heerlijkquote:
ben benieuwd, zal zo dat filmpje hier ff checkenquote:
lijkt me duidelijk genoegquote:
wat dacht je van 24 juli?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:18 schreef haakon het volgende:
Ik ga naar Freshtival in augustus ergens, gratis entree en bier voor mij
niiiiiice!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben er niet geweest, maar wat een waan-zin-nige aftermovie. Super vet gedaan
kaas, gesmolten kaas...je weet hoe ik erover denkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kazigheid maar het heeft wel ietskan ook door die koppen op de foto komen
inderdaad, die intro is vetquote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
De intro, mainpart ok..
Pure nagespeeld met een BH synth..daarna beetje melodie aangepast, meer uplifting..
Het is aardig, maar niet meer dan dat, het nr benadert het origineel niet in de verste verte.
De intro, de melodie was al goed en wat er aan geëdit is vind ik niet storend, de kicks klinken wel dik zelfs op deze kwaliteit. Maar deze wil ik nog wel eens live horen vor een definitief oordeel.
The Itialian master behind the wheels of steel. Respect the skillzzz. Viool + break vind ik vet, Kicks klinken gewoon weer fijn, ik denk dat we weer een winnaartje te pakken hebben
Nu eerst die andere eens luisterenDone
vet gemaakt, propsquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vreemd genoeg vind ik deze versie heel goed te pruimen
ik vind het eigenlijk best redelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef ElDani het volgende:
1 van de Purple-gangers op Defqon:
Vind het niet veel..
origineel is een juweeltjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef ElDani het volgende:
Atrocious gaat trouwens A2R012 worden, en Under Attack/Struggle For Existence dus niet.
Bron: A2R Youtube
tekst is een beetje afgezaagd en echt knallen doet hij nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meen je toch niet echt eh?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
die gasten hebben tenminste hun eigen stijl
daar is hardstyle nog underground
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die eerste minuut vond ik super...dus ik verwacht veel, en dan is het over met de pret....erg jammer....
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat ben jij stoer zeg met je filmpjequote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zelfs het beste paard struikelt wel eens zeggen ze dan, en in mijn geval struikelt het zelfs regelmatig![]()
quote:
hmmm, hij stond hier nog als optie; maar het wordt hem dus nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:16 schreef Grrommit het volgende:
Mysteryland is uitverkochtGaat ook steeds sneller.
Ik heb kaartenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:16 schreef Grrommit het volgende:
Mysteryland is uitverkochtGaat ook steeds sneller.
Ik nietquote:
Toch handig dat de mensen @Fok het net zo snel hoorde als ik dat ik een kaartje hadquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Decibel tickets in the pocket..
CrustyClown, Huig en Bartman+vrouw zijn dus aanwezig
Wou 'm nog bestellen, maar kon niet, wacht nog op een nieuw bankpasje..dus geen ideal betalingen voor mij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, hij stond hier nog als optie; maar het wordt hem dus niet
Gezelligquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
mooi werk, linksvoor neem ik aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dus geen Mysteryland kaartjequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou 'm nog bestellen, maar kon niet, wacht nog op een nieuw bankpasje..dus geen ideal betalingen voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |