Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Gaaf, Diaan!!
En Estrys, wij moeten het onze nog makenHet is al bijna 3 jaar geleden, maar écht hoor, dat gingen we zelf doen. Heus. Sterker nog: de onderwatercamera's die we in het water hadden gemikt moeten nog worden ontwikkeld
Zou zo'n filmpje zo lang goed blijven? Anders moet ik daar snel maar eens iets mee gaan doen.. (Uhuh..)
Oh, ja, de onze was nogal gek op fotosoep en die deed dan hele lelijke dingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben een album van de fotograaf, rib uit ons lijf.
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
nou, niet dus eigenlijk. Het is de kleurquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo die kleine van je lijkt wel heel erg op zn vader he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
13-3-7 (jaaaaa hoe erg is dat)
[ afbeelding ]
kijk mij in de vangrail hangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou, niet dus eigenlijkOh, inderdaad zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hij vergeet de datum nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
![]()
Dat moet ik maar niet aan mijn lief vertellen, anders is hij met terugwerkende kracht geïrriteerd dat híj daar niet op is gekomen (wij zijn ook in dat jaar getrouwd)
En wat zagen jullie er stoer uit! Heel gaaf!
Haha, inderdaad!quote:
Als het huwelijk maar mooi isquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Belana het volgende:
ik spiekte hier ff
whehehehe, morgen ben ik 7 jaar getrouwd en de foto's liggen nog in de kast
Nou moet ik ook zeggen dat ze niet geweldig gelukt zijn... weinig echt mooie foto's dus helaas.
Wij zijn daarom maar op onze verkeringsdag getrouwd..dan hoeven we er nog steeds gewoon maar 1 te onthoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!![]()
Al is hij tot nu toe ook nog nooit onze bruiloft vergeten hoor.. Onze verkeringsdatum wel trouwens, al járen.. Maar die vergeet ik dus ook al 4 of 5 jaar op rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |