Ik vraag me ook zeer af wat artiesten als DV8 en de Psyko's vinden dat ze geboekt worden en later doodleuk worden vervangen. Ik zou op zijn zachst gezegd het niet erg tof vinden. Iemand inside info daarover?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Of het nou een verbetering is of niet, het blijft gek om een line-up zomaar ineens te veranderen. Erg amateuristisch voor een organisatie als Q. En het is niet de 1e keer dat ze het doen, remember de NC bij XQ TBY.
Ik vind zany juist de laatste tijd heel erg wisselvallig. Mr monster en zn show anthem doen me helemaal niks. Frequency daarentegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef kollie het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die track, eens kijken hoe dat uitpakt! Zany is goed bezig de laatste tijd.
Frequency past echt in het straatje Sky High en Pillz. Wat een top plaat!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook zeer af wat artiesten als DV8 en de Psyko's vinden dat ze geboekt worden en later doodleuk worden vervangen. Ik zou op zijn zachst gezegd het niet erg tof vinden. Iemand inside info daarover?
[..]
Ik vind zany juist de laatste tijd heel erg wisselvallig. Mr monster en zn show anthem doen me helemaal niks. Frequency daarentegen![]()
Mr. Monster doet me ook niet zo veel. Purify your senses, Frequency, Angel of the Sun, Paranoid en do you want heavy vind ik moddervet. Zany heeft een zeer afwisselend geluid, en dat mag ik wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook zeer af wat artiesten als DV8 en de Psyko's vinden dat ze geboekt worden en later doodleuk worden vervangen. Ik zou op zijn zachst gezegd het niet erg tof vinden. Iemand inside info daarover?
[..]
Ik vind zany juist de laatste tijd heel erg wisselvallig. Mr monster en zn show anthem doen me helemaal niks. Frequency daarentegen![]()
Ik weet er verder niks vanaf maar wie zegt dat ze daar niet zelf om gevraagd hebben om bijvoorbeeld ergens anders op te kunnen treden? En dat dat gewoon keurig in overleg gebeurd is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
In ieder geval is het niet iets waar wij ons als "fans" boos over zouden moeten maken heb ik begrepenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja.. n act uit de line-up gooien vanwege bijvoorbeeld contractuele geschillen is niet zo amateuristisch lijkt me.. Treurig is het wel.
Villain gaat mister dj uithangen dusquote:villaineyez
Creating a intro and preparing my dj set yeah you are reading it right my dj set. Im playing at springbreak tomorrow, so no mic hihi!!
Ik durf niet te luisteren.quote:
Ah okequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel vaker gedaan.
http://partyflock.nl/artist/25810:Little_Mike.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet normaal hoe lekker
Dweazle @ Magic Show heet ie trouwens![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef T-Force het volgende:
Hoppaaaaa, zag net en setje staan op LSDB van Dweazle met voornamelijk nummers uit 2006 enzo erin
Nice ! ff downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet normaal hoe lekker
Dweazle @ Magic Show heet ie trouwens![]()
zit nu op stage, dus mooi herrie aan de kop
Luister nu Endymion @ Defqon 2009
The Outside Agency
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk zeg je vandaag eens wat zinvols!quote:
Het zou gewoon enorm veel conspiracy en complot theorieën schelen als ze bij Q-dance van dit soort veranderingen gewoon ff melding maken met de reden. Nu ziet iedereen het veranderen (net zoals bij NC destijds) maar niemand weet waarom en wat. Logisch dat de geruchtenmachine dan begint te draaien..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:22 schreef Sethje het volgende:
In ieder geval is het niet iets waar wij ons als "fans" boos over zouden moeten maken heb ik begrependus deze conspiracy theorie gaat deze keer niet op
Huh? Ik dacht Activator er anders uitzag......quote:
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het zou gewoon enorm veel conspiracy en complot theorieën schelen als ze bij Q-dance van dit soort veranderingen gewoon ff melding maken met de reden. Nu ziet iedereen het veranderen (net zoals bij NC destijds) maar niemand weet waarom en wat. Logisch dat de geruchtenmachine dan begint te draaien..
Die nieuwe Activator is aardig, goede bassline de meoldie zuigt. Alice DJ daar hebben we het maar niet over...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |