Wat ziet swets er ook goed uit.quote:
Daarheb ik wél nog ergens in een hoek van inet nog een foto vanquote:
Ik kan ook maar 1 vage foto vinden (ik heb mijn echtgenoot er even af gecroptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:18 schreef moussy het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar een feuteux, maar ik kan niks van mezelf online vinden
schoens van de bristol, ik heb het prijskaartje nog ingeplakt, in de anusbieding, 8,99, guldens!!quote:
ik ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had ook schoenen van een tientje aan
Ja joh, 2 broekies waren we! In september 12 jr getrouwdquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef leonieke het volgende:
Vinden jullie eigenlijk ook niet dat de tijd gewoon voorbijvliegt als je terug kijkt naar foto's?Dit jaar al 4 jaar getrouwd en het is alsof het gisteren was
wat ben jij een mooie dame! Ik zie nu dat badpak ook helemaal voor me! wow!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooie kleur paars!!
Zo waren wij:
[ afbeelding ]
En zo waren we in het zwembad:
[ afbeelding ]
Ik heb ook sandaaltjes van een tientje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef lily het volgende:
[..]
Ik had ook schoenen van een tientje aan
En een mooie jurkquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb ook sandaaltjes van een tientje.
dat wel.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word er echt blij van dat ik zo veel gelukkige mensen zie op de foto's hierbovenEn dat meen ik echt uit de grond van mijn hart.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word er echt blij van dat ik zo veel gelukkige mensen zie op de foto's hierbovenEn dat meen ik echt uit de grond van mijn hart.
geslapen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Estrys het volgende:
Gaan we ook nog leuke anekdotes vertellen over de huwelijksnacht?
Ik kreeg aan het einde van de avond een migraine aanval van alle spanning waardoor de twee glazen champagne een beetje verkeerd vielen en ik de nacht in een hele dure hotelsuite kotsend boven het toilet heb doorgebracht. Wel een heel chique toilet overigens
Oh ja, dat en daarna slapen, ik kon niet meer op mn benen staat zo moe was ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
here the same. Maar pas nadat we alle kaarten hadden bekeken.
haha!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:03 schreef Estrys het volgende:
Zegt die onzettend beleefde portier van dat hotel in de lift naar boven: wat ziet u er mooi uitIk draai me om en zie mezelf in de spiegel: pikzwarte omrande ogen en de mascara tot op mijn kin uitgelopen
Whehe, dat klinkt echt als een goede nacht...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Estrys het volgende:
Ik was zo zieken mijn echtgenoot had zo'n pesthumeur
![]()
En mijn moeder zegt nog steeds tegen iedereen: dat had ze vroeger ook al.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whehe, dat klinkt echt als een goede nacht...
Gelukkig is het nog wel goedgekomen..
Nee, maar straks komen de kinderfeestjes van Seb. Hoop dat ik er dan geen last van heb. Zou zo sneu zijn voor het manneke, een moeder die het hele feestje moet huilenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Belana het volgende:
ik zou maar geen feestje gaan vieren met het 12,5 jarig huwelijk dan estrys
wat een leuke foto, en een trotse papaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:48 schreef beefcake het volgende:
Ik op mijn trouwdag! En die man is niet mijn man, maar mijn paps![]()
[ afbeelding ]
ik bedoelde bluezz.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Amaranta, ik had wel blauwige schoenen en blauwe jurk, maar niet een blauwe jurk gekocht omdat ik blauwe schoenen had....
Mijn body was trouwens duurder dan mijn jurk... de eerste keer dat ik getrouwd ben, had ik een echte lichtkleurige jurk aan met sluier en al. Het boek en de jurk liggen boven op zolder.
Echt super die foto's allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |