Die zijn leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de piazza <3
[ afbeelding ]![]()
dat zijn de enige birckenstocks die ik leuk vind, de rest vind ik echt heel lelijk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:58 schreef GlowMouse het volgende:
Op basis van de nieuwe zoekmachine en een übergeheim algoritme kun je nu precies zien wie je FOK!vriendjes zijn. Ze staan op volgorde van populariteit en er worden maximaal vijftig vriendjes getoond![]()
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
ik ookquote:
Ik heb dat meer gehoord, maar ik heb er nooit last van gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook
ik heb vreselijk moeten wennen aan het lopen op birkenstocks.
zeker een paar maanden dikke blaren en echt hele stukken eelt kwamen gewoon los
en nu heb ik een eeltlaag waar dat bandje tussen mijn tenen zit met precies een uitsparing voor dat bandje.
hebben meer dat of is dat iets exclusiefs voor die rare voeten van mij?
ow, die zijn ook wel leuk, maar die heb ik neit in de winkel gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de piazza <3
[ afbeelding ]![]()
dat zijn de enige birckenstocks die ik leuk vind, de rest vind ik echt heel lelijk
Ja, klopt inderdaad! Je kunt geloof ik ook online bestellen, maar als je op je werk zit ben je echt vlakbij de Clarkswinkel, die zit ergens in het stukje waar ook de V&D zit (maar dan ertegenover, aan de kant van de van Leest)quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet idd nog eens naar de clarks, zit hier in DH wel een winkel van.
Goed dat je het zegt idd.
ja echt van die hele dikke blaren onder het eelt onder mijn voet, en na verloop van tijd kwam dat helemaal los.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
En wat heeft BE gedaan? Heb ik weer s wat gemist
Lady-wrb, ik heb er geen last van gehad... had de eerste keer wat vermoeidere voeten, maar geen blaren ofzo...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef leonieke het volgende:
En ze komen deze namiddag normaal gezien onze kast (nog maar eens) leverenEindelijk
Eerste keer geleverd voor ik moest bevallen en deze avond staat ze er eindelijk terug
die vind ik wel leuk en je hebt ze ook met van die strassteentjes in de gespquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, die zijn ook wel leuk, maar die heb ik neit in de winkel gezien.
deze vond schaap mooi, maar die vind ik dus oubollig. Doet me echt aan oma denken
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel aardig, iig mooi genoeg om eens te passen
[ afbeelding ]
he get, klinkt ook niet fijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja echt van die hele dikke blaren onder het eelt onder mijn voet, en na verloop van tijd kwam dat helemaal los.
ik heb een pijn geleden vorig jaar
nu heb ik er geen last meer van gelukkig, alleen dat rare eelt tussen mijn grote teen en de teen ernaast en ik heb ook eens streep eelt waar dat bandje zit aan de binnenkant van mijn voet (zeg maar waar die holte onder je voet zit, dat heb ik niet, dus ik denk dat dat daaraan ligt)
Die heb ik ook (al 4 jaar ofzo) en die lopen ook lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh als ik birckenstocks koop dan wil ik de versie met 3 bandjes... Geen teenslippers.
die heeft mijn zusquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die vind ik wel leuk en je hebt ze ook met van die strassteentjes in de gesp
volgens mij heb je verschillende breedtes (is dat een woord) erin.. althans een vriendin van mij zei dat vorig jaar. Die heeft ook smalle voetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef mefke79 het volgende:
ik kan niet lopen op slippers, zelfs die birkenstocks niet. Bovendien, die zijn echt niet gemaakt voor mensen met smalle voeten.
dat zei die vriendin...ik zou t zelf niet wetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef mefke79 het volgende:
Sonnetje, echt? Nog nooit gezien. Nou ja, maakt ook niet uit, want als ik op slippers loop, loop ik er met mijn hak langs. Ik houd het maar op mijn teva's met warme dagen.
Dat weet ik wel zeker... Die slippers zijn al vrij oud.. Ik weet nog dat mijn ouders en opa en oma ze altijd uit oostenrijk meenamen.. Daar was een shop die echt veel van die modellen had en die ging dan helemaal voeten meten, en dan kwam hij ook met verschillende maten in breedte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
volgens mij heb je verschillende breedtes (is dat een woord) erin.. althans een vriendin van mij zei dat vorig jaar. Die heeft ook smalle voeten
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef Incantrix het volgende:
Lady-wrb, die vind ik dan nog wel gaan.. Tenminste beter als van de Teva-achtige sandalen
Oh, ikke blij!! Heb net een cadeau'tje voor mezelf besteld:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel in het kader van bikini-de-deur-uitMaar nouja, muh, dit badpak maakt VEEL goed.. Nu alleen nog weer even mijn haar zwart verven I guess..
Ze waren ze vergeten op te sturen naar de fabriekquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jeumig, mag eens tijd worden dan!
En Birkenstocks vind ik echt enórm lelijk.
Dat is precies waarom ik voor deze ben gegaan: lekker veel accent op mijn voordelen en de rest wegmoffelen.. En hij is hip natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:33 schreef Ticootje het volgende:
Zo'n badpak vind ik leuk! Vooral omdat het je kont een beetje bedekt.. Bij normale badpakken hangt altijd de helft van mn reet eruit, en dan knelt het ook nog een beetje dus dan heb je van die hopen die eruit zakken.
Lekker verhaal!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze waren ze vergeten op te sturen naar de fabriekWe hadden er een hele tijd niets van gehoord, dus had ik eens een mail gestuurd. Een dag later telefoon dat ze nog in hun magazijn stond en dat ze helemaal vergeten waren dat ze daar nog stond.
Niet kopen voortaan..quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet een manier om die afschuwelijk lekkere chocoladespritsen van de aldi in de kast te laten liggen
ze zijn te lekker
mijnesquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lekker verhaal!Goed dat je hebt gebeld dan!
Haha, Huup, ja, dat klinkt wel héél suf. Doe maar een foto, dan geloven we je
Oeke, haha, dat is grappig! Ik kijk er ook al weken naar en heb nu besloten dat ik 'm mag hebben omdat we bijna met vakantie gaan en ik anders in een versleten oud badpak moet zwemmen
Nou ik denk nog even na... Ik vind het wel een leuk model.. En ik heb straks wel iets nodig om te gaan zwemmen met de kleine... Bikini is gewoon niets na een bevalling.. Gewoon niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Ticootje, ik ben ervan uitgegaan dat dit ook met grotere maten leuk is, er is zo'n superbekende foto van Marilyn Monroe in zo'n model badpak en zij had volgens de verhalen maat 42. Ik ook, dus ik vind dat het wel goed komtEn zo niet mag je het terugsturen en dan kruig je je geld terug
Huup, die is ook lief! Stippels vind ik mezelf niet mooi staan, maar ik vind 'm leuk!
Jep... Zo zat ik ook al... Ik ben voel me niet xl en zo drukt het je weer eens op de feiten...quote:
*te vroeg op t knopje gedrukt*quote:
Hihiquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
De_Taartjesfee
huuphuup
debuurvrouw
Brighteyes
Vicky
moussy
RockabeIIa
Ticootje
miss_sly
Kleurdoos
freecell
pinquit
oeke
Rewimo
Vivi
Lois
Diaan73
YPPY
_evenstar_
trui
_Bar_
bixister
Stout
innepin
Saffier
snoopy
lady-wrb
Estrys
Belana
E.T.
PM-girl
De_Taartjesfeee
Linda2205
amaranta
m@x
Pvoesss
MamsX
Spuuglokje
LovelyLady
Lishe
_Ingrid_
Macka66
cattie
Memmel
Ynske
MevrouwVanDalen
Stiemie
Fannie
Asyniur
mikoxx
Ik mis joshua in je lijst.quote:
Je komt zelf maar kijkenquote:
ahwquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je komt zelf maar kijken..
Ik heb het even niet zo op foto's.. Normaal vind ik mn lichaam ook stom, nu dus ook.
Even bedenktijd is niks mis mee toch? En mee eens, mijn bikini's ga ik allemaal weggeven. Behalve mijn trouwbikini denk ik, die wil ik om moverende redenen wel houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik denk nog even na... Ik vind het wel een leuk model.. En ik heb straks wel iets nodig om te gaan zwemmen met de kleine... Bikini is gewoon niets na een bevalling.. Gewoon niet.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
mijsje
Soneal
charmed_angel
-Nienna-
Ciscostar
prinseszondererwt
IslaBonita
flugeltje
Tierrr
RockabeIIa
Asyniur
danic
Brighteyes
Ticootje
Guess.
Poezebeest
leonieke
vrouwtje-theelepel
GreatWhiteSilence
Boepie
grizzlybear
Orea
KoninginJuliana
ymme
CrazyPrincess
freubelmuts
happyme28
Vicky
droomvrouwtje
debuurvrouw
MinnieMin
becky1983
Mardis
missCMS
clovertje
SeaOfLove
kaatjejannie
Borra
draculettetje
moussy
Jose81
miss_sly
pessie
suuzzz
Taffie3d
Basboussa
Incantrix
Vlindur
innepin
Suuz_
Om die demotiverende reden heb ik mijn trouwjurk maar gehuurd.. Wetende dat het telkens een teleurstelling zou zijn als ik ernaar zou kijken..quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Even bedenktijd is niks mis mee toch? En mee eens, mijn bikini's ga ik allemaal weggeven. Behalve mijn trouwbikini denk ik, die wil ik om moverende redenen wel houden
Overigens ben ik maar voor de grootste maat gegaan, ik kan altijd nog ruilen (ik draag maatje 42). Zal ik je als 'ie binnen is anders even een PM doen hoe 'ie valt?
En Huup, dat is hip! Ik had ooit ook een site gevonden met allerlei van dat soort ouderwetse patronen.. Ik ben echt heel erg verliefd op dat jurkje met die kersjes met die wijd vallende rok, maar ik durf 'm niet in XL te kopen, ben er bijna zeker van dat dat niet gaat passen.. Met jurken en rokken heb ik op de één of andere manier altijd grotere maten als wanneer ik een shirt, een broek of ondergoed koop.
Schiet nou toch eens op met je school, je lijkt Youri en Jort welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw![]()
is goed ja, als t tentamen voorbij is kom k wel thee drinken en Jen knuffelen <3
ja i knowquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Schiet nou toch eens op met je school, je lijkt Youri en Jort wel
Jah, wij hebben voor ons trouwfeest een zwembad afgehuurd en hebben de gasten hun badkleding mee laten nemenquote:
Bluh!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef pinquit het volgende:
oh barf wat voel ik me belabberd. heb net een cetirizinepilleke ingenomen, en ik hoop zo dat het hooikoorts is wat ik voel want dan is het zo overbleeeeeeeeh
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij hebben voor ons trouwfeest een zwembad afgehuurd en hebben de gasten hun badkleding mee laten nemenWas echt de bom!
Ticootje, ik heb mijn jurk gekocht, want er zijn weinig zwarte trouwjurken te huurNiet dat ik per sé zwart wilde, maar had het altijd al wel geroepen en kwam er dus wel op uit ook..
Oh ik had bij mijn zaak een hele mooie donkerblauwe gezien.. Die was echt zo vreselijk mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij hebben voor ons trouwfeest een zwembad afgehuurd en hebben de gasten hun badkleding mee laten nemenWas echt de bom!
Ticootje, ik heb mijn jurk gekocht, want er zijn weinig zwarte trouwjurken te huurNiet dat ik per sé zwart wilde, maar had het altijd al wel geroepen en kwam er dus wel op uit ook..
Ah, zo zat ik ook tegen mn laatste tentamen aan te hikken.. Al 6 keer gedaan en maar geen voldoende kunnen halen omdat ik de stof gewoon niet onder de knie kreeg.. Dan dacht ik het te snappen, kreeg ik opgaven en dacht ik, dit heb ik niet geleerd...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja i know![]()
pfff
ik zou dr een lieve cent voor over hebben als k die voldoende gewoon kon kopen
ja misschien heb ik wel gewoon kou gevat ofzo, of ben ik gewoon ziek aan t wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bluh!Ook al zo erg hooikoorts? Mijn lief ook en die gaat ook al twee dagen dood
In de boetzelaerquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooie kleur paars!!
Zo waren wij:
[ afbeelding ]
En zo waren we in het zwembad:
[ afbeelding ]
Gaaf, ik hou wel van wat afwijkende dingetjes op je bruiloftquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik had bij mijn zaak een hele mooie donkerblauwe gezien.. Die was echt zo vreselijk mooi.
Het is geniaal en super orgineel! Echt leuk bedacht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Incantrix het volgende:
En er dan achteraan op de kaart "écht waar!"
En nog was er een tante van lief die het NIET geloofde, pas toen we écht in het water sprongen ging er een lampje branden
Haha, kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In de boetzelaerHoe cool is dat
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, kloptEn getrouwd in de Noviteit! Door de clown die bij de Boetzelaer ook nog eens de diploma's uitreikt ook echt
tentamens vond ik niet zo erg...stages daarentegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah, zo zat ik ook tegen mn laatste tentamen aan te hikken.. Al 6 keer gedaan en maar geen voldoende kunnen halen omdat ik de stof gewoon niet onder de knie kreeg.. Dan dacht ik het te snappen, kreeg ik opgaven en dacht ik, dit heb ik niet geleerd...
Ik heb er heel soms nog dromen over, dat ik tentames moet maken of heb gemist.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
De_Taartjesfee
debuurvrouw
Kleurdoos
huuphuup
Vicky
RockabeIIa
Rewimo
moussy
Brighteyes
freecell
Lois
miss_sly
k_i_m
trui
pinquit
Ticootje
lady-wrb
_evenstar_
snoopy
_Ingrid_
bixister
Saffier
E.T.
Belana
Stout
oeke
YPPY
Diaan73
innepin
tessie
PM-girl
Pvoesss
Lips
_Bar_
lily
livelink
Estrys
Sugar
Taartje
mijsje
easy-going
Lishe
Ynske
Asyniur
Vlindur
amaranta
DevilsAndDust
m@x
Wampi
MamsX
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat mijn moeder ging solliciteren in Monster. Ze bracht mij naar mijn oma en ik kan niet veel ouder zijn geweest als 4 ofzo, en toen zei mijn moeder iets over naar Monster fietsen.. Ik heb zitten huilen tot mijn moeder terugwas, welke gek gaat er nou vrijwillig naar een monster toe?
I <3 het strand! Wij wonen er gelukkig ook heel dichtbij (alleen lopen duurt wel 20 of 25 minuten..). Ik zou ook best in Monster willen wonen, het is alleen zo baggerver fietsen naar het centrum van Den Haagquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jah! Maar wel op loopafstand van het strand
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met debielen die je aflikken op de weg ernaar toe.
Deze combinatie is echt heel erg gaafquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef pinquit het volgende:
ik vind licht wel heel mooi eigenlijk
[ afbeelding ]
In een kast waar ik nooit kijk....quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Estrys het volgende:
Grappig die bedankjes![]()
Ik kwam van de week ons (te dure) trouwalbum nog tegen, die is nu al gedegradeerd naar een hoekje op zolder
Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Gaaf, Diaan!!
En Estrys, wij moeten het onze nog makenHet is al bijna 3 jaar geleden, maar écht hoor, dat gingen we zelf doen. Heus. Sterker nog: de onderwatercamera's die we in het water hadden gemikt moeten nog worden ontwikkeld
Zou zo'n filmpje zo lang goed blijven? Anders moet ik daar snel maar eens iets mee gaan doen.. (Uhuh..)
Oh, ja, de onze was nogal gek op fotosoep en die deed dan hele lelijke dingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
nou, niet dus eigenlijk. Het is de kleurquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou, niet dus eigenlijkOh, inderdaad zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hij vergeet de datum nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
![]()
Dat moet ik maar niet aan mijn lief vertellen, anders is hij met terugwerkende kracht geïrriteerd dat híj daar niet op is gekomen (wij zijn ook in dat jaar getrouwd)
En wat zagen jullie er stoer uit! Heel gaaf!
Haha, inderdaad!quote:
Als het huwelijk maar mooi isquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Belana het volgende:
ik spiekte hier ff
whehehehe, morgen ben ik 7 jaar getrouwd en de foto's liggen nog in de kast
Nou moet ik ook zeggen dat ze niet geweldig gelukt zijn... weinig echt mooie foto's dus helaas.
Wij zijn daarom maar op onze verkeringsdag getrouwd..dan hoeven we er nog steeds gewoon maar 1 te onthoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!![]()
Al is hij tot nu toe ook nog nooit onze bruiloft vergeten hoor.. Onze verkeringsdatum wel trouwens, al járen.. Maar die vergeet ik dus ook al 4 of 5 jaar op rij
Zie ik dagelijks voorbij komen...quote:
Wij hebben er dus 1 van d fotograaf maar het ding is zo groot dat zet je niet even op de plank. Het past net in zo'n grote boodschappentas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef tessie het volgende:
Wij zijn ook op onze verkeringsdag (whihi) getrouwd, 10-09-08, dus makkelijk te onthouden ook. En zelf een trouwalbum gemaakt wat hier gewoon in de boekenkast staat en ik kijk er ook nog wel eens in
Ahw pinq![]()
en een dvd met filmmateriaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja duh! Rondvliegende serviezen enzo
Hier precies zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij zijn daarom maar op onze verkeringsdag getrouwd..dan hoeven we er nog steeds gewoon maar 1 te onthouden
Oh huuuu er was nog een pagina. Dat krijg je voor fokken op je werk.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
huuphuup
Vicky
miss_sly
Brighteyes
Kleurdoos
Linda2205
pinquit
De_Taartjesfee
RockabeIIa
freecell
Ticootje
oeke
_Bar_
tessie
debuurvrouw
Nijna
Logician
Diaan73
mefke79
Stiemie
moussy
amaranta
Pvoesss
trui
k_i_m
Estrys
Asyniur
Raissa
mikoxx
XXXKarinXXX
Ssserpente
YPPY
Chan
Sorbootje
Kersjes
snoopy
bodpa09
Vlindur
Rewimo
Troel
Beessie-Jen
McLaura
_Ingrid_
Ynske
Poppejans
Ca.ra
_evenstar_
Lois
m@x
lily
Ik ken iemand die in een witte bruidsjurk trouwde met afgetrapte Doc Martens eronderquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:14 schreef moussy het volgende:
Trouwen met birkenstocks aan je voeten
ik ken iemand die op roze crocs trouwde![]()
Oh dat zou ik zo kunnen zijn hoor.. Je ziet de schoenen toch niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in een witte bruidsjurk trouwde met afgetrapte Doc Martens eronder
100? Als je ze in een trouwzaak koopt dan doe er nog maar 100 bij hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
Inderdaad Tico, ik ook... ik leen nu trouwens de trouwschoenen van mijn nicht... lekker goedkoop! Ik ga echt geen 100 euro uitgeven voor schoenen waar ik een paar uurtjes op ga lopen.
Fooks bestaat volgens mij niet meer ofwel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef lily het volgende:
Ik had een jurk van Fooks, toen 60 gulden. Verkoopster zei; je zou er zo in trouwen heh!
Ja, ga ik ook doen inderdaad...
Hier precies 10 jaar ^_^quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier precies zoBij ons met 8 jaar ertussen
Hee dat is ook onze datumquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die foto's
Op onze verkeringsdag trouwen is niet zo leuk denk ik
Of kan ik het feest houden in het centrum van Den Haag (Koninginnenach) en kan iedereen dronken doorgaan naar koninginnedag
We zijn wel al 6 jaar samen
volgens mij niet...ik weet nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fooks bestaat volgens mij niet meer ofwel?
gheghe wij zijn 28-4 getrouwd en mijn man is 29-4 jarigquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die foto's
Op onze verkeringsdag trouwen is niet zo leuk denk ik
Of kan ik het feest houden in het centrum van Den Haag (Koninginnenach) en kan iedereen dronken doorgaan naar koninginnedag
We zijn wel al 6 jaar samen
jeetjequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Orea het volgende:
4 maanden daarvoor kwam mijn moeder plotseling om bij een verkeersongeval, goed voor je lijn wel.....
Nee het is een jurk van Linea Raffaelliquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef amaranta het volgende:
Estrys jouw jurk is mooi.... is dat zo;n eh... rembo styling?
Ik heb hem toevallig onlangs aangtrokken, omdat ik hem uit de kast haalde om op MP te zetten.
Hij pastte nog.
Ik was 12 wk zwanger toen ik trouwde. Jurk moest uitgelegd wordendat ging nét
Als ik nu weer zou trouwen zou ik voor een hele andere jurk gaan.
[ afbeelding ]
E
Wat ziet swets er ook goed uit.quote:
Daarheb ik wél nog ergens in een hoek van inet nog een foto vanquote:
Ik kan ook maar 1 vage foto vinden (ik heb mijn echtgenoot er even af gecroptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:18 schreef moussy het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar een feuteux, maar ik kan niks van mezelf online vinden
schoens van de bristol, ik heb het prijskaartje nog ingeplakt, in de anusbieding, 8,99, guldens!!quote:
ik ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had ook schoenen van een tientje aan
Ja joh, 2 broekies waren we! In september 12 jr getrouwdquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef leonieke het volgende:
Vinden jullie eigenlijk ook niet dat de tijd gewoon voorbijvliegt als je terug kijkt naar foto's?Dit jaar al 4 jaar getrouwd en het is alsof het gisteren was
wat ben jij een mooie dame! Ik zie nu dat badpak ook helemaal voor me! wow!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooie kleur paars!!
Zo waren wij:
[ afbeelding ]
En zo waren we in het zwembad:
[ afbeelding ]
Ik heb ook sandaaltjes van een tientje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had ook schoenen van een tientje aan
En een mooie jurkquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb ook sandaaltjes van een tientje.
dat wel.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word er echt blij van dat ik zo veel gelukkige mensen zie op de foto's hierbovenEn dat meen ik echt uit de grond van mijn hart.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word er echt blij van dat ik zo veel gelukkige mensen zie op de foto's hierbovenEn dat meen ik echt uit de grond van mijn hart.
geslapen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Estrys het volgende:
Gaan we ook nog leuke anekdotes vertellen over de huwelijksnacht?
Ik kreeg aan het einde van de avond een migraine aanval van alle spanning waardoor de twee glazen champagne een beetje verkeerd vielen en ik de nacht in een hele dure hotelsuite kotsend boven het toilet heb doorgebracht. Wel een heel chique toilet overigens
Oh ja, dat en daarna slapen, ik kon niet meer op mn benen staat zo moe was ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
here the same. Maar pas nadat we alle kaarten hadden bekeken.
haha!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:03 schreef Estrys het volgende:
Zegt die onzettend beleefde portier van dat hotel in de lift naar boven: wat ziet u er mooi uitIk draai me om en zie mezelf in de spiegel: pikzwarte omrande ogen en de mascara tot op mijn kin uitgelopen
Whehe, dat klinkt echt als een goede nacht...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Estrys het volgende:
Ik was zo zieken mijn echtgenoot had zo'n pesthumeur
![]()
En mijn moeder zegt nog steeds tegen iedereen: dat had ze vroeger ook al.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whehe, dat klinkt echt als een goede nacht...
Gelukkig is het nog wel goedgekomen..
Nee, maar straks komen de kinderfeestjes van Seb. Hoop dat ik er dan geen last van heb. Zou zo sneu zijn voor het manneke, een moeder die het hele feestje moet huilenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Belana het volgende:
ik zou maar geen feestje gaan vieren met het 12,5 jarig huwelijk dan estrys
wat een leuke foto, en een trotse papaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:48 schreef beefcake het volgende:
Ik op mijn trouwdag! En die man is niet mijn man, maar mijn paps![]()
[ afbeelding ]
ik bedoelde bluezz.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Amaranta, ik had wel blauwige schoenen en blauwe jurk, maar niet een blauwe jurk gekocht omdat ik blauwe schoenen had....
Mijn body was trouwens duurder dan mijn jurk... de eerste keer dat ik getrouwd ben, had ik een echte lichtkleurige jurk aan met sluier en al. Het boek en de jurk liggen boven op zolder.
Echt super die foto's allemaal
Als je gaat scheiden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef mefke79 het volgende:
Aha, plaatje van mijn jurk gevonden:
niet dus
Ik heb em nog, wil em ook niet wegdoen, heb de illusie ooit nog een keer die jurk aan te kunnen...
Nee dat hoort erbij...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha
nou dat dure hotel voor "dé huwelijksnacht" kan ik dus wel van mn lijstje schrappen?![]()
kotsen of een gat in de dag slapen kan ik thuis ook welweet ik dat ook weer, scheelt een boel geld!
wellusquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht?Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Wij hebben gewoon sowieso geen sex.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht?Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Nee, da's ook nergens voor nodigquote:
Daarom dus.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
En terechtquote:
Lijkt me dat je dat al weet....quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beefcake, mn hoop in bange dagen <3
maar ook dat kan dus mooi in je eigen bed! *noteert*
Én ik pas ook nog in mijn trouwjurkquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beefcake, mn hoop in bange dagen <3
maar ook dat kan dus mooi in je eigen bed! *noteert*
Ahquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Kolonia het volgende:
Het is de hond van mijn zus trouwens gelukt om op elke foto te komen.
Tijdens de ceremonie lag hij op mijn voeten.
Edit voor een foto van het mormel, vlak voordat we met rijst bekogeld worden:
[ afbeelding ]
Ik vond het al knap dat hij een uur lang de paarse strik omgehouden heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
De hond had een jurkje aan moeten krijgen.
Merkte hij niets van, hij zag alleen de taart.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat hij een uur lang de paarse strik omgehouden heeft.
west endquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef mefke79 het volgende:
ons hotel was gratis. We hielden er het feest en dan mocht je er ook gratis slapen.
Geweldig is dat, lijkt me, dat heb ik wel een beetje gemist, gewoon me zo mooi voelen... De bruid zijn..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef m@x het volgende:
Mijn trouwoutfit koste bij elkaar iets van 400 gulden geloof ik. Een donkerrode broek met daarop een ivoorkleurig knielang jurkje en een donkerrode doorzichtige sjaal om mijn schouders en cremekleurige ballerina-achtige schoenen (lijken een beetje op die docs van Diaan) en mijn haar opgestoken met allerlei takjes met rode besjes erin. Niet heel traditionee, maar ik voelde me zo mooi
dat had ik ook moeten doen, das psychologisch gezien beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Én ik pas ook nog in mijn trouwjurk![]()
Maar ik trouwde dan ook toen ik al twee kinderen had gebaard![]()
Dat is ook heel fijn. Alleen daarvoor zou ik best nog een keer willen trouwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Geweldig is dat, lijkt me, dat heb ik wel een beetje gemist, gewoon me zo mooi voelen... De bruid zijn..En dan mooie foto's hebben....
jepquote:
Je kijkt er toch nooit meer naar om...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef McLaura het volgende:
Ik heb geen trouwjurk en geen mooie foto's..... de trouwjurk was een keuze, de foto's niet. Achteraf gezien hadden we beter een kundig iemand kunnen laten fotograferen.
Van voor die tijd : jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef tessie het volgende:
Onze trouwfotograaf heeft ook een aantal foto's verpest en daar baal ik nog steeds van. En ik kijk wel af en toe nog naar de foto's. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt Laura. Zat er niks leuks bij?
In mijn echte lijstje sta je in de top 3.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef easy-going het volgende:
Die lijstjes![]()
Zo fijn om te zien we je vrienden zijn hier![]()
Gelukkig sta ik wel bij spuuglokje in haar lijst(maar wel een beetje onderaan
)
Ik wilde dus ook zelf een album laten drukken. Onze trouwerij was ook klein en lowbudget (nog net niet op het gratis trouwuurtje) maar mooie foto's wilde ik wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben zelf onze fotocamera meegenomen en mijn vader, zus en schoonzus hebben veel foto's gemaakt. Ik heb er zelf ook nog een zooitje gemaakt en mijn zus heeft er een album van laten drukken. Onze hele trouwerij was erg klein en low-budget en helemaal goed
Gewoon nog een keer trouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Van voor die tijd : ja
Van naderhand : ja
Van de plechtigheid : nee, tegenlicht
En Ticootje : jawel, ik kijk er wel eens naar om. Ik heb ze vorige week nog aan Vlindur laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |