Wat ziet swets er ook goed uit.quote:
Daarheb ik wél nog ergens in een hoek van inet nog een foto vanquote:
Ik kan ook maar 1 vage foto vinden (ik heb mijn echtgenoot er even af gecroptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:18 schreef moussy het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar een feuteux, maar ik kan niks van mezelf online vinden
schoens van de bristol, ik heb het prijskaartje nog ingeplakt, in de anusbieding, 8,99, guldens!!quote:
ik ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had ook schoenen van een tientje aan
Ja joh, 2 broekies waren we! In september 12 jr getrouwdquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef leonieke het volgende:
Vinden jullie eigenlijk ook niet dat de tijd gewoon voorbijvliegt als je terug kijkt naar foto's?Dit jaar al 4 jaar getrouwd en het is alsof het gisteren was
wat ben jij een mooie dame! Ik zie nu dat badpak ook helemaal voor me! wow!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooie kleur paars!!
Zo waren wij:
[ afbeelding ]
En zo waren we in het zwembad:
[ afbeelding ]
Ik heb ook sandaaltjes van een tientje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had ook schoenen van een tientje aan
En een mooie jurkquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb ook sandaaltjes van een tientje.
dat wel.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word er echt blij van dat ik zo veel gelukkige mensen zie op de foto's hierbovenEn dat meen ik echt uit de grond van mijn hart.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word er echt blij van dat ik zo veel gelukkige mensen zie op de foto's hierbovenEn dat meen ik echt uit de grond van mijn hart.
geslapen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Estrys het volgende:
Gaan we ook nog leuke anekdotes vertellen over de huwelijksnacht?
Ik kreeg aan het einde van de avond een migraine aanval van alle spanning waardoor de twee glazen champagne een beetje verkeerd vielen en ik de nacht in een hele dure hotelsuite kotsend boven het toilet heb doorgebracht. Wel een heel chique toilet overigens
Oh ja, dat en daarna slapen, ik kon niet meer op mn benen staat zo moe was ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
here the same. Maar pas nadat we alle kaarten hadden bekeken.
haha!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:03 schreef Estrys het volgende:
Zegt die onzettend beleefde portier van dat hotel in de lift naar boven: wat ziet u er mooi uitIk draai me om en zie mezelf in de spiegel: pikzwarte omrande ogen en de mascara tot op mijn kin uitgelopen
Whehe, dat klinkt echt als een goede nacht...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Estrys het volgende:
Ik was zo zieken mijn echtgenoot had zo'n pesthumeur
![]()
En mijn moeder zegt nog steeds tegen iedereen: dat had ze vroeger ook al.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whehe, dat klinkt echt als een goede nacht...
Gelukkig is het nog wel goedgekomen..
Nee, maar straks komen de kinderfeestjes van Seb. Hoop dat ik er dan geen last van heb. Zou zo sneu zijn voor het manneke, een moeder die het hele feestje moet huilenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Belana het volgende:
ik zou maar geen feestje gaan vieren met het 12,5 jarig huwelijk dan estrys
wat een leuke foto, en een trotse papaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:48 schreef beefcake het volgende:
Ik op mijn trouwdag! En die man is niet mijn man, maar mijn paps![]()
[ afbeelding ]
ik bedoelde bluezz.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Amaranta, ik had wel blauwige schoenen en blauwe jurk, maar niet een blauwe jurk gekocht omdat ik blauwe schoenen had....
Mijn body was trouwens duurder dan mijn jurk... de eerste keer dat ik getrouwd ben, had ik een echte lichtkleurige jurk aan met sluier en al. Het boek en de jurk liggen boven op zolder.
Echt super die foto's allemaal
Als je gaat scheiden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef mefke79 het volgende:
Aha, plaatje van mijn jurk gevonden:
niet dus
Ik heb em nog, wil em ook niet wegdoen, heb de illusie ooit nog een keer die jurk aan te kunnen...
Nee dat hoort erbij...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha
nou dat dure hotel voor "dé huwelijksnacht" kan ik dus wel van mn lijstje schrappen?![]()
kotsen of een gat in de dag slapen kan ik thuis ook welweet ik dat ook weer, scheelt een boel geld!
wellusquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht?Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Wij hebben gewoon sowieso geen sex.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht?Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Nee, da's ook nergens voor nodigquote:
Daarom dus.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
En terechtquote:
Lijkt me dat je dat al weet....quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beefcake, mn hoop in bange dagen <3
maar ook dat kan dus mooi in je eigen bed! *noteert*
Én ik pas ook nog in mijn trouwjurkquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Beefcake, mn hoop in bange dagen <3
maar ook dat kan dus mooi in je eigen bed! *noteert*
Ahquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef Kolonia het volgende:
Het is de hond van mijn zus trouwens gelukt om op elke foto te komen.
Tijdens de ceremonie lag hij op mijn voeten.
Edit voor een foto van het mormel, vlak voordat we met rijst bekogeld worden:
[ afbeelding ]
Ik vond het al knap dat hij een uur lang de paarse strik omgehouden heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
De hond had een jurkje aan moeten krijgen.
Merkte hij niets van, hij zag alleen de taart.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat hij een uur lang de paarse strik omgehouden heeft.
west endquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef mefke79 het volgende:
ons hotel was gratis. We hielden er het feest en dan mocht je er ook gratis slapen.
Geweldig is dat, lijkt me, dat heb ik wel een beetje gemist, gewoon me zo mooi voelen... De bruid zijn..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef m@x het volgende:
Mijn trouwoutfit koste bij elkaar iets van 400 gulden geloof ik. Een donkerrode broek met daarop een ivoorkleurig knielang jurkje en een donkerrode doorzichtige sjaal om mijn schouders en cremekleurige ballerina-achtige schoenen (lijken een beetje op die docs van Diaan) en mijn haar opgestoken met allerlei takjes met rode besjes erin. Niet heel traditionee, maar ik voelde me zo mooi
dat had ik ook moeten doen, das psychologisch gezien beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Én ik pas ook nog in mijn trouwjurk![]()
Maar ik trouwde dan ook toen ik al twee kinderen had gebaard![]()
Dat is ook heel fijn. Alleen daarvoor zou ik best nog een keer willen trouwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Geweldig is dat, lijkt me, dat heb ik wel een beetje gemist, gewoon me zo mooi voelen... De bruid zijn..En dan mooie foto's hebben....
jepquote:
Je kijkt er toch nooit meer naar om...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef McLaura het volgende:
Ik heb geen trouwjurk en geen mooie foto's..... de trouwjurk was een keuze, de foto's niet. Achteraf gezien hadden we beter een kundig iemand kunnen laten fotograferen.
Van voor die tijd : jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef tessie het volgende:
Onze trouwfotograaf heeft ook een aantal foto's verpest en daar baal ik nog steeds van. En ik kijk wel af en toe nog naar de foto's. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt Laura. Zat er niks leuks bij?
In mijn echte lijstje sta je in de top 3.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef easy-going het volgende:
Die lijstjes![]()
Zo fijn om te zien we je vrienden zijn hier![]()
Gelukkig sta ik wel bij spuuglokje in haar lijst(maar wel een beetje onderaan
)
Ik wilde dus ook zelf een album laten drukken. Onze trouwerij was ook klein en lowbudget (nog net niet op het gratis trouwuurtje) maar mooie foto's wilde ik wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben zelf onze fotocamera meegenomen en mijn vader, zus en schoonzus hebben veel foto's gemaakt. Ik heb er zelf ook nog een zooitje gemaakt en mijn zus heeft er een album van laten drukken. Onze hele trouwerij was erg klein en low-budget en helemaal goed
Gewoon nog een keer trouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Van voor die tijd : ja
Van naderhand : ja
Van de plechtigheid : nee, tegenlicht
En Ticootje : jawel, ik kijk er wel eens naar om. Ik heb ze vorige week nog aan Vlindur laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |