Ik ook jaquote:
Volgens mij kent iedereen in dit topic die onderhand wel hoorquote:
Eerste keer dat ik bij een festival tijdens de afsluiter naar huis ben gegaan..wat een aanfluiting. Alleen maar album tracks aangevuld met wat andere matige meuk.quote:
Wij rekenen er al op dat we een uurtje eerder weg gaanquote:Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bij een festival tijdens de afsluiter naar huis ben gegaan..wat een aanfluiting. Alleen maar album tracks aangevuld met wat andere matige meuk.
Dat belooft wat voor Emporium.(sluiten ze ook af geloof ik)
quote:En die blije plaatjes van hun doen het ook gewoon goed met 't zonnetje op je bol en een biertje flesje water in je hand.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef 16meter het volgende:
En die blije plaatjes van hun doen het ook gewoon goed met 't zonnetje op je bol en een biertje flesje water in je hand.![]()
bron?quote:Dat belooft wat voor Emporium. (sluiten ze ook af geloof ik)
quote:Rond 15.45 uur was er even een kink in de kabel: van het Megabasepodium was van een vlammenwerper een klep defect waardoor er vloeibaar gas ontsnapte en onderdelen bevroren. Een gedeelte van het festivalterrein moest toen afgesloten worden. De brandweer moest eraan te pas komen om alles weer functioneel te maken. Het publiek reageerde voorbeeldig en rustig en kon na drie kwartier weer verder feesten.
Hoorde de Pure Remix gisteren op Fusion of Dance, en ik moet zeggen ik vond hem wel vet klinken... Kan ook aan de nodige alcohol hebben gelegen, maar dat laat ik even in het midden...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
BH heeft Zany - Pure geremixedWHYYYYY?!?!? laat hem dan Bleeding remixen ofzo daar kan ie ten minste niets aan verpesten...
Dat tweekaz gaan naar Dirtyworkz
ran-d, bezig met een nieuwe track.. en B-front heeft ook een nieuwe af getiteld sleepwalker.
Zo nu heb ik de laatste roddels uit het circuit weer genoemden ben ik dus weer nuttig geweest.
En ik vind I survived aardig (wel erg blij), en killzone supervet
Eenschquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef ElDani het volgende:
Die set van B-Front @ Euphoria.. Hoe vet!
Die nieuwe Frontliner platen zijn zo apart daar en sowieso zit die hele set zo stoer in elkaar! Held!
http://www.emporiumfestiv(...)w_D_Block___S_te_Fanquote:
quote:These guys are taking over hardstyle nation. Their melodic tracks with pounding beats are typical for the D-Block & S-te-Fan sound! The Matrixx believes these guys are the next best thing our country has to offer. Therefore they will close Emporium Festival at the hardstyle mainstage: The Dark Castle. Check out the interview:
quote:
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef NLS04 het volgende:
Every single day someone else discovers the Kick, the Snare, the Drums, the Bass.. and become hypnotized just like us
Harm check ff op spelfouten![]()
Juistquote:Op zondag 23 mei 2010 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...
maar J&W zeggen "and they become" waardoor het wel weer become wordt
quote:In de nacht van vrijdag 21 mei, is er in het kantoor van Empire Events op brute wijze ingebroken. Het lijkt om een doelbewuste actie te gaan, want er is alleen een USB-stick gestolen. De informatie op deze USB-stick varieert van de line-up voor Elementz Festival tot vanzelfsprekende festival informatie:
* Geen ¤2 voor wc's (gratis)
* Geen ¤10 voor parkeren (gratis)
* Geen krakende bass, maar een goed en hard geluid
Door de diefstal is de organisatie genoodzaakt de line-up nu al bekend te maken.
De volgende nationale en internationale helden zullen op de 4e van september 2010 de elementen overstemmen en alle bezoekers, zo nodig, weer een stapje dichterbij de aanschaf van een gehoorapparaat brengen:
Tatanka
D-Block & S-te-Fan
Twisted vs The Smiley Brothers
Tommyknocker vs Mad Dog
Ricky Raw
Pavo vs Dana
Paul Elstak
Live: Endymion
Live: Crypsis
MC: Da Syndrome
Empire Events moet de daders toch een klein beetje gelijk geven, een dergelijke line-up geheim houden, grenst natuurlijk ook aan crimineel gedrag.
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat ziet er zeer gezond uit![]()
Wel een beetje BS-verhaal volgens mij ... had gewoon gewacht waar deze info gelekt zou worden en je had ze zo kunnen terugtraceren
quote:Main Stage
Saturday 14th of August :
HEADHUNTERZ
CRYPSIS
AVIO LIVE
PSYKO PUNKZ
ALPHA 2
Sunday 15th of August :
NOISECONTROLLERS
WILDSTYLEZ
D-BLOCK & S-TE-FAN
B-FRONT
BEAT PROVIDERS
Dirty Workz @ The Qontinent (Sunday 15th of August)
PSYKO PUNKZ
COONE
DR RUDE
DEMONIAK
DA TWEEKAZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |