Ik ook jaquote:
Volgens mij kent iedereen in dit topic die onderhand wel hoorquote:
Eerste keer dat ik bij een festival tijdens de afsluiter naar huis ben gegaan..wat een aanfluiting. Alleen maar album tracks aangevuld met wat andere matige meuk.quote:
Wij rekenen er al op dat we een uurtje eerder weg gaanquote:Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bij een festival tijdens de afsluiter naar huis ben gegaan..wat een aanfluiting. Alleen maar album tracks aangevuld met wat andere matige meuk.
Dat belooft wat voor Emporium.(sluiten ze ook af geloof ik)
quote:En die blije plaatjes van hun doen het ook gewoon goed met 't zonnetje op je bol en een biertje flesje water in je hand.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:45 schreef 16meter het volgende:
En die blije plaatjes van hun doen het ook gewoon goed met 't zonnetje op je bol en een biertje flesje water in je hand.![]()
bron?quote:Dat belooft wat voor Emporium. (sluiten ze ook af geloof ik)
quote:Rond 15.45 uur was er even een kink in de kabel: van het Megabasepodium was van een vlammenwerper een klep defect waardoor er vloeibaar gas ontsnapte en onderdelen bevroren. Een gedeelte van het festivalterrein moest toen afgesloten worden. De brandweer moest eraan te pas komen om alles weer functioneel te maken. Het publiek reageerde voorbeeldig en rustig en kon na drie kwartier weer verder feesten.
Hoorde de Pure Remix gisteren op Fusion of Dance, en ik moet zeggen ik vond hem wel vet klinken... Kan ook aan de nodige alcohol hebben gelegen, maar dat laat ik even in het midden...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
BH heeft Zany - Pure geremixedWHYYYYY?!?!? laat hem dan Bleeding remixen ofzo daar kan ie ten minste niets aan verpesten...
Dat tweekaz gaan naar Dirtyworkz
ran-d, bezig met een nieuwe track.. en B-front heeft ook een nieuwe af getiteld sleepwalker.
Zo nu heb ik de laatste roddels uit het circuit weer genoemden ben ik dus weer nuttig geweest.
En ik vind I survived aardig (wel erg blij), en killzone supervet
Eenschquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef ElDani het volgende:
Die set van B-Front @ Euphoria.. Hoe vet!
Die nieuwe Frontliner platen zijn zo apart daar en sowieso zit die hele set zo stoer in elkaar! Held!
http://www.emporiumfestiv(...)w_D_Block___S_te_Fanquote:
quote:These guys are taking over hardstyle nation. Their melodic tracks with pounding beats are typical for the D-Block & S-te-Fan sound! The Matrixx believes these guys are the next best thing our country has to offer. Therefore they will close Emporium Festival at the hardstyle mainstage: The Dark Castle. Check out the interview:
quote:
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef NLS04 het volgende:
Every single day someone else discovers the Kick, the Snare, the Drums, the Bass.. and become hypnotized just like us
Harm check ff op spelfouten![]()
Juistquote:Op zondag 23 mei 2010 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...
maar J&W zeggen "and they become" waardoor het wel weer become wordt
quote:In de nacht van vrijdag 21 mei, is er in het kantoor van Empire Events op brute wijze ingebroken. Het lijkt om een doelbewuste actie te gaan, want er is alleen een USB-stick gestolen. De informatie op deze USB-stick varieert van de line-up voor Elementz Festival tot vanzelfsprekende festival informatie:
* Geen ¤2 voor wc's (gratis)
* Geen ¤10 voor parkeren (gratis)
* Geen krakende bass, maar een goed en hard geluid
Door de diefstal is de organisatie genoodzaakt de line-up nu al bekend te maken.
De volgende nationale en internationale helden zullen op de 4e van september 2010 de elementen overstemmen en alle bezoekers, zo nodig, weer een stapje dichterbij de aanschaf van een gehoorapparaat brengen:
Tatanka
D-Block & S-te-Fan
Twisted vs The Smiley Brothers
Tommyknocker vs Mad Dog
Ricky Raw
Pavo vs Dana
Paul Elstak
Live: Endymion
Live: Crypsis
MC: Da Syndrome
Empire Events moet de daders toch een klein beetje gelijk geven, een dergelijke line-up geheim houden, grenst natuurlijk ook aan crimineel gedrag.
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat ziet er zeer gezond uit![]()
Wel een beetje BS-verhaal volgens mij ... had gewoon gewacht waar deze info gelekt zou worden en je had ze zo kunnen terugtraceren
quote:Main Stage
Saturday 14th of August :
HEADHUNTERZ
CRYPSIS
AVIO LIVE
PSYKO PUNKZ
ALPHA 2
Sunday 15th of August :
NOISECONTROLLERS
WILDSTYLEZ
D-BLOCK & S-TE-FAN
B-FRONT
BEAT PROVIDERS
Dirty Workz @ The Qontinent (Sunday 15th of August)
PSYKO PUNKZ
COONE
DR RUDE
DEMONIAK
DA TWEEKAZ
Mijn excuses het is inmiddels al ge-editquote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Als men mij hier blijft aanspreken met mijn voornaam wordt het moeilijk die 2 te scheiden jah
Sowieso. Alleen medewerkers zouden kunnen weten dat het op die ene USB staat, en medewerkers hoeven niet in te breken om de info die erop staat te kunnen lezen. Wel een originele manier van je feest in de picture krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.
Alleen de hele raw stage was uitgezonden toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Wuttt een relaxte set van The Prophet, das lang gleje, zn set @ euphoria klinkt best nais
kan iemand mij vertellen wat de broadcast volgorde is van Euphoria, kan ik mijn archief weer netjes bijhouden, op Hardtraxx staat geen post
K kan hier kort over zijn....quote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
De intro, mainpart ok..
Pure nagespeeld met een BH synth..daarna beetje melodie aangepast, meer uplifting..
Het is aardig, maar niet meer dan dat, het nr benadert het origineel niet in de verste verte.
De intro, de melodie was al goed en wat er aan geëdit is vind ik niet storend, de kicks klinken wel dik zelfs op deze kwaliteit. Maar deze wil ik nog wel eens live horen vor een definitief oordeel.
The Itialian master behind the wheels of steel. Respect the skillzzz. Viool + break vind ik vet, Kicks klinken gewoon weer fijn, ik denk dat we weer een winnaartje te pakken hebben
Nu eerst die andere eens luisterenDone
de dinsdag ervoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand enig idee hoelang van te voren ze bij Kloontjes meestal de timetable vrijgeven? Of hoelang van te voren was de timetable van Intents 2009 bekend gemaakt?
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoeptquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Bedankt dat je dat even met ons deeltquote:
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manierquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genrequote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
goeiedag mannen van het goede levenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
Klopt dat was ikquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre...
Nee klopt was ook niet persoonlijk, wilde het gewoon even meldenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre...
Thugs (NC Remix) is fucking geniaal! Wat een held dat Zany die draaide. Dat nummer daarna is zo hilarisch trouwensquote:Op maandag 24 mei 2010 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Net als dat ik Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix) uit het setje van Zany er lekker in vind hakken
Heb wel weer zin in Emporium. laatste feestje is dan al weer 4 weken terugben alleen bang dat het weer niet zo best wordt. Zoals vandaag zou ook wel te warm zijn maar regen is gewoon zuur
Haha dat deden ze ook zo mooi synchroon bij who wants this later op de avondquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef T-Force het volgende:
EDIT: "this aspect of a sound...is called frequency....tuutuutuutuutuutuutuutuu (en daar gingen Bartman & Huig beide omlaag) Great Zany Show was meester
![]()
Serieus??quote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef NLS04 het volgende:
Haha dat deze ze ook zo mooi synchroon bij who wants this later op de avond![]()
We hebben toevallig net weer een trainingskamp belegd, dus op Defqon zijn we weer te bewonderenquote:Zouden ze daar thuis op oefenen?
Nou vandaag zou het ook regenen zoals de weersvoorspellingen moest geloven. Heb geen druppel gevoeld, dus ik geloof er geen ruk van dat de weersvoorspellingen nu al kloppenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef InGebruik het volgende:
Ook ik ben te vinden op Emporium. Zag alleen net de weervoorspellingen en die waren niet om echt vrolijk van te worden..
Ja want die houden er wel van om de hele dag in de regen te staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En als het gaat regenen.....zal mij een zorg zijn. Dag dagjesmensenen hallo hardstyleliefhebbers
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En als het gaat regenen.....zal mij een zorg zijn. Dag dagjesmensenen hallo hardstyleliefhebbers
Wat jij zegtquote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Serieus??Het is me niet opgevallen toen, maarja tijdens who wants this over de grote boxen zal mij sowieso niet zoveel opvallen, al zouden er brandweerauto's bestuurd door slingerapen met dansende kamelen erop voorbij rijden, ik zou het niet zien, want dat nr is heilige shit
[..]
Ik sta nog steeds het liefst te genieten met een zon op m'n pan, biertje in de hand en lekkere muziek hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou vandaag zou het ook regenen zoals de weersvoorspellingen moest geloven. Heb geen druppel gevoeld, dus ik geloof er geen ruk van dat de weersvoorspellingen nu al kloppen![]()
Nee ok, de hele dag is ook overdreven. Maar ik ben niet bang voor wat druppels. 2 jaar terug ook. Vielen wat druppels, meteen die hele meute onder de enige boom in die area, was gewoon triest grappig om te zienquote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja want die houden er wel van om de hele dag in de regen te staan.
* mstx mompelt iets over users die youtube linkjes van oude nummers plaatsenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vreemd genoeg vind ik deze versie heel goed te pruimen
I know, maar dit is naar aanleiding van de Zany set die besproken werdquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx mompelt iets over users die youtube linkjes van oude nummers plaatsen
Waarom staat Doggystyle er niet tussenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef 16meter het volgende:
Poll: Wat is jouw favoriete hardstyle subgenre?Nu-style Rawstyle Darkstyle Early hardstyle Techstyle Zon-op-je-bol-en-biertje-in-je-hand style Dubstyle Subgenres __! Het is allemaal hardstyle
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |