Film kwali is echt top!! Die laatste plaatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben er niet geweest, maar wat een waan-zin-nige aftermovie. Super vet gedaan
Pooow nice !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef Noxa het volgende:
[..]
Film kwali is echt top!! Die laatste plaat![]()
En waardig 0:00-nummer @ Qountdownquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Live the moment was 1 x leuk als sfeertrack op qlimax met laserbegeleiding... daarna ging het al snel vervelen; Takes long! dacht ik altijd
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Grrommit het volgende:
Ow en Live the moment unplugged is ook leuk. Maar niet als het in elk nummer setje zit.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het nummer dat nu al doodgedraaid is....maar nu unplugged
Daarom heb ik die ook bij de top 25 geselecteerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
Ik luister nu The Prophet - Live at Q-base 2008, en deze track vind ik toch wel zoooooo fijn:
Vanaf 3.45
True true, ik zou het bijna vergeten...quote:
Meesterlijke shit, weer van die typische belgische shots in het publiek met zo'n fel tl-achtig licht. Prachtig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit vind ik dan jammer van J&W. T orgineel is dan ook moeilijk te overtreffen. Ik weet t nog zo goed want die draaide Deepack @ Qbase 2008. De discussie daarna op LSDB was leuk want niemand wist welke plaat het was maar iedereen vond m vet.quote:
Zowiezo heeft Grandmaster Q meestal wel leuke productiesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Meesterlijke shit, weer van die typische belgische shots in het publiek met zo'n fel tl-achtig licht. Prachtig!
[..]
Dit vind ik dan jammer van J&W. T orgineel is dan ook moeilijk te overtreffen. Ik weet t nog zo goed want die draaide Deepack @ Qbase 2008. De discussie daarna op LSDB was leuk want niemand wist welke plaat het was maar iedereen vond m vet.
Ik blijf Interdope veruit zijn vetste productie vindenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zowiezo heeft Grandmaster Q meestal wel leuke producties
Die gasten weten wat monteren is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:57 schreef T_Killer het volgende:
Meesterlijke shit, weer van die typische belgische shots in het publiek met zo'n fel tl-achtig licht. Prachtig!
Dweazle komt binnen .... het zien van die tracklist & de Hunter remix deden mij weer ff denken aan TBY's Shot The Blender met ook zo'n heerlijke break/riedel halverwegequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
Ik luister nu The Prophet - Live at Q-base 2008, en deze track vind ik toch wel zoooooo fijn:
Vanaf 3.45
Reversed bass in de climax.quote:
Klinkt wel leuk hoor, alleen niet echt mijn genre ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het nummer dat nu al doodgedraaid is....maar nu unplugged
Interdope is super ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik blijf Interdope veruit zijn vetste productie vinden
Die laatste release "dwarf en nog iets" zijn echt om te janken zo blij
Dat kunnen ze wel, die belgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien is dit wel mijn favoriete plaat aller tijden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
Vanaf 3.45
Hoe had ik die kunnen vergetenquote:
+100498489928980428420 in het kwadraatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef 16meter het volgende:
Killzone vind ik ongeveer 1005464567565678 keer beter dan I survived.
Ik vind hem ongeveer 23,6x zo vet, maar I Survived is toch ook wel tof hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef 16meter het volgende:
Killzone vind ik ongeveer 1005464567565678 keer beter dan I survived.
Eerste Toneshifterz track die wel te pruimen is. Zo te horen hebben ze goede hulp gehad..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
En dan nog even de vraag wat men van Toneshifterz - Elektro Shock vind
Ik vind m heerlijk, lekkere reversed bass, leuke screeches, heeeeerlijk elektro middenstukje
Ik zeg toch dat ik hem wel aardig vind ik zie hier niet echt een haatpost...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Bartman, stop eens met die haatposts tegen blije shit![]()
Best lekker ja, maar die bass, screeches enz klinken voor mij het zelfde alsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Ik vind m heerlijk, lekkere reversed bass, leuke screeches, heeeeerlijk elektro middenstukje
Nu weet ik meteen waar 't me aan deed denken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Best lekker ja, maar die bass, screeches enz klinken voor mij het zelfde als
Toch vind ik het lekkere tracks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef 16meter het volgende:
Toneshifterz en Bioweapon maken beide veel middelmatige tracks die té veel op elkaar lijken.![]()
quote:Yoo! Zatox & Tatanka - Kik In Ass ! is finish! tomorrow we will play it at Sundance Festival! We will play a lot of our news tracks!!
Supervetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
troll?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:07 schreef Gezicht het volgende:
Wat vinden jullie van HHZ & Brennan Heart - The MF Point of Perfection?
Ik vind 'm heerlijk.Dat dubstyle trekt me wel.
Wil je een eerlijk antwoord of een leuk antwoord?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:07 schreef Gezicht het volgende:
Wat vinden jullie van HHZ & Brennan Heart - The MF Point of Perfection?
Ik vind 'm heerlijk.Dat dubstyle trekt me wel.
Bioweapon was beter op Euphoria.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef ElDani het volgende:
Die set van B-Front @ Euphoria.. Hoe vet!
Die nieuwe Frontliner platen zijn zo apart daar en sowieso zit die hele set zo stoer in elkaar! Held!
Ik vind het gewoon en lekker afwisseling. Is heus niet zo dat ik nu constant naar Dubstyle ga liggen luisteren, dat zou ik zelf ook niet kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |