het zelfde alsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Ik vind m heerlijk, lekkere reversed bass, leuke screeches, heeeeerlijk elektro middenstukje
Nu weet ik meteen waar 't me aan deed denken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Best lekker ja, maar die bass, screeches enz klinken voor mij het zelfde als
Toch vind ik het lekkere tracks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef 16meter het volgende:
Toneshifterz en Bioweapon maken beide veel middelmatige tracks die té veel op elkaar lijken.![]()
quote:Yoo! Zatox & Tatanka - Kik In Ass ! is finish! tomorrow we will play it at Sundance Festival! We will play a lot of our news tracks!!
Supervetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
troll?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:07 schreef Gezicht het volgende:
Wat vinden jullie van HHZ & Brennan Heart - The MF Point of Perfection?
Ik vind 'm heerlijk.Dat dubstyle trekt me wel.
Wil je een eerlijk antwoord of een leuk antwoord?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:07 schreef Gezicht het volgende:
Wat vinden jullie van HHZ & Brennan Heart - The MF Point of Perfection?
Ik vind 'm heerlijk.Dat dubstyle trekt me wel.
Bioweapon was beter op Euphoria.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef ElDani het volgende:
Die set van B-Front @ Euphoria.. Hoe vet!
Die nieuwe Frontliner platen zijn zo apart daar en sowieso zit die hele set zo stoer in elkaar! Held!
Ik vind het gewoon en lekker afwisseling. Is heus niet zo dat ik nu constant naar Dubstyle ga liggen luisteren, dat zou ik zelf ook niet kunnen.quote:
Ik ook jaquote:
Volgens mij kent iedereen in dit topic die onderhand wel hoorquote:
Eerste keer dat ik bij een festival tijdens de afsluiter naar huis ben gegaan..wat een aanfluiting. Alleen maar album tracks aangevuld met wat andere matige meuk.quote:
Wij rekenen er al op dat we een uurtje eerder weg gaanquote:Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bij een festival tijdens de afsluiter naar huis ben gegaan..wat een aanfluiting. Alleen maar album tracks aangevuld met wat andere matige meuk.
Dat belooft wat voor Emporium.(sluiten ze ook af geloof ik)
quote:En die blije plaatjes van hun doen het ook gewoon goed met 't zonnetje op je bol en een biertje flesje water in je hand.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef 16meter het volgende:
En die blije plaatjes van hun doen het ook gewoon goed met 't zonnetje op je bol en een biertje flesje water in je hand.![]()
bron?quote:Dat belooft wat voor Emporium. (sluiten ze ook af geloof ik)
quote:Rond 15.45 uur was er even een kink in de kabel: van het Megabasepodium was van een vlammenwerper een klep defect waardoor er vloeibaar gas ontsnapte en onderdelen bevroren. Een gedeelte van het festivalterrein moest toen afgesloten worden. De brandweer moest eraan te pas komen om alles weer functioneel te maken. Het publiek reageerde voorbeeldig en rustig en kon na drie kwartier weer verder feesten.
Hoorde de Pure Remix gisteren op Fusion of Dance, en ik moet zeggen ik vond hem wel vet klinken... Kan ook aan de nodige alcohol hebben gelegen, maar dat laat ik even in het midden...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
BH heeft Zany - Pure geremixedWHYYYYY?!?!? laat hem dan Bleeding remixen ofzo daar kan ie ten minste niets aan verpesten...
Dat tweekaz gaan naar Dirtyworkz
ran-d, bezig met een nieuwe track.. en B-front heeft ook een nieuwe af getiteld sleepwalker.
Zo nu heb ik de laatste roddels uit het circuit weer genoemden ben ik dus weer nuttig geweest.
En ik vind I survived aardig (wel erg blij), en killzone supervet
Eenschquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef ElDani het volgende:
Die set van B-Front @ Euphoria.. Hoe vet!
Die nieuwe Frontliner platen zijn zo apart daar en sowieso zit die hele set zo stoer in elkaar! Held!
http://www.emporiumfestiv(...)w_D_Block___S_te_Fanquote:
quote:These guys are taking over hardstyle nation. Their melodic tracks with pounding beats are typical for the D-Block & S-te-Fan sound! The Matrixx believes these guys are the next best thing our country has to offer. Therefore they will close Emporium Festival at the hardstyle mainstage: The Dark Castle. Check out the interview:
quote:
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef NLS04 het volgende:
Every single day someone else discovers the Kick, the Snare, the Drums, the Bass.. and become hypnotized just like us
Harm check ff op spelfouten![]()
Juistquote:Op zondag 23 mei 2010 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...
maar J&W zeggen "and they become" waardoor het wel weer become wordt
quote:In de nacht van vrijdag 21 mei, is er in het kantoor van Empire Events op brute wijze ingebroken. Het lijkt om een doelbewuste actie te gaan, want er is alleen een USB-stick gestolen. De informatie op deze USB-stick varieert van de line-up voor Elementz Festival tot vanzelfsprekende festival informatie:
* Geen ¤2 voor wc's (gratis)
* Geen ¤10 voor parkeren (gratis)
* Geen krakende bass, maar een goed en hard geluid
Door de diefstal is de organisatie genoodzaakt de line-up nu al bekend te maken.
De volgende nationale en internationale helden zullen op de 4e van september 2010 de elementen overstemmen en alle bezoekers, zo nodig, weer een stapje dichterbij de aanschaf van een gehoorapparaat brengen:
Tatanka
D-Block & S-te-Fan
Twisted vs The Smiley Brothers
Tommyknocker vs Mad Dog
Ricky Raw
Pavo vs Dana
Paul Elstak
Live: Endymion
Live: Crypsis
MC: Da Syndrome
Empire Events moet de daders toch een klein beetje gelijk geven, een dergelijke line-up geheim houden, grenst natuurlijk ook aan crimineel gedrag.
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat ziet er zeer gezond uit![]()
Wel een beetje BS-verhaal volgens mij ... had gewoon gewacht waar deze info gelekt zou worden en je had ze zo kunnen terugtraceren
quote:Main Stage
Saturday 14th of August :
HEADHUNTERZ
CRYPSIS
AVIO LIVE
PSYKO PUNKZ
ALPHA 2
Sunday 15th of August :
NOISECONTROLLERS
WILDSTYLEZ
D-BLOCK & S-TE-FAN
B-FRONT
BEAT PROVIDERS
Dirty Workz @ The Qontinent (Sunday 15th of August)
PSYKO PUNKZ
COONE
DR RUDE
DEMONIAK
DA TWEEKAZ
Mijn excuses het is inmiddels al ge-editquote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Als men mij hier blijft aanspreken met mijn voornaam wordt het moeilijk die 2 te scheiden jah
Sowieso. Alleen medewerkers zouden kunnen weten dat het op die ene USB staat, en medewerkers hoeven niet in te breken om de info die erop staat te kunnen lezen. Wel een originele manier van je feest in de picture krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.
Alleen de hele raw stage was uitgezonden toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Wuttt een relaxte set van The Prophet, das lang gleje, zn set @ euphoria klinkt best nais
kan iemand mij vertellen wat de broadcast volgorde is van Euphoria, kan ik mijn archief weer netjes bijhouden, op Hardtraxx staat geen post
K kan hier kort over zijn....quote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
De intro, mainpart ok..
Pure nagespeeld met een BH synth..daarna beetje melodie aangepast, meer uplifting..
Het is aardig, maar niet meer dan dat, het nr benadert het origineel niet in de verste verte.
De intro, de melodie was al goed en wat er aan geëdit is vind ik niet storend, de kicks klinken wel dik zelfs op deze kwaliteit. Maar deze wil ik nog wel eens live horen vor een definitief oordeel.
The Itialian master behind the wheels of steel. Respect the skillzzz. Viool + break vind ik vet, Kicks klinken gewoon weer fijn, ik denk dat we weer een winnaartje te pakken hebben
Nu eerst die andere eens luisterenDone
de dinsdag ervoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand enig idee hoelang van te voren ze bij Kloontjes meestal de timetable vrijgeven? Of hoelang van te voren was de timetable van Intents 2009 bekend gemaakt?
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoeptquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Bedankt dat je dat even met ons deeltquote:
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manierquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genrequote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
goeiedag mannen van het goede levenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
Klopt dat was ikquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre...
Nee klopt was ook niet persoonlijk, wilde het gewoon even meldenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre...
Thugs (NC Remix) is fucking geniaal! Wat een held dat Zany die draaide. Dat nummer daarna is zo hilarisch trouwensquote:Op maandag 24 mei 2010 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Net als dat ik Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix) uit het setje van Zany er lekker in vind hakken
Heb wel weer zin in Emporium. laatste feestje is dan al weer 4 weken terugben alleen bang dat het weer niet zo best wordt. Zoals vandaag zou ook wel te warm zijn maar regen is gewoon zuur
Haha dat deden ze ook zo mooi synchroon bij who wants this later op de avondquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef T-Force het volgende:
EDIT: "this aspect of a sound...is called frequency....tuutuutuutuutuutuutuutuu (en daar gingen Bartman & Huig beide omlaag) Great Zany Show was meester
![]()
Serieus??quote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef NLS04 het volgende:
Haha dat deze ze ook zo mooi synchroon bij who wants this later op de avond![]()
We hebben toevallig net weer een trainingskamp belegd, dus op Defqon zijn we weer te bewonderenquote:Zouden ze daar thuis op oefenen?
Nou vandaag zou het ook regenen zoals de weersvoorspellingen moest geloven. Heb geen druppel gevoeld, dus ik geloof er geen ruk van dat de weersvoorspellingen nu al kloppenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef InGebruik het volgende:
Ook ik ben te vinden op Emporium. Zag alleen net de weervoorspellingen en die waren niet om echt vrolijk van te worden..
Ja want die houden er wel van om de hele dag in de regen te staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En als het gaat regenen.....zal mij een zorg zijn. Dag dagjesmensenen hallo hardstyleliefhebbers
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En als het gaat regenen.....zal mij een zorg zijn. Dag dagjesmensenen hallo hardstyleliefhebbers
Wat jij zegtquote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Serieus??Het is me niet opgevallen toen, maarja tijdens who wants this over de grote boxen zal mij sowieso niet zoveel opvallen, al zouden er brandweerauto's bestuurd door slingerapen met dansende kamelen erop voorbij rijden, ik zou het niet zien, want dat nr is heilige shit
[..]
Ik sta nog steeds het liefst te genieten met een zon op m'n pan, biertje in de hand en lekkere muziek hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou vandaag zou het ook regenen zoals de weersvoorspellingen moest geloven. Heb geen druppel gevoeld, dus ik geloof er geen ruk van dat de weersvoorspellingen nu al kloppen![]()
Nee ok, de hele dag is ook overdreven. Maar ik ben niet bang voor wat druppels. 2 jaar terug ook. Vielen wat druppels, meteen die hele meute onder de enige boom in die area, was gewoon triest grappig om te zienquote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja want die houden er wel van om de hele dag in de regen te staan.
* mstx mompelt iets over users die youtube linkjes van oude nummers plaatsenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vreemd genoeg vind ik deze versie heel goed te pruimen
I know, maar dit is naar aanleiding van de Zany set die besproken werdquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx mompelt iets over users die youtube linkjes van oude nummers plaatsen
Waarom staat Doggystyle er niet tussenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef 16meter het volgende:
Poll: Wat is jouw favoriete hardstyle subgenre?Nu-style Rawstyle Darkstyle Early hardstyle Techstyle Zon-op-je-bol-en-biertje-in-je-hand style Dubstyle Subgenres __! Het is allemaal hardstyle
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
och, weersvoorspellingen moet je sowieso niet te vaak geloven.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef InGebruik het volgende:
Ook ik ben te vinden op Emporium. Zag alleen net de weervoorspellingen en die waren niet om echt vrolijk van te worden..
En jij durft jezelf benniesnugger te noemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
och, weersvoorspellingen moet je sowieso niet te vaak geloven.
Meen me te herinneren dat ze 2 jaar geleden voor Defqon hele dag regen voorspelden.
Heb welgeteld 5 minuten lang regendruppels gezien en de rest was het gewoon een mooie blauwe lucht.
En als het wel regent bestaat er een mooie uitvinding genaamd poncho
Ik heb wel roddels gehoord over een strand. Iets kleins ofzo...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:37 schreef Grrommit het volgende:
Nog maar 3 weekjes en dan begint het WK!
En nog een of ander onbekend festival ergens?
Mompelt iets met regen, legendarisch, Southstylers, Decibel 2006quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
och, weersvoorspellingen moet je sowieso niet te vaak geloven.
Meen me te herinneren dat ze 2 jaar geleden voor Defqon hele dag regen voorspelden.
Heb welgeteld 5 minuten lang regendruppels gezien en de rest was het gewoon een mooie blauwe lucht.
En als het wel regent bestaat er een mooie uitvinding genaamd poncho
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mompelt iets met regen, legendarisch, Southstylers, Decibel 2006
daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mompelt iets met regen, legendarisch, Southstylers, Decibel 2006
Uit nederland? gaat sowieso achteruit met de hardstyle. alhoewel d'r nog genoeg goed spul uitkomt, komt er ook zat troep uit..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef ElDani het volgende:
1 van de Purple-gangers op Defqon:
Vind het niet veel..
Zijn britten. ik vind het gedeelte tussen 3 en 4 minuten "ok" voor Purple jongens.. beetje zomers.. maar verder klinkt het zo leeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:46 schreef Xblister het volgende:
[..]
Uit nederland? gaat sowieso achteruit met de hardstyle. alhoewel d'r nog genoeg goed spul uitkomt, komt er ook zat troep uit..
heerlijk nummer;
UK dus .. ff wat yt's gecheckt ... leuk maar ben betere HS gewendquote:
Sowieso Mark EG & Proteus...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Welke HS-DJ's/producers uit Engeland kennen we eigenlijk?
Proteus komt toch uit Finland?quote:
Je hebt gelijkquote:
heerlijkquote:
ben benieuwd, zal zo dat filmpje hier ff checkenquote:
lijkt me duidelijk genoegquote:
wat dacht je van 24 juli?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:18 schreef haakon het volgende:
Ik ga naar Freshtival in augustus ergens, gratis entree en bier voor mij
niiiiiice!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
kaas, gesmolten kaas...je weet hoe ik erover denkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kazigheid maar het heeft wel ietskan ook door die koppen op de foto komen
inderdaad, die intro is vetquote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
De intro, mainpart ok..
Pure nagespeeld met een BH synth..daarna beetje melodie aangepast, meer uplifting..
Het is aardig, maar niet meer dan dat, het nr benadert het origineel niet in de verste verte.
De intro, de melodie was al goed en wat er aan geëdit is vind ik niet storend, de kicks klinken wel dik zelfs op deze kwaliteit. Maar deze wil ik nog wel eens live horen vor een definitief oordeel.
The Itialian master behind the wheels of steel. Respect the skillzzz. Viool + break vind ik vet, Kicks klinken gewoon weer fijn, ik denk dat we weer een winnaartje te pakken hebben
Nu eerst die andere eens luisterenDone
vet gemaakt, propsquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vreemd genoeg vind ik deze versie heel goed te pruimen
ik vind het eigenlijk best redelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef ElDani het volgende:
1 van de Purple-gangers op Defqon:
Vind het niet veel..
origineel is een juweeltjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef ElDani het volgende:
Atrocious gaat trouwens A2R012 worden, en Under Attack/Struggle For Existence dus niet.
Bron: A2R Youtube
tekst is een beetje afgezaagd en echt knallen doet hij nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meen je toch niet echt eh?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
die gasten hebben tenminste hun eigen stijl
daar is hardstyle nog underground
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die eerste minuut vond ik super...dus ik verwacht veel, en dan is het over met de pret....erg jammer....
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat ben jij stoer zeg met je filmpjequote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zelfs het beste paard struikelt wel eens zeggen ze dan, en in mijn geval struikelt het zelfs regelmatig![]()
quote:
hmmm, hij stond hier nog als optie; maar het wordt hem dus nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:16 schreef Grrommit het volgende:
Mysteryland is uitverkochtGaat ook steeds sneller.
Ik heb kaartenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:16 schreef Grrommit het volgende:
Mysteryland is uitverkochtGaat ook steeds sneller.
Ik nietquote:
Toch handig dat de mensen @Fok het net zo snel hoorde als ik dat ik een kaartje hadquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Decibel tickets in the pocket..
CrustyClown, Huig en Bartman+vrouw zijn dus aanwezig
Wou 'm nog bestellen, maar kon niet, wacht nog op een nieuw bankpasje..dus geen ideal betalingen voor mij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, hij stond hier nog als optie; maar het wordt hem dus niet
Gezelligquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
mooi werk, linksvoor neem ik aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dus geen Mysteryland kaartjequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou 'm nog bestellen, maar kon niet, wacht nog op een nieuw bankpasje..dus geen ideal betalingen voor mij...
HS-FOK'kers zijn toch altijd goed "potential"?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie goeie aftermovie 'potential'
Lijkt me wel ja:Yquote:
wat een bakken toen in de Euphoria-tentquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja:Y
en als het weer zo zweten wordt als vorig jaar voorspelt het veel goeds voor de aftermovie
geen grijs shirt voor mij dit jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja:Y
en als het weer zo zweten wordt als vorig jaar voorspelt het veel goeds voor de aftermovie
ach joh,quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
timetable + laatste info Emporium
http://www.matrixx.nl/news.asp?ne_id=77
http://www.matrixx.nl/upload/alinea_471.pdf
edit: zie ik daar GVD om 13.00 Ran-D al staan![]()
moeten we, gezien de drukte op de weg en rondom het terrein, ook nog flink op tijd weg!
dat is dan ook weer het andere uiterstequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
ach joh,
gewoon vrijdagavond je opblaaskrokodil mee en alvast op het water gaan slapen.
Idd, op tijd thuis dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die TT is echt 1 grote grap zeg![]()
![]()
aan de andere kant wel lekker dat de liefhebbers van het rauwere werk om 20.15 al naar huis kunnen
en dat is de reden dat je om 20.15 naar huis kan, dan is het uit met de pret...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je gaat er toch heen voor je plezier
Showtek heb ik niet zoveel mee, maar kan het allicht aankijken hoe lang ik het uithoud. Prophet en D&S heb ik al te vaak zien, en ik ga niet op het einde nog even naar house of iets dergelijks luisterenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Op tijd thuis?! Je gaat er toch heen voor je plezier en niet om zsm weer naar huis te gaan?
en in de categorie "vragen naar de bekende weg" is genomineerrrrrrd... T-Forcequote:
Dat nog niet eens zozeer maar het klopt gewoon niet als je eerst al het "rauwere werk" gehad hebt om daarna weer een stapje terug te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:42 schreef Beach het volgende:
De eckte liefhebber zeikt op de 'gewone' hs en gaat alleen nog maar voor het rauwere werk.
Dat vroeg ik zodat de rest ook wist waar we warenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en in de categorie "vragen naar de bekende weg" is genomineerrrrrrd... T-Force
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en in de categorie "vragen naar de bekende weg" is genomineerrrrrrd... T-Force ReMcOrE
Totale eensheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake. Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
Verder zijn er meerdere feesten op deze dag dus zal het moeilijk combineren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |