Eerste Toneshifterz track die wel te pruimen is. Zo te horen hebben ze goede hulp gehad..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
En dan nog even de vraag wat men van Toneshifterz - Elektro Shock vind
Ik vind m heerlijk, lekkere reversed bass, leuke screeches, heeeeerlijk elektro middenstukje
Ik zeg toch dat ik hem wel aardig vind ik zie hier niet echt een haatpost...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Bartman, stop eens met die haatposts tegen blije shit![]()
Best lekker ja, maar die bass, screeches enz klinken voor mij het zelfde alsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Ik vind m heerlijk, lekkere reversed bass, leuke screeches, heeeeerlijk elektro middenstukje
Nu weet ik meteen waar 't me aan deed denken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Best lekker ja, maar die bass, screeches enz klinken voor mij het zelfde als
Toch vind ik het lekkere tracks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef 16meter het volgende:
Toneshifterz en Bioweapon maken beide veel middelmatige tracks die té veel op elkaar lijken.![]()
quote:Yoo! Zatox & Tatanka - Kik In Ass ! is finish! tomorrow we will play it at Sundance Festival! We will play a lot of our news tracks!!
Supervetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
troll?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:07 schreef Gezicht het volgende:
Wat vinden jullie van HHZ & Brennan Heart - The MF Point of Perfection?
Ik vind 'm heerlijk.Dat dubstyle trekt me wel.
Wil je een eerlijk antwoord of een leuk antwoord?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:07 schreef Gezicht het volgende:
Wat vinden jullie van HHZ & Brennan Heart - The MF Point of Perfection?
Ik vind 'm heerlijk.Dat dubstyle trekt me wel.
Bioweapon was beter op Euphoria.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef ElDani het volgende:
Die set van B-Front @ Euphoria.. Hoe vet!
Die nieuwe Frontliner platen zijn zo apart daar en sowieso zit die hele set zo stoer in elkaar! Held!
Ik vind het gewoon en lekker afwisseling. Is heus niet zo dat ik nu constant naar Dubstyle ga liggen luisteren, dat zou ik zelf ook niet kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |