Ahquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Kolonia het volgende:
Het is de hond van mijn zus trouwens gelukt om op elke foto te komen.
Tijdens de ceremonie lag hij op mijn voeten.
Edit voor een foto van het mormel, vlak voordat we met rijst bekogeld worden:
[ afbeelding ]
Ik vond het al knap dat hij een uur lang de paarse strik omgehouden heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
De hond had een jurkje aan moeten krijgen.
Merkte hij niets van, hij zag alleen de taart.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat hij een uur lang de paarse strik omgehouden heeft.
west endquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef mefke79 het volgende:
ons hotel was gratis. We hielden er het feest en dan mocht je er ook gratis slapen.
Geweldig is dat, lijkt me, dat heb ik wel een beetje gemist, gewoon me zo mooi voelen... De bruid zijn..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef m@x het volgende:
Mijn trouwoutfit koste bij elkaar iets van 400 gulden geloof ik. Een donkerrode broek met daarop een ivoorkleurig knielang jurkje en een donkerrode doorzichtige sjaal om mijn schouders en cremekleurige ballerina-achtige schoenen (lijken een beetje op die docs van Diaan) en mijn haar opgestoken met allerlei takjes met rode besjes erin. Niet heel traditionee, maar ik voelde me zo mooi
dat had ik ook moeten doen, das psychologisch gezien beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Én ik pas ook nog in mijn trouwjurk![]()
Maar ik trouwde dan ook toen ik al twee kinderen had gebaard![]()
Dat is ook heel fijn. Alleen daarvoor zou ik best nog een keer willen trouwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Geweldig is dat, lijkt me, dat heb ik wel een beetje gemist, gewoon me zo mooi voelen... De bruid zijn..En dan mooie foto's hebben....
jepquote:
Je kijkt er toch nooit meer naar om...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef McLaura het volgende:
Ik heb geen trouwjurk en geen mooie foto's..... de trouwjurk was een keuze, de foto's niet. Achteraf gezien hadden we beter een kundig iemand kunnen laten fotograferen.
Van voor die tijd : jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef tessie het volgende:
Onze trouwfotograaf heeft ook een aantal foto's verpest en daar baal ik nog steeds van. En ik kijk wel af en toe nog naar de foto's. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt Laura. Zat er niks leuks bij?
In mijn echte lijstje sta je in de top 3.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef easy-going het volgende:
Die lijstjes![]()
Zo fijn om te zien we je vrienden zijn hier![]()
Gelukkig sta ik wel bij spuuglokje in haar lijst(maar wel een beetje onderaan
)
Ik wilde dus ook zelf een album laten drukken. Onze trouwerij was ook klein en lowbudget (nog net niet op het gratis trouwuurtje) maar mooie foto's wilde ik wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben zelf onze fotocamera meegenomen en mijn vader, zus en schoonzus hebben veel foto's gemaakt. Ik heb er zelf ook nog een zooitje gemaakt en mijn zus heeft er een album van laten drukken. Onze hele trouwerij was erg klein en low-budget en helemaal goed
Gewoon nog een keer trouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Van voor die tijd : ja
Van naderhand : ja
Van de plechtigheid : nee, tegenlicht
En Ticootje : jawel, ik kijk er wel eens naar om. Ik heb ze vorige week nog aan Vlindur laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |